Coaching menadżerski i zarządzanie rozwojem

Coaching menadżerski i zarządzanie rozwojem

Coaching menadżerski i zarządzanie rozwojem

Szkolenia menedżerskie
Podekscytowanie, motywacja i entuzjazm są często znacznie więcej warte niż doskonałe umiejętności na papierze
Wyzwalanie potencjału pracowników to jedno z największych wyzwań menedżerskich, przywódczych. Szkolenie coaching menedżerski i zarządzanie rozwojem dostarcza paletę narzędzi rozpoznających poziom kompetencji pracowników i wspierający go.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia otwartego. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia online. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Proponowane szkolenie strukturalizuje zarządzanie rozwojem pracowników bazując na metodologii Blancharda. Zgodnie z jej założeniami w każdej kompetencji pracownik może przejawiać zróżnicowaną dojrzałość – od R1 do R4. Uczestnicy szkolenia nauczą się rozpoznawać dojrzałość osób, które od nich będą przyjmować wiedzę oraz posiądą umiejętność doboru odpowiednich metod transferu wiedzy – od prostego instruktażu aż po coaching menedżerski.

Główny nacisk na szkoleniu będzie położony na coaching.

Podstawową barierą w rozwijaniu ludzi jest osobisty opór pracowników przed zmianą. Częstą reakcją pracownika na klasyczną informację zwrotną jest obrona. W konsekwencji pracownik zamiast poświęcić energię na analizę swojego zachowania i planowanie działań naprawczych koncentruje się na usprawiedliwieniu swojego zachowania. Narzędziem eliminującym opór pracownika jest coaching managerski, który z  założenia buduje w pracowniku motywację wewnętrzną, osobistą do zmiany. Podczas szkolenia uczestnicy nabędą konkretne umiejętności związane z prowadzeniem sesji coachingowych.

Umiejętności te dotyczą następujących obszarów:

  • Diagnoza potrzeb coachingowych i umiejętność zawierania kontraktu coachingowego
  • Umiejętność sformułowania właściwego celu coachingu opartego o metodologię SMART
  • Prowadzenie sesji coachingowych ukierunkowanych na osiągnięcie założonego celu
  • Umiejętność oceny efektów procesu coachingowego

GRUPA DOCELOWA:

  • menedżerowie
  • osoby zajmujące wdrażaniem pracowników
  • pracownicy działu HR

SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI/KOMPETENCJE:

  • Stosowanie instruktażu jako formy wprowadzania pracownika w nowe obowiązki
  • Stosowanie treningu jako formy pracy z bardziej dojrzałym pracownikiem
  • Korzystanie z mentoringu we współpracy z dojrzałym pracownikiem
  • Rozwijanie pracowników poprzez coaching
  • Kontrolowanie przebiegu rozmowy z pracownikiem
  • Definiowanie celu, celów rozmowy coachingowej  (w oparciu o diagnozę sytuacji)
  • Stosowanie w coachingu modelu GROW
  • Praca na poziomie wartości osobistych pracownika
  • Wykorzystywanie prac domowych do rozwoju pracownika pomiędzy sesjami coachingowymi

Proponowane szkolenie strukturalizuje zarządzanie rozwojem pracowników bazując na metodologii Blancharda. Zgodnie z jej założeniami w każdej kompetencji pracownik może przejawiać zróżnicowaną dojrzałość – od R1 do R4. Uczestnicy szkolenia nauczą się rozpoznawać dojrzałość osób, które od nich będą przyjmować wiedzę oraz posiądą umiejętność doboru odpowiednich metod transferu wiedzy – od prostego instruktażu aż po coaching menedżerski.

Główny nacisk na szkoleniu będzie położony na coaching.

Podstawową barierą w rozwijaniu ludzi jest osobisty opór pracowników przed zmianą. Częstą reakcją pracownika na klasyczną informację zwrotną jest obrona. W konsekwencji pracownik zamiast poświęcić energię na analizę swojego zachowania i planowanie działań naprawczych koncentruje się na usprawiedliwieniu swojego zachowania. Narzędziem eliminującym opór pracownika jest coaching managerski, który z  założenia buduje w pracowniku motywację wewnętrzną, osobistą do zmiany. Podczas szkolenia uczestnicy nabędą konkretne umiejętności związane z prowadzeniem sesji coachingowych.

Umiejętności te dotyczą następujących obszarów:

  • Diagnoza potrzeb coachingowych i umiejętność zawierania kontraktu coachingowego
  • Umiejętność sformułowania właściwego celu coachingu opartego o metodologię SMART
  • Prowadzenie sesji coachingowych ukierunkowanych na osiągnięcie założonego celu
  • Umiejętność oceny efektów procesu coachingowego

GRUPA DOCELOWA:

  • menedżerowie
  • osoby zajmujące wdrażaniem pracowników
  • pracownicy działu HR

SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI/KOMPETENCJE:

  • Stosowanie instruktażu jako formy wprowadzania pracownika w nowe obowiązki
  • Stosowanie treningu jako formy pracy z bardziej dojrzałym pracownikiem
  • Korzystanie z mentoringu we współpracy z dojrzałym pracownikiem
  • Rozwijanie pracowników poprzez coaching
  • Kontrolowanie przebiegu rozmowy z pracownikiem
  • Definiowanie celu, celów rozmowy coachingowej  (w oparciu o diagnozę sytuacji)
  • Stosowanie w coachingu modelu GROW
  • Praca na poziomie wartości osobistych pracownika
  • Wykorzystywanie prac domowych do rozwoju pracownika pomiędzy sesjami coachingowymi


PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Podstawy zarządzania rozwojem

  • Osobiste przekonania
  • Umiejętności społeczne
  • Techniki wspierania rozwoju
    • Instruktaż
    • Trening menedżer-pracownik
    • Mentoring
    • Coaching
  • Psychologia zarządzania rozwojem – przełamywanie oporu


2. Osobiste przekonania w zarządzaniu rozwojem

  • Symulacja, w której biorą udział uczestnicy szkolenia
  • Zjawisko samospełniającej się przepowiedni w relacjach międzyludzkich
  • Bariery ze strony przyjmującego wiedzę
    • Wskazówki zachowaniowe – po czym poznać, że działa mechanizm samospełniającej się przepowiedni
    • Jak przeciwdziałać barierom mentalnym u rozmówcy
  • Bariery ze strony menedżera przekazującego wiedzę
    • Poziom własnych umiejętności
    • Poziom kontentu – przekazywanej wiedzy
    • Rozpoznawanie u siebie zjawiska i przeciwdziałanie


3. Zarządzanie rozwojem pracowników wg modelu dojrzałości pracownika Blancharda

  • R1 – niskie kompetencje, wysoka motywacja
  • R2 – niskie bądź średnie kompetencje, średnia bądź wysoka motywacja
  • R3 – wysokie kompetencje, średnia bądź niska motywacja
  • R4 – wysokie kompetencje, wysoka motywacja


4. Instruktaż – dzielenie się wiedzą z pracownikiem w fazie R1

  • Definicja instruktażu
  • Przykładowy instruktaż
  • Tworzenie komunikatów w formule instruktażu
  • Trudne sytuacje związane z instruktażem


5. Trening – dzielenie się wiedzą z pracownikiem w fazie R2

  • Różnice pomiędzy instruktażem a treningiem
  • Formuła treningu
    • Czas – 5-10 min
    • Definiowanie sytuacji dla osoby przyjmującej wiedzę
    • Definiowanie swojej roli
  • Trudne sytuacje w treningu


6. Mentoring – dzielenie się wiedzą z pracownikiem na R3 i R4

  • Baza kasusów
  • Definiowanie roli mentora
  • Pośrednie budowanie autorytetu
  • Właściwe komentarze
  • Odwołanie do siebie
  • Trudne sytuacje w mentoringu


7. Coaching – dzielenie się wiedzą z pracownikiem na R3 i R4

  • Zbudowanie wizerunku coacha i coachingu
  • Pokonywanie oporu pracownika
  • Umiejętność ustalanie celu coachingu
  • Umiejętność kontrolowanie przebiegu rozmowy
  • Trudne sytuacje w coachingu


8. Sposób realizacji wytyczonych celów poprzez coaching

  • Budowanie celu w oparciu o diagnozę sytuacji (problem)
    • Pytania o sytuację
    • Pytania o samoocenę
    • Pytania o doświadczenie
  • Zasady budowania celu coachingowego
    • SMART
    • Ekologiczność celu
    • Pytania o cel
  • Poszukiwanie rozwiązania
    • Pytania o rozwiązanie
    • Ustalenie Action Planu


9. Dodatkowe narzędzia i ćwiczenia przydatne w pracy coacha

  • Arkusz coachingowy GROW
  • Analiza SWOT w odniesieniu do celu głównego i celów pośrednich
  • Ćwiczenie „wizualizacja celu i cofanie w czasie” jako sposób budowania motywacji
  • Ćwiczenia „koło życia” i „koło wartości”
  • Wyznaczanie wartości osobistych
  • Mapa aktualnej sytuacji i potrzeb


10. Zasady wprowadzania zadań domowych w coachingu kompetencyjnym

  • Rodzaje zadań domowych,
  • Kiedy stosować zadania domowe,
  • Jak wprowadzać zadania domowe,
  • Cztery poziomy omawiania zadań domowych:
    • Poziom obiektywny
    • Poziom emocjonalny
    • Poziom interpretacji
    • Poziom operacyjny


11. Podsumowanie szkolenia

  • Karta ssc
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop - jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue - jakie zachowania kontynuujemy
  •  Wnioski
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie zespołowym

1. Podstawy zarządzania rozwojem

  • Osobiste przekonania
  • Umiejętności społeczne
  • Techniki wspierania rozwoju
    • Instruktaż
    • Trening menedżer-pracownik
    • Mentoring
    • Coaching
  • Psychologia zarządzania rozwojem – przełamywanie oporu


2. Osobiste przekonania w zarządzaniu rozwojem

  • Symulacja, w której biorą udział uczestnicy szkolenia
  • Zjawisko samospełniającej się przepowiedni w relacjach międzyludzkich
  • Bariery ze strony przyjmującego wiedzę
    • Wskazówki zachowaniowe – po czym poznać, że działa mechanizm samospełniającej się przepowiedni
    • Jak przeciwdziałać barierom mentalnym u rozmówcy
  • Bariery ze strony menedżera przekazującego wiedzę
    • Poziom własnych umiejętności
    • Poziom kontentu – przekazywanej wiedzy
    • Rozpoznawanie u siebie zjawiska i przeciwdziałanie


3. Zarządzanie rozwojem pracowników wg modelu dojrzałości pracownika Blancharda

  • R1 – niskie kompetencje, wysoka motywacja
  • R2 – niskie bądź średnie kompetencje, średnia bądź wysoka motywacja
  • R3 – wysokie kompetencje, średnia bądź niska motywacja
  • R4 – wysokie kompetencje, wysoka motywacja


4. Instruktaż – dzielenie się wiedzą z pracownikiem w fazie R1

  • Definicja instruktażu
  • Przykładowy instruktaż
  • Tworzenie komunikatów w formule instruktażu
  • Trudne sytuacje związane z instruktażem


5. Trening – dzielenie się wiedzą z pracownikiem w fazie R2

  • Różnice pomiędzy instruktażem a treningiem
  • Formuła treningu
    • Czas – 5-10 min
    • Definiowanie sytuacji dla osoby przyjmującej wiedzę
    • Definiowanie swojej roli
  • Trudne sytuacje w treningu


6. Mentoring – dzielenie się wiedzą z pracownikiem na R3 i R4

  • Baza kasusów
  • Definiowanie roli mentora
  • Pośrednie budowanie autorytetu
  • Właściwe komentarze
  • Odwołanie do siebie
  • Trudne sytuacje w mentoringu


7. Coaching – dzielenie się wiedzą z pracownikiem na R3 i R4

  • Zbudowanie wizerunku coacha i coachingu
  • Pokonywanie oporu pracownika
  • Umiejętność ustalanie celu coachingu
  • Umiejętność kontrolowanie przebiegu rozmowy
  • Trudne sytuacje w coachingu


8. Sposób realizacji wytyczonych celów poprzez coaching

  • Budowanie celu w oparciu o diagnozę sytuacji (problem)
    • Pytania o sytuację
    • Pytania o samoocenę
    • Pytania o doświadczenie
  • Zasady budowania celu coachingowego
    • SMART
    • Ekologiczność celu
    • Pytania o cel
  • Poszukiwanie rozwiązania
    • Pytania o rozwiązanie
    • Ustalenie Action Planu


9. Dodatkowe narzędzia i ćwiczenia przydatne w pracy coacha

  • Arkusz coachingowy GROW
  • Analiza SWOT w odniesieniu do celu głównego i celów pośrednich
  • Ćwiczenie „wizualizacja celu i cofanie w czasie” jako sposób budowania motywacji
  • Ćwiczenia „koło życia” i „koło wartości”
  • Wyznaczanie wartości osobistych
  • Mapa aktualnej sytuacji i potrzeb


10. Zasady wprowadzania zadań domowych w coachingu kompetencyjnym

  • Rodzaje zadań domowych,
  • Kiedy stosować zadania domowe,
  • Jak wprowadzać zadania domowe,
  • Cztery poziomy omawiania zadań domowych:
    • Poziom obiektywny
    • Poziom emocjonalny
    • Poziom interpretacji
    • Poziom operacyjny


11. Podsumowanie szkolenia

  • Karta ssc
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop - jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue - jakie zachowania kontynuujemy
  • Wnioski
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie zespołowym

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

1
Przeszkoliliśmy ponad 50000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
2
Ponad 4300 menedżerów uczestniczyło w naszych formatach online (warsztaty online, webinary, indywidualne sesje rozwojowe online).
3
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
4
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up).
Z badania przeprowadzonego wśród amerykańskich top managerów wynika, że zwrot z inwestycji w coaching wynosi 545%, co oznacza, że każde wydane na ten cel tysiąc dolarów przyniosło 5,45 razy większy zwrot finansowy
Szkolenie związane z:
  • coaching kadry kierowniczej
  • coaching menedżerski
  • szkolenie i doskonalenie pracowników

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • optymalizacja zasobów ludzkich – maksymalne wykorzystanie kompetencji pracowników 
  • z jednoczesnym wzrostem ich zaangażowania / motywacji
  • oszczędności finansowe – awanse poziome zamiast zatrudniania nowych osób
  • na rynku pracy opinia pracodawcy stawiającego na rozwój pracowników (zaufanie, stabilizacja)

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • umiejętność optymalnego dopasowania stylu pracy do poziomu kompetencji osoby coachowanej
  • wzrost kompetencji menedżerskich - elastyczność stosowania narzędzi motywacyjnych w rozwoju pracownika
  • oszczędność czasu – szczególnie ważna przy natłoku innych zadań (multitasking)

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • wzrost odpowiedzialności za realizowane zadania / stawiane cele u coachowanych pracowników (jakość 
  • i terminowość zadań) 
  • minimalny wkład czasu i energii w rozwój pracownika z maksymalnym zyskiem (wzrost efektywności)
  • rozwój pracowników – możliwość powierzania odpowiedzialniejszych zadań
  • skuteczniejsze zarządzanie zmianą

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
tel: 22 266 08 48

biuro@projektgamma.pl
Patrycja Michałowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia menedżerskie

To menedżer kształtuje relacje między pracownikiem a zespołem i organizacją. Jeśli koncentruje się wyłącznie na wyniku relacja jest transakcyjna. Podstawą relacji transformacyjnej jest nadawanie sensu i znaczenia pracy, współodpowiedzialność, rozwijanie ludzi. Dziś mamy czas liderów, a menedżerowie wyniku stają w obliczu przedefiniowania swojej pracy z zespołem.
2020-11- 3
3 listopada 2020 - 4 listopada 2020
2020-11- 4
Szkolenie online Szkolenie online
3 listopada 2020 - 4 listopada 2020
Warszawa
Organizacja to ludzie – a ludzie to zbiór unikalnych doświadczeń i kompetencji. Mentoring pozwala na pełne korzystanie z tego skarbu w postaci przekazywania najlepszych doświadczeń i nauk od ekspertów firmowych do tych, którzy tego najbardziej potrzebują. W sytuacji niespotykanych wyzwań są w firmie osoby, które wypracowały optymalne sposoby radzenia sobie z sytuacją warto transferować te know-how właśnie poprzez mentoring.
2020-11- 6
6 listopada 2020
2020-11- 6
Szkolenie online Szkolenie online
9 listopada 2020 -10 listopada 2020
Warszawa
Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarządzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje im satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie zarządzanie zespołem to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim. W pracy zdalnej poczucie sensu, wpływu i autonomii jest bardzo ważne. Warto uwzględniać te potrzeby podczas codziennych działań menedżerskich.
2020-11- 9
9 listopada 2020 -10 listopada 2020
2020-11-10
Szkolenie online Szkolenie online
9 listopada 2020 -10 listopada 2020
Warszawa
Awans ze specjalisty na menedżera nie udaje się w 40% przypadków. Zestaw wyzwań, narzędzi i rekomendacji na taką sytuację jest na szczęście dobrze znany.  Zarządzanie zespołem zdalnym w tej sytuacji dodaje nowych trudności – warto się na nie przygotować.
2020-11-16
16 listopada 2020 -17 listopada 2020
2020-11-17
Szkolenie online Szkolenie online
Według badań przeprowadzonych przez MIT zespoły, w których ludzie wypowiadają się w mniej więcej takim samym stopniu, mogą poszczycić się lepszymi wynikami niż te, w których dominują jedna bądź dwie osoby.  Action Learning to dobry pomysł w sytuacji pracy zdalnej, w której naturalna komunikacja spotyka bariery technologiczne.
2020-11-26
26 listopada 2020 -27 listopada 2020
2020-11-27
Warszawa Warszawa
Odporność i wytrwałość, otwartość na zmiany, umiejętność kontroli emocji i skuteczne zarządzanie stresem to umiejętności niezbędne w dzisiejszym świecie. Dla menedżerów chcących poznać sztukę wytrwałości i kontroli emocji szkolenie to będzie idealnym rozwiązaniem. Siła i odporność menedżera buduję siłę i odporność zespołu – a jest to dobre w dzisiejszych czasach więcej niż pożądane.
2020-12- 1
1 grudnia 2020
2020-12- 1
Szkolenie online Szkolenie online
1 grudnia 2020
Warszawa
Milczenie w zespołach zdalnych nie jest złotem, jest ich przekleństwem. Spotkania online mogą krótkie, efektywne, z powodzeniem udrażniać przepływ informacji. Wymagają jednak innych niż naturalne i intuicyjne sposobów zarządzania strukturą, czasem i komunikacją.
2020-12- 9
9 grudnia 2020 -10 grudnia 2020
2020-12-10
Szkolenie online Szkolenie online
Zarządzanie zdalnym zespołem składa się z rutyn menedżerskich – podobnie jak w przypadku zespół stacjonarnych. Warto doskonalić te rutyny i uwzględnić w nich dynamikę tego co się dzieje w zespole zdalnym. Ten rodzaj pracy jest znacznie mniej stabilny – zjawiska utraty więzi, spadku zaangażowania, emocji w zespole nasilają się jeżeli nie spotkają się z właściwą reakcją menedżerską.
2020-12-17
17 grudnia 2020 -18 grudnia 2020
2020-12-18
Szkolenie online Szkolenie online
Zaangażowanie przeciwdziała zanikowi więzi pracownika z organizacją. Pozwala w pełni wykorzystywać potencjał z zespołu, jest fundamentem właścicielskiej postawy i własnej inicjatywy pracowników oraz innowacyjności. Przynajmniej część menedżerów w pogoni za produktywnością i „dowożeniem wyniku” zapomniała właśnie o tym aspekcie pracy z zespołem.
2020-12-17
17 grudnia 2020
2020-12-17
Szkolenie online Szkolenie online
Silne emocje, zachwiane poczucie bezpieczeństwa prowadzi do zjawiska tzw. impasu w pracy. Pracownicy koncentrują się wtedy wyłącznie na wykonywaniu zleconych. Zamknięty krąg trybu przetrwania wymaga pracy menedżerskiej właśnie z emocjami zespołu – pomocy w zrozumieniu ich, przepracowaniu i wykorzystaniu powstałej w ten sposób energii w konstruktywny sposób.
2020-12-21
21 grudnia 2020 -22 grudnia 2020
2020-12-22
Szkolenie online Szkolenie online

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia menedżerskie

To menedżer kształtuje relacje między pracownikiem a zespołem i organizacją. Jeśli koncentruje się wyłącznie na wyniku relacja jest transakcyjna. Podstawą relacji transformacyjnej jest nadawanie sensu i znaczenia pracy, współodpowiedzialność, rozwijanie ludzi. Dziś mamy czas liderów, a menedżerowie wyniku stają w obliczu przedefiniowania swojej pracy z zespołem.
2020-11- 3
3 listopada 2020 - 4 listopada 2020
2020-11- 4
Szkolenie online Szkolenie online
3 listopada 2020 - 4 listopada 2020
Warszawa
Organizacja to ludzie – a ludzie to zbiór unikalnych doświadczeń i kompetencji. Mentoring pozwala na pełne korzystanie z tego skarbu w postaci przekazywania najlepszych doświadczeń i nauk od ekspertów firmowych do tych, którzy tego najbardziej potrzebują. W sytuacji niespotykanych wyzwań są w firmie osoby, które wypracowały optymalne sposoby radzenia sobie z sytuacją warto transferować te know-how właśnie poprzez mentoring.
2020-11- 6
6 listopada 2020
2020-11- 6
Szkolenie online Szkolenie online
9 listopada 2020 -10 listopada 2020
Warszawa
Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarządzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje im satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie zarządzanie zespołem to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim. W pracy zdalnej poczucie sensu, wpływu i autonomii jest bardzo ważne. Warto uwzględniać te potrzeby podczas codziennych działań menedżerskich.
2020-11- 9
9 listopada 2020 -10 listopada 2020
2020-11-10
Szkolenie online Szkolenie online
9 listopada 2020 -10 listopada 2020
Warszawa
Awans ze specjalisty na menedżera nie udaje się w 40% przypadków. Zestaw wyzwań, narzędzi i rekomendacji na taką sytuację jest na szczęście dobrze znany.  Zarządzanie zespołem zdalnym w tej sytuacji dodaje nowych trudności – warto się na nie przygotować.
2020-11-16
16 listopada 2020 -17 listopada 2020
2020-11-17
Szkolenie online Szkolenie online
Według badań przeprowadzonych przez MIT zespoły, w których ludzie wypowiadają się w mniej więcej takim samym stopniu, mogą poszczycić się lepszymi wynikami niż te, w których dominują jedna bądź dwie osoby.  Action Learning to dobry pomysł w sytuacji pracy zdalnej, w której naturalna komunikacja spotyka bariery technologiczne.
2020-11-26
26 listopada 2020 -27 listopada 2020
2020-11-27
Warszawa Warszawa
Odporność i wytrwałość, otwartość na zmiany, umiejętność kontroli emocji i skuteczne zarządzanie stresem to umiejętności niezbędne w dzisiejszym świecie. Dla menedżerów chcących poznać sztukę wytrwałości i kontroli emocji szkolenie to będzie idealnym rozwiązaniem. Siła i odporność menedżera buduję siłę i odporność zespołu – a jest to dobre w dzisiejszych czasach więcej niż pożądane.
2020-12- 1
1 grudnia 2020
2020-12- 1
Szkolenie online Szkolenie online
1 grudnia 2020
Warszawa
Milczenie w zespołach zdalnych nie jest złotem, jest ich przekleństwem. Spotkania online mogą krótkie, efektywne, z powodzeniem udrażniać przepływ informacji. Wymagają jednak innych niż naturalne i intuicyjne sposobów zarządzania strukturą, czasem i komunikacją.
2020-12- 9
9 grudnia 2020 -10 grudnia 2020
2020-12-10
Szkolenie online Szkolenie online
Zarządzanie zdalnym zespołem składa się z rutyn menedżerskich – podobnie jak w przypadku zespół stacjonarnych. Warto doskonalić te rutyny i uwzględnić w nich dynamikę tego co się dzieje w zespole zdalnym. Ten rodzaj pracy jest znacznie mniej stabilny – zjawiska utraty więzi, spadku zaangażowania, emocji w zespole nasilają się jeżeli nie spotkają się z właściwą reakcją menedżerską.
2020-12-17
17 grudnia 2020 -18 grudnia 2020
2020-12-18
Szkolenie online Szkolenie online
Zaangażowanie przeciwdziała zanikowi więzi pracownika z organizacją. Pozwala w pełni wykorzystywać potencjał z zespołu, jest fundamentem właścicielskiej postawy i własnej inicjatywy pracowników oraz innowacyjności. Przynajmniej część menedżerów w pogoni za produktywnością i „dowożeniem wyniku” zapomniała właśnie o tym aspekcie pracy z zespołem.
2020-12-17
17 grudnia 2020
2020-12-17
Szkolenie online Szkolenie online
Silne emocje, zachwiane poczucie bezpieczeństwa prowadzi do zjawiska tzw. impasu w pracy. Pracownicy koncentrują się wtedy wyłącznie na wykonywaniu zleconych. Zamknięty krąg trybu przetrwania wymaga pracy menedżerskiej właśnie z emocjami zespołu – pomocy w zrozumieniu ich, przepracowaniu i wykorzystaniu powstałej w ten sposób energii w konstruktywny sposób.
2020-12-21
21 grudnia 2020 -22 grudnia 2020
2020-12-22
Szkolenie online Szkolenie online
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
Gamma na FBGamma w LN
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji