Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Podstawowe techniki sprzedaży w formule online to zestaw narzędzi, które powinien znać każdy handlowiec. Większość z nich musi być jednak modyfikowana bo są stosowane w innej rzeczywistości niż przed pandemią. Zamiast spotkań bezpośrednich są rozmowy telefoniczne i video.
Szkolenie uczy jak układać sobie kontakt z klientem w obecnym czasie i jak skutecznie sprzedawać w ciągle zmieniającej się rzeczywistości.
Jednym z największych wyzwań stojącym przed Handlowcami, jest zapewnienie ciągłości sprzedaży oraz pozyskiwanie nowych klientów poprzez kontakty telefoniczne i video rozmowy.
Ważne, aby Handlowiec miał przygotowany plan na takie spotkanie – jakie stawia sobie cele – na pewno nie może to być spotkanie w celu wyłącznie „budowania dobrych relacji”. Dziś nowoczesny klient wyżej niż relacje stawia wartościowe informacje, doradztwo czy szybkość i bezpieczeństwo realizacji.
Dawniej był nacisk na spotkania bezpośrednie. Dziś często nie jest to możliwe. Alternatywą są więc spotkania niebezpośrednie – online – czy to telefoniczne czy za pomogą video konferencji. W odbiorze klienta jednak to nadal powinno być spotkanie – powinien mieć zarezerwowany czas, być przygotowany (jeżeli jest taka potrzeba).
Podczas szkolenia Podstawowe techniki sprzedaży w formule Online Uczestnicy otrzymają szereg gotowych praktyk i narzędzi, które są skuteczne w obecnym czasie, na polskim rynku.
Szkolenie „Fundamenty sprzedaży” jest zwykle zamawiane z dwóch powodów:
Właśnie dla takich sytuacji powstało proponowane szkolenie ze sprzedaży. Fundamenty sprzedaży opierają swoją strukturę na etapach procesu sprzedaży.
Uczestnicy otrzymują na każdym z nich „poręczne” gotowe do zastosowania techniki sprzedaży. Największy nacisk podczas szkolenia jest położony na analizę potrzeb i język korzyści jako swoisty kanon sprzedażowy.
Struktura szkolenia techniki sprzedaży:
Każdy z etapów sprzedaży stanowi osobny temat szkoleniowy. Często szkolenie „fundamenty sprzedaży” jest punktem wyjścia do pogłębienia szkoleniowo wybranych etapów sprzedaży.
Grupa docelowa:
Szkolenie rozwija następujące techniki sprzedaży:
Szkolenie „Fundamenty sprzedaży” jest zwykle zamawiane z dwóch powodów:
Właśnie dla takich sytuacji powstało proponowane szkolenie ze sprzedaży. Fundamenty sprzedaży opierają swoją strukturę na etapach procesu sprzedaży.
Uczestnicy otrzymują na każdym z nich „poręczne” gotowe do zastosowania techniki sprzedaży. Największy nacisk podczas szkolenia jest położony na analizę potrzeb i język korzyści jako swoisty kanon sprzedażowy.
Struktura szkolenia techniki sprzedaży:
Każdy z etapów sprzedaży stanowi osobny temat szkoleniowy. Często szkolenie „fundamenty sprzedaży” jest punktem wyjścia do pogłębienia szkoleniowo wybranych etapów sprzedaży.
Grupa docelowa:
Szkolenie rozwija następujące techniki sprzedaży:
1. Wprowadzenie
2. Róznice pomiędzy tradycyjną sprzedażą a obecną
3. Przygotowanie do sprzedaży
4. Otwarcie – nawiązanie kontaktu z klientem
5. Diagnoza potrzeb i oczekiwań klienta
6. Prezentacja oferty i rozwiązań
7. Finalizowanie rozmów z klientem
8. Podsumowanie
1. Wprowadzenie do szkolenia techniki sprzedaży
2. Przygotowanie do spotkania
3. Budowanie relacji z Klientem
4. Budowanie wizerunku w sprzedaży
5. Trójpoziomowa analiza potrzeb
6. Zestaw technik pomagających w rozpoznawaniu potrzeb sprzedażowych i produktowych
7. Argumentacja – przekonywanie Klienta
8. Negocjacje warunków kontraktu
9. Radzenie sobie z obiekcjami
10. Finalizacja rozmów
11. Podsumowanie szkolenia techniki sprzedaży w formie praktycznych wniosków
1. Wprowadzenie do szkolenia techniki sprzedaży
2. Przygotowanie do spotkania
3. Budowanie relacji z Klientem
4. Budowanie wizerunku w sprzedaży
5. Trójpoziomowa analiza potrzeb
6. Zestaw technik pomagających w rozpoznawaniu potrzeb sprzedażowych i produktowych
7. Argumentacja – przekonywanie Klienta
8. Negocjacje warunków kontraktu
9. Radzenie sobie z obiekcjami
10. Finalizacja rozmów
11. Podsumowanie szkolenia techniki sprzedaży w formie praktycznych wniosków
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Badanie Journal of Consumer Research udowodniło, że gdy klientom pokazywano jeden produkt, tylko 10% klientów decydowało się na zakup. Tam gdzie prezentowano dwa różne produkty, sprzedaż wzrosła o 66%.
Pracując w globalnych koncernach zdobywał polskie rynki budując i rozwijając sieci sprzedaży w branżach FMCG, potem finansowej (B2B i B2C). Projektował i wdrażał strategie wielu działów handlowych – jest współtwórcą sukcesów sprzedażowych obecnych liderów branżowych. Specjalizuje się w obszarach sprzedaży, strategicznego zarządzania zmianą, negocjacji i mediacji oraz efektywnego zarządzania zespołem. Prowadził z sukcesem projekty wspierające fuzje i restrukturyzacje dużych korporacji sektorów: finansowego, transportu i logistyki, telekomunikacyjnego i medialnego. Praktyk, który w codziennej pracy aktywnie pozyskuje nowych klientów poprzez wykorzystanie różnych narzędzi i kanałów wspierających sprzedaż. Współpracuje z uczelniami wyższymi. Prelegent na konferencjach, warsztatach i szkoleniach związanych z prowadzeniem biznesu w warunkach zmiany oraz zarządzaniem strategicznym i operacyjnym. Certyfikowany lifecoach z zamiłowania.
Doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta i zarządzaniu zdobywał pracując przez 13 lat w międzynarodowych korporacjach. Pełnił stanowiska Przedstawiciela Handlowego, Przedstawiciela Handlowego ds. Kluczowych Klientów, Regionalnego Kierownika Sprzedaży ds. Kluczowych Klientów, Dyrektora Regionalnego, Sales & Development Managera oraz Dyrektora Sprzedaży kierując i przekształcając m.in. zespoły sprzedażowe, obsługi klienta i logistycznoadministracyjne. Zarządzał ponad stu osobowym Działem Handlowym, odpowiadając również za rozwój sprzedaży i współpracę z kluczowymi klientami, rekrutację, coaching, budowanie zespołu, tworzenie systemów motywacyjnych, budowanie i udoskonalanie procesów zmian i komunikacji wewnętrznej oraz zarządzanie projektami.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Nowoczesny Klient kieruje się potrzebą oszczędności czasu i informacji. Stawia wiarygodność i profesonalizm nad relację i atmosferę rozmowy.
Zdalnie – poprzez telefon, videospotkanie sprzedaje się opowieściami. Brak bezpośredniej bliskości można zniwelować „zabierając” klienta poprzez opowiedzianą historię w taki scenariusz, który jest nam potrzebny sprzedażowo. Uruchamiamy wyobraźnię rozmówcy i tworzymy więź, która w kontakcie zdalnym początkowo, z natury rzeczy, nie istnieje ponieważ technologia tworzy dystans psychologiczny.
Takie praktyczne szkolenie to kluczowy element rozwijania efektywnej sprzedaży. Uczestnicy poznają nowoczesne techniki sprzedaży potrzebne w codziennej pracy, zdobywają umiejętności związane z procesem i ćwiczą te umiejętności.
Rozwijający się świat sprzedaży stawia przed sprzedawcami nowe wyzwania. W tym kontekście, na szkoleniach poznają oni najnowsze techniki sprzedażowe, w tym sprzedaż zdalną (telefon, video). Poznanie i przećwiczenie tych technik na warsztacie czy szkoleniu umożliwia efektywne prowadzenie działań sprzedażowych w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu rynkowym.
Wybierając naszą firmę decydujesz się na partnera z wieloletnim doświadczeniem, imponującym portfolio zrealizowanych szkoleń, który zyskał uznanie w postaci licznych nagród. Nasza firma nieustannie dostarcza skutecznych rozwiązań szkoleniowych, które przekładają się na sukcesy naszych klientów.
Po podstawowym szkoleniu warto zwrócić uwagę na kursy skierowane do menedżerów sprzedaży, które oferują szereg umiejętności niezbędnych do zarządzania i optymalizacji procesów sprzedażowych. Są to m.in. szkolenia związane z negocjacjami, rozumieniem potrzeb klienta czy analizą danych sprzedażowych.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.