Negocjacje w biznesie

Negocjacje w biznesie

Trening negocjacji online

Szkolenia sprzedażowe
Nigdy nie negocjujmy ze strachu. Ale też nigdy nie bójmy się negocjować

Każdy kryzys to z jednej strony presja na cyfry, a z drugiej ogromna szansa. Szansa dla wszystkich tych, którzy w porę zrozumieją, że dawne sposoby działania przestały być skuteczne. Dziś wygrywają na rynku ci, którzy rozumieją specyfikę biznesu klienta oraz jego samego jako osobę poddaną presji.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia otwartego. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

28.10.2021 - 29.10.2021
9.00 - 13.00
Szkolenie online
900 zł netto/os.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Skuteczne szkolenie z negocjacji powinno realizować dwa cele:

  • Mistrzostwo osobiste – rozumiane jako umiejętność poprowadzenia negocjacji dokładnie w taki sposób, w jaki chcemy, wykorzystywanie zaawansowanych socjotechnik, narzędzi negocjacyjnych, przewidywanie zachowań Klienta.
  • Lepszy wynik negocjacji – każde szkolenie negocjacyjne w rezultacie powinno doprowadzić do wyższej efektywności rozumianej jako poprawę parametrów negocjacyjnych (zamówienie, marża, termin płatności, budżet marketingowy itp.).

Zgodnie z przyjętym przez Gammę modelem wynik negocjacji należy rozpatrywać na dwóch poziomach – merytorycznym i psychologicznym. Proponowane szkolenie z negocjacji dostarcza technik i narzędzi ułatwiających osiągnięcie optymalnego celu na obu poziomach.

 
 

Sukces na poziomie merytorycznym definiowany jest poprzez poszczególne parametry negocjacyjne – cena, marża, termin płatności, warunki dodatkowe itd. Osiągnięcie celu na tym poziomie jest pochodną dobrego przygotowania do rozmów oraz późniejszego konsekwentnego ustępowania i uzyskiwania ustępstw z drugiej strony.

O sukces na poziomie psychologicznym jest zwykle trudniej niż na poziomie merytorycznym. Często zdarza się, że Klient pomimo wynegocjowanych dobrych warunków ma poczucie, że rozmowy potoczyły się niekorzystnie, a wynik mógłby być lepszy (zjawisko nazywane przekleństwem zwycięzcy).

Z punktu widzenia efektywności negocjacji warto doprowadzić do innej sytuacji, w której na poziomie merytorycznym wynik jest optymalny, a jednocześnie Klient ma poczucie zwycięstwa. Efekt można uzyskać poprzez „miękkie podejście do negocjacji” – rozpoznanie stylu negocjowania Klienta, zaspokajanie potrzeb psychologicznych, stosowanie trików negocjacyjnych oraz budowanie relacji. W tym wszystkim pomogą nam szkolenia negocjacje!


Ważna informacja:

Szkolenia z negocjacji bazują na symulacjach rzeczywistych negocjacji – sytuacji, podczas których uczestnicy będą wcielali się zarówno w sprzedających, jak i kupujących. Kryteria sukcesu będą zarówno psychologiczne, jak i merytoryczne.


Grupa docelowa szkolenia negocjacje:

  • pracownicy sił sprzedaży
  • kupcy
  • menedżerowie zajmujący się sprzedażą bądź uzgodnieniami z Klientami wewnętrznymi

Każdy kryzys to z jednej strony presja na cyfry, a z drugiej ogromna szansa. Szansa dla wszystkich tych, którzy w porę zrozumieją, że dawne sposoby działania przestały być skuteczne. Dziś wygrywają na rynku ci, którzy rozumieją specyfikę biznesu klienta oraz jego samego jako osobę poddaną presji.

Co się zmieniło:

  • Spada znaczenie wpływu spotkań bezpośrednich na proces negocjacyjny
  • Rośnie potrzeba maksymalnego wykorzystania czasu rozmowy online i doboru właściwych argumentów w korespondencji

Liczy się szybkość reakcji i adekwatność rozwiązań. To wymusza na działach handlowych rozwój nowych grup kompetencji, które od razu można wdrażać do pracy w postaci kompetencji:

  • Przygotowania w zakresie wiedzy na temat klienta (nie tylko dane biznesowe, ale szeroko rozumiane leady informacyjne)
  • Kontroli procesu rozmowy – perswazja i moderowanie jej przebiegiem
  • Doboru argumentów i budowanie wartości rozwiązań

2 spotkania online – 4 x45 min w formule interaktywnego treningu

Skuteczne szkolenie z negocjacji powinno realizować dwa cele:

  • Mistrzostwo osobiste – rozumiane jako umiejętność poprowadzenia negocjacji dokładnie w taki sposób, w jaki chcemy, wykorzystywanie zaawansowanych socjotechnik, narzędzi negocjacyjnych, przewidywanie zachowań Klienta.
  • Lepszy wynik negocjacji – każde szkolenie negocjacyjne w rezultacie powinno doprowadzić do wyższej efektywności rozumianej jako poprawę parametrów negocjacyjnych (zamówienie, marża, termin płatności, budżet marketingowy itp.).

Zgodnie z przyjętym przez Gammę modelem wynik negocjacji należy rozpatrywać na dwóch poziomach – merytorycznym i psychologicznym. Proponowane szkolenie z negocjacji dostarcza technik i narzędzi ułatwiających osiągnięcie optymalnego celu na obu poziomach.

Sukces na poziomie merytorycznym definiowany jest poprzez poszczególne parametry negocjacyjne – cena, marża, termin płatności, warunki dodatkowe itd. Osiągnięcie celu na tym poziomie jest pochodną dobrego przygotowania do rozmów oraz późniejszego konsekwentnego ustępowania i uzyskiwania ustępstw z drugiej strony.

O sukces na poziomie psychologicznym jest zwykle trudniej niż na poziomie merytorycznym. Często zdarza się, że Klient pomimo wynegocjowanych dobrych warunków ma poczucie, że rozmowy potoczyły się niekorzystnie, a wynik mógłby być lepszy (zjawisko nazywane przekleństwem zwycięzcy).

Z punktu widzenia efektywności negocjacji warto doprowadzić do innej sytuacji, w której na poziomie merytorycznym wynik jest optymalny, a jednocześnie Klient ma poczucie zwycięstwa. Efekt można uzyskać poprzez „miękkie podejście do negocjacji” – rozpoznanie stylu negocjowania Klienta, zaspokajanie potrzeb psychologicznych, stosowanie trików negocjacyjnych oraz budowanie relacji. W tym wszystkim pomogą nam szkolenia negocjacje!


Ważna informacja:

Szkolenia z negocjacji bazują na symulacjach rzeczywistych negocjacji – sytuacji, podczas których uczestnicy będą wcielali się zarówno w sprzedających, jak i kupujących. Kryteria sukcesu będą zarówno psychologiczne, jak i merytoryczne.


Grupa docelowa szkolenia negocjacje:

  • pracownicy sił sprzedaży
  • kupcy
  • menedżerowie zajmujący się sprzedażą bądź uzgodnieniami z Klientami wewnętrznymi

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)


Szkolenie z negocjacji:

1. Wprowadzenie do negocjacji

  • Ocena wyniku negocjacji
    • Poziom merytoryczny
    • Poziom psychologiczny
  • Podejścia do negocjacji
    • Konflikt o sumie zerowej
    • Konflikt o sumie dodatniej
  • Cele negocjacyjne
    • Cele osobiste
    • Cele organizacyjne


2. Psychologia negocjacji – style negocjowania

  • Rozpoznanie własnego stylu negocjowania poprzez symulację
    • Styl rywalizacyjny
    • Styl integracyjny
    • Styl uległy
    • Styl destrukcyjny
  • Wypracowanie wskazówek w jaki sposób prowadzić rozmowy z Klientem prezentującym poszczególne style
  • Analiza stylów negocjowania pod katem rynków sprzedaży


3. Stosowanie trików negocjacyjnych

  • Zakładanie buforu negocjacyjnego (fasadowy element negocjacji)
    • Analiza hierarchii kwestii
    • Uzasadnienie buforu
    • Ustalenie kosztu buforu
  • Blef w negocjacjach
    • Odnośnie roli, odpowiedzialności
    • Odnoście parametrów negocjowanych
    • Odnoście ustępstw
  • Triki operujące na emocjach
    • Meksykański prysznic
    • Dobry / zły policjant
    • Ostatnie życzenie
    • Funny money
  • Triki stosowane przez Klienta
    • W jaki sposób je rozpoznać
    • W jaki sposób wykorzystywać
    • Kiedy ujawniać


4. Przygotowanie merytoryczne do negocjacji

  • Zhierarchizowanie parametrów negocjacyjnych
    • Cena
    • Marża
    • Termin płatności
    • Czas dostawy
    • Warunki realizacji
  • Finansowe spojrzenie na przebieg i wynik negocjacji
  • Ustalenie (DL) dolnej linii (najgorszy akceptowalny wynik negocjacji)
    • Zasady ustalenia DL
    • Niebezpieczeństwa związane z DL
  • Ustalenie celów negocjacyjnych
    • Przyjmowanie za punkt odniesienia DL
    • Przyjmowanie za punkt odniesienia pozycji otwarcia
    • Zasady ustalania celu
  • Ustalenie pozycji otwarcia (kotwicy)
    • Definiowanie kotwicy względem celu negocjacyjnego
    • Najczęściej przyjmowane w Polsce na rynku b2b kotwice
  • Baza argumentów i kontrargumentów
  • Określenie alternatywnych scenariuszy dochodzenia do porozumienia

5. Techniki kotwiczenia i przekotwiczania (uzyskiwanie pierwszej propozycji od Klienta)

  • Przewagi jakie daje poznanie kotwicy Klienta
  • Zasady przekotwiczania (podniesienia pierwszej propozycji Klienta)
    • Nie podawać własnych propozycji (poza tymi, które są w cenniku)
    • Odnosić się do rynku
    • Formuła przyjazna
    • Formuła ekspercka


6. Zasady ustępowania w negocjacjach

  • Stosowanie negocjacji sekwencyjnych vs. równoległych
  • Planowanie ustępstw
  • Reagowanie na ustępstwa drugiej strony negocjacji
  • Polityka ustępstw na koniec negocjacji
  • Elementy psychologiczne ustępowania w negocjacjach


7. Gra rynkowa bazująca na „negocjacjach krzyżowych”
Gra ma charakter podsumowujący. Zadaniem uczestników będzie zastosować wszystkie techniki i narzędzia poznane na szkoleniu.

8. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków

  • Karta SSC
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • Wnioski
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie negocjacyjnym

1. Wprowadzenie

  • Jak zmienił się sposób pracy z klientami?
  • Jak zmienił się klient?
  • Jak zmieniło się otoczenie biznesu (VUCA)?
  • Dlaczego model ABC (Always Be Closing) już nie działa w kontakcie B2B

2. Oferta wartości

  • Czym jest oferta wartości, elementy składowe.
  • Jak konstruować ofertę wartości, aby jak najlepiej trafiała do konkretnego klienta
  • Opisywanie oferty wartości dla klienta

„Oferta wartości (Customer Value Proposition) – opisuje w jaki sposób oferta, generuje wartość dla konkretnego klienta. Zawiera proste przesłanie realnych korzyści zarówno materialnych jak i niematerialnych, które firma jest w stanie dostarczyć, a dla klienta są one postrzegane jako istotna wartość odróżniająca ofertę od konkurencji.”


3. Model pracy z klientem typu Challanger

  • Teaching
  • Tailoring
  • Taking control

­Menedżer może wnosić do współpracy z klientem dodatkową wartość na cztery główne sposoby:

  • Wskazać klientowi niezauważany przez niego problem
  • Dostarczyć nieprzewidziane dla niego rozwiązanie
  • Ujawnić niezauważaną przez niego szansę czy możliwość
  • Stanowić ogniwo pośredniczące w zakresie zasobów i możliwości

4. Profil interesariusza

  • Typowe role w procesie zakupowym
  • Profil interesariusza
    • Decision owner
    • Decision implementor
    • Decision evaluator

5. Toolbox- narzędziownik negocjacji

  • Dolna linia
  • Cel
  • Kotwica
  • Techniki dokonywania ustępstw
  • Definiowanie interesów vs. stanowisk

6. Warsztat rozwiązań – taktyki negocjacyjne w obecnych czasach

  • Dla określonych  typów klientów
  • Na określone sytuacje trudne
  • Dla najczęściej powtarzających się scenariuszy



Szkolenie z negocjacji:

1. Wprowadzenie do negocjacji

  • Ocena wyniku negocjacji
    • Poziom merytoryczny
    • Poziom psychologiczny
  • Podejścia do negocjacji
    • Konflikt o sumie zerowej
    • Konflikt o sumie dodatniej
  • Cele negocjacyjne
    • Cele osobiste
    • Cele organizacyjne


2. Psychologia negocjacji – style negocjowania

  • Rozpoznanie własnego stylu negocjowania poprzez symulację
    • Styl rywalizacyjny
    • Styl integracyjny
    • Styl uległy
    • Styl destrukcyjny
  • Wypracowanie wskazówek w jaki sposób prowadzić rozmowy z Klientem prezentującym poszczególne style
  • Analiza stylów negocjowania pod katem rynków sprzedaży


3. Stosowanie trików negocjacyjnych

  • Zakładanie buforu negocjacyjnego (fasadowy element negocjacji)
    • Analiza hierarchii kwestii
    • Uzasadnienie buforu
    • Ustalenie kosztu buforu
  • Blef w negocjacjach
    • Odnośnie roli, odpowiedzialności
    • Odnoście parametrów negocjowanych
    • Odnoście ustępstw
  • Triki operujące na emocjach
    • Meksykański prysznic
    • Dobry / zły policjant
    • Ostatnie życzenie
    • Funny money
  • Triki stosowane przez Klienta
    • W jaki sposób je rozpoznać
    • W jaki sposób wykorzystywać
    • Kiedy ujawniać


4. Przygotowanie merytoryczne do negocjacji

  • Zhierarchizowanie parametrów negocjacyjnych
    • Cena
    • Marża
    • Termin płatności
    • Czas dostawy
    • Warunki realizacji
  • Finansowe spojrzenie na przebieg i wynik negocjacji
  • Ustalenie (DL) dolnej linii (najgorszy akceptowalny wynik negocjacji)
    • Zasady ustalenia DL
    • Niebezpieczeństwa związane z DL
  • Ustalenie celów negocjacyjnych
    • Przyjmowanie za punkt odniesienia DL
    • Przyjmowanie za punkt odniesienia pozycji otwarcia
    • Zasady ustalania celu
  • Ustalenie pozycji otwarcia (kotwicy)
    • Definiowanie kotwicy względem celu negocjacyjnego
    • Najczęściej przyjmowane w Polsce na rynku b2b kotwice
  • Baza argumentów i kontrargumentów
  • Określenie alternatywnych scenariuszy dochodzenia do porozumienia

5. Techniki kotwiczenia i przekotwiczania (uzyskiwanie pierwszej propozycji od Klienta)

  • Przewagi jakie daje poznanie kotwicy Klienta
  • Zasady przekotwiczania (podniesienia pierwszej propozycji Klienta)
    • Nie podawać własnych propozycji (poza tymi, które są w cenniku)
    • Odnosić się do rynku
    • Formuła przyjazna
    • Formuła ekspercka


6. Zasady ustępowania w negocjacjach

  • Stosowanie negocjacji sekwencyjnych vs. równoległych
  • Planowanie ustępstw
  • Reagowanie na ustępstwa drugiej strony negocjacji
  • Polityka ustępstw na koniec negocjacji
  • Elementy psychologiczne ustępowania w negocjacjach


7. Gra rynkowa bazująca na „negocjacjach krzyżowych”
Gra ma charakter podsumowujący. Zadaniem uczestników będzie zastosować wszystkie techniki i narzędzia poznane na szkoleniu.

8. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków

  • Karta SSC
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • Wnioski
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie negocjacyjnym

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1
Przeszkoliliśmy ponad 80 tys. pracowników sprzedaży, handlowców, KAM’ów i konsultantów.
2
Ponad 7000 sprzedawców uczestniczyło w naszych formatach online (warsztaty online, webinary, indywidualne sesje rozwojowe online).
3
Średni wzrost sprzedaży / parametrów sprzedaży naszych szkoleń wynosi 12%.
4
Trenerzy Gammy są skuteczni łącząc bogate doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych z wysokimi umiejętnościami trenerskimi.

Mitem okazała się kreatywność i inteligencja negocjatorów. Wpływ za skuteczność mają osobiste przekonania o możliwości nabycia kompetencji negocjacyjnych. (badania Hillary Anger Elfenbein)

Szkolenie związane z:
  • szkolenia negocjacje
  • szkolenia z negocjacji

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • wzrost wskaźników biznesowych dzięki większej efektywności każdego członka zespołu sprzedażowego
  • wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku (jako grupy profesjonalistów)
  • zwiększenie rentowności sprzedaży
  • osiąganie celów biznesowych przy zachowaniu długoterminowych relacji win/win

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • rozpoznanie i nabycie umiejętności wykorzystywania własnej preferencji negocjacyjnej
  • nabycie umiejętności stosowania różnych stylów negocjacyjnych
  • efektywne stosowanie trików negocjacyjnych
  • rozwój wiedzy i umiejętności stosowania palety skutecznych narzędzi negocjacyjnych od etapu przygotowania po zakończenie negocjacji (egzekwowanie ustaleń negocjacyjnych)

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • większa skuteczność w negocjacjach – wymierne rezultaty finansowe
  • optymalizacja czasu trwania procesu negocjacji – oszczędność czasu pracy negocjatora
  • wyższa motywacja wewnętrzna dzięki większej skuteczności w negocjacjach
Negocjacje w biznesie

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Justyna Mejłun

Project Manager
tel. kom:. +48 783 682 017

j.mejlun@projektgamma.pl
Justyna Mejłun
Preferuję kotakt:

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550


biuro@projektgamma.pl
Patrycja Michałowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:

Justyna Mejłun

Project Manager
tel. kom:. +48 783 682 017

j.mejlun@projektgamma.pl
Justyna Mejłun
Preferuję kotakt:

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia sprzedażowe

Wersja online: Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klient w okresie wzmożonego stresu społecznego
Pandemia to czas wyzwań dla osób obsługujących klienta. Wszyscy wokół nas odczuwają wyższy poziom stresu, lęku – nie bardzo jest kogo o to obwinić. Inaczej w tej sytuacji będzie zachowywał się tzw. nowoczesny klient a inaczej tradycyjny. Z każdym z nich inne techniki obsługowe i komunikacyjne będą skuteczne.
2021-09-29
29 września 2021 -30 września 2021
2021-09-30
Szkolenie online Szkolenie online
Największym wyzwaniem stojącym w dzisiejszej wyjątkowej sytuacji przed menadżerami działów handlowych wszystkich szczebli, jest zapewnienie ciągłości sprzedaży oraz mobilizowanie handlowców do systematycznego podnoszenia wskaźników sprzedażowych we współpracy z istniejącymi klientami firmy.
2021-10- 4
4 października 2021 - 5 października 2021
2021-10- 5
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Seek&Sale Training – jak zostać hunterem® - trening online
Szkolenie must have na czas pandemii. Trening mentoringowy online - uczestnicy dostają innowacyjne, ale już sprawdzone rozwiązania i techniki sprzedaży, które zmienią klasyczną sprzedaż w inteligentny hunting. Unikalne szkolenie dla handlowców i sprzedawców. Szkolenie sprzedażowe zorientowane na osiąganie wyników w inteligentny sposób. Zobacz nasze szkolenia - techniki sprzedaży.
2021-10- 6
6 października 2021 - 7 października 2021
2021-10- 7
Warszawa Warszawa

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia sprzedażowe

Wersja online: Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klient w okresie wzmożonego stresu społecznego
Pandemia to czas wyzwań dla osób obsługujących klienta. Wszyscy wokół nas odczuwają wyższy poziom stresu, lęku – nie bardzo jest kogo o to obwinić. Inaczej w tej sytuacji będzie zachowywał się tzw. nowoczesny klient a inaczej tradycyjny. Z każdym z nich inne techniki obsługowe i komunikacyjne będą skuteczne.
2021-09-29
29 września 2021 -30 września 2021
2021-09-30
Szkolenie online Szkolenie online
Największym wyzwaniem stojącym w dzisiejszej wyjątkowej sytuacji przed menadżerami działów handlowych wszystkich szczebli, jest zapewnienie ciągłości sprzedaży oraz mobilizowanie handlowców do systematycznego podnoszenia wskaźników sprzedażowych we współpracy z istniejącymi klientami firmy.
2021-10- 4
4 października 2021 - 5 października 2021
2021-10- 5
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Seek&Sale Training – jak zostać hunterem® - trening online
Szkolenie must have na czas pandemii. Trening mentoringowy online - uczestnicy dostają innowacyjne, ale już sprawdzone rozwiązania i techniki sprzedaży, które zmienią klasyczną sprzedaż w inteligentny hunting. Unikalne szkolenie dla handlowców i sprzedawców. Szkolenie sprzedażowe zorientowane na osiąganie wyników w inteligentny sposób. Zobacz nasze szkolenia - techniki sprzedaży.
2021-10- 6
6 października 2021 - 7 października 2021
2021-10- 7
Warszawa Warszawa

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.