Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Szkolenie decyzje lokalizacyjne uwzględnia:
Szkolenie zajęcie pasa drogowego – Cel szkolenia:
W trakcie szkolenia wykładowca opiera się na przykładach z praktyki oraz wspólnie z grupą rozwiązuje rzeczywiste / symulowane przypadki na podstawie składanych dokumentacji projektów stałej i czasowej organizacji ruchu.
W szczególności grupą dla której szkolenie może okazać się niezwykle przydatne są projektanci organizacji ruchu oraz inżynierowie ruchu, którzy wielokrotnie borykają się z problemami natury prawnej i praktycznej w uzgadnianiu dokumentacji projektów organizacji ruchu.
Dużą korzyść odniosą także pracownicy organów administracji publicznej wydający zatwierdzenia projektów organizacji ruchu, wydający decyzje lokalizacyjne oraz wydający decyzje na zajęcie pasa drogowego.
Szkolenie decyzje lokalizacyjne uwzględnia:
Szkolenie zajęcie pasa drogowego – Cel szkolenia:
W trakcie szkolenia wykładowca opiera się na przykładach z praktyki oraz wspólnie z grupą rozwiązuje rzeczywiste / symulowane przypadki na podstawie składanych dokumentacji projektów stałej i czasowej organizacji ruchu.
W szczególności grupą dla której szkolenie może okazać się niezwykle przydatne są projektanci organizacji ruchu oraz inżynierowie ruchu, którzy wielokrotnie borykają się z problemami natury prawnej i praktycznej w uzgadnianiu dokumentacji projektów organizacji ruchu.
Dużą korzyść odniosą także pracownicy organów administracji publicznej wydający zatwierdzenia projektów organizacji ruchu, wydający decyzje lokalizacyjne oraz wydający decyzje na zajęcie pasa drogowego.
I DZIEŃ
10.00 : 18.00
Decyzje lokalizacyjne i projekty stałej organizacji ruchu – procedury, projektowanie, prawo i praktyka
1. Wprowadzenie do decyzji lokalizacyjnych w pasie dróg publicznej, decyzji na zajęcie pasa drogowego i zarządzania ruchem na drogach (organizacja ruchu drogowego).
2. Granice zarządzania ruchem na drogach.
3. Wzajemny stosunek zakresowy ustawowych pojęć „zarządzania drogą” i „zarządzania ruchem na drodze”.
Dyskusja, przykłady z praktyki/kazusy.
4. Zakres decyzji lokalizacyjnych.
5. Dokument niezbędne do uzyskania decyzji lokalizacyjnych.
6. Uwarunkowania prawne dotyczące wydawania decyzji lokalizacyjnych.
7. Decyzje lokalizacyjne w świetle uwarunkowań ustawy Prawo Budowlane.
8. Zmiany w zasadach wydawania decyzji lokalizacyjnych od 01 stycznia 2016 roku (w świetle nowelizacji ustawy o drogach publicznych).
9. Problematyka decyzji lokalizacyjnych – warunki odmowy, sposób uzasadniania.
Dyskusja, przykłady z praktyki/kazusy.
10. Projekty STAŁEJ organizacji ruchu w systemie zarządzania ruchem na drogach.
11. Podmioty uprawnione do przedstawiania projektów organizacji ruchu.
12. Pełnomocnictwo w procedurze zmiany organizacji ruchu.
13. Postępowanie w sprawie ZMIANY organizacji ruchu (stałej).
14. Rola uznania administracyjnego w zatwierdzaniu projektów organizacji ruchu.
Dyskusja, przykłady z praktyki/kazusy.
15. Ewidencjonowanie projektów organizacji ruchu.
16. Odpowiedzialność projektanta organizacji ruchu, a odpowiedzialność organu administracji publicznej.
17. Współpraca z innymi organami administracji publicznej w sprawach zarządzania ruchem na drogach.
18. Publiczny dostęp do zatwierdzanych projektów organizacji ruchu (uwarunkowania prawne i projektowe).
19.Rozwiązywanie spraw spornych w zakresie organizacji ruchu drogowego na linii projektant-zarządca drogi publicznej-organ zarządzający ruchem.
20. Rola organu sprawującego nadzór nad zarządzaniem ruchem na drodze.
21. Możliwości kwestionowania sposobu dokonanego zatwierdzenia projektu organizacji ruchu (rozstrzygnięcia nadzorcze, wezwanie do usunięcia naruszeń, droga sądowa).
22. Wdrażanie projektów stałej organizacji ruchu.
II DZIEŃ
9:00 – 17:00
Projekty czasowej organizacji ruchu i decyzja na zajęcie pasa drogowego – procedury, projektowanie, prawo i praktyka
23. Projekty STAŁEJ organizacji ruchu na drogach wewnętrznych.
24. Projekty CZASOWEJ organizacji ruchu w systemie zarządzania ruchem na drogach.
25. Zmiany Rozporządzenia w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem od 01 lipca 2016 roku.
26. Zmiany w zarządzaniu ruchem na drogach wewnętrznych.
27. Nowe pojęcia: „podmiot zarządzający drogą wewnętrzną” a „organ zarządzający ruchem” (różnice w kontekście art. 10 ustawy Prawo o ruchu drogowym).
28. Projekt „zmiennej” organizacji ruchu.
29. Projekt stałej organizacji ruchu jako warunek niezbędny do uzyskania:
30. Kontrola prawidłowości oznakowania stałej i czasowej organizacji ruchu (nieuwzględnione postulaty w nowelizacji).
31. Zajęcie pasa drogi publicznej a projekt organizacji ruchu.
32. Procedura zajęcia pasa drogowego.
33. Wymogi formalnoprawne decyzji o zajęcie pasa drogowego w świetle ustawy o drogach publicznych.
34. Niezbędne dokumenty konieczne do uzyskania decyzji na zajęcie pasa drogowego:
35. Jak prawidłowo skompletować wniosek?
36. Treść decyzji o zajęcie pasa drogowego.
37. Sposób wyliczania opłaty za zajęcie pasa drogowego.
38. Kiedy wymagać zatwierdzonego projektu czasowej organizacji ruchu?
39. Cofnięcie decyzji na zajęcie pasa drogowego.
40. Odmowa wydania decyzji na zajęcie pasa drogowego.
I DZIEŃ
10.00 : 18.00
Decyzje lokalizacyjne i projekty stałej organizacji ruchu – procedury, projektowanie, prawo i praktyka
1. Wprowadzenie do decyzji lokalizacyjnych w pasie dróg publicznej, decyzji na zajęcie pasa drogowego i zarządzania ruchem na drogach (organizacja ruchu drogowego).
2. Granice zarządzania ruchem na drogach.
3. Wzajemny stosunek zakresowy ustawowych pojęć „zarządzania drogą” i „zarządzania ruchem na drodze”.
Dyskusja, przykłady z praktyki/kazusy.
4. Zakres decyzji lokalizacyjnych.
5. Dokument niezbędne do uzyskania decyzji lokalizacyjnych.
6. Uwarunkowania prawne dotyczące wydawania decyzji lokalizacyjnych.
7. Decyzje lokalizacyjne w świetle uwarunkowań ustawy Prawo Budowlane.
8. Zmiany w zasadach wydawania decyzji lokalizacyjnych od 01 stycznia 2016 roku (w świetle nowelizacji ustawy o drogach publicznych).
9. Problematyka decyzji lokalizacyjnych – warunki odmowy, sposób uzasadniania.
Dyskusja, przykłady z praktyki/kazusy.
10. Projekty STAŁEJ organizacji ruchu w systemie zarządzania ruchem na drogach.
11. Podmioty uprawnione do przedstawiania projektów organizacji ruchu.
12. Pełnomocnictwo w procedurze zmiany organizacji ruchu.
13. Postępowanie w sprawie ZMIANY organizacji ruchu (stałej).
14. Rola uznania administracyjnego w zatwierdzaniu projektów organizacji ruchu.
Dyskusja, przykłady z praktyki/kazusy.
15. Ewidencjonowanie projektów organizacji ruchu.
16. Odpowiedzialność projektanta organizacji ruchu, a odpowiedzialność organu administracji publicznej.
17. Współpraca z innymi organami administracji publicznej w sprawach zarządzania ruchem na drogach.
18. Publiczny dostęp do zatwierdzanych projektów organizacji ruchu (uwarunkowania prawne i projektowe).
19.Rozwiązywanie spraw spornych w zakresie organizacji ruchu drogowego na linii projektant-zarządca drogi publicznej-organ zarządzający ruchem.
20. Rola organu sprawującego nadzór nad zarządzaniem ruchem na drodze.
21. Możliwości kwestionowania sposobu dokonanego zatwierdzenia projektu organizacji ruchu (rozstrzygnięcia nadzorcze, wezwanie do usunięcia naruszeń, droga sądowa).
22. Wdrażanie projektów stałej organizacji ruchu.
II DZIEŃ
9:00 – 17:00
Projekty czasowej organizacji ruchu i decyzja na zajęcie pasa drogowego – procedury, projektowanie, prawo i praktyka
23. Projekty STAŁEJ organizacji ruchu na drogach wewnętrznych.
24. Projekty CZASOWEJ organizacji ruchu w systemie zarządzania ruchem na drogach.
25. Zmiany Rozporządzenia w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem od 01 lipca 2016 roku.
26. Zmiany w zarządzaniu ruchem na drogach wewnętrznych.
27. Nowe pojęcia: „podmiot zarządzający drogą wewnętrzną” a „organ zarządzający ruchem” (różnice w kontekście art. 10 ustawy Prawo o ruchu drogowym).
28. Projekt „zmiennej” organizacji ruchu.
29. Projekt stałej organizacji ruchu jako warunek niezbędny do uzyskania:
30. Kontrola prawidłowości oznakowania stałej i czasowej organizacji ruchu (nieuwzględnione postulaty w nowelizacji).
31. Zajęcie pasa drogi publicznej a projekt organizacji ruchu.
32. Procedura zajęcia pasa drogowego.
33. Wymogi formalnoprawne decyzji o zajęcie pasa drogowego w świetle ustawy o drogach publicznych.
34. Niezbędne dokumenty konieczne do uzyskania decyzji na zajęcie pasa drogowego:
35. Jak prawidłowo skompletować wniosek?
36. Treść decyzji o zajęcie pasa drogowego.
37. Sposób wyliczania opłaty za zajęcie pasa drogowego.
38. Kiedy wymagać zatwierdzonego projektu czasowej organizacji ruchu?
39. Cofnięcie decyzji na zajęcie pasa drogowego.
40. Odmowa wydania decyzji na zajęcie pasa drogowego.
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Szkolenie ma na celu przede wszystkim omówienie problemów i kontrowersji powstających przy zajmowaniu pasa drogowego.
Granice zarządzania ruchem na drogach, decyzja na zajęcie pasa drogowego, projekt czasowej organizacji ruchu, podmioty uprawnione, postepowanie w sprawie zmiany czasowej organizacji ruchu. Zapraszamy na szkolenie Organizacja robót w pasie drogi publicznej.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.