Różnorodność może być siłą, może być też słabością. To zależy od Ciebie!

Zarządzanie różnorodnością

Szkolenia otwarte: Menedżerskie

Różnorodne zespoły są bardziej efektywne i innowacyjne niż homogeniczne. Płeć, wiek, wykształcenie, wiedza, umiejętności i kompetencje, system wartości, kultura - organizacja skorzysta na różnorodności pracowników, kiedy da im szansę na wykorzystanie potencjału, wymianę i dzielenie się wiedzą. Kluczowe jest zrozumienie różnic i efektywne zarządzanie różnorodnością.

IDEA SZKOLENIA

Budowanie różnorodnych zespołów pozwala na wypracowywanie innowacji i oryginalnych rozwiązań a także lepsze zarządzanie wiedzą. Daje też możliwość budowania pozytywnego wizerunku organizacji i może być istotnym elementem CSR (Społecznej Odpowiedzialności Biznesu). Pracownikom daje możliwość rozwoju poprzez transfer kompetencji i wymianę know-how.

Organizacje, w których efektywnie zarządza się różnorodnością pracowników osiągają wymiernie lepsze efekty biznesowe. Z raportów wynika, że istnieje korelacja między różnorodnością zespołów kierowniczych a wynikami finansowymi organizacji.

W niektórych branżach udaje się uzupełnić braki kadrowe dopiero po uruchomieniu ukrytych zasobów, np. związanych z pewnymi grupami wiekowymi, z wycofanymi pracownikami itd. Włączanie do zespołów pracowników takich jak osoby starsze, niepełnosprawni czy obcokrajowcy to efekt zmian demograficznych i staje się często koniecznością. Wymusza to na nas nauczenie się umiejętności zarządzania różnorodnością w przedsiębiorstwie.

Szkolenie z Zarządzania Różnorodnością adresowane jest do menedżerów, liderów, szefów zespołów. pracowników HR oraz właścicieli firm, którzy chcą sprawnie zarządzać różnorodnym zespołem i w pełni wykorzystać zróżnicowane podejście oraz doświadczenie pracowników do tworzenia innowacyjnych rozwiązań.

Wyzwaniem dla menedżera, zarządzającego różnorodnym zespołem jest zrozumienie i akceptowanie różnic pomiędzy członkami zespołów, skuteczna komunikacja wewnętrzna, przezwyciężanie stereotypów i uprzedzeń (własnych oraz członków zespołu) oraz budowanie kultury szacunku i akceptacji różnorodności.

Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy, umiejętności i kompetencji w zakresie:

  • Efektywnego zarządzania różnorodnością w zespole i wykorzystywania jej potencjału
  • Praktyk z zakresu Diversity & Inclusion w organizacjach odnoszących sukcesy
  • Efektywnej komunikacji w różnorodnych zespołach
  • Specyfiki różnic wynikających z wieku, płci, wykształcenia, postawy, kultury itd.
  • Kształtowania wśród pracowników postawy otwartości i akceptacji różnic
  • Przeciwdziałania konfliktom wynikającym z różnic
  • Uświadomienia sobie "nieświadomego uprzedzenia" (unconscious bias) i jego konsekwencji dla pracy zespołu i funkcjonowania organizacji
  • Przezwyciężania uprzedzeń i stereotypów
  • Tworzenia możliwości transferu kompetencji, dzielenia się know-how i zarządzania wiedzą w różnorodnym zespole
  • Wdrażania rozwiązań sprzyjających równemu traktowaniu
  • Budowania kultury organizacyjnej sprzyjającej wykorzystaniu indywidualnego potencjału pracowników
  • Wykorzystywania różnorodności jako narzędzia Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (Karta Różnorodności, Diversity & Inclusion Rating).

 

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
2
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
3
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Z przeprowadzonego badania Clinton Global Initiative University wynika, że pokolenie Y i Z jest wyjątkowo sprawne w obsłudze problemów społecznych. W porównaniu z rodzicami, są bardziej kreatywni (81 do 19%), otwarci (81 do 19%), i innowacyjni (79 do 21% ).
Szkolenie związane z:
  • Zarządzanie różnorodnością
  • CSR
  • Szkolenie
  • Społeczna Odpowiedzialność Biznesu
  • Zarządzanie różnorodnością szkolenie
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE

PROGRAM SZKOLENIA

1. Wprowadzenie

  • Wymiary różnorodności
    • Osobowość
    • Tożsamość pierwotna
    • Tożsamość wtórna
    • Organizacyjna
  • Znaczenie wymiarów różnorodności dla relacji w organizacji
  • Korzyści wynikające z różnorodności - dla organizacji oraz dla pracowników
  • Dobre praktyki - przegląd wg raportów McKinsey i BCG

2. Regulacje

  • Jak mierzyć różnorodność w organizacji
  • Karta Różnorodności, Barometr Różnorodności, Diversity Index
  • Obszary wrażliwe na różnorodność:
    • Strategiczne zarządzanie różnorodnością
    • Kultura organizacyjna realizująca zarządzanie różnorodnością
    • Struktura zatrudnienia z perspektywy różnorodności
    • Rekrutacja wrażliwa na różnorodność
    • Rozwój zawodowy wrażliwy na różnorodność
    • Wynagrodzenie wrażliwe na różnorodność
  • Wytyczne polityki równego traktowania
  • Zarządzanie różnorodnością a przepisy (kodeks pracy)

3. Wyzwania zarządzania różnorodnością

  • Wyzwania zarządzania różnorodnością i podstawowe bariery, związane z:
    • Różnicami pokoleń
    • Płci
    • Wykształcenia
    • Kultury i pochodzenia etnicznego
  • Nieświadome uprzedzenia i strategie ich eliminowania w miejscu pracy

4. Ćwiczenia praktyczne - moje bariery i osobiste przekonania dotyczące różnic

  • Model rozwoju wrażliwości międzykulturowej Miltona i Benetta (od etnocentryzmu do etnorelatywizmu) i jego wykorzystanie także w innych aspektach niż różnice kulturowe
  • Ćwiczenia mające na celu:
    • Zidentyfikowanie barier – osobistych i organizacyjnych – wobec równości i różnorodności
    • Rozpoznanie zachowań dyskryminacyjnych
    • Zrozumienie zależności pomiędzy stereotypami, uprzedzeniami i dyskryminacją
    • Uświadomienie znaczenia osobistych przekonań oraz ich wpływu na innych ludzi
    • Uświadomienie wpływu zachowań dyskryminacyjnych na innych ludzi

5. Inkluzja i przeciwdziałanie mechanizmom nierówności

  • Dobre praktyki w zarządzaniu różnorodnością - obszary:
    • Rekrutacja
    • Szkolenia i rozwój,
    • Elastyczne formy pracy
    • Dostęp do awansu
    • Wynagrodzenia
    • Ergonomia i organizacja pracy
    • Zmiana postaw w organizacji wobec określonej grupy pracowników
     

6. Zarządzanie różnorodnością w mojej firmie

  • Diagnoza sytuacji wyjściowej
  • Szanse i zagrożenia - rozpoznanie nieprawidłowości
  • Zasoby i możliwości - wsparcie w zarządzaniu różnorodnością
  • Plan działania / strategia zarządzania różnorodnością (projekty, działania, procedury, rozwiązania formalne)

 

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku pracy
  • Redukcja kosztów wynikających z niewykorzystywania potencjału różnorodnych pracowników
  • Obniżenie kosztów związanych z absencją i fluktuacją
  • Innowacyjność dzięki wykorzystywaniu potencjału różnorodnego zespołu
  • Budowanie przyjaznej kultury organizacyjnej
  • Wizerunek odpowiedzialnie społecznej organizacji
  • Większa efektywność dzięki zniwelowaniu barier i trudności w zarządzaniu różnorodnym zespołem

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Wiedza na temat różnorodności i zarządzania różnorodnością
  • Poznanie i umiejętność wdrażania rozwiązań sprzyjających inkluzji i równemu traktowaniu
  • Znajomość własnych przekonań i ukrytych uprzedzeń oraz umiejętność niwelowania barier
  • Umiejętność zarządzania różnorodnym zespołem
  • Umiejętność tworzenia przyjaznego miejsca pracy, doceniającego różnorodność
  • Umiejętność wykorzystywania różnorodności dla tworzenia innowacyjnych rozwiązań
  • Zaplanowanie i zaprojektowanie możliwej do wdrożenia w organizacji strategii zarządzania różnorodnością.

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Lepsza identyfikacja pracownika z organizacją
  • Wyższa wydajność, motywacja i zaangażowanie zespołów
  • Większa innowacyjność pracowników
  • Większa efektywność pracy
  • Lepsza atmosfera pracy, sprzyjająca rozwojowi

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Konsultant szkolenia

Szybki kontakt

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel.: +48 (22) 266 02 37
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska

Interesuje Cię to szkolenie?

Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
Preferuję kotakt:

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

Zgłoszenie prosimy przesłać na adres i.zietkowska@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

Zarządzanie różnorodnością

Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail
Firma
Osoba prywatna
* Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 1600 zł/os.
Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.

Warunki zgłoszenia

  1. Organizatorem szkolenia jest Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie, ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod numerem KRS 0000762160 Numer identyfikacji podatkowej (NIP): 113-26-90-108. REGON: 14111371700000 zwana dalej "Gamma”.
  2. Cena szkolenia obejmuje m. in.: udział w szkoleniu, zestaw materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia. Szczegółowych informacji dotyczących szkolenia (catering, usługi dodatkowe) udziela konsultant. Gamma nie zapewnia dojazdu ani zakwaterowania w czasie trwania szkolenia.
  3. Warunkiem udziału w szkoleniu jest otrzymanie przez Gamma poprawnie wypełnionego formularza zgłoszenia ze strony www.projektgamma.pl, pocztą elektroniczna lub faksem oraz potwierdzenie przez konsultanta Gamma jego otrzymania. Jeśli zgłoszenie ma nastąpić później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia rekomendujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny. Przesłanie do Gamma wypełnionego formularza zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych Warunków uczestnictwa oraz z zawarciem umowy pomiędzy Gamma a uczestnikiem szkolenia (w przypadku zgłoszeń od osób fizycznych) lub firmą (w przypadku osób prawnych).
  4. Z zastrzeżeniem punktu 5, Gamma najpóźniej na 7 dni przez terminem rozpoczęcia szkolenia prześle do osób, które zgłosiły chęć udziału w szkoleniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, potwierdzenie udziału w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami organizacyjnymi dotyczącymi szkolenia.
  5. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń. Gamma zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia w danym terminie szkolenia, jeżeli:
    a) lista uczestników będzie już zamknięta,
    b) w przypadku nie zgłoszenia się minimalnej liczby osób.
  6. Gamma zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 7 dni przed terminem szkolenia.
  7. W przypadkach określonych w punkcie 5 i 6, wszelkie kwoty wpłacone tytułem zapłaty za udział w szkoleniu zostaną zwrócone w całości w ciągu 14 dni od daty przekazania stosownej informacji do uczestnika szkolenia, za wyjątkiem sytuacji, kiedy strony uzgodnią, że wpłacona kwota zostanie zaliczona na poczet zapłaty za udział uczestnika w szkoleniu w innym terminie.
  8. Płatność za szkolenie powinna wpłynąć na konto Gamma nr 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785 najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury za udział w szkoleniu, o którym mowa w punkcie 4 (decyduje data wysłania faktury drogą tradycyjną lub elektroniczną).
  9. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w drugim dniu szkolenia w przypadku szkoleń dwudniowych i przesłana pocztą lub elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
  10. Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 8 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych, pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji z udziału w szkoleniu w formie listu, faksu lub poczty elektronicznej na adres Gamma. Decydująca jest data wpływu oświadczenia o rezygnacji do Gamma
  11. W przypadku zgłoszenia rezygnacji z udziału w szkoleniu na mniej niż 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, Gamma zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia, tak jak za należycie wykonane szkolenie.
  12. Oświadczenie o chęci udziału w szkoleniu w terminie innym niż potwierdzony przez Gamma zgodnie z punktem 4, jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu w uprzednio wybranym terminie.
  13. Odpowiedzialność stron z tytułu utraconych korzyści jest niniejszym wyłączona na mocy art. 361 § 2 KC strony mogą ograniczyć odpowiedzialność z tytułu umowy tylko do wysokości poniesionych strat. Pozwala to złagodzić odpowiedzialność odszkodowawczą w przypadku poniesienia szkód przez strony. Obowiązek ich naprawienia będzie obejmował tylko postanowienia zapisane w umowie, która jednocześnie z góry określa ich wartość majątkową
  14. Gamma będzie rozpatrywać wyłącznie reklamacje dotyczące szkoleń otrzymane w formie pisemnej w terminie do 30 dni od daty zakończenia szkolenia. Reklamacje otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
  15. Wszelkie prawa do własności intelektualnej realizowanych w ramach umowy szkoleń pozostają własnością Konsorcjum Szkoleniowo-Doradczego Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.)., właściciela marki Gamma i nie są przenoszone na Klienta. Zabronione jest powielanie materiałów szkoleniowych, przekazanych uczestnikom, nawet we fragmentach oraz usuwanie informacji o prawach autorskich.
Państwa dane osobowe oraz dane zgłoszonych uczestników będą przetwarzane przez administratora - Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie przy ul. Mysłowickiej 15, 01-612 Warszawa, w celu realizacji umowy - zamówienia, a za dodatkową i odrębną zgodą w celach handlowo-marketingowych kierowanych do osoby zgłaszającej, która udzieliła ww. zgody. Osoba zgłaszająca ma prawo cofnąć zgodę w dowolnym momencie. Osoba zgłaszająca uczestnika potwierdza, że otrzymała jego zgodę na udostępnienie danych osobowych administratorowi w celu organizacji i realizacji szkolenia. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Podstawą przetwarzania danych jest umowa – zamówienie, a w przypadku, o którym mowa powyżej również zgoda osoby zgłaszającej. Odbiorcami danych będą: upoważnieni pracownicy lub współpracownicy administratora, dostawcy usług internetowych, a w razie potrzeby również podmioty takie jak: firmy pocztowe, kurierskie. Administrator nie przekazuje Pana/Pani danych za granicę, lecz może do tego dojść w wyniku działalności dostawcy usług internetowych, który gromadzi dane klientów na swoich serwerach. Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji umowy – zamówienia lub wycofania zgody o której mowa powyżej. chyba że administrator będzie posiadać prawo do ich dalszego przetwarzania w oparciu o swój usprawiedliwiony interes lub inną podstawę prawną. Przysługuje Państwu prawo do wglądu do nich, jak również możliwość ich poprawiania, a w odniesieniu do przetwarzania danych w celach marketingowych prawo do wniesienia sprzeciwu.

Szkolenia otwarte: Menedżerskie

zobacz najbliższe szkolenia.
2020-03-23
23 marca 2020 -24 marca 2020
2020-03-24
Warszawa Warszawa
23 kwietnia 2020 -24 kwietnia 2020
Wrocław
Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarządzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje im satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie zarządzanie zespołem to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim.
2020-03-26
26 marca 2020 -27 marca 2020
2020-03-27
Warszawa Warszawa
18 maja 2020 -19 maja 2020
Wrocław
Drogi uczestniku. Mam nadzieję, że jesteś po pierwszej części warsztatu „Wczoraj kolega, dziś przełożony” i od naszego poprzedniego spotkania intensywnie wdrażasz wszystkie poznane techniki. Szkolenie skuteczny menedżer jest uzupełnieniem wiedzy z zakresu zarządzania zespołem.
2020-03-31
31 marca 2020 - 1 kwietnia 2020
2020-04- 1
Warszawa Warszawa
Badanie Gallupa wskazało, że każdy z nas ma 5 kluczowych talentów ze zbioru 34. Poznaj własne talenty i zacznij zarządzać, organizować pracę, komunikować się eksploatując swoje mocne strony. Zapraszamy na szkolenie zarządzanie talentami wg Gallupa.
2020-04- 2
2 kwietnia 2020
2020-04- 2
Warszawa Warszawa
Marka jest połączeniem naszego obrazu i reputacji. Zbudowana na solidnych fundamentach sztuki dyplomacji, daje nam przewagę konkurencyjną, sygnalizuje podejście organizacji do zasad, umacnia markę organizacji, w której pracujemy i wzmacnia nasz autorytet.
2020-04-14
14 kwietnia 2020 -15 kwietnia 2020
2020-04-15
Warszawa Warszawa
8 czerwca 2020 - 9 czerwca 2020
Wrocław
Modele przywództwa zakładają, że  podstawową metod wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To w jaki sposób jest postrzegany przez  podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu menedżera / lidera.
2020-04-14
14 kwietnia 2020 -15 kwietnia 2020
2020-04-15
Warszawa Warszawa
Celem szkolenia jest wskazanie najskuteczniejszych rozwiązań, które są możliwe do zaimplementowania w konkretnej firmie. Szkolenie będzie miało w dużej mierze charakter praktyczny, każdy z modułów zawiera ćwiczenia warsztatowe.
2020-04-15
15 kwietnia 2020 -16 kwietnia 2020
2020-04-16
Warszawa Warszawa
Modele przywództwa zakładają, że podstawową metodą wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To, w jaki sposób jest postrzegany przez podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu lidera grupy.
2020-04-20
20 kwietnia 2020 -21 kwietnia 2020
2020-04-21
Warszawa Warszawa
Podnoszenie zaangażowania pracowników to kluczowa funkcja menedżerska. Zaangażowany pracownik w pełni korzysta ze swoich talentów, jest efektywny czerpiąc satysfakcję z pracy. Szkolenie recognition z motywowania i angażowania korzysta ze współczesnych narzędzi dostosowanych do dzisiejszych oczekiwań pracowników.
2020-04-20
20 kwietnia 2020 -21 kwietnia 2020
2020-04-21
Warszawa Warszawa
Otrzymywanie informacji zwrotnej zawsze zajmuje wysokie miejsca w zestawieniach oczekiwań pracowników. Wraz ze zmianami pokoleniowymi te oczekiwania się intensyfikują. Szkolenie rozmowy podsumowujące i oceny okresowe pracuje na postawach i dostarcza współczesnych rozwiązań menedżerskich.
2020-04-21
21 kwietnia 2020 -22 kwietnia 2020
2020-04-22
Warszawa Warszawa
Kontakt z odmienną kulturą stał się dziś codziennością, ale zagraniczny partner czy międzynarodowy zespół to wciąż wyzwanie dla wielu organizacji. Kompetencja międzykulturowa ułatwia nawiązywanie i podtrzymywanie relacji biznesowych, jednak wymaga zarówno wiedzy i doświadczenia, jak i specjalnego treningu.
2020-04-27
27 kwietnia 2020 -28 kwietnia 2020
2020-04-28
Warszawa Warszawa
Współczesne otoczenie biznesowe, określane jest jako "świat VUCA". VUCA to akronim wprowadzony przez amerykańskich wojskowych strategów na określenie sytuacji, jaka powstała po zakończeniu Zimnej Wojny: Volatility (zmienność, ulotność), Uncertainty (niepewność), Complexity (złożoność) i Ambiguity (niejednoznaczność). Obecnie nazwa vuca nawiązuje do chaotycznej specyfiki rzeczywistości, z którą mierzą się menadżerowie, zarządzający w „dekadzie piekła”, jak nazywa współczesność biznesową Time Magazin.
2020-05-25
25 maja 2020 -26 maja 2020
2020-05-26
Warszawa Warszawa
Wzrastające potrzeby rozwojowe pracowników nie idą w parze z adekwatnym wzrostem budżetów szkoleniowych. Często jednak wiedza, która  jest dostępna wewnątrz firmy nie jest w pełni wykorzystywana. Szkolenie mentoring traktuje jako narzędzie wykorzystujące wiedzę tkwiącą w organizacji.
2020-05-27
27 maja 2020 -28 maja 2020
2020-05-28
Warszawa Warszawa
Koszty finansowe retencji pracowników można policzyć. Zwykle są wysokie. Koszty pozafinansowe w postaci obniżenia motywacji i zaangażowania są trudne do oszacowania, choć odczuwane. Szkolenie z zarzadzania retencją uczy nas - wykorzystując do tego współczesne narzędzia menedżerskie - m.in. jak zatrzymać pracownika i jak odejście kluczowego pracownika wpływa na funkcjonowanie firmy.
2020-07-16
16 lipca 2020 -18 lipca 2020
2020-07-18
Warszawa Warszawa
Design Thinking to metodologia rozwiązywania problemów metodami kreatywnymi. Jest to nowatorskie podejście do tworzenia innowacyjnych usług, produktów i rozwiązań, w oparciu o zrozumienie głębokich potrzeb klienta. To idealna metoda do budowania zaangażowanych zespołów i kreowania innowacji. Design Thinking uczy, jak rozwiązywać problemy, nie dla samego rozwiązania, ale w kontekście potrzeb użytkownika docelowego.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
FBLn
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.