Inne strony: GAMMA DISCOVER
Nigdy nie negocjujmy ze strachu. Ale też nigdy nie bójmy się negocjować

Negocjacje w biznesie

Szkolenia otwarte: Sprzedażowe
Negocjacje kluczem do biznesu! Wzmocnij wiarę we własne możliwości. Uzyskaj najlepszy możliwy wynik negocjacji dbając o relacje z Klientem. Nasze szkolenie bazuje na Harvardzkim modelu negocjacyjnym. Uczestnicy na szkoleniu otrzymują techniki negocjacyjne pozwalające wpływać na proces negocjacji i uzyskać sukces zarówno na poziomie finansowym jak i relacyjnym.

IDEA SZKOLENIA

Skuteczne szkolenie z zakresu negocjacji powinno realizować dwa cele:

  • Mistrzostwo osobiste – rozumiane jako umiejętność poprowadzenia negocjacji dokładnie w taki sposób, w jaki chcemy, wykorzystywanie zaawansowanych socjotechnik, narzędzi negocjacyjnych, przewidywanie zachowań Klienta.
  • Lepszy wynik negocjacji – każde szkolenie negocjacyjne w rezultacie powinno doprowadzić do wyższej efektywności rozumianej jako poprawę parametrów negocjacyjnych (zamówienie, marża, termin płatności, budżet marketingowy itp.).

Zgodnie z przyjętym przez Gammę modelem wynik negocjacji należy rozpatrywać na dwóch poziomach – merytorycznym i psychologicznym. Proponowane szkolenie dostarcza technik i narzędzi ułatwiających osiągnięcie optymalnego celu na obu poziomach.

Sukces na poziomie merytorycznym definiowany jest poprzez poszczególne parametry negocjacyjne – cena, marża, termin płatności, warunki dodatkowe itd. Osiągnięcie celu na tym poziomie jest pochodną dobrego przygotowania do rozmów oraz późniejszego konsekwentnego ustępowania i uzyskiwania ustępstw z drugiej strony.

O sukces na poziomie psychologicznym jest zwykle trudniej niż na poziomie merytorycznym. Często zdarza się, że Klient pomimo wynegocjowanych dobrych warunków ma poczucie, że rozmowy potoczyły się niekorzystnie, a wynik mógłby być lepszy (zjawisko nazywane przekleństwem zwycięzcy). Z punktu widzenia efektywności negocjacji warto doprowadzić do innej sytuacji, w której na poziomie merytorycznym wynik jest optymalny, a jednocześnie Klient ma poczucie zwycięstwa. Efekt można uzyskać poprzez „miękkie podejście do negocjacji” – rozpoznanie stylu negocjowania Klienta, zaspokajanie potrzeb psychologicznych, stosowanie trików negocjacyjnych oraz budowanie relacji.


Ważna informacja:

Szkolenie bazuje na symulacjach rzeczywistych negocjacji – sytuacji, podczas których uczestnicy będą wcielali się zarówno w sprzedających, jak i kupujących. Kryteria sukcesu będą zarówno psychologiczne, jak i merytoryczne.


Grupa docelowa

  • pracownicy sił sprzedaży
  • kupcy
  • menedżerowie zajmujący się sprzedażą bądź uzgodnieniami z Klientami wewnętrznymi

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad
70 tys. handlowców.
2
Średni wzrost sprzedaży / parametrów sprzedaży naszych szkoleń wynosi 12%.
3
Trenerzy Gammy są skuteczni łącząc bogate doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych z wysokimi umiejętnościami trenerskimi.
Mitem okazała się kreatywność i inteligencja negocjatorów. Wpływ za skuteczność mają osobiste przekonania o możliwości nabycia kompetencji negocjacyjnych. (badania Hillary Anger Elfenbein)
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE
Czy możesz uzyskać 50-80%
dofinansowanie do
szkolenia poprzez BUR?
Najpierw zła informacja (dla niektórych) – firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego oraz te, które zatrudniają powyżej 250 os. nie mogą korzystać z BUR. Są od tego wyjątki:
  • firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego – jeśli mają oddziały w innych województwach to mogą szkolić tam zatrudnione osoby
  • duże przedsiębiorstwa z pozostałych 14 województw mogą szkolić osoby na kontraktach menedżerskich, rozliczających się fakturą, pracowników franczyz oraz zatrudnianych przez zewnętrznych partnerów

    Możesz skorzystać z dofinansowania BUR?

    od 50 do 80% dofinansowania do szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkie szkolenia Gamma.
    To szkolenie nie ma wyznaczonego terminu
    Zapytaj o najbliższy termin szkolenia albo zostaw wiadomość a przypomnimy o nim gdy pojawi się nowy termin.

    Możesz również wyszukać na naszej stronie szkolenie o podobnym temacie i ustalonym terminie.

    1

    Skontaktuj się z nami przez formularz na tej stronie albo telefonicznie.

    2

    Dowiesz się od nas jak dostać dofinansowanie.

    3

    Rozwijaj swoje umiejętności z drugą firmą szkoleniową 2017 roku.

    4

    Wykorzystaj nowo zdobyte umiejętności do rozwoju swojej kariery!

    PROGRAM SZKOLENIA

    1. Wprowadzenie do negocjacji
    • Ocena wyniku negocjacji
      • Poziom merytoryczny
      • Poziom psychologiczny
    • Podejścia do negocjacji
      • Konflikt o sumie zerowej
      • Konflikt o sumie dodatniej
    • Cele negocjacyjne
      • Cele osobiste
      • Cele organizacyjne

    2. Psychologia negocjacji – style negocjowania
    • Rozpoznanie własnego stylu negocjowania poprzez symulację
      • Styl rywalizacyjny
      • Styl integracyjny
      • Styl uległy
      • Styl destrukcyjny
    • Wypracowanie wskazówek w jaki sposób prowadzić rozmowy z Klientem prezentującym poszczególne style
    • Analiza stylów negocjowania pod katem rynków sprzedaży

    3. Stosowanie trików negocjacyjnych
    • Zakładanie buforu negocjacyjnego (fasadowy element negocjacji)
      • Analiza hierarchii kwestii
      • Uzasadnienie buforu
      • Ustalenie kosztu buforu
    • Blef w negocjacjach
      • Odnośnie roli, odpowiedzialności
      • Odnoście parametrów negocjowanych
      • Odnoście ustępstw
    • Triki operujące na emocjach
      • Meksykański prysznic
      • Dobry / zły policjant
      • Ostatnie życzenie
      • Funny money
    • Triki stosowane przez Klienta
      • W jaki sposób je rozpoznać
      • W jaki sposób wykorzystywać
      • Kiedy ujawniać

    4. Przygotowanie merytoryczne do negocjacji
    • Zhierarchizowanie parametrów negocjacyjnych
      • Cena
      • Marża
      • Termin płatności
      • Czas dostawy
      • Warunki realizacji
    • Finansowe spojrzenie na przebieg i wynik negocjacji
    • Ustalenie (DL) dolnej linii (najgorszy akceptowalny wynik negocjacji)
      • Zasady ustalenia DL
      • Niebezpieczeństwa związane z DL
    • Ustalenie celów negocjacyjnych
      • Przyjmowanie za punkt odniesienia DL
      • Przyjmowanie za punkt odniesienia pozycji otwarcia
      • Zasady ustalania celu
    • Ustalenie pozycji otwarcia (kotwicy)
      • Definiowanie kotwicy względem celu negocjacyjnego
      • Najczęściej przyjmowane w Polsce na rynku b2b kotwice
    • Baza argumentów i kontrargumentów
    • Określenie alternatywnych scenariuszy dochodzenia do porozumienia

    5. Techniki kotwiczenia i przekotwiczania (uzyskiwanie pierwszej propozycji od Klienta)
    • Przewagi jakie daje poznanie kotwicy Klienta
    • Zasady przekotwiczania (podniesienia pierwszej propozycji Klienta)
      • Nie podawać własnych propozycji (poza tymi, które są w cenniku)
      • Odnosić się do rynku
      • Formuła przyjazna
      • Formuła ekspercka

    6. Zasady ustępowania w negocjacjach
    • Stosowanie negocjacji sekwencyjnych vs. równoległych
    • Planowanie ustępstw
    • Reagowanie na ustępstwa drugiej strony negocjacji
    • Polityka ustępstw na koniec negocjacji
    • Elementy psychologiczne ustępowania w negocjacjach

    7. Gra rynkowa bazująca na „negocjacjach krzyżowych”
    Gra ma charakter podsumowujący. Zadaniem uczestników będzie zastosować wszystkie techniki i narzędzia poznane na szkoleniu.

    8. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków
    • Karta SSC
      • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
      • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
      • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
    • Wnioski
      • Na poziomie osobistym
      • Na poziomie negocjacyjnym

    Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

    KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

    • wzrost wskaźników biznesowych dzięki większej efektywności każdego członka zespołu sprzedażowego
    • wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku (jako grupy profesjonalistów)
    • zwiększenie rentowności sprzedaży
    • osiąganie celów biznesowych przy zachowaniu długoterminowych relacji win/win

    KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

    • rozpoznanie i nabycie umiejętności wykorzystywania własnej preferencji negocjacyjnej
    • nabycie umiejętności stosowania różnych stylów negocjacyjnych
    • efektywne stosowanie trików negocjacyjnych
    • rozwój wiedzy i umiejętności stosowania palety skutecznych narzędzi negocjacyjnych od etapu przygotowania po zakończenie negocjacji (egzekwowanie ustaleń negocjacyjnych)

    KORZYŚCI WSPÓLNE:

    • większa skuteczność w negocjacjach – wymierne rezultaty finansowe
    • optymalizacja czasu trwania procesu negocjacji – oszczędność czasu pracy negocjatora
    • wyższa motywacja wewnętrzna dzięki większej skuteczności w negocjacjach

    TRENERZY SZKOLENIA

    OPINIE O SZKOLENIACH

    Konsultant szkolenia

    Szybki kontakt

    Justyna Mejłun

    Project Manager
    tel. kom:. +48 783 682 017

    j.mejlun@projektgamma.pl
    Justyna Mejłun

    Interesuje Cię to szkolenie?

    Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
    Preferuję kotakt:

    ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

    Zgłoszenie prosimy przesłać na adres biuro@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

    Negocjacje w biznesie

    Termin szkolenia: 9 październik 2018 r. do 10 październik 2018 r.
    Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail

    1*

    2

    3

    4

    5

    * Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

    Warunki zgłoszenia
    • Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 1500 zł/os
      Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.
    • Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.
    • Wypełnienie formularza zgłoszeniowego stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski Sp.j.
    • Odbiór zgłoszenia potwierdzimy mailem.
    • Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu otrzymania faktury.
      Wpłaty należy dokonać na konto:
      Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski Sp. J.
      01-612 Warszawa
      ul. Mysłowicka 15
      Nr konta: 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785
    • W przypadku wycofania zgłoszenia w terminie późniejszym niż 14 dni przed warsztatami, uczestnik zostanie obciążony kosztami w wysokości 20% opłaty za udział.
    • Rezygnacja ze szkolenia w terminie późniejszym niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia będzie skutkowała obciążeniem uczestnika całkowitym kosztem za szkolenie. Odwołanie zgłoszenia musi być dokonane w formie pisemnej.
    • Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.
    • Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.
    • Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

    Szkolenia otwarte: Sprzedażowe

    zobacz najbliższe szkolenia.
    2018-10-25
    25 październik 2018 -
    2018-10-26
    26 październik 2018
    Warszawa
    Warszawa
    Sprzedaż to nie tylko spotkanie z klientem Metoda sprzedaży B2B - 3 graczy, wskazuje, że w transakcji zwykle biorą udział :decision owner, implementor i evaluator. Każdy wymaga innej taktyki sprzedaży. Zwykle równolegle należy stosować wszystkie trzy. Szkolenie sprzedaży B2B - zapraszamy.
    2018-11- 7
    7 listopad 2018 -
    2018-11- 8
    8 listopad 2018
    Warszawa
    Warszawa
    Jeśli nie wiesz jak i na dodatek boisz się finalizacji sprzedaży to pewnie rzadko będziesz próbował, niewiele będzie na tym polu sukcesów. Na szkoleniu z finalizacji sprzedaży uczymy jak przepracować lęk przed finalizacją i trenujemy jak skutecznie stosowań narzędzia do zarządzania zamknięciem sprzedaży.
    2018-11-12
    12 listopad 2018 -
    2018-11-13
    13 listopad 2018
    Warszawa
    Warszawa
    Niby wszyscy znają podstawowe techniki sprzedaży, ale rzadko je stosują. Nie rozpoznają potrzeb, argumenty nie przyjmują formy korzyści, nie potrafią obronić ceny. Jednocześnie umiejętne ich stosowanie mocno wpływa na sprzedaż. Szkolenie sprzedażowe, które powinno przejść ok. 70% handlowców.
    2018-11-22
    22 listopad 2018 -
    2018-11-23
    23 listopad 2018
    Warszawa
    Warszawa
    Klient, który nie płaci zwykle ma wiele długów. Od doboru właściwych technik zależy komu zapłaci najpierw. Nauczymy Cię technik z najwyższej półki perswazyjnej – od relacyjnych po mocno egzekwujące.  Skuteczność technik zwielokrotnimy poprzez dopasowanie strategii działania do typologii dłużników. Szkolenie windykacja należności zorientowane na wyniki!
    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
    © Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.