Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Na przykładach i w oparciu o przepisy prawa oraz orzecznictwo sądów zostaną przekazane niezbędne informacje pomagające z jednej strony prawidłowo naliczać różnego rodzaju opłaty, a z drugiej strony podmiotom zobowiązanym ułatwią kontakt z urzędami i wyjaśnianie różnych wątpliwości.
Prowadzący szkolenie:
Adresaci szkolenia:
Szkolenie przeznaczone jest dla administracji publicznej, pracowników urzędów gmin i starostw powiatowych, zarządców nieruchomości, użytkowników wieczystych, księgowych, planistów, urbanistów, administratorów nieruchomości, deweloperów na rynku nieruchomości, pośredników w obrocie nieruchomościami, projektantów, inwestorów na rynku nieruchomości, najemców i wynajmujących nieruchomości, dzierżawców i wydzierżawiających nieruchomości.
Na przykładach i w oparciu o przepisy prawa oraz orzecznictwo sądów zostaną przekazane niezbędne informacje pomagające z jednej strony prawidłowo naliczać różnego rodzaju opłaty, a z drugiej strony podmiotom zobowiązanym ułatwią kontakt z urzędami i wyjaśnianie różnych wątpliwości.
Prowadzący szkolenie:
Adresaci szkolenia:
Szkolenie przeznaczone jest dla administracji publicznej, pracowników urzędów gmin i starostw powiatowych, zarządców nieruchomości, użytkowników wieczystych, księgowych, planistów, urbanistów, administratorów nieruchomości, deweloperów na rynku nieruchomości, pośredników w obrocie nieruchomościami, projektantów, inwestorów na rynku nieruchomości, najemców i wynajmujących nieruchomości, dzierżawców i wydzierżawiających nieruchomości.
1. Opłata a podatek. Różnice i podobieństwa.
2. Rejestr należności publicznoprawnych.
3. Opłata publicznoprawna a opłata/należność cywilnoprawna.
4. Opłata adiacencka.
5. Opłata planistyczna.
6. Opłata reklamowa.
7. Opłata za wyłączenie gruntów z produkcji rolnej/leśnej.
8. Opłata za zajęcie pasa drogowego.
9. Opłata eksploatacyjna.
10. Opłata skarbowa.
11. Opłata uzdrowiskowa.
12. Opłaty za udostępnianie państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
13. Opłata targowa.
14. Opłata miejscowa.
15. Opłaty za użytkowanie wieczyste i z tytułu trwałego zarządu.
16. Czynsze za najem.
17. Czynsze z tytułu dzierżawy.
18. Opłaty eksploatacyjne.
19. Inne opłaty, w tym opłaty wynikające z umów cywilnoprawnych.
20. Przedmiot poszczególnych opłat.
21. Podmioty zobowiązane poszczególnych opłat.
22. Sposoby ustalania i naliczania poszczególnych opłat.
23. Sposoby egzekwowania poszczególnych opłat.
24. Podsumowanie
1. Opłata a podatek. Różnice i podobieństwa.
2. Rejestr należności publicznoprawnych.
3. Opłata publicznoprawna a opłata/należność cywilnoprawna.
4. Opłata adiacencka.
5. Opłata planistyczna.
6. Opłata reklamowa.
7. Opłata za wyłączenie gruntów z produkcji rolnej/leśnej.
8. Opłata za zajęcie pasa drogowego.
9. Opłata eksploatacyjna.
10. Opłata skarbowa.
11. Opłata uzdrowiskowa.
12. Opłaty za udostępnianie państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
13. Opłata targowa.
14. Opłata miejscowa.
15. Opłaty za użytkowanie wieczyste i z tytułu trwałego zarządu.
16. Czynsze za najem.
17. Czynsze z tytułu dzierżawy.
18. Opłaty eksploatacyjne.
19. Inne opłaty, w tym opłaty wynikające z umów cywilnoprawnych.
20. Przedmiot poszczególnych opłat.
21. Podmioty zobowiązane poszczególnych opłat.
22. Sposoby ustalania i naliczania poszczególnych opłat.
23. Sposoby egzekwowania poszczególnych opłat.
24. Podsumowanie
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Specjalista ds. szkoleń
tel. kom.: +48 505 273 500
fax: (22) 266 08 51
m.tarczynska-nowak@projektgamma.plSpecjalista ds. szkoleń
tel. kom.: +48 505 273 500
fax: (22) 266 08 51
m.tarczynska-nowak@projektgamma.plSpecjalista ds. szkoleń
tel. kom.: +48 505 273 500
fax: (22) 266 08 51
m.tarczynska-nowak@projektgamma.plCel szkolenia : Wskazanie regulacji prawnych obowiązujących w systemie prawa polskiego dotyczących renty planistycznej i opłat adiacenckich wraz z ich rodzajami oraz procedurą i praktyką stosowania przez organy administracji publicznej.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.