Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
PROGRAM SZKOLENIA AKTUALIZOWANY SYSTEMATYCZNIE I PROWADZONY ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYM STANEM PRAWNYM
Do udziału w warsztatach zapraszamy pracowników firm występujących w procesie budowlanym zarówno po stronie wykonawcy, podwykonawcy jak i inwestora, firm deweloperskich, budowlanych i projektowych, pracowników organów administracji architektoniczno- budowlanej, powiatowego i wojewódzki
PROGRAM SZKOLENIA AKTUALIZOWANY SYSTEMATYCZNIE I PROWADZONY ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYM STANEM PRAWNYM
Do udziału w warsztatach zapraszamy pracowników firm występujących w procesie budowlanym zarówno po stronie wykonawcy, podwykonawcy jak i inwestora, firm deweloperskich, budowlanych i projektowych, pracowników organów administracji architektoniczno- budowlanej, powiatowego i wojewódzki
1 dzień
Uprawnienia umowne a uprawnienia kodeksowe
Różnice w zakresie regulacji w modelu B2C i B2B
Modelowe postanowienia w umowach na rynku komercyjnym i zamówień publicznych
Zabezpieczenie roszczeń
Gwarancja bankowa i ubezpieczeniowa – kluczowe elementy do weryfikacji
Obrona przed uruchomieniem z gwarancji – czy jest możliwa?
Kaucja gwarancyjna a zatrzymanie wynagrodzenia – różnice w praktyce
Notarialne poddanie się egzekucji (777 k.p.c.) – zalety i wady rozwiązania
Inne formy zabezpieczenia – weksel, zastaw, poręczenie
Kary umowne
Najczęstsze okoliczności zabezpieczane karą umowną
Opóźnienie a zwłoka – praktyczny wymiar różnic
Odpowiedzialność gwarancyjna za termin – modelowe klauzule umowne
Okoliczności egzoneracyjne i ekskulpacyjne zwalniające wykonawcę z odpowiedzialności
Kumulujące się kary umowne i naliczanie różnych kar z tytułu tych samych okoliczności
Szkoda a kara i jej wpływ na miarkowanie
Okoliczności rzutujące na możliwość miarkowania kary
Odszkodowanie uzupełniające
Odstąpienie, Wypowiedzenie, Rozwiązanie
Umowne a ustawowe prawo odstąpienia – czy zapis kontraktowy wyklucza możliwości
ustawowe?
Skutki odstąpienia ex tunc i odstąpienia na przyszłość (ex nunc)
Zapisy umowne pozostające w mocy pomimo odstąpienia
Uprawnienie ustawowe do odstąpienia dla wykonawcy
2 dzień
Wykonawstwo zastępcze
Modelowe klauzule wykonawstwa zastępczego i najczęstsze błędy
Ustawowe możliwości wprowadzenia wykonawstwa zastępczego
Wprowadzenie wykonawstwa na „koszt i ryzyko” a konsekwencje dla pierwotnego
wykonawcy
Rękojmia a Gwarancja a Odpowiedzialność na zasadach ogólnych
Kluczowe różnice w poszczególnych reżimach odpowiedzialności
Zapisy umowne zezwalające na bezpośrednie dochodzenie uprawnień od
podwykonawców z pominięciem generalnego wykonawcy
Weryfikacja zgłoszonych reklamacji na gruncie proceduralnym
Czynności weryfikacyjne w ramach oględzin – zabezpieczenie materiału poglądowego
Dokumentowanie wad / braku wad ze wsparciem notariusza, komornika lub sądu
Dochodzenie uprawnień z rękojmi
Wada fizyczna – niezgodność rzeczy z umową
Usterki a wady istotne – podejście orzecznicze
Zakres roszczeń dostępnych w ramach rękojmi ustawowej
Podstawy zwolnienia z odpowiedzialności
Gwarancja i Odpowiedzialność na zasadach ogólnych – kluczowe ramy prawne
Ustawowy zakres obowiązków gwarancyjnych
Formułowanie klauzul gwarancyjnych w ramach umowach B2B
Przerzucenie w umowach obowiązków konserwacyjnych i związanych z przeglądami
Co po upływie czasu rękojmi i gwarancji?
1 dzień
Uprawnienia umowne a uprawnienia kodeksowe
Różnice w zakresie regulacji w modelu B2C i B2B
Modelowe postanowienia w umowach na rynku komercyjnym i zamówień publicznych
Zabezpieczenie roszczeń
Gwarancja bankowa i ubezpieczeniowa – kluczowe elementy do weryfikacji
Obrona przed uruchomieniem z gwarancji – czy jest możliwa?
Kaucja gwarancyjna a zatrzymanie wynagrodzenia – różnice w praktyce
Notarialne poddanie się egzekucji (777 k.p.c.) – zalety i wady rozwiązania
Inne formy zabezpieczenia – weksel, zastaw, poręczenie
Kary umowne
Najczęstsze okoliczności zabezpieczane karą umowną
Opóźnienie a zwłoka – praktyczny wymiar różnic
Odpowiedzialność gwarancyjna za termin – modelowe klauzule umowne
Okoliczności egzoneracyjne i ekskulpacyjne zwalniające wykonawcę z odpowiedzialności
Kumulujące się kary umowne i naliczanie różnych kar z tytułu tych samych okoliczności
Szkoda a kara i jej wpływ na miarkowanie
Okoliczności rzutujące na możliwość miarkowania kary
Odszkodowanie uzupełniające
Odstąpienie, Wypowiedzenie, Rozwiązanie
Umowne a ustawowe prawo odstąpienia – czy zapis kontraktowy wyklucza możliwości
ustawowe?
Skutki odstąpienia ex tunc i odstąpienia na przyszłość (ex nunc)
Zapisy umowne pozostające w mocy pomimo odstąpienia
Uprawnienie ustawowe do odstąpienia dla wykonawcy
2 dzień
Wykonawstwo zastępcze
Modelowe klauzule wykonawstwa zastępczego i najczęstsze błędy
Ustawowe możliwości wprowadzenia wykonawstwa zastępczego
Wprowadzenie wykonawstwa na „koszt i ryzyko” a konsekwencje dla pierwotnego
wykonawcy
Rękojmia a Gwarancja a Odpowiedzialność na zasadach ogólnych
Kluczowe różnice w poszczególnych reżimach odpowiedzialności
Zapisy umowne zezwalające na bezpośrednie dochodzenie uprawnień od
podwykonawców z pominięciem generalnego wykonawcy
Weryfikacja zgłoszonych reklamacji na gruncie proceduralnym
Czynności weryfikacyjne w ramach oględzin – zabezpieczenie materiału poglądowego
Dokumentowanie wad / braku wad ze wsparciem notariusza, komornika lub sądu
Dochodzenie uprawnień z rękojmi
Wada fizyczna – niezgodność rzeczy z umową
Usterki a wady istotne – podejście orzecznicze
Zakres roszczeń dostępnych w ramach rękojmi ustawowej
Podstawy zwolnienia z odpowiedzialności
Gwarancja i Odpowiedzialność na zasadach ogólnych – kluczowe ramy prawne
Ustawowy zakres obowiązków gwarancyjnych
Formułowanie klauzul gwarancyjnych w ramach umowach B2B
Przerzucenie w umowach obowiązków konserwacyjnych i związanych z przeglądami
Co po upływie czasu rękojmi i gwarancji?
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Szkolenie było inspirujące. Poznałem metody wcześniej przeze mnie niewykorzystywane. Dodatkowym atutem była mała grupa szkoleniowa i uczestnicy z innych branż, co moim zdaniem wpłynęło pozytywnie na jakość warsztatów.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Celem szkolenia jest zaznajomienie różnych grup zawodowych z mapami jako dokumentami wykorzystywanymi w wielu procesach inwestycyjnych, administracyjnych, cywilnych. O mapie jako przedstawieniu w sposób subiektywny obrazu rzeczywistości i jego dokumentowaniu.
Zapraszamy Państwa na szkolenie, podczas którego przedstawione zostaną zagadnienia związane z nowelizacją Prawa budowlanego z 2020 roku, w szczególności zmiany zawarte w ustawie o zmianie niektórych ustaw wspierających rozwój mieszkalnictwa z grudnia 2020r. dotyczące kwestii cyfryzacji procesu inwestycyjno- budowlanego.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.