Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Na przykładach i w oparciu o przepisy prawa oraz orzecznictwo sądów zostaną przekazane niezbędne informacje pomagające z jednej strony prawidłowo naliczać różnego rodzaju opłaty, a z drugiej strony podmiotom zobowiązanym ułatwią kontakt z urzędami i wyjaśnianie różnych wątpliwości.
Prowadzący szkolenie:
Adresaci szkolenia:
Szkolenie przeznaczone jest dla administracji publicznej, pracowników urzędów gmin i starostw powiatowych, zarządców nieruchomości, użytkowników wieczystych, księgowych, planistów, urbanistów, administratorów nieruchomości, deweloperów na rynku nieruchomości, pośredników w obrocie nieruchomościami, projektantów, inwestorów na rynku nieruchomości, najemców i wynajmujących nieruchomości, dzierżawców i wydzierżawiających nieruchomości.
Na przykładach i w oparciu o przepisy prawa oraz orzecznictwo sądów zostaną przekazane niezbędne informacje pomagające z jednej strony prawidłowo naliczać różnego rodzaju opłaty, a z drugiej strony podmiotom zobowiązanym ułatwią kontakt z urzędami i wyjaśnianie różnych wątpliwości.
Prowadzący szkolenie:
Adresaci szkolenia:
Szkolenie przeznaczone jest dla administracji publicznej, pracowników urzędów gmin i starostw powiatowych, zarządców nieruchomości, użytkowników wieczystych, księgowych, planistów, urbanistów, administratorów nieruchomości, deweloperów na rynku nieruchomości, pośredników w obrocie nieruchomościami, projektantów, inwestorów na rynku nieruchomości, najemców i wynajmujących nieruchomości, dzierżawców i wydzierżawiających nieruchomości.
1. Opłata a podatek. Różnice i podobieństwa.
2. Rejestr należności publicznoprawnych.
3. Opłata publicznoprawna a opłata/należność cywilnoprawna.
4. Opłata adiacencka.
5. Opłata planistyczna.
6. Opłata reklamowa.
7. Opłata za wyłączenie gruntów z produkcji rolnej/leśnej.
8. Opłata za zajęcie pasa drogowego.
9. Opłata eksploatacyjna.
10. Opłata skarbowa.
11. Opłata uzdrowiskowa.
12. Opłaty za udostępnianie państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
13. Opłata targowa.
14. Opłata miejscowa.
15. Opłaty za użytkowanie wieczyste i z tytułu trwałego zarządu.
16. Czynsze za najem.
17. Czynsze z tytułu dzierżawy.
18. Opłaty eksploatacyjne.
19. Inne opłaty, w tym opłaty wynikające z umów cywilnoprawnych.
20. Przedmiot poszczególnych opłat.
21. Podmioty zobowiązane poszczególnych opłat.
22. Sposoby ustalania i naliczania poszczególnych opłat.
23. Sposoby egzekwowania poszczególnych opłat.
24. Podsumowanie
1. Opłata a podatek. Różnice i podobieństwa.
2. Rejestr należności publicznoprawnych.
3. Opłata publicznoprawna a opłata/należność cywilnoprawna.
4. Opłata adiacencka.
5. Opłata planistyczna.
6. Opłata reklamowa.
7. Opłata za wyłączenie gruntów z produkcji rolnej/leśnej.
8. Opłata za zajęcie pasa drogowego.
9. Opłata eksploatacyjna.
10. Opłata skarbowa.
11. Opłata uzdrowiskowa.
12. Opłaty za udostępnianie państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
13. Opłata targowa.
14. Opłata miejscowa.
15. Opłaty za użytkowanie wieczyste i z tytułu trwałego zarządu.
16. Czynsze za najem.
17. Czynsze z tytułu dzierżawy.
18. Opłaty eksploatacyjne.
19. Inne opłaty, w tym opłaty wynikające z umów cywilnoprawnych.
20. Przedmiot poszczególnych opłat.
21. Podmioty zobowiązane poszczególnych opłat.
22. Sposoby ustalania i naliczania poszczególnych opłat.
23. Sposoby egzekwowania poszczególnych opłat.
24. Podsumowanie
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Szkolenie było inspirujące. Poznałem metody wcześniej przeze mnie niewykorzystywane. Dodatkowym atutem była mała grupa szkoleniowa i uczestnicy z innych branż, co moim zdaniem wpłynęło pozytywnie na jakość warsztatów.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Cel szkolenia: Wskazanie regulacji prawnych obowiązujących w systemie prawa polskiego dotyczących renty planistycznej i opłat adiacenckich wraz z ich rodzajami oraz procedurą i praktyką stosowania przez organy administracji publicznej
Celem szkolenia jest zaznajomienie różnych grup zawodowych z mapami jako dokumentami wykorzystywanymi w wielu procesach inwestycyjnych, administracyjnych, cywilnych. O mapie jako przedstawieniu w sposób subiektywny obrazu rzeczywistości i jego dokumentowaniu.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.