Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Cel szkolenia:
W trakcie szkolenia wykładowca opiera się na przykładach z praktyki oraz wspólnie z grupą rozwiązuje rzeczywiste/symulowane przypadki na podstawie składanych dokumentacji projektów stałej i czasowej organizacji ruchu. Wykładowca prowadzi także symulowane przypadki w kontekście rozwiązań projektowych w dziedzinie podnoszenie bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Grupa dedykowana:
Dużą korzyść odniosą pracownicy organów administracji publicznej wydający zatwierdzenia projektów organizacji ruchu, wydający decyzje lokalizacyjne oraz wydający decyzje na zajęcie pasa drogowego oraz decyzje zezwalające na wykorzystanie dróg w sposób szczególny.
Cel szkolenia:
W trakcie szkolenia wykładowca opiera się na przykładach z praktyki oraz wspólnie z grupą rozwiązuje rzeczywiste/symulowane przypadki na podstawie składanych dokumentacji projektów stałej i czasowej organizacji ruchu. Wykładowca prowadzi także symulowane przypadki w kontekście rozwiązań projektowych w dziedzinie podnoszenie bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Grupa dedykowana:
Dużą korzyść odniosą pracownicy organów administracji publicznej wydający zatwierdzenia projektów organizacji ruchu, wydający decyzje lokalizacyjne oraz wydający decyzje na zajęcie pasa drogowego oraz decyzje zezwalające na wykorzystanie dróg w sposób szczególny.
DZIEŃ 1
Procedury zmiany organizacji ruchu – stała i tymczasowa organizacja ruchu. Procedury, prawo, teoria i praktyka.
1. Wprowadzenie do zarządzania ruchem na drogach (organizacja ruchu drogowego).
2. Granice zarządzania ruchem na drogach publicznych i drogach wewnętrznych.
3. Wzajemny stosunek zakresowy ustawowych pojęć „zarządzania drogą” i „zarządzania ruchem na drodze”.
Dyskusja, przykłady z praktyki/kazusy.
4. Projekty STAŁEJ organizacji ruchu w systemie zarządzania ruchem na drogach.
5. Projekty STAŁEJ organizacji ruchu na drogach wewnętrznych (w tym drogach wewnętrznych gminnych na terenie miasta na prawach powiatu).
6. Projekty CZASOWEJ organizacji ruchu w systemie zarządzania ruchem na drogach.
7. Podmioty uprawnione do przedstawiania projektów organizacji ruchu.
8. Pełnomocnictwo w procedure zmiany organizacji ruchu – czy jest wymagane zgodnie z przepisami.
9. Prawa autorskie do projektów stałej i czasowej organizacji ruchu.
10. Postępowanie w sprawie ZMIANY organizacji ruchu (stałej i czasowej).
11. Rola uznania administracyjnego w zatwierdzaniu projektów organizacji ruchu.
Dyskusja, przykłady z praktyki/kazusy.
12. Ewidencjonowanie projektów organizacji ruchu.
13. Odpowiedzialność projektanta organizacji ruchu, a odpowiedzialność organu administracji publicznej.
14. Współpraca z innymi organami administracji publicznej w sprawach zarządzania ruchem na drogach.
Dyskusja, przykłady z praktyki/kazusy.
15. Publiczny dostęp do zatwierdzanych projektów organizacji ruchu (uwarunkowania prawne i projektowe).
16. Rozwiązywanie spraw spornych w zakresie organizacji ruchu drogowego na linii projektant-zarządca drogi publicznej-organ zarządzający ruchem.
17. Rola organu sprawującego nadzór nad zarządzaniem ruchem na drodze.
18. Możliwości kwestionowania sposobu dokonanego zatwierdzenia projektu organizacji ruchu (rozstrzygnięcia nadzorcze, wezwanie do usunięcia naruszeń, droga sądowa).
19. Minimalizacja ilości znaków drogowych – jak unikać „przeznakowania”?
Dyskusja, przykłady z praktyki/kazusy.
20. „Zatwierdzenie” projektu organizacji ruchu a „wprowadzenie” projektu organizacji ruchu na drodze.
21. Wprowadzenie organizacji ruchu jako element składowy procedury zmiany organizacji ruchu.
22. Legalność znaków drogowych, sygnałów drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w kontekście skutecznego wprowadzenia organizacji ruchu.
Dyskusja, przykłady z praktyki/kazusy.
23. Pojęcie „jednostki wprowadzającej organizację ruchu”.
24. Terminy wprowadzenia organizacji ruchu.
25. Termin wprowadzenia organizacji ruchu a termin ważności zatwierdzonej organizacji ruchu.
26.Określanie terminu ważności zatwierdzonej organizacji ruchu przez organ zarządzający ruchem na drodze.
Dyskusja, przykłady z praktyki/kazusy.
27. Zawiadamianie przy wprowadzaniu organizacji ruchu
28. Prowadzenie ewidencji zatwierdzonych projektów organizacji ruchu, wobec których wpłynęły zawiadomienia o wprowadzeniu organizacji ruchu.
29. Elementy zawiadomienia o wprowadzeniu organizacji ruchu:
30. Sprzeciwy do zawiadomień o wprowadzeniu organizacji ruchu.
31. Kolizje przy wprowadzeniu organizacji ruchu.
Dyskusja, przykłady z praktyki/kazusy.
32. Komisyjne wprowadzenie organizacji ruchu.
33. Tworzenie protokołów z wprowadzenia organizacji ruchu.
34. Niezgodność pomiędzy wprowadzoną organizacją ruchu a zatwierdzoną organizacją ruchu.
35. Możliwości korekty zatwierdzonego projektu organizacji ruchu po jego wprowadzeniu.
36. „Granice ustawowe” korekt we wprowadzonej organizacji ruchu.
37. Zasady prowadzenia dokumentacji fotograficznej.
Dyskusja, przykłady z praktyki/kazusy.
38. Odpowiedzialność przy wprowadzeniu organizacji ruchu.
39. Wypadki drogowe a prawidłowość wprowadzenia organizacji ruchu.
40. Umieszczanie znaków drogowych, sygnałów drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego przez zarządcę drogi publicznej/inny podmiot:
41. Regulacje Kodeksu Wykroczeń.
42. Regulacje Kodeksu Karnego.
43. Postępowania sądowe w przypadku nielegalnego umieszczania znaków drogowych, sygnałów drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Ostatnie 45 min to dodatkowy czas na konsultacje i dyskusję z trenerem (dla chętnych)
DZIEŃ 2
Bezpieczeństwo w ruchu drogowym – zagadnienia szczegółowe (z uwzględnieniem projektowania organizacji ruchu). Zezwolenia na wykorzystanie dróg w sposób szczególny (procedury, uzyskiwanie, praktyka).
44. Pojęcie bezpieczeństwa w ruchu drogowym.
45. Kryteria zasad bezpieczeństwa w ruchu drogowym w kontekście art. 10 ust. 12 ustawy Prawo o ruchu drogowym.
46. Rola audytorów bezpieczeństwa ruchu drogowego w systemie zarządzania ruchem na drogach.
Dyskusja, przykłady z praktyki/kazusy.
47. Bezpieczeństwo w ruchu drogowym w rozwiązaniach STAŁEJ organizacji ruchu (analizy przypadków):
48. Sposoby rozwiązywania nieścisłości występujących w przepisach w kontekście zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego:
49. Bezpieczeństwo ruchu drogowego – szczegółowe analizy przypadków i rozwiązania dotyczące projektowania/zatwierdzania stałej organizacji ruchu:
50. Zmiany Rozporządzenia w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem od 01 lipca 2016 roku.
51. Zmiany w zarządzaniu ruchem na drogach wewnętrznych.
52. Nowe pojęcia: „podmiot zarządzający drogą wewnętrzną” a „organ zarządzający ruchem” (różnice w kontekście art. 10 ustawy Prawo o ruchu drogowym).
53. Projekt „zmiennej” organizacji ruchu.
54. Projekt stałej organizacji ruchu jako warunek niezbędny do uzyskania:
55. Kontrola prawidłowości oznakowania stałej i czasowej organizacji ruchu (nieuwzględnione postulaty w nowelizacji).
Dyskusja, przykłady z praktyki/kazusy.
56. Zezwolenie organu zarządzającego ruchem na drodze na wykorzystanie dróg w sposób szczególny w trybie art. 65 ustawy Prawo o ruchu drogowym.
57. Specyfika decyzji na wykorzystanie dróg w sposób szczególny w trybie art. 65 ustawy Prawo o ruchu drogowym.
58. Procedura uzyskiwania zezwolenia.
59. Wymogi formalnoprawne do uzyskania decyzji organu zarządzającego ruchem na drodze na wykorzystanie dróg w sposób szczególny.
60. Obowiązki organizatora imprezy (art. 65a ustawy Prawo o ruchu drogowym),
61. Uwarunkowania wydania zezwolenia.
62. Odmowa wydania decyzji zezwalającej na wykorzystanie dróg w sposób szczególny (wskazanie możliwości przeciwdziałania).
63. Cofnięcie decyzji zezwalającej na wykorzystanie dróg w sposób szczególny.
Dyskusja, przykłady z praktyki/kazusy.
64. Odbiory, wdrożenia i kary administracyjne w procedurze zajęcia pasa drogowego.
65. Odbiory, wdrożenia i kary administracyjne w procedurze zezwolenia na wykorzystanie dróg w sposób szczególny w trybie art. 65 ustawy Prawo o ruchu drogowym.
66. Zajęcie pasa drogowego bez zgody zarządcy drogi publicznej (konsekwencje).
67. Zajęcie pasa drogowego wykraczającego poza obszar w decyzji zarządcy drogi publicznej (konsekwencje).
68. Rola zarządcy drogi publicznej w monitorowaniu zajęcia pasa drogowego, ewidencja decyzji, kontrola pasa drogi publicznej.
69. Rola organu zarządzającego ruchem w monitorowaniu przebiegu wykorzystania drogi w sposób szczególny.
Dyskusja, przykłady z praktyki/kazusy.
Ostatnie 45 min to dodatkowy czas na konsultacje i dyskusję z trenerem (dla chętnych)
DZIEŃ 1
Procedury zmiany organizacji ruchu – stała i tymczasowa organizacja ruchu. Procedury, prawo, teoria i praktyka.
1. Wprowadzenie do zarządzania ruchem na drogach (organizacja ruchu drogowego).
2. Granice zarządzania ruchem na drogach publicznych i drogach wewnętrznych.
3. Wzajemny stosunek zakresowy ustawowych pojęć „zarządzania drogą” i „zarządzania ruchem na drodze”.
Dyskusja, przykłady z praktyki/kazusy.
4. Projekty STAŁEJ organizacji ruchu w systemie zarządzania ruchem na drogach.
5. Projekty STAŁEJ organizacji ruchu na drogach wewnętrznych (w tym drogach wewnętrznych gminnych na terenie miasta na prawach powiatu).
6. Projekty CZASOWEJ organizacji ruchu w systemie zarządzania ruchem na drogach.
7. Podmioty uprawnione do przedstawiania projektów organizacji ruchu.
8. Pełnomocnictwo w procedure zmiany organizacji ruchu – czy jest wymagane zgodnie z przepisami.
9. Prawa autorskie do projektów stałej i czasowej organizacji ruchu.
10. Postępowanie w sprawie ZMIANY organizacji ruchu (stałej i czasowej).
11. Rola uznania administracyjnego w zatwierdzaniu projektów organizacji ruchu.
Dyskusja, przykłady z praktyki/kazusy.
12. Ewidencjonowanie projektów organizacji ruchu.
13. Odpowiedzialność projektanta organizacji ruchu, a odpowiedzialność organu administracji publicznej.
14. Współpraca z innymi organami administracji publicznej w sprawach zarządzania ruchem na drogach.
Dyskusja, przykłady z praktyki/kazusy.
15. Publiczny dostęp do zatwierdzanych projektów organizacji ruchu (uwarunkowania prawne i projektowe).
16. Rozwiązywanie spraw spornych w zakresie organizacji ruchu drogowego na linii projektant-zarządca drogi publicznej-organ zarządzający ruchem.
17. Rola organu sprawującego nadzór nad zarządzaniem ruchem na drodze.
18. Możliwości kwestionowania sposobu dokonanego zatwierdzenia projektu organizacji ruchu (rozstrzygnięcia nadzorcze, wezwanie do usunięcia naruszeń, droga sądowa).
19. Minimalizacja ilości znaków drogowych – jak unikać „przeznakowania”?
Dyskusja, przykłady z praktyki/kazusy.
20. „Zatwierdzenie” projektu organizacji ruchu a „wprowadzenie” projektu organizacji ruchu na drodze.
21. Wprowadzenie organizacji ruchu jako element składowy procedury zmiany organizacji ruchu.
22. Legalność znaków drogowych, sygnałów drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w kontekście skutecznego wprowadzenia organizacji ruchu.
Dyskusja, przykłady z praktyki/kazusy.
23. Pojęcie „jednostki wprowadzającej organizację ruchu”.
24. Terminy wprowadzenia organizacji ruchu.
25. Termin wprowadzenia organizacji ruchu a termin ważności zatwierdzonej organizacji ruchu.
26.Określanie terminu ważności zatwierdzonej organizacji ruchu przez organ zarządzający ruchem na drodze.
Dyskusja, przykłady z praktyki/kazusy.
27. Zawiadamianie przy wprowadzaniu organizacji ruchu
28. Prowadzenie ewidencji zatwierdzonych projektów organizacji ruchu, wobec których wpłynęły zawiadomienia o wprowadzeniu organizacji ruchu.
29. Elementy zawiadomienia o wprowadzeniu organizacji ruchu:
30. Sprzeciwy do zawiadomień o wprowadzeniu organizacji ruchu.
31. Kolizje przy wprowadzeniu organizacji ruchu.
Dyskusja, przykłady z praktyki/kazusy.
32. Komisyjne wprowadzenie organizacji ruchu.
33. Tworzenie protokołów z wprowadzenia organizacji ruchu.
34. Niezgodność pomiędzy wprowadzoną organizacją ruchu a zatwierdzoną organizacją ruchu.
35. Możliwości korekty zatwierdzonego projektu organizacji ruchu po jego wprowadzeniu.
36. „Granice ustawowe” korekt we wprowadzonej organizacji ruchu.
37. Zasady prowadzenia dokumentacji fotograficznej.
Dyskusja, przykłady z praktyki/kazusy.
38. Odpowiedzialność przy wprowadzeniu organizacji ruchu.
39. Wypadki drogowe a prawidłowość wprowadzenia organizacji ruchu.
40. Umieszczanie znaków drogowych, sygnałów drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego przez zarządcę drogi publicznej/inny podmiot:
41. Regulacje Kodeksu Wykroczeń.
42. Regulacje Kodeksu Karnego.
43. Postępowania sądowe w przypadku nielegalnego umieszczania znaków drogowych, sygnałów drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Ostatnie 45 min to dodatkowy czas na konsultacje i dyskusję z trenerem (dla chętnych)
DZIEŃ 2
Bezpieczeństwo w ruchu drogowym – zagadnienia szczegółowe (z uwzględnieniem projektowania organizacji ruchu). Zezwolenia na wykorzystanie dróg w sposób szczególny (procedury, uzyskiwanie, praktyka).
44. Pojęcie bezpieczeństwa w ruchu drogowym.
45. Kryteria zasad bezpieczeństwa w ruchu drogowym w kontekście art. 10 ust. 12 ustawy Prawo o ruchu drogowym.
46. Rola audytorów bezpieczeństwa ruchu drogowego w systemie zarządzania ruchem na drogach.
Dyskusja, przykłady z praktyki/kazusy.
47. Bezpieczeństwo w ruchu drogowym w rozwiązaniach STAŁEJ organizacji ruchu (analizy przypadków):
48. Sposoby rozwiązywania nieścisłości występujących w przepisach w kontekście zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego:
49. Bezpieczeństwo ruchu drogowego – szczegółowe analizy przypadków i rozwiązania dotyczące projektowania/zatwierdzania stałej organizacji ruchu:
50. Zmiany Rozporządzenia w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem od 01 lipca 2016 roku.
51. Zmiany w zarządzaniu ruchem na drogach wewnętrznych.
52. Nowe pojęcia: „podmiot zarządzający drogą wewnętrzną” a „organ zarządzający ruchem” (różnice w kontekście art. 10 ustawy Prawo o ruchu drogowym).
53. Projekt „zmiennej” organizacji ruchu.
54. Projekt stałej organizacji ruchu jako warunek niezbędny do uzyskania:
55. Kontrola prawidłowości oznakowania stałej i czasowej organizacji ruchu (nieuwzględnione postulaty w nowelizacji).
Dyskusja, przykłady z praktyki/kazusy.
56. Zezwolenie organu zarządzającego ruchem na drodze na wykorzystanie dróg w sposób szczególny w trybie art. 65 ustawy Prawo o ruchu drogowym.
57. Specyfika decyzji na wykorzystanie dróg w sposób szczególny w trybie art. 65 ustawy Prawo o ruchu drogowym.
58. Procedura uzyskiwania zezwolenia.
59. Wymogi formalnoprawne do uzyskania decyzji organu zarządzającego ruchem na drodze na wykorzystanie dróg w sposób szczególny.
60. Obowiązki organizatora imprezy (art. 65a ustawy Prawo o ruchu drogowym),
61. Uwarunkowania wydania zezwolenia.
62. Odmowa wydania decyzji zezwalającej na wykorzystanie dróg w sposób szczególny (wskazanie możliwości przeciwdziałania).
63. Cofnięcie decyzji zezwalającej na wykorzystanie dróg w sposób szczególny.
Dyskusja, przykłady z praktyki/kazusy.
64. Odbiory, wdrożenia i kary administracyjne w procedurze zajęcia pasa drogowego.
65. Odbiory, wdrożenia i kary administracyjne w procedurze zezwolenia na wykorzystanie dróg w sposób szczególny w trybie art. 65 ustawy Prawo o ruchu drogowym.
66. Zajęcie pasa drogowego bez zgody zarządcy drogi publicznej (konsekwencje).
67. Zajęcie pasa drogowego wykraczającego poza obszar w decyzji zarządcy drogi publicznej (konsekwencje).
68. Rola zarządcy drogi publicznej w monitorowaniu zajęcia pasa drogowego, ewidencja decyzji, kontrola pasa drogi publicznej.
69. Rola organu zarządzającego ruchem w monitorowaniu przebiegu wykorzystania drogi w sposób szczególny.
Dyskusja, przykłady z praktyki/kazusy.
Ostatnie 45 min to dodatkowy czas na konsultacje i dyskusję z trenerem (dla chętnych)
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Szkolenie ma na celu przede wszystkim omówienie problemów i kontrowersji powstających przy zajmowaniu pasa drogowego.
Granice zarządzania ruchem na drogach, decyzja na zajęcie pasa drogowego, projekt czasowej organizacji ruchu, podmioty uprawnione, postepowanie w sprawie zmiany czasowej organizacji ruchu. Zapraszamy na szkolenie Organizacja robót w pasie drogi publicznej.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.