Akademia Assessment Center i Development Center - czyli jak najskuteczniej zbadać kompetencje kandydata do pracy/pracownika?

Akademia Assessment Center i Development Center - czyli jak najskuteczniej zbadać kompetencje kandydata do pracy/pracownika?

Akademia Assessment Center i Development Center - czyli jak najskuteczniej zbadać kompetencje kandydata do pracy/pracownika?

Szkolenia HR
Najdoskonalsza wizja bez odpowiednich ludzi nie ma szans powodzenia

AC/DC to trafna metoda oceny kandydatów do pracy oraz skuteczny sposób określenia potencjału pracowników. Wiele organizacji chce poznać i zastosować tę metodę w procesie doboru kadr oraz w programach rozwojowych. Szkolenie AC/DC dla HR pozwala projektować, planować i realizować sesje oceny.

INFORMACJE O SZKOLENIU


Sesja 1: 29-30.03.2021 (2x5h)

Sesja 2: 19-20.04.2021 (2x5h)

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia otwartego. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia online. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

AC/DC (Assessment Center i Development Center)  jako narzędzia diagnostyczne do oceny poziomu rozwoju kompetencji  u kandydatów do pracy lub zatrudnionych w organizacji pracowników są stosowane w coraz większej ilości organizacji. Uważa się, że jest to obecnie najbardziej trafna metoda oceny kandydata do pracy oraz skuteczny sposób określenia potencjału u pracowników zatrudnionych  w organizacji. Co za tym idzie, coraz więcej organizacji chce poznać i zastosować tę metodę w procesie doboru kadr oraz programach rozwojowych.

Akademia Assessment Center i Development Center daje taką szansę. Program warsztatów został przygotowany w formie dwóch sesji. Scenariusz zaplanowany został tak, aby Uczestnik mógł nabyć wiedzę o metodzie AC/DC, jak również zdobyć umiejętności przygotowania, prowadzenia oraz podsumowania sesji.

Warsztaty przygotowują do pełnienia roli  asesora podczas sesji Assessment Center i Development Center.  Umożliwiając praktyczne nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie przygotowania i realizacji sesji AC/DC oraz przygotowywania raportów podsumowujących badanie kompetencji i udzielania informacji zwrotnej. Szkolenie zawiera pakiet niezbędnych, nowatorskich, sprawdzonych metod tworzenia narzędzi asesorskich, które są stosowane podczas sesji AC/DC.


AC/DC (Assessment Center i Development Center)  jako narzędzia diagnostyczne do oceny poziomu rozwoju kompetencji  u kandydatów do pracy lub zatrudnionych w organizacji pracowników są stosowane w coraz większej ilości organizacji. Uważa się, że jest to obecnie najbardziej trafna metoda oceny kandydata do pracy oraz skuteczny sposób określenia potencjału u pracowników zatrudnionych  w organizacji. Co za tym idzie, coraz więcej organizacji chce poznać i zastosować tę metodę w procesie doboru kadr oraz programach rozwojowych.

Akademia Assessment Center i Development Center daje taką szansę. Program warsztatów został przygotowany w formie dwóch sesji. Scenariusz zaplanowany został tak, aby Uczestnik mógł nabyć wiedzę o metodzie AC/DC, jak również zdobyć umiejętności przygotowania, prowadzenia oraz podsumowania sesji.

Warsztaty przygotowują do pełnienia roli  asesora podczas sesji Assessment Center i Development Center.  Umożliwiając praktyczne nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie przygotowania i realizacji sesji AC/DC oraz przygotowywania raportów podsumowujących badanie kompetencji i udzielania informacji zwrotnej. Szkolenie zawiera pakiet niezbędnych, nowatorskich, sprawdzonych metod tworzenia narzędzi asesorskich, które są stosowane podczas sesji AC/DC.

AC/DC (Assessment Center i Development Center)  jako narzędzia diagnostyczne do oceny poziomu rozwoju kompetencji  u kandydatów do pracy lub zatrudnionych w organizacji pracowników są stosowane w coraz większej ilości organizacji. Uważa się, że jest to obecnie najbardziej trafna metoda oceny kandydata do pracy oraz skuteczny sposób określenia potencjału u pracowników zatrudnionych  w organizacji. Co za tym idzie, coraz więcej organizacji chce poznać i zastosować tę metodę w procesie doboru kadr oraz programach rozwojowych.

Akademia Assessment Center i Development Center daje taką szansę. Program warsztatów został przygotowany w formie dwóch sesji. Scenariusz zaplanowany został tak, aby Uczestnik mógł nabyć wiedzę o metodzie AC/DC, jak również zdobyć umiejętności przygotowania, prowadzenia oraz podsumowania sesji.

Warsztaty przygotowują do pełnienia roli  asesora podczas sesji Assessment Center i Development Center.  Umożliwiając praktyczne nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie przygotowania i realizacji sesji AC/DC oraz przygotowywania raportów podsumowujących badanie kompetencji i udzielania informacji zwrotnej. Szkolenie zawiera pakiet niezbędnych, nowatorskich, sprawdzonych metod tworzenia narzędzi asesorskich, które są stosowane podczas sesji AC/DC.



PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Sesja I (2 - 3.09.2019)

Przygotowanie sesji AC/DC - Jak najlepiej przygotować sesję AC/DC, żeby była skutecznym i obiektywnym narzędziem diagnostycznym?

Wprowadzenie do metodologii AC/DC:

  1. Co to jest AC co to jest DC?
  2. Mocne strony i ryzyka metody diagnostycznej
  3. Kodeks etyczny asesora
  4. Role asesorów podczas sesji AC/DC
  5. Kompetencje i umiejętności dla poszczególnych ról w badaniu

AC/DC jako metoda diagnozy kompetencji:

  1. Co to są kompetencje?
  2. Typy kompetencji w organizacji
  3. Kultura i fazowy rozwój organizacji –zmiany w zakresie kompetencji
  4. Stosowane modele kompetencyjne w organizacji
  5. Model kompetencji a strategia organizacji
  6. Wybór kompetencji dla organizacji
  7. Definiowanie kompetencji
  8. Określanie wskaźników behawioralne kompetencji
  • poziomowanie kompetencji,
  • najczęściej popełniane błędy przy tworzeniu wskaźników kompetencji.

Narzędzia stosowane w diagnostyce kompetencji zgodnie z metodologią  AC/DC:

  1. Jakie są narzędzia diagnostycznych stosowane  w metodologii AC/DC?
  2. Opracowanie scenariusza wywiadu kompetencyjny AC/DC
  3. Tworzenie pytań do wywiadu
  4. Rodzaje ćwiczeń na potrzeby sesji – zastosowanie, dobór ćwiczeń do kompetencji.
  5. Przykładowe zadania wykorzystywane podczas AC/DC.
  6. Budowanie zadań diagnostycznych
  7. Testowanie zadań na potrzeby sesji AC/DC
  8. Tworzenie instrukcji do zadań dla asesorów i Uczestników – zasady i praktyczne wskazówki.
  9. Narzędzia pracy asesora- arkusz obserwacyjny

Sesja II (16 - 17.09.2019)

Realizacja sesji AC/DC - Jak zrealizować i podsumować sesje AC/DC, żeby uzyskać jak najbardziej optymalne rezultaty dla uczestników, organizacji?

Organizacja sesji AC/DC:

  1. Dobór zadań do profilu: wybór typu, struktury i celu (matryca wstępna)
  • wybór zadań w kontekście danych kompetencji
  • tworzenie macierzy kompetencyjnej na potrzeby sesji.
  1. Organizacja miejsca, ustalenie harmonogramu
  2. Przygotowanie zespołu asesorów – kalibracja
  3. Harmonogram asesora/uczestnika

Przeprowadzenie sesji AC/DC:

  1. Co jest komunikowane w momencie rozpoczęcie sesji AC/DC?
  2. Ćwiczenie umiejętności diagnostycznych asesora
  • prowadzenie notatek
  • obserwacja
  •  uzupełnianie karty oceny
  1. Prowadzenie wywiadu kompetencyjnego
  2. Role grupowe w procesie
  3. Błędy w ocenie AC/DC

Podsumowania sesji AC/DC:

  1. Jakie są zasady wyznaczania wyników badania?
  2. Konstruowanie raportów podsumowujących dla uczestników:
  3. Przekazywanie informacji zwrotnej uczestnikom podczas bezpośredniego spotkania – feedback.
  4. Praktyczne elementy związane ze spotkaniem feedbackowym.
  5. Przygotowanie rekomendacji rozwojowych dla uczestnika oraz dla organizacji.

Sesja I (29 - 30.03.2021)

Przygotowanie sesji AC/DC - Jak najlepiej przygotować sesję AC/DC, żeby była skutecznym i obiektywnym narzędziem diagnostycznym?

Wprowadzenie do metodologii AC/DC:

  1. Co to jest AC co to jest DC?
  2. Mocne strony i ryzyka metody diagnostycznej
  3. Kodeks etyczny asesora
  4. Role asesorów podczas sesji AC/DC
  5. Kompetencje i umiejętności dla poszczególnych ról w badaniu

AC/DC jako metoda diagnozy kompetencji:

  1. Co to są kompetencje?
  2. Typy kompetencji w organizacji
  3. Kultura i fazowy rozwój organizacji –zmiany w zakresie kompetencji
  4. Stosowane modele kompetencyjne w organizacji
  5. Model kompetencji a strategia organizacji
  6. Wybór kompetencji dla organizacji
  7. Definiowanie kompetencji
  8. Określanie wskaźników behawioralne kompetencji
  • poziomowanie kompetencji,
  • najczęściej popełniane błędy przy tworzeniu wskaźników kompetencji.

Narzędzia stosowane w diagnostyce kompetencji zgodnie z metodologią  AC/DC:

  1. Jakie są narzędzia diagnostycznych stosowane  w metodologii AC/DC?
  2. Opracowanie scenariusza wywiadu kompetencyjny AC/DC
  3. Tworzenie pytań do wywiadu
  4. Rodzaje ćwiczeń na potrzeby sesji – zastosowanie, dobór ćwiczeń do kompetencji.
  5. Przykładowe zadania wykorzystywane podczas AC/DC.
  6. Budowanie zadań diagnostycznych
  7. Testowanie zadań na potrzeby sesji AC/DC
  8. Tworzenie instrukcji do zadań dla asesorów i Uczestników – zasady i praktyczne wskazówki.
  9. Narzędzia pracy asesora- arkusz obserwacyjny

Sesja II (19 - 20.04.2021)

Realizacja sesji AC/DC - Jak zrealizować i podsumować sesje AC/DC, żeby uzyskać jak najbardziej optymalne rezultaty dla uczestników, organizacji?

Organizacja sesji AC/DC:

  1. Dobór zadań do profilu: wybór typu, struktury i celu (matryca wstępna)
  • wybór zadań w kontekście danych kompetencji
  • tworzenie macierzy kompetencyjnej na potrzeby sesji.
  1. Organizacja miejsca, ustalenie harmonogramu
  2. Przygotowanie zespołu asesorów – kalibracja
  3. Harmonogram asesora/uczestnika

Przeprowadzenie sesji AC/DC:

  1. Co jest komunikowane w momencie rozpoczęcie sesji AC/DC?
  2. Ćwiczenie umiejętności diagnostycznych asesora
  • prowadzenie notatek
  • obserwacja
  •  uzupełnianie karty oceny
  1. Prowadzenie wywiadu kompetencyjnego
  2. Role grupowe w procesie
  3. Błędy w ocenie AC/DC

Podsumowania sesji AC/DC:

  1. Jakie są zasady wyznaczania wyników badania?
  2. Konstruowanie raportów podsumowujących dla uczestników:
  3. Przekazywanie informacji zwrotnej uczestnikom podczas bezpośredniego spotkania – feedback.
  4. Praktyczne elementy związane ze spotkaniem feedbackowym.
  5. Przygotowanie rekomendacji rozwojowych dla uczestnika oraz dla organizacji.

Sesja I

Przygotowanie sesji AC/DC - Jak najlepiej przygotować sesję AC/DC, żeby była skutecznym i obiektywnym narzędziem diagnostycznym?

Wprowadzenie do metodologii AC/DC:

  1. Co to jest AC co to jest DC?
  2. Mocne strony i ryzyka metody diagnostycznej
  3. Kodeks etyczny asesora
  4. Role asesorów podczas sesji AC/DC
  5. Kompetencje i umiejętności dla poszczególnych ról w badaniu

AC/DC jako metoda diagnozy kompetencji:

  1. Co to są kompetencje?
  2. Typy kompetencji w organizacji
  3. Kultura i fazowy rozwój organizacji –zmiany w zakresie kompetencji
  4. Stosowane modele kompetencyjne w organizacji
  5. Model kompetencji a strategia organizacji
  6. Wybór kompetencji dla organizacji
  7. Definiowanie kompetencji
  8. Określanie wskaźników behawioralne kompetencji
  • poziomowanie kompetencji,
  • najczęściej popełniane błędy przy tworzeniu wskaźników kompetencji.

Narzędzia stosowane w diagnostyce kompetencji zgodnie z metodologią AC/DC:

  1. Jakie są narzędzia diagnostycznych stosowane w metodologii AC/DC?
  2. Opracowanie scenariusza wywiadu kompetencyjny AC/DC
  3. Tworzenie pytań do wywiadu
  4. Rodzaje ćwiczeń na potrzeby sesji – zastosowanie, dobór ćwiczeń do kompetencji.
  5. Przykładowe zadania wykorzystywane podczas AC/DC.
  6. Budowanie zadań diagnostycznych
  7. Testowanie zadań na potrzeby sesji AC/DC
  8. Tworzenie instrukcji do zadań dla asesorów i Uczestników – zasady i praktyczne wskazówki.
  9. Narzędzia pracy asesora- arkusz obserwacyjny

Sesja II

Realizacja sesji AC/DC - Jak zrealizować i podsumować sesje AC/DC, żeby uzyskać jak najbardziej optymalne rezultaty dla uczestników, organizacji?

Organizacja sesji AC/DC:

  1. Dobór zadań do profilu: wybór typu, struktury i celu (matryca wstępna)
  • wybór zadań w kontekście danych kompetencji
  • tworzenie macierzy kompetencyjnej na potrzeby sesji.
  1. Organizacja miejsca, ustalenie harmonogramu
  2. Przygotowanie zespołu asesorów – kalibracja
  3. Harmonogram asesora/uczestnika

Przeprowadzenie sesji AC/DC:

  1. Co jest komunikowane w momencie rozpoczęcie sesji AC/DC?
  2. Ćwiczenie umiejętności diagnostycznych asesora
  • prowadzenie notatek
  • obserwacja
  • uzupełnianie karty oceny
  1. Prowadzenie wywiadu kompetencyjnego
  2. Role grupowe w procesie
  3. Błędy w ocenie AC/DC

Podsumowania sesji AC/DC:

  1. Jakie są zasady wyznaczania wyników badania?
  2. Konstruowanie raportów podsumowujących dla uczestników:
  3. Przekazywanie informacji zwrotnej uczestnikom podczas bezpośredniego spotkania – feedback.
  4. Praktyczne elementy związane ze spotkaniem feedbackowym.
  5. Przygotowanie rekomendacji rozwojowych dla uczestnika oraz dla organizacji.

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1
Na szkoleniach otwartych i zamkniętych przeszkoliliśmy ponad 1300 HR managerów, HR business partnerów, specjalistów ds. ZZL , ds. zarządzania talentami.
2
Przeprowadziliśmy kilkadziesiąt szkoleń otwartych, think tanktów i warsztatów online dla przedstawicieli działów HR.
3
wikiGamma – nasza strefa wiedzy z obszaru HR ma ponad 12000 tysięcy aktywnych czytelników.
4
Uczestnicy szkoleń otrzymują narzędzia/rozwiązania HR gotowe do zastosowania w firmie, w której pracują.
Szczegółowe wyniki badania przygotowanego przez grupę zadaniową w ramach 28. Międzynarodowego kongresu poświęconego metodom AC/DC w Polsce pokazały ogromne rozbieżności (<51%), ze standardami światowymi.

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Pozyskanie kompetencji  umożliwiających właściwy dobór partnerów do realizacji sesji AC/DC.
  • Możliwość wdrożenia skutecznej metodologii diagnozującej kompetencje i dającej szanse na efektywniejsze lokowanie inwestycji w rozwój pracowników.
  • Możliwość stworzenia narzędzi  pozwalających  na pozyskiwanie pracowników posiadających lepiej zdiagnozowane kompetencje, co powoduje zwiększenie trafności decyzji personalnych w procesie doboru kadr.

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Poznanie metod i zasad tworzenia i projektowania sesji AC/DC
  • Stworzenie własnych narzędzi,  w tym  ćwiczenia wykorzystywane podczas sesji AC/DC
  • Budowanie narzędzia wspierającego obserwację asesora (arkusz obserwacji)
  • Poznanie zasad tworzenia pełnych raportów po sesji AC/DC
  • Ćwiczenie udzielania informacji zwrotnych uczestnikom sesji

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Rozwój kompetencji uczestników szkolenia i możliwość ich rozwoju w wyniku ukończenia akademii AC/DC.
  •  Adaptacja i wdrożenie poznanych elementów składowych AC/DC w organizacji i zwiększenie skuteczności działania narzędzi diagnostycznych w obszarze HR.
  • Zwiększenie efektywności współpracy między działem HR a biznesem.
Akademia Assessment Center i Development Center - czyli jak najskuteczniej zbadać kompetencje kandydata do pracy/pracownika?

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550


biuro@projektgamma.pl
Patrycja Michałowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia HR

Wersja online: Performance management – nowa formuła systemu ocen i rozwoju efektywności. Warsztat online
Jednym z podstawowych oczekiwań kierowanych ku przedstawicielom HR jest wsparcie organizacji oraz menedżerów w wykorzystaniu potencjału pracowników i zapewnieniu możliwie najwyższego poziomu efektywności. Istotą Performance Management jest odejście od tradycyjnych ocen pracowniczych.
2021-12-14
14 grudnia 2021 -15 grudnia 2021
2021-12-15
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Agile – zwinne zarządzanie projektami HR – warsztat online
Zwinne podejście do pracy w obecnych czasach VUCA (niepewności, niejednoznaczności, złożoności) święci triumfy. Pozwala szybko reagować na zmiany i wypracowywać najbardziej efektywny sposób osiągania efektów satysfakcjonujących klientów. Z perspektywy HR wszyscy pracownicy to klienci. Dziś mają więcej potrzeb i szybciej zmieniających się niż kiedykolwiek. Warto wprowadzić wybrane metodyki Agile do pracy działu oraz poznając ten sposób pracy zastanowić się, które obszary organizacji potrzebują zwinnego podejścia do pracy – nie tylko do zarządzania projektami.
2021-12-14
14 grudnia 2021 -15 grudnia 2021
2021-12-15
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Komunikacja i różnice kulturowe – spotkanie online
Kontakt z odmienną kulturą stał się dziś codziennością, ale zagraniczny partner czy międzynarodowy zespół to wciąż wyzwanie dla wielu organizacji. Kompetencja międzykulturowa ułatwia nawiązywanie i podtrzymywanie relacji biznesowych, jednak wymaga zarówno wiedzy i doświadczenia, jak i specjalnego treningu.
2021-12-16
16 grudnia 2021 -17 grudnia 2021
2021-12-17
Szkolenie online Szkolenie online

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia HR

Wersja online: Performance management – nowa formuła systemu ocen i rozwoju efektywności. Warsztat online
Jednym z podstawowych oczekiwań kierowanych ku przedstawicielom HR jest wsparcie organizacji oraz menedżerów w wykorzystaniu potencjału pracowników i zapewnieniu możliwie najwyższego poziomu efektywności. Istotą Performance Management jest odejście od tradycyjnych ocen pracowniczych.
2021-12-14
14 grudnia 2021 -15 grudnia 2021
2021-12-15
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Agile – zwinne zarządzanie projektami HR – warsztat online
Zwinne podejście do pracy w obecnych czasach VUCA (niepewności, niejednoznaczności, złożoności) święci triumfy. Pozwala szybko reagować na zmiany i wypracowywać najbardziej efektywny sposób osiągania efektów satysfakcjonujących klientów. Z perspektywy HR wszyscy pracownicy to klienci. Dziś mają więcej potrzeb i szybciej zmieniających się niż kiedykolwiek. Warto wprowadzić wybrane metodyki Agile do pracy działu oraz poznając ten sposób pracy zastanowić się, które obszary organizacji potrzebują zwinnego podejścia do pracy – nie tylko do zarządzania projektami.
2021-12-14
14 grudnia 2021 -15 grudnia 2021
2021-12-15
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Komunikacja i różnice kulturowe – spotkanie online
Kontakt z odmienną kulturą stał się dziś codziennością, ale zagraniczny partner czy międzynarodowy zespół to wciąż wyzwanie dla wielu organizacji. Kompetencja międzykulturowa ułatwia nawiązywanie i podtrzymywanie relacji biznesowych, jednak wymaga zarówno wiedzy i doświadczenia, jak i specjalnego treningu.
2021-12-16
16 grudnia 2021 -17 grudnia 2021
2021-12-17
Szkolenie online Szkolenie online

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.