Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Czy warto wziąć udział w szkoleniu
Wycena nieruchomości – zasady stosowania i istota podejścia porównawczego
Szkolenie pozwoli zebrać informacje nt. zasad stosowania i istoty podejścia porównawczego w wycenie nieruchomości, jak również zasad i wymagań dotyczących sporządzania operatów szacunkowych oraz możliwych zastosowania podejść, metod i technik wyceny wraz z ich wyjaśnieniem. Zajęcia poprowadzi uznany ekspert, praktyk – rzeczoznawca majątkowy, posiadający uprawnienia RICS, zajmujący się jednocześnie przeprowadzaniem szkoleń w różnych obszarach wyceny. Uczestnikami szkolenia będą praktycy z różnych dziedzin biznesu, co pozwoli na wymianę doświadczeń.
Warsztatowa forma szkolenia pozwoli na analizę rzeczywistych przykładów, wspólne rozwiązanie wątpliwości oraz wymianę doświadczeń. Otwarta forma szkolenia to również możliwość wymiany doświadczeń z przedstawicielami firm/ instytucji realizujących podobne projekty.
Do udziału w warsztatach zapraszamy wszystkie osoby zajmujące się wyceną nieruchomości na etapie początkującym (np. kandydaci na rzeczoznawców majątkowych), również te osoby które na co dzień mają styczność z operatami szacunkowymi, a w szczególności te które muszą wypowiedzieć się na temat sporządzonego operatu szacunkowego lub podjąć na jego podstawie dalsze decyzje. Są to pracownicy działów technicznych, nieruchomości, infrastruktury, prawnicy, pracownicy banków: analitycy kredytowi, pracownicy pionów sprzedaży, obsługi klienta. Po za tym zarządcy, administratorzy nieruchomości, właściciele obiektów i budowli, pracownicy urzędów i agencji – osoby które uczestniczą w obrocie nieruchomości lub zarządzają mieniem lub jego wartością.
Uczestnicy zajęć proszeni są o przesłanie do organizatora na około 10 dni przed szkoleniem uwag, pytań, wątpliwości jakie ich zdaniem należałoby w trakcie zajęć wyjaśnić lub poruszyć oraz przykłady konkretnych.
Szkolenie online odbywa się poprzez platformę ClickMeeting
WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
Webinar/szkolenie online to nowoczesny format szkoleniowy wykorzystujący transmisję audio-wideo w czasie rzeczywistym. Technologia typu „Streaming” umożliwia przesyłanie takich danych jak fonia, wizja i tekst „na żywo” dzięki czemu uczestnik otrzymuje pełnowartościowe szkolenie nie wstając zza swojego biurka.
Czy warto wziąć udział w szkoleniu
Wycena nieruchomości – zasady stosowania i istota podejścia porównawczego
Szkolenie pozwoli zebrać informacje nt. zasad stosowania i istoty podejścia porównawczego w wycenie nieruchomości, jak również zasad i wymagań dotyczących sporządzania operatów szacunkowych oraz możliwych zastosowania podejść, metod i technik wyceny wraz z ich wyjaśnieniem. Zajęcia poprowadzi uznany ekspert, praktyk – rzeczoznawca majątkowy, posiadający uprawnienia RICS, zajmujący się jednocześnie przeprowadzaniem szkoleń w różnych obszarach wyceny. Uczestnikami szkolenia będą praktycy z różnych dziedzin biznesu, co pozwoli na wymianę doświadczeń.
Warsztatowa forma szkolenia pozwoli na analizę rzeczywistych przykładów, wspólne rozwiązanie wątpliwości oraz wymianę doświadczeń. Otwarta forma szkolenia to również możliwość wymiany doświadczeń z przedstawicielami firm/ instytucji realizujących podobne projekty.
Do udziału w warsztatach zapraszamy wszystkie osoby zajmujące się wyceną nieruchomości na etapie początkującym (np. kandydaci na rzeczoznawców majątkowych), również te osoby które na co dzień mają styczność z operatami szacunkowymi, a w szczególności te które muszą wypowiedzieć się na temat sporządzonego operatu szacunkowego lub podjąć na jego podstawie dalsze decyzje. Są to pracownicy działów technicznych, nieruchomości, infrastruktury, prawnicy, pracownicy banków: analitycy kredytowi, pracownicy pionów sprzedaży, obsługi klienta. Po za tym zarządcy, administratorzy nieruchomości, właściciele obiektów i budowli, pracownicy urzędów i agencji – osoby które uczestniczą w obrocie nieruchomości lub zarządzają mieniem lub jego wartością.
Uczestnicy zajęć proszeni są o przesłanie do organizatora na około 10 dni przed szkoleniem uwag, pytań, wątpliwości jakie ich zdaniem należałoby w trakcie zajęć wyjaśnić lub poruszyć oraz przykłady konkretnych.
Czy warto wziąć udział w szkoleniu
Wycena nieruchomości – zasady stosowania i istota podejścia porównawczego
Szkolenie pozwoli zebrać informacje nt. zasad stosowania i istoty podejścia porównawczego w wycenie nieruchomości, jak również zasad i wymagań dotyczących sporządzania operatów szacunkowych oraz możliwych zastosowania podejść, metod i technik wyceny wraz z ich wyjaśnieniem. Zajęcia poprowadzi uznany ekspert, praktyk – rzeczoznawca majątkowy, posiadający uprawnienia RICS, zajmujący się jednocześnie przeprowadzaniem szkoleń w różnych obszarach wyceny. Uczestnikami szkolenia będą praktycy z różnych dziedzin biznesu, co pozwoli na wymianę doświadczeń.
Warsztatowa forma szkolenia pozwoli na analizę rzeczywistych przykładów, wspólne rozwiązanie wątpliwości oraz wymianę doświadczeń. Otwarta forma szkolenia to również możliwość wymiany doświadczeń z przedstawicielami firm/ instytucji realizujących podobne projekty.
Do udziału w warsztatach zapraszamy wszystkie osoby zajmujące się wyceną nieruchomości na etapie początkującym (np. kandydaci na rzeczoznawców majątkowych), również te osoby które na co dzień mają styczność z operatami szacunkowymi, a w szczególności te które muszą wypowiedzieć się na temat sporządzonego operatu szacunkowego lub podjąć na jego podstawie dalsze decyzje. Są to pracownicy działów technicznych, nieruchomości, infrastruktury, prawnicy, pracownicy banków: analitycy kredytowi, pracownicy pionów sprzedaży, obsługi klienta. Po za tym zarządcy, administratorzy nieruchomości, właściciele obiektów i budowli, pracownicy urzędów i agencji – osoby które uczestniczą w obrocie nieruchomości lub zarządzają mieniem lub jego wartością.
Uczestnicy zajęć proszeni są o przesłanie do organizatora na około 10 dni przed szkoleniem uwag, pytań, wątpliwości jakie ich zdaniem należałoby w trakcie zajęć wyjaśnić lub poruszyć oraz przykłady konkretnych.
I dzień – rozpoczęcie o godz. 10.00
I. Stan prawa w zakresie wyceny nieruchomości oraz zasady sporządzania operatu szacunkowego
II. Wymagania dotyczące sporządzenia operatu szacunkowego wynikające z rozporządzenia i standardów zawodowych, w tym:
III. Zróżnicowanie podejść, metod i technik wycen – pod kątem rodzaju nieruchomości:
IV. Dokumenty źródłowe (związane z nieruchomością, gruntem, budową itp.) Ocena wartości dokumentów.
V. Ważne definicje – nieruchomość podobna, stan nieruchomości, przeznaczenie, inne (z uwzględnieniem orzecznictwa).
VI. Podejście porównawcze – podstawy i omówienie zasady stosowania;
VII. Ważne informacje – omówienie – trend zmiany ceny, cechy, wagi, dane transakcyjne, wskaźniki statystyczne istotne przy wycenie przy zastosowaniu podejścia porównawczego, ceny okazjonalne i amatorskie, Inter i esktrapolacja
VIII. Podejście porównawcze – metoda porównywania parami – podstawy i omówienie zasady stosowania wraz z przykładem obliczeniowym.
IX. Podejście porównawcze – metoda korygowania ceny średniej – podstawy i omówienie zasady stosowania wraz z przykładem obliczeniowym.
II dzień – rozpoczęcie o godz. 9.00
X. Założenia, jako jeden z najważniejszych, przesądzający o końcowej wartości, elementów wyceny nieruchomości.
XI. Dyskusja – omówienie przypadków, z którymi spotkali się uczestnicy, pytań i wątpliwości
XII. Case study – praca z operatem i analiza zastosowania podejścia porównawczego do wyceny nieruchomości.
Zakończenie szkolenia o 13.00 i wręczenie certyfikatów, lunch
I dzień – rozpoczęcie o godz. 10.00
I. Stan prawa w zakresie wyceny nieruchomości oraz zasady sporządzania operatu szacunkowego
II. Wymagania dotyczące sporządzenia operatu szacunkowego wynikające z rozporządzenia i standardów zawodowych, w tym:
III. Zróżnicowanie podejść, metod i technik wycen – pod kątem rodzaju nieruchomości:
IV. Dokumenty źródłowe (związane z nieruchomością, gruntem, budową itp.) Ocena wartości dokumentów.
V. Ważne definicje – nieruchomość podobna, stan nieruchomości, przeznaczenie, inne (z uwzględnieniem orzecznictwa).
VI. Podejście porównawcze – podstawy i omówienie zasady stosowania;
VII. Ważne informacje – omówienie – trend zmiany ceny, cechy, wagi, dane transakcyjne, wskaźniki statystyczne istotne przy wycenie przy zastosowaniu podejścia porównawczego, ceny okazjonalne i amatorskie, Inter i esktrapolacja
VIII. Podejście porównawcze – metoda porównywania parami – podstawy i omówienie zasady stosowania wraz z przykładem obliczeniowym.
IX. Podejście porównawcze – metoda korygowania ceny średniej – podstawy i omówienie zasady stosowania wraz z przykładem obliczeniowym.
II dzień – rozpoczęcie o godz. 9.00
X. Założenia, jako jeden z najważniejszych, przesądzający o końcowej wartości, elementów wyceny nieruchomości.
XI. Dyskusja – omówienie przypadków, z którymi spotkali się uczestnicy, pytań i wątpliwości
XII. Case study – praca z operatem i analiza zastosowania podejścia porównawczego do wyceny nieruchomości.
Zakończenie szkolenia o 13.00 i wręczenie certyfikatów, lunch
I. Stan prawa w zakresie wyceny nieruchomości oraz zasady sporządzania operatu szacunkowego
II. Wymagania dotyczące sporządzenia operatu szacunkowego wynikające z rozporządzenia i standardów zawodowych, w tym:
III. Zróżnicowanie podejść, metod i technik wycen – pod kątem rodzaju nieruchomości:
IV. Dokumenty źródłowe (związane z nieruchomością, gruntem, budową itp.) Ocena wartości dokumentów.
V. Ważne definicje – nieruchomość podobna, stan nieruchomości, przeznaczenie, inne (z uwzględnieniem orzecznictwa).
VI. Podejście porównawcze – podstawy i omówienie zasady stosowania;
VII. Ważne informacje – omówienie – trend zmiany ceny, cechy, wagi, dane transakcyjne, wskaźniki statystyczne istotne przy wycenie przy zastosowaniu podejścia porównawczego, ceny okazjonalne i amatorskie, Inter i esktrapolacja
VIII. Podejście porównawcze – metoda porównywania parami – podstawy i omówienie zasady stosowania wraz z przykładem obliczeniowym.
IX. Podejście porównawcze – metoda korygowania ceny średniej – podstawy i omówienie zasady stosowania wraz z przykładem obliczeniowym.
X. Założenia, jako jeden z najważniejszych, przesądzający o końcowej wartości, elementów wyceny nieruchomości.
XI. Dyskusja – omówienie przypadków, z którymi spotkali się uczestnicy, pytań i wątpliwości
XII. Case study – praca z operatem i analiza zastosowania podejścia porównawczego do wyceny nieruchomości.
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Specjalista ds. szkoleń
tel. kom.: +48 505 273 500
fax: (22) 266 08 51
Specjalista ds. szkoleń
tel. kom.: +48 505 273 500
fax: (22) 266 08 51
Specjalista ds. szkoleń
tel. kom.: +48 505 273 500
fax: (22) 266 08 51
13 lutego 2020 r. Sejm uchwalił Nowelizację ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne oraz niektórych innych ustaw.
Prowadzący szkolenie:mgr inż. geodezji i kartografii, geodeta uprawniony, obecnie pełni funkcję geodety powiatowego w Starostwie Powiatowym. Posiada wieloletnią praktykę w dziedzinie geodezji i kartografii. Również w ramach własnej działalności gospodarczej. Czynny zawodowo od początku lat dziewięćdziesiątych ub. wieku. Od 2004r. związany zawodowo z administracją publiczną. W latach 2004 –2010 kierownik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami w jednym z urzędów miejskich, wcześniej praktyka zdobyta w dużej firmie projektowej.
Celem szkolenia jest omówienie aktualnych regulacji prawnych w zakresie funkcjonowania rynku odnawialnych źródeł energii a także aktów prawnych związanych z OŹE m.in. Ustawa OZE, Dyrektywa Parlamentu Europejskiego, Prawo energetyczne, Prawo budowlane, Ustawa o inwestycjach w elektrownie wiatrowe i inne ważne rozporządzenia.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.