Budowanie silnej marki osobistej to sztuka wyróżniania się z tłumu

Personal branding i protokół biznesowy dla menadżerów

Szkolenia otwarte: Menedżerskie

Marka jest połączeniem naszego obrazu i reputacji. Zbudowana na solidnych fundamentach sztuki dyplomacji, daje nam przewagę konkurencyjną, sygnalizuje podejście organizacji do zasad, umacnia markę organizacji, w której pracujemy i wzmacnia nasz autorytet.

IDEA SZKOLENIA

Dzisiejsza arena zawodowa jest bardzo wymagająca i bywa agresywna. W świecie, gdzie decyzje trzeba podejmować bardzo szybko marka osobista jest koniecznością.

Dzisiaj na rynku liczą się ludzie, którzy mogą pochwalić się pomysłem na siebie, wartościowym życiorysem oraz rekomendacjami, które otrzymują od ważnych dla siebie ludzi za bycie przyzwoitym człowiekiem.

  • Jeśli chcesz zarządzać innymi zacznij zarządzać sobą, swoją marką, reputacją i zaufaniem
  • Ludzie chcą pracować w organizacjach z dobrą reputacją i zatrudniać ludzi o dobrej reputacji wnoszących konkretne wartości do biznesu.
  • Kluczowe dla sukcesu marki są komunikacja i jej efekty

Marka jest połączeniem naszego obrazu i reputacji. Zbudowana na solidnych fundamentach sztuki dyplomacji, daje nam przewagę konkurencyjną, sygnalizuje podejście organizacji do zasad, umacnia markę organizacji, w której pracujemy i wzmacnia nasz autorytet.

Zapraszamy na warsztat z Renatą Brukiewicz – naszym ekspertem, podczas którego uczestnicy poznają tajniki budowania marki oraz poszerzą wiedzę o zasadach protokołu biznesowego.

To interaktywne zajęcia, które poza merytoryką dają inspiracje, refleksje i są zaproszeniem do dialogu.

Twoja wizytówka - uczestnicy otrzymają od trenera informację zwrotną na temat swoich umiejętności autoprezentacyjnych oraz innych wybranych przez nich samych.

Adresaci:

  • Kadra menadżerska

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
2
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
3
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Szkolenie związane z:
  • zaufanie w miejscu pracy
  • dyplomacja menadżera szkolenie
  • budowanie zaufania szkolenie

PROGRAM SZKOLENIA

1. Marka osobista menadżera – odważ się być tym kim chcesz

  • Diagnoza osobowości marki wg „Wielkiej piątki”
  • Kim jestem i jak mogę być odbierany – wrodzone predyspozycje temperamentalne
  • Cztery wyznaczniki - etapy budowania marki

2. Zaufanie menadżera - pierwiastek, który zmienia wszystko

  • Umiejętność / cnota/ wartość / - czym jest zaufanie
  • Moja osobista wiarygodność – autodiagnoza uczestników
  • Zaufanie jako twardy wskaźnik ekonomiczny w biznesie, czyli jak zaufanie wpływa na szybkość działania w biznesie oraz koszty i zyski

3. Zasady protokołu biznesowego wpływające na wizerunek marki

  • Protokół biznesowy w relacjach służbowych (precedencja stanowisk w Polsce, zasady pierwszeństwa podczas powitania, przedstawiania, przemawiania, zajmowania miejsc)
  • Tytułowanie o tytulatura w różnych sytuacjach służbowych
  • Mowa ciała w pracy - jak być spójnym i wiarygodnym

4. Komunikacja marki menadżera – zbuduj własny wpływ i zaznacz swoją obecność

  • Słowo mówione – język profesjonalny i potoczny vs marka osobista
  • Słowo pisane – netykieta menadżera
  • 6 zasad pisania maili

5. Jak brzmi Twójcyfrowy głos – marka w social mediach

  • Oddzielenie wizerunku prywatnego od osobistego
  • Serwisy społecznościowa i celowa obecność na nich
  • Linked In
  • facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Snapchat
  • Tumblr
  • Rola ambasadora firmy w mediach społecznościowych


6. Aparycja i powierzchowność – jak odbieramy elementy wyglądu w komunikacji

  • Dress code menadżera w sytuacjach oficjalnych oraz w codziennej pracy
  • Psychologia koloru – znaczenie kolorów w biznesie
  • Atrybuty sukcesu i władzy vs marka osobista – o manipulacji słów kilka.

7. Podsumowanie – Indywidualne plany budowania marki

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Kadra menadżerska kreująca wysoką kulturę biznesu
  • Umacnianie marki organizacji przez zespół świadomych menadżerów
  • Postrzeganie organizacji jako wiarygodnego i elitarnego partnera zawodowego

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Jasne wyobrażenie swojej marki obecnie
  • Umiejętność budowania marki wg konkretnego modelu wraz z narzędziami do wykorzystania po szkoleniu
  • Wpływanie na otoczenie biznesowe przez prestiż i autorytet

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Kreowanie kultury szacunku w organizacji w oparciu o zasady sztuki dyplomacji
  • Umacnianie marki organizacji, skutkujące lojalnością i poleceniami ze strony klientów
  • Wzrost lojalności klientów i partnerów biznesowych

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Konsultant szkolenia

Szybki kontakt

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska

Interesuje Cię to szkolenie?

Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
Preferuję kotakt:

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

Zgłoszenie prosimy przesłać na adres i.zietkowska@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

Personal branding i protokół biznesowy dla menadżerów

Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail
Firma
Osoba prywatna
* Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 1000 zł/os.
Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.

Warunki zgłoszenia

  1. Organizatorem szkolenia jest Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie, ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod numerem KRS 0000762160 Numer identyfikacji podatkowej (NIP): 113-26-90-108. REGON: 14111371700000 zwana dalej "Gamma”.
  2. Cena szkolenia obejmuje m. in.: udział w szkoleniu, zestaw materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia. Szczegółowych informacji dotyczących szkolenia (catering, usługi dodatkowe) udziela konsultant. Gamma nie zapewnia dojazdu ani zakwaterowania w czasie trwania szkolenia.
  3. Warunkiem udziału w szkoleniu jest otrzymanie przez Gamma poprawnie wypełnionego formularza zgłoszenia ze strony www.projektgamma.pl, pocztą elektroniczna lub faksem oraz potwierdzenie przez konsultanta Gamma jego otrzymania. Jeśli zgłoszenie ma nastąpić później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia rekomendujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny. Przesłanie do Gamma wypełnionego formularza zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych Warunków uczestnictwa oraz z zawarciem umowy pomiędzy Gamma a uczestnikiem szkolenia (w przypadku zgłoszeń od osób fizycznych) lub firmą (w przypadku osób prawnych).
  4. Z zastrzeżeniem punktu 5, Gamma najpóźniej na 7 dni przez terminem rozpoczęcia szkolenia prześle do osób, które zgłosiły chęć udziału w szkoleniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, potwierdzenie udziału w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami organizacyjnymi dotyczącymi szkolenia.
  5. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń. Gamma zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia w danym terminie szkolenia, jeżeli:
    a) lista uczestników będzie już zamknięta,
    b) w przypadku nie zgłoszenia się minimalnej liczby osób.
  6. Gamma zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 7 dni przed terminem szkolenia.
  7. W przypadkach określonych w punkcie 5 i 6, wszelkie kwoty wpłacone tytułem zapłaty za udział w szkoleniu zostaną zwrócone w całości w ciągu 14 dni od daty przekazania stosownej informacji do uczestnika szkolenia, za wyjątkiem sytuacji, kiedy strony uzgodnią, że wpłacona kwota zostanie zaliczona na poczet zapłaty za udział uczestnika w szkoleniu w innym terminie.
  8. Płatność za szkolenie powinna wpłynąć na konto Gamma nr 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785 najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury za udział w szkoleniu, o którym mowa w punkcie 4 (decyduje data wysłania faktury drogą tradycyjną lub elektroniczną).
  9. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w drugim dniu szkolenia w przypadku szkoleń dwudniowych i przesłana pocztą lub elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
  10. Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 8 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych, pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji z udziału w szkoleniu w formie listu, faksu lub poczty elektronicznej na adres Gamma. Decydująca jest data wpływu oświadczenia o rezygnacji do Gamma
  11. W przypadku zgłoszenia rezygnacji z udziału w szkoleniu na mniej niż 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, Gamma zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia, tak jak za należycie wykonane szkolenie.
  12. Oświadczenie o chęci udziału w szkoleniu w terminie innym niż potwierdzony przez Gamma zgodnie z punktem 4, jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu w uprzednio wybranym terminie.
  13. Odpowiedzialność stron z tytułu utraconych korzyści jest niniejszym wyłączona na mocy art. 361 § 2 KC strony mogą ograniczyć odpowiedzialność z tytułu umowy tylko do wysokości poniesionych strat. Pozwala to złagodzić odpowiedzialność odszkodowawczą w przypadku poniesienia szkód przez strony. Obowiązek ich naprawienia będzie obejmował tylko postanowienia zapisane w umowie, która jednocześnie z góry określa ich wartość majątkową
  14. Gamma będzie rozpatrywać wyłącznie reklamacje dotyczące szkoleń otrzymane w formie pisemnej w terminie do 30 dni od daty zakończenia szkolenia. Reklamacje otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
  15. Wszelkie prawa do własności intelektualnej realizowanych w ramach umowy szkoleń pozostają własnością Konsorcjum Szkoleniowo-Doradczego Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.)., właściciela marki Gamma i nie są przenoszone na Klienta. Zabronione jest powielanie materiałów szkoleniowych, przekazanych uczestnikom, nawet we fragmentach oraz usuwanie informacji o prawach autorskich.
Państwa dane osobowe oraz dane zgłoszonych uczestników będą przetwarzane przez administratora - Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie przy ul. Mysłowickiej 15, 01-612 Warszawa, w celu realizacji umowy - zamówienia, a za dodatkową i odrębną zgodą w celach handlowo-marketingowych kierowanych do osoby zgłaszającej, która udzieliła ww. zgody. Osoba zgłaszająca ma prawo cofnąć zgodę w dowolnym momencie. Osoba zgłaszająca uczestnika potwierdza, że otrzymała jego zgodę na udostępnienie danych osobowych administratorowi w celu organizacji i realizacji szkolenia. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Podstawą przetwarzania danych jest umowa – zamówienie, a w przypadku, o którym mowa powyżej również zgoda osoby zgłaszającej. Odbiorcami danych będą: upoważnieni pracownicy lub współpracownicy administratora, dostawcy usług internetowych, a w razie potrzeby również podmioty takie jak: firmy pocztowe, kurierskie. Administrator nie przekazuje Pana/Pani danych za granicę, lecz może do tego dojść w wyniku działalności dostawcy usług internetowych, który gromadzi dane klientów na swoich serwerach. Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji umowy – zamówienia lub wycofania zgody o której mowa powyżej. chyba że administrator będzie posiadać prawo do ich dalszego przetwarzania w oparciu o swój usprawiedliwiony interes lub inną podstawę prawną. Przysługuje Państwu prawo do wglądu do nich, jak również możliwość ich poprawiania, a w odniesieniu do przetwarzania danych w celach marketingowych prawo do wniesienia sprzeciwu.

Szkolenia otwarte: Menedżerskie

zobacz najbliższe szkolenia.
2020-04-20
20 kwietnia 2020 -21 kwietnia 2020
2020-04-21
Warszawa Warszawa
Podnoszenie zaangażowania pracowników to kluczowa funkcja menedżerska. Zaangażowany pracownik w pełni korzysta ze swoich talentów, jest efektywny czerpiąc satysfakcję z pracy. Szkolenie recognition z motywowania i angażowania korzysta ze współczesnych narzędzi dostosowanych do dzisiejszych oczekiwań pracowników.
2020-04-20
20 kwietnia 2020 -21 kwietnia 2020
2020-04-21
Warszawa Warszawa
Otrzymywanie informacji zwrotnej zawsze zajmuje wysokie miejsca w zestawieniach oczekiwań pracowników. Wraz ze zmianami pokoleniowymi te oczekiwania się intensyfikują. Szkolenie rozmowy podsumowujące i oceny okresowe pracuje na postawach i dostarcza współczesnych rozwiązań menedżerskich.
2020-04-21
21 kwietnia 2020 -22 kwietnia 2020
2020-04-22
Warszawa Warszawa
Zespoły rozproszone to codzienność wielu firm. Mimo coraz doskonalszych narzędzi do komunikacji i zarządzania projektem wirtualna współpraca i kierowanie zespołem rozproszonym to wciąż wyzwanie. Szkolenie uczy jak pracować w zespole rozproszonym, by skorzystać z wszystkich benefitów pracy zdalnej.
2020-04-21
21 kwietnia 2020 -22 kwietnia 2020
2020-04-22
Warszawa Warszawa
Kontakt z odmienną kulturą stał się dziś codziennością, ale zagraniczny partner czy międzynarodowy zespół to wciąż wyzwanie dla wielu organizacji. Kompetencja międzykulturowa ułatwia nawiązywanie i podtrzymywanie relacji biznesowych, jednak wymaga zarówno wiedzy i doświadczenia, jak i specjalnego treningu.
2020-04-27
27 kwietnia 2020 -28 kwietnia 2020
2020-04-28
Warszawa Warszawa
Współczesne otoczenie biznesowe, określane jest jako "świat VUCA". VUCA to akronim wprowadzony przez amerykańskich wojskowych strategów na określenie sytuacji, jaka powstała po zakończeniu Zimnej Wojny: Volatility (zmienność, ulotność), Uncertainty (niepewność), Complexity (złożoność) i Ambiguity (niejednoznaczność). Obecnie nazwa vuca nawiązuje do chaotycznej specyfiki rzeczywistości, z którą mierzą się menadżerowie, zarządzający w „dekadzie piekła”, jak nazywa współczesność biznesową Time Magazin.
2020-05- 5
5 maja 2020 - 6 maja 2020
2020-05- 6
Warszawa Warszawa
Wyzwalanie potencjału pracowników to jedno z największych wyzwań menedżerskich, przywódczych. Szkolenie coaching menedżerski i zarządzanie rozwojem dostarcza paletę narzędzi rozpoznających poziom kompetencji pracowników i wspierający go.
2020-05-11
11 maja 2020 -13 maja 2020
2020-05-13
Warszawa Warszawa
Design Thinking to metodologia rozwiązywania problemów metodami kreatywnymi. Jest to nowatorskie podejście do tworzenia innowacyjnych usług, produktów i rozwiązań, w oparciu o zrozumienie głębokich potrzeb klienta. To idealna metoda do budowania zaangażowanych zespołów i kreowania innowacji. Design Thinking uczy, jak rozwiązywać problemy, nie dla samego rozwiązania, ale w kontekście potrzeb użytkownika docelowego.
2020-05-18
18 maja 2020 -19 maja 2020
2020-05-19
Wrocław Wrocław
Drogi uczestniku. Mam nadzieję, że jesteś po pierwszej części warsztatu „Wczoraj kolega, dziś przełożony” i od naszego poprzedniego spotkania intensywnie wdrażasz wszystkie poznane techniki. Szkolenie skuteczny menedżer jest uzupełnieniem wiedzy z zakresu zarządzania zespołem.
2020-05-21
21 maja 2020 -22 maja 2020
2020-05-22
Warszawa Warszawa
8 czerwca 2020 - 9 czerwca 2020
Wrocław
Modele przywództwa zakładają, że  podstawową metod wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To w jaki sposób jest postrzegany przez  podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu menedżera / lidera.
2020-05-25
25 maja 2020 -26 maja 2020
2020-05-26
Warszawa Warszawa
29 czerwca 2020 -30 czerwca 2020
Wrocław
Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarządzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje im satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie zarządzanie zespołem to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim.
2020-05-25
25 maja 2020 -26 maja 2020
2020-05-26
Warszawa Warszawa
Wzrastające potrzeby rozwojowe pracowników nie idą w parze z adekwatnym wzrostem budżetów szkoleniowych. Często jednak wiedza, która  jest dostępna wewnątrz firmy nie jest w pełni wykorzystywana. Szkolenie mentoring traktuje jako narzędzie wykorzystujące wiedzę tkwiącą w organizacji.
2020-05-27
27 maja 2020 -28 maja 2020
2020-05-28
Warszawa Warszawa
Koszty finansowe retencji pracowników można policzyć. Zwykle są wysokie. Koszty pozafinansowe w postaci obniżenia motywacji i zaangażowania są trudne do oszacowania, choć odczuwane. Szkolenie z zarzadzania retencją uczy nas - wykorzystując do tego współczesne narzędzia menedżerskie - m.in. jak zatrzymać pracownika i jak odejście kluczowego pracownika wpływa na funkcjonowanie firmy.
2020-06- 1
1 czerwca 2020 - 2 czerwca 2020
2020-06- 2
Warszawa Warszawa
Różnorodność pokoleniowa w zespole olbrzymi potencjał, ale też wyzwanie. Szkolenie zarządzanie pokoleniami wskazuje, które techniki menedżerskie i w jaki sposób należy stosować. Zwraca również uwagę na mentalną stronę zagadnienia - różnice wartości oraz postawę otwartości wobec różnic pokoleniowych.
2020-06- 2
2 czerwca 2020 - 3 czerwca 2020
2020-06- 3
Warszawa Warszawa
Celem szkolenia jest wskazanie najskuteczniejszych rozwiązań, które są możliwe do zaimplementowania w konkretnej firmie. Szkolenie będzie miało w dużej mierze charakter praktyczny, każdy z modułów zawiera ćwiczenia warsztatowe.
2020-06- 8
8 czerwca 2020 - 9 czerwca 2020
2020-06- 9
Warszawa Warszawa
Modele przywództwa zakładają, że podstawową metodą wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To, w jaki sposób jest postrzegany przez podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu lidera grupy.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.