Wolontariat pracowniczy i CSR – narzędzie rozwoju pracowników i firmy

Wolontariat pracowniczy i CSR – narzędzie rozwoju pracowników i firmy

Wolontariat pracowniczy i CSR – narzędzie rozwoju pracowników i firmy

Warsztat online

Szkolenia HR

Interes, który nic poza pieniędzmi nie przynosi, jest złym interesem

Dziś nowa normalność w wielu firmach to praca zdalna i rozproszone zespoły. Wygląda na to, że ta normalność zagości u nas na dłużej. Warto się więc dostosować i nie odkładać planów dotyczących wolontariatu bądź CSR’u na daleką przyszłość. Właśnie teraz wszyscy potrzebujemy więzi, bliskości i sensu w tym co robimy.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia otwartego. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

27.04.2021 - 28.04.2021
10:00 - 14:00
Szkolenie online
1000 zł netto/os.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Zdaniem ekspertów działania z zakresu CSR powinny w pierwszej kolejności obejmować pracowników. Dobrze zaprojektowana strategia CSR i wolontariatu pozwala nie tylko realizować oczekiwania i potrzeby pracowników i beneficjentów działań, ale daje też szanse na zwiększenie innowacyjności firmy.

Szkolenie uczy jak zainicjować i wdrożyć program wolontariatu pracowniczego, by był on odpowiedni dla konkretnej firmy i przynosił wymierne korzyści wszystkim zaangażowanym stronom.

Celem szkolenia jest wskazanie najskuteczniejszych narzędzi i rozwiązań, które są możliwe do zaimplementowania w konkretnej firmie. Szkolenie będzie miało w dużej mierze charakter praktyczny, każdy z modułów zawiera ćwiczenia warsztatowe.

Szkolenie składa się z pięciu części. W pierwszej na konkretnych przykładach omówione zostaną podstawowe założenia CSR, wpisane w takie obszary, jak innowacyjność firmy, budowanie kapitału społecznego i przewagi konkurencyjnej, tworzenie wspólnych wartości oraz zrównoważony rozwój. Przedstawione zostaną także korzyści z wdrożenia wolontariatu pracowniczego.

W drugiej uczestnicy poznają możliwości, jakie organizacje tworzą swoim pracownikom w ramach wolontariatu. Kolejna część poświęcona zostanie budowaniu partnerstw międzysektorowych, korzyściom i wyzwaniom wynikającym z takich partnerstw a także konkretnym wskazówkom, jak dobierać partnerów do działań CSR.

Następnie uczestnicy stworzą własny projekt zmotywowania i zaangażowania pracowników w oparciu o specyficzne dla ich organizacji i branży potrzeby społeczne oraz oczekiwania i możliwości samych pracowników.

Ostatni moduł jest poświęcony komunikacji działań CSR - zarówno wewnątrz firmy, jak i komunikacji zewnętrznej - media i social media relations oraz tworzenie pozafinansowych raportów.

Grupa docelowa

  • Pracownicy działów CSR i HR

Szkolenie rozwija następujące kompetencje:

  • planowanie strategii CSR opartej na wolontariacie pracowniczym
  • budowanie partnerstw międzysektorowych
  • wpisywanie działań CSR w działalność organizacji
  • motywacja pracowników do włączania się w wolontariat

W dobie pandemii organizacje próbują zyskać przewagę konkurencyjną i budują swój wizerunek zaangażowanych społecznie dzięki filantropii i wolontariatowi. Takie działania z zakresu CSR (Społecznej Odpowiedzialności Biznesu) można wpisać na stałe w strategię firmy.

Działania z zakresu wolontariatu pracowniczego mogą być realizowane również w zespole pracującym zdalnie pod warunkiem, że pokona się specyficzne ograniczenia, związane z izolacją pracowników i trudnościami w dotarciu do grup beneficjentów działań CSR.

Dobrze zaprojektowana strategia CSR i wolontariatu pozwala nie tylko realizować oczekiwania i potrzeby pracowników i beneficjentów działań, ale daje też szanse na zwiększenie innowacyjności firmy.

Celem szkolenia jest wskazanie najskuteczniejszych narzędzi i rozwiązań, a także potencjalnych obszarów zaangażowania wolontariuszy, które są możliwe do zaimplementowania w konkretnej firmie w sytuacji pandemii oraz potencjalnego lockdownu.

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jak zainicjować i wdrożyć program wolontariatu pracowniczego, by był on optymalny dla konkretnej firmy, przynosił wymierne korzyści wszystkim zaangażowanym stronom i mógł być realizowany także zdalnie.

Szkolenie składa się z trzech części.

W pierwszej na konkretnych przykładach omówione zostaną podstawowe założenia CSR, wpisane w takie obszary, jak innowacyjność firmy, budowanie kapitału społecznego i przewagi konkurencyjnej, tworzenie wspólnych wartości oraz zrównoważony rozwój. Przedstawione zostaną także korzyści z wdrożenia wolontariatu pracowniczego firmy – zarówno dla organizacji, jak i dla pracowników.

W drugiej części uczestnicy poznają możliwości, jakie organizacje tworzą swoim pracownikom w ramach wolontariatu – w tym możliwości wolontariatu realizowanego w formie zdalnej - ograniczenia i szanse wynikające z formuły zdalnej.

W trzeciej części omówione zostaną zasady organizacji i  sposoby zarządzania zespołem wolontariuszy – szczególnie motywowanie i wsparcie przy inicjowaniu takich działań.

Grupa docelowa

  • Pracownicy działów CSR i HR


Szkolenie rozwija następujące kompetencje i umiejętności:

  • planowanie strategii CSR opartej na wolontariacie pracowniczym
  • świadomość korzyści z wdrażania działań CSR i wolontariatu pracowniczego
  • budowanie partnerstw międzysektorowych
  • wpisywanie działań CSR na stałe w działalność organizacji
  • motywacja pracowników do włączania się w wolontariat
  • zarządzanie programami CSR w firmie

2 warsztaty online – 4 x 45min każdy

Zdaniem ekspertów działania z zakresu CSR powinny w pierwszej kolejności obejmować pracowników. Dobrze zaprojektowana strategia CSR i wolontariatu pozwala nie tylko realizować oczekiwania i potrzeby pracowników i beneficjentów działań, ale daje też szanse na zwiększenie innowacyjności firmy.

Szkolenie uczy jak zainicjować i wdrożyć program wolontariatu pracowniczego, by był on odpowiedni dla konkretnej firmy i przynosił wymierne korzyści wszystkim zaangażowanym stronom.

Celem szkolenia jest wskazanie najskuteczniejszych narzędzi i rozwiązań, które są możliwe do zaimplementowania w konkretnej firmie. Szkolenie będzie miało w dużej mierze charakter praktyczny, każdy z modułów zawiera ćwiczenia warsztatowe.

Szkolenie składa się z pięciu części. W pierwszej na konkretnych przykładach omówione zostaną podstawowe założenia CSR, wpisane w takie obszary, jak innowacyjność firmy, budowanie kapitału społecznego i przewagi konkurencyjnej, tworzenie wspólnych wartości oraz zrównoważony rozwój. Przedstawione zostaną także korzyści z wdrożenia wolontariatu pracowniczego.

W drugiej uczestnicy poznają możliwości, jakie organizacje tworzą swoim pracownikom w ramach wolontariatu. Kolejna część poświęcona zostanie budowaniu partnerstw międzysektorowych, korzyściom i wyzwaniom wynikającym z takich partnerstw a także konkretnym wskazówkom, jak dobierać partnerów do działań CSR.

Następnie uczestnicy stworzą własny projekt zmotywowania i zaangażowania pracowników w oparciu o specyficzne dla ich organizacji i branży potrzeby społeczne oraz oczekiwania i możliwości samych pracowników.

Ostatni moduł jest poświęcony komunikacji działań CSR - zarówno wewnątrz firmy, jak i komunikacji zewnętrznej - media i social media relations oraz tworzenie pozafinansowych raportów.

Grupa docelowa

  • Pracownicy działów CSR i HR

Szkolenie rozwija następujące kompetencje:

  • planowanie strategii CSR opartej na wolontariacie pracowniczym
  • budowanie partnerstw międzysektorowych
  • wpisywanie działań CSR w działalność organizacji
  • motywacja pracowników do włączania się w wolontariat


PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)


CSR

  • Na czym polega Społeczna Odpowiedzialność Biznesu (CSR) i dlaczego organizacje chcą być odpowiedzialne
  • Od unikania odpowiedzialności prawnej po zaawansowany CSR - poziomy zaawansowania wpływu biznesu na społeczeństwo
  • Obszary CSR
  • CSR a zrównoważony rozwój - minimalizacja niekorzystnego wpływu organizacji na otoczenie zewnętrzne
  • CSR jako kompleksowa strategia obejmująca wszystkie aspekty funkcjonowania organizacji
  • CSR a kapitał społeczny
  • CSR a innowacyjność firmy
  • Najczęściej podejmowane działania CSR w organizacjach - przykłady, dobre praktyki
  • Korzyści z wdrażania działań CSR

Wolontariat pracowniczy

  • Wolontariat pracowniczy i jego miejsce pośród działań CSR firmy (przykłady)
  • Co daje wolontariat pracowniczy firmie?
  • Współpraca międzysektorowa (biznes, administracja i NGO) jako rozwiązanie dla skutecznego działania CSR, opartego na wspólnych wartościach (Creating Shared Value)
  • Korzyści z wolontariatu pracowniczego dla firmy
  • Czynniki ryzyka w wolontariacie
  • Jak zminimalizować ryzyko

Moduł 1
Rodzaje wolontariatu (w oparciu o konkretne przykłady) - korzyści dla pracownika, dla HR i dla firmy

  • Rodzaje wolontariatu - przykłady
  • Sposoby zaangażowania pracowników:
  • Tworzenie własnych programów społecznych
  • Włączanie się w istniejące programy
  • Włączanie pracowników w projekty firmy, niemające pierwotnie charakteru wolontariatu
  • Wewnętrzny CSR - wolontariat pracowniczy obejmujący działania wewnątrz organizacji
  • Współpraca międzysektorowa i partnerstwa
  • Projekty z inicjatywy pracowników
  • Wolontariat kompetencyjny
  • Filantropia (pay - roll itd.)

Moduł 2
Wolontariat a partnerstwa międzysektorowe (biznes, administracja, NGO, środowiska akademickie i naukowe - model poczwórnej helisy)

  • Dlaczego współpraca jest ułatwieniem dla organizacji?
  • Jak znaleźć odpowiedniego partnera?
  • Jak wypracować model współpracy i określić zakres odpowiedzialności?
  • Korzyści z partnerstw (model win-win)
  • Wyzwania wynikające z tworzenia partnerstw

Moduł 3
Jak wdrażać wolontariat w firmie

  • Misja i wartości firmy a zakres i obszar działania CSR
  • Cele firmy w obszarze wolontariatu pracowniczego
  • Cele programowe i priorytety wolontariatu pracowniczego oraz spodziewane rezultaty
  • Zasoby i potrzeby firmy
  • W jakie działania  możemy się zaangażować? Identyfikacja grup interesariuszy i potrzeb partnerów społecznych
  • Z kim wejść w partnerstwo i w jaki sposób?
  • Stworzenie zaplecza organizacyjnego
  • Dobór pracowników (ambasadorów wolontariatu)
  • Dobór narzędzi wsparcia wolontariatu - co firma może zaoferować (wsparcie rzeczowe, osobowe, finansowe, wsparcie mentorskie, organizacyjne czy promocyjne)?
  • Wybór formy wolontariatu
  • Budowanie strategii działań (harmonogram, koordynatorzy, budżet itd.)
  • Czynniki warunkujące udane wdrożenie wolontariatu pracowniczego w firmie

Moduł 4
Jak zaangażować pracowników do wolontariatu?

  • Edukacja na temat wolontariatu pracowniczego i wskazanie możliwości zaangażowania
  • Zaangażowanie poprzez nakłonienie do podjęcia inicjatywy (np konkurs na innowacyjny projekt działań CSR opartych na wolontariacie)
  • Wolontariat jako forma pozafinansowej motywacji pracownika
  • Wolontariat jako narzędzie do zmiany ścieżki zawodowej
  • Wolontariat pracowniczy a świadomość wpływu działań pracowników na społeczność (social impact)

Moduł 5
Jak "sprzedać" wolontariat otoczeniu zewnętrznemu (np partnerom, mediom)

  • CSR jako PR - dobór kanałów komunikacji i dostosowanie przekazu do odbiorcy
  • Konkursy na najlepsze działania CSR
  • Raportowanie pozafinansowe - jak pisać raporty społeczne, by ktoś je czytał 

Dzień 1.

CSR

  • Na czym polega Społeczna Odpowiedzialność Biznesu (CSR) i dlaczego organizacje chcą być odpowiedzialne
  • Od unikania odpowiedzialności prawnej po zaawansowany CSR - poziomy zaawansowania wpływu biznesu na społeczeństwo
  • Obszary CSR i korzyści z jego wdrażania
  • CSR jako kompleksowa strategia obejmująca wszystkie aspekty funkcjonowania organizacji
  • CSR a kapitał społeczny i innowacyjność firmy
  • Najczęściej podejmowane działania CSR w organizacjach - przykłady, dobre praktyki – w tym ostatnio wdrażane w dobie pandemii

Wolontariat pracowniczy

  • Wolontariat pracowniczy i jego miejsce pośród działań CSR firmy (przykłady)
  • Korzyści z wolontariatu pracowniczego dla firmy
  • Czynniki ryzyka w wolontariacie i jak zminimalizować ryzyko
  • Rodzaje wolontariatu – przykłady, case study
  • Wewnętrzny CSR - wolontariat pracowniczy obejmujący działania wewnątrz organizacji
  • Projekty z inicjatywy pracowników
  • Wolontariat kompetencyjny
  • Filantropia a wolontariat

Dzień 2.

Jak wdrażać wolontariat w firmie – krok po kroku

  • Misja i wartości firmy a zakres i obszar działania CSR
  • Określanie celów i priorytetów wolontariatu pracowniczego oraz spodziewane rezultaty
  • Zasoby i potrzeby firmy
  • W jakie działania  możemy się zaangażować? Identyfikacja grup interesariuszy i potrzeb partnerów społecznych
  • Z kim wejść w partnerstwo i w jaki sposób?
  • Stworzenie zaplecza organizacyjnego
  • Dobór pracowników (ambasadorów wolontariatu)
  • Dobór narzędzi wsparcia wolontariatu - co firma może zaoferować (wsparcie rzeczowe, osobowe, finansowe, wsparcie mentorskie, organizacyjne czy promocyjne)?
  • Wybór formy wolontariatu
  • Budowanie strategii działań (harmonogram, koordynatorzy, budżet itd.)
  • Czynniki warunkujące udane wdrożenie wolontariatu pracowniczego w firmie

Jak zaangażować pracowników do wolontariatu i motywować ich do działania?

  • Dla kierownictwa - edukacja na temat wolontariatu pracowniczego i wskazanie możliwości zaangażowania
  • Zaangażowanie poprzez nakłonienie do podjęcia inicjatywy
  • Wolontariat jako forma pozafinansowej motywacji pracownika
  • Wolontariat jako narzędzie do zmiany ścieżki zawodowej
  • Wolontariat pracowniczy a świadomość wpływu działań pracowników na społeczność (social impact)


CSR

  • Na czym polega Społeczna Odpowiedzialność Biznesu (CSR) i dlaczego organizacje chcą być odpowiedzialne
  • Od unikania odpowiedzialności prawnej po zaawansowany CSR - poziomy zaawansowania wpływu biznesu na społeczeństwo
  • Obszary CSR
  • CSR a zrównoważony rozwój - minimalizacja niekorzystnego wpływu organizacji na otoczenie zewnętrzne
  • CSR jako kompleksowa strategia obejmująca wszystkie aspekty funkcjonowania organizacji
  • CSR a kapitał społeczny
  • CSR a innowacyjność firmy
  • Najczęściej podejmowane działania CSR w organizacjach - przykłady, dobre praktyki
  • Korzyści z wdrażania działań CSR

Wolontariat pracowniczy

  • Wolontariat pracowniczy i jego miejsce pośród działań CSR firmy (przykłady)
  • Co daje wolontariat pracowniczy firmie?
  • Współpraca międzysektorowa (biznes, administracja i NGO) jako rozwiązanie dla skutecznego działania CSR, opartego na wspólnych wartościach (Creating Shared Value)
  • Korzyści z wolontariatu pracowniczego dla firmy
  • Czynniki ryzyka w wolontariacie
  • Jak zminimalizować ryzyko

Moduł 1
Rodzaje wolontariatu (w oparciu o konkretne przykłady) - korzyści dla pracownika, dla HR i dla firmy

  • Rodzaje wolontariatu - przykłady
  • Sposoby zaangażowania pracowników:
  • Tworzenie własnych programów społecznych
  • Włączanie się w istniejące programy
  • Włączanie pracowników w projekty firmy, niemające pierwotnie charakteru wolontariatu
  • Wewnętrzny CSR - wolontariat pracowniczy obejmujący działania wewnątrz organizacji
  • Współpraca międzysektorowa i partnerstwa
  • Projekty z inicjatywy pracowników
  • Wolontariat kompetencyjny
  • Filantropia (pay - roll itd.)

Moduł 2
Wolontariat a partnerstwa międzysektorowe (biznes, administracja, NGO, środowiska akademickie i naukowe - model poczwórnej helisy)

  • Dlaczego współpraca jest ułatwieniem dla organizacji?
  • Jak znaleźć odpowiedniego partnera?
  • Jak wypracować model współpracy i określić zakres odpowiedzialności?
  • Korzyści z partnerstw (model win-win)
  • Wyzwania wynikające z tworzenia partnerstw

Moduł 3
Jak wdrażać wolontariat w firmie

  • Misja i wartości firmy a zakres i obszar działania CSR
  • Cele firmy w obszarze wolontariatu pracowniczego
  • Cele programowe i priorytety wolontariatu pracowniczego oraz spodziewane rezultaty
  • Zasoby i potrzeby firmy
  • W jakie działania możemy się zaangażować? Identyfikacja grup interesariuszy i potrzeb partnerów społecznych
  • Z kim wejść w partnerstwo i w jaki sposób?
  • Stworzenie zaplecza organizacyjnego
  • Dobór pracowników (ambasadorów wolontariatu)
  • Dobór narzędzi wsparcia wolontariatu - co firma może zaoferować (wsparcie rzeczowe, osobowe, finansowe, wsparcie mentorskie, organizacyjne czy promocyjne)?
  • Wybór formy wolontariatu
  • Budowanie strategii działań (harmonogram, koordynatorzy, budżet itd.)
  • Czynniki warunkujące udane wdrożenie wolontariatu pracowniczego w firmie

Moduł 4
Jak zaangażować pracowników do wolontariatu?

  • Edukacja na temat wolontariatu pracowniczego i wskazanie możliwości zaangażowania
  • Zaangażowanie poprzez nakłonienie do podjęcia inicjatywy (np konkurs na innowacyjny projekt działań CSR opartych na wolontariacie)
  • Wolontariat jako forma pozafinansowej motywacji pracownika
  • Wolontariat jako narzędzie do zmiany ścieżki zawodowej
  • Wolontariat pracowniczy a świadomość wpływu działań pracowników na społeczność (social impact)

Moduł 5
Jak "sprzedać" wolontariat otoczeniu zewnętrznemu (np partnerom, mediom)

  • CSR jako PR - dobór kanałów komunikacji i dostosowanie przekazu do odbiorcy
  • Konkursy na najlepsze działania CSR
  • Raportowanie pozafinansowe - jak pisać raporty społeczne, by ktoś je czytał

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1
Na szkoleniach otwartych i zamkniętych przeszkoliliśmy ponad 1300 HR managerów, HR business partnerów, specjalistów ds. ZZL , ds. zarządzania talentami.
2
Przeprowadziliśmy kilkadziesiąt szkoleń otwartych, think tanktów i warsztatów online dla przedstawicieli działów HR.
3
wikiGamma – nasza strefa wiedzy z obszaru HR ma ponad 12000 tysięcy aktywnych czytelników.
4
Uczestnicy szkoleń otrzymują narzędzia/rozwiązania HR gotowe do zastosowania w firmie, w której pracują.
Projekt badawczy THINKTANK FOB®, wskazuje, że  korzyści z wolontariatu w organizacji to wzrost zaangażowania pracowników oraz rozwijanie ich kompetencji menedżerskich i przywódczych.

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Zdobycie narzędzi do budowania przewagi konkurencyjnej
  • Zdobycie narzędzi do budowania employer branding
  • Pozyskanie narzędzi do nawiązywania efektywnej współpracy międzysektorowej
  • Pozyskanie wiedzy o interesariuszach organizacji
  • Zwiększenie kapitału społecznego organizacji
  • Wzrost motywacji i zaangażowania pracowników poprzez wzrost zaufania do firmy
  • Integracja pracowników

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Wzrost wiedzy na temat CSR i korzyści z wdrażania programów wolontariatu pracowniczego
  • Poznanie narzędzi CSR i rodzajów wolontariatu pracowniczego stosowanych w organizacjach
  • Nabycie umiejętności efektywnego wdrażania narzędzi CSR w budowaniu strategii spójnych z misją i wartościami organizacji
  • Nabycie umiejętności wykorzystywania wolontariatu jako narzędzia do pozafinansowej motywacji pracowników oraz narzędzia dla rozwoju pracowników i ich kompetencji
  • Nabycie umiejętności planowania strategii CSR

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Rozwój wrażliwości społecznej organizacji
  • Innowacyjne działania odpowiadające na potrzeby pracowników i społecznego otoczenia organizacji
  • Budowanie odpowiedzialnej i zrównoważonej organizacji
Wolontariat pracowniczy i CSR – narzędzie rozwoju pracowników i firmy

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
tel: 22 266 08 48

biuro@projektgamma.pl
Patrycja Michałowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia HR

Jakość wdrożenia pracownika wpływa na wizerunek pracodawcy, zaangażowanie pracownika a w konsekwencji retencję. Mądry Onboarding wpływa na szybsze rozumienie zakresu obowiązków i odpowiedzialności, a więc efektywność pracownika. Zapraszamy na szkolenie Onboarding.
2021-04-26
26 kwietnia 2021
2021-04-26
Szkolenie online Szkolenie online
Normalność - życie toczące się według ustalonych, znanych praw i zwyczajów. Obserwując rzeczywistość, na pewno każdy z nas zauważył, że świat, który nas otacza stał się nieprzewidywalny, a pojedyncze zdarzenia zaczęły rządzić naszym życiem.
2021-04-26
26 kwietnia 2021
2021-04-26
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Wolontariat pracowniczy i CSR – narzędzie rozwoju pracowników i firmy
Dziś nowa normalność w wielu firmach to praca zdalna i rozproszone zespoły. Wygląda na to, że ta normalność zagości u nas na dłużej. Warto się więc dostosować i nie odkładać planów dotyczących wolontariatu bądź CSR’u na daleką przyszłość. Właśnie teraz wszyscy potrzebujemy więzi, bliskości i sensu w tym co robimy.
2021-04-27
27 kwietnia 2021 -28 kwietnia 2021
2021-04-28
Szkolenie online Szkolenie online

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia HR

Jakość wdrożenia pracownika wpływa na wizerunek pracodawcy, zaangażowanie pracownika a w konsekwencji retencję. Mądry Onboarding wpływa na szybsze rozumienie zakresu obowiązków i odpowiedzialności, a więc efektywność pracownika. Zapraszamy na szkolenie Onboarding.
2021-04-26
26 kwietnia 2021
2021-04-26
Szkolenie online Szkolenie online
Normalność - życie toczące się według ustalonych, znanych praw i zwyczajów. Obserwując rzeczywistość, na pewno każdy z nas zauważył, że świat, który nas otacza stał się nieprzewidywalny, a pojedyncze zdarzenia zaczęły rządzić naszym życiem.
2021-04-26
26 kwietnia 2021
2021-04-26
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Wolontariat pracowniczy i CSR – narzędzie rozwoju pracowników i firmy
Dziś nowa normalność w wielu firmach to praca zdalna i rozproszone zespoły. Wygląda na to, że ta normalność zagości u nas na dłużej. Warto się więc dostosować i nie odkładać planów dotyczących wolontariatu bądź CSR’u na daleką przyszłość. Właśnie teraz wszyscy potrzebujemy więzi, bliskości i sensu w tym co robimy.
2021-04-27
27 kwietnia 2021 -28 kwietnia 2021
2021-04-28
Szkolenie online Szkolenie online

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.