Inteligentny telemarketing

Inteligentny telemarketing

Inteligentny telemarketing – kompetencja do zdobycia

Szkolenia sprzedażowe
Sukces w sprzedaży nie zależy od tych, których znasz, tylko do tych, którzy chcą poznać Ciebie

Dziś nie wygrywa ten kto dużo dzwoni, tylko ten kto dzwoni mądrze. Poznaj inteligentny telemarketing - zamiast akwizytora stań się challanger'em. Szkolenie telemarketing pozwala na zwiększenie lead'ów nawet o ~30%. Szkolenie inteligentny telemarketing cenią i uczestnicy i ich szefowie.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia otwartego. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia online. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Skuteczne szkolenie telemarketing to takie, które realizuje cele pracownika oraz przede wszystkim organizacji. Proponowany warsztat podnosi efektywność kontaktu telefonicznego na poziomie indywidualnym, dzięki czemu firma zyskuje wyższą efektywność na poziomie wskaźników (więcej spotkań, sprzedaży).
 
Specyfika kontaktu telefonicznego (w porównaniu do rozmowy bezpośredniej) ułatwia Klientowi odmowę. Klienci w coraz większym stopniu reagują na wszelkie propozycje negatywnie (będąc obiektem intensywnych akcji sprzedażowych i marketingowych). Seria reakcji odmownych często jednak powoduje frustrację u konsultantów/sprzedawców i niechęć do aktywnego przekonywania potencjalnych Klientów do spotkania bądź kupna produktu.
 
W związku z tym proponujemy, aby szkolenie telemarketing opierało na dwóch poziomach:
Poziom psychologiczny – wielu pracowników telesprzedaży już po pierwszej, ewentualnie drugiej odmowie rezygnuje z realizacji celu sprzedażowego. Poziom psychologiczny szkolenia pokazuje, w jaki sposób można przyjąć i obejść wielokrotną odmowę klienta. Tu wprowadzamy unikalny, trójpoziomowy model rozmowy telesprzedażowej.

Poziom merytoryczny – w tym obszarze projekt ma formułę propozycji konkretnych technik i narzędzi pozwalających:
  • rozpoznawać typy Klienta (pod kątem preferencji dotyczących argumentacji i komunikacji)
  • wywierać skuteczną perswazję (na poziomie racjonalnym i emocjonalnym)
  • radzić sobie z obiekcjami i niwelowaniem obaw Klienta

Grupa docelowa:
  • pracownicy sprzedaży
  • pracownicy call center
  • pracownicy zajmujący się wsparciem sprzedaży

 

Kiedyś telemarketing to była kompetencja dla sprzedawców początkujących. Dziś skuteczny telemarketing wymaga kompetencji emocjonalnych, perswazyjnych, sprzedażowych oraz produktowych. Trudny okres, w który weszła gospodarka polska i światowa sprzyja przyjmowaniu najprostszych strategii sprzedażowych – a najłatwiej jest wdrożyć prosty telemarketing. Wasi klienci będą więc bombardowani całymi seriami zimnych telefonów, które nie będą miały ani sensu, ani efektywności.

Inteligentny telemarketing jest właściwą strategią na trudny czas i rzeczywistą przewagą konkurencyjną.

A co to jest inteligentny telemarketing?

Sztuka inwestowania swojego czasu w mądry sposób składa się z dwóch etapów:

  • Skanowanie rynku (zimne telefony, szybki wywiad – rozpoznawanie potencjału i timingu)
  • Precyzyjna sprzedaż (poświęcanie czasu właściwym klientom, doradztwo, budowanie zaufania)

Skuteczne szkolenie telemarketing to takie, które realizuje cele pracownika oraz przede wszystkim organizacji. Proponowany warsztat podnosi efektywność kontaktu telefonicznego na poziomie indywidualnym, dzięki czemu firma zyskuje wyższą efektywność na poziomie wskaźników (więcej spotkań, sprzedaży).
 
Specyfika kontaktu telefonicznego (w porównaniu do rozmowy bezpośredniej) ułatwia Klientowi odmowę. Klienci w coraz większym stopniu reagują na wszelkie propozycje negatywnie (będąc obiektem intensywnych akcji sprzedażowych i marketingowych). Seria reakcji odmownych często jednak powoduje frustrację u konsultantów/sprzedawców i niechęć do aktywnego przekonywania potencjalnych Klientów do spotkania bądź kupna produktu.
 
W związku z tym proponujemy, aby szkolenie telemarketing opierało na dwóch poziomach:

Poziom psychologiczny – wielu pracowników telesprzedaży już po pierwszej, ewentualnie drugiej odmowie rezygnuje z realizacji celu sprzedażowego. Poziom psychologiczny szkolenia pokazuje, w jaki sposób można przyjąć i obejść wielokrotną odmowę klienta. Tu wprowadzamy unikalny, trójpoziomowy model rozmowy telesprzedażowej.

Poziom merytoryczny – w tym obszarze projekt ma formułę propozycji konkretnych technik i narzędzi pozwalających:

  • Rozpoznawać typy Klienta (pod kątem preferencji dotyczących argumentacji i komunikacji)
  • Wywierać skuteczną perswazję (na poziomie racjonalnym i emocjonalnym)
  • Radzić sobie z obiekcjami i niwelowaniem obaw Klienta

Grupa docelowa:

  • Pracownicy sprzedaży
  • Pracownicy zajmujący się wsparciem sprzedaży
  • Key Account Manager’owie

2 spotkania online – 4 x45min w formule interaktywnego treningu

Skuteczne szkolenie telemarketing to takie, które realizuje cele pracownika oraz przede wszystkim organizacji. Proponowany warsztat podnosi efektywność kontaktu telefonicznego na poziomie indywidualnym, dzięki czemu firma zyskuje wyższą efektywność na poziomie wskaźników (więcej spotkań, sprzedaży).
 
Specyfika kontaktu telefonicznego (w porównaniu do rozmowy bezpośredniej) ułatwia Klientowi odmowę. Klienci w coraz większym stopniu reagują na wszelkie propozycje negatywnie (będąc obiektem intensywnych akcji sprzedażowych i marketingowych). Seria reakcji odmownych często jednak powoduje frustrację u konsultantów/sprzedawców i niechęć do aktywnego przekonywania potencjalnych Klientów do spotkania bądź kupna produktu.
 
W związku z tym proponujemy, aby szkolenie telemarketing opierało na dwóch poziomach:
Poziom psychologiczny – wielu pracowników telesprzedaży już po pierwszej, ewentualnie drugiej odmowie rezygnuje z realizacji celu sprzedażowego. Poziom psychologiczny szkolenia pokazuje, w jaki sposób można przyjąć i obejść wielokrotną odmowę klienta. Tu wprowadzamy unikalny, trójpoziomowy model rozmowy telesprzedażowej.

Poziom merytoryczny – w tym obszarze projekt ma formułę propozycji konkretnych technik i narzędzi pozwalających:
  • rozpoznawać typy Klienta (pod kątem preferencji dotyczących argumentacji i komunikacji)
  • wywierać skuteczną perswazję (na poziomie racjonalnym i emocjonalnym)
  • radzić sobie z obiekcjami i niwelowaniem obaw Klienta

Grupa docelowa:
  • pracownicy sprzedaży
  • pracownicy call center
  • pracownicy zajmujący się wsparciem sprzedaży

 

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)


Szkolenie telemarketing:

1. Wprowadzenie

  • Rozpoznanie osobistych przekonań dotyczących telemarketingu

2. Przełamywanie barier osobistych w telemarketingu

  • Umiejętność nakładania maski zawodowej
  • Trening biegłości w omijaniu odmowy
  • Depersonalizacja negatywnych konsekwencji rozmów telemarketingowych

(w przeciwieństwie do kontaktu f2f mamy możliwość eksperymentowania z różnymi technikami wielokrotnie i bez konsekwencji – jak nam się nie uda mamy kolejną szansę)

3. III poziomy rozmowy z Klientem

  • Rozpoznanie własnego telemarketingu na 3 poziomach – realne telefony do Klientów
    • Ankietowy
    • Wielokrotnej odmowy
    • Improwizacji
  • Sposoby na przechodzenie z niższego poziomu na wyższy
    • Poziom postaw – inne zdefiniowanie sytuacji
    • Poziom technik – propozycja rozwiązań (zwłaszcza w 3 poziomie telesprzedaży)


4. Typologia Klientów (preferencje komunikacyjne i perswazyjne)

  • Inteligencja emocjonalna w kontakcie telefonicznym
  • Koncepcja stylów społecznych Grega Morgenthama
    • Autodiagnoza własnego stylu społecznego (test indywidualny)
    • Skale oceny (asertywność i spontaniczność)
  • Typologia stylów społecznych
    • Wódz, Błyskawica, Analityk, Przyjaciel
    • Wskaźniki behawioralne – po czym rozpoznać styl społeczny Klienta przez telefon
    • Feedback – co w sobie zmienić, aby być skuteczniejszym na poziomie telesprzedażowym


5. Perswazja w rozmowie telefonicznej

  • Perswazja na poziomie racjonalnym
    • Język zalety vs. Język korzyści
    • Baza korzyści
  • Perswazja na poziomie emocjonalnym
    • Język korzyści vs. Język wyobrażeń
    • Techniki wpływu społecznego


6. Trudne sytuacje w rozmowie z Klientem

  • Reakcja na obiekcje i obawy
    • Obiekcja jawna – nie mam czasu
    • Obiekcja jawna – my już wszystko wiemy
    • Obiekcja jawna – nie widzimy takiej potrzeby
    • Obiekcja jawna – dobrze nam się pracuje z obecną firmą
    • Obiekcja jawna – jest kryzys
    • Obiekcja ukryta – nie widzę korzyści dla siebie
    • Obiekcja ukryta – nie chce mi się
    • Inne obiekcje
    • Baza reakcji na najczęstsze obiekcje

7. Szkolenie telemarketing - podsumowanie w formie wniosków na przyszłość

  • Formuła start-stop-kontynuacja
    • Co zacznę stosować po szkoleniu?
    • Jakich zachowań chcę się pozbyć?
    • Jakie zachowania będę podtrzymywał?
  • Wnioski na poziomie sprzedażowym

1. Co pandemia zmieniła w telemarketingu?

  • Jak zachowuje się nowoczesny klient podczas cold callingu?
  • Czym się różni prosty telemarketing od inteligentnego telemarketingu
    • Skanowanie rynku
    • Precyzyjna sprzedaż

2. Przełamywanie barier osobistych w telemarketingu

  • Umiejętność nakładania maski zawodowej
  • Trening biegłości w omijaniu odmowy
  • Depersonalizacja negatywnych konsekwencji rozmów telemarketingowych
    (w przeciwieństwie do kontaktu f2f mamy możliwość eksperymentowania z różnymi technikami wielokrotnie i bez konsekwencji – jak nam się nie uda mamy kolejną szansę)


3. III poziomy rozmowy z Klientem

  • Rozpoznanie własnego telemarketingu na 3 poziomach – realne telefony do Klientów
    • Ankietowy
    • Wielokrotnej odmowy
    • Improwizacji
  • Sposoby na przechodzenie z niższego poziomu na wyższy
    • Poziom postaw – inne zdefiniowanie sytuacji
    • Poziom technik – propozycja rozwiązań (zwłaszcza w 3 poziomie telesprzedaży)

4. Typologia Klientów (preferencje komunikacyjne i perswazyjne)

  • Inteligencja emocjonalna w kontakcie telefonicznym
  • Koncepcja stylów społecznych Grega Morgenthama
    • Autodiagnoza własnego stylu społecznego (test indywidualny)
    • Skale oceny (asertywność i spontaniczność)
  • Typologia stylów społecznych
    • Wódz, Błyskawica, Analityk, Przyjaciel
    • Wskaźniki behawioralne – po czym rozpoznać styl społeczny Klienta przez telefon
    • Feedback – co w sobie zmienić, aby być skuteczniejszym na poziomie telesprzedażowym

5. Perswazja w rozmowie telefonicznej

  • Perswazja na poziomie racjonalnym
    • Język zalety vs. Język korzyści
    • Baza korzyści
  • Perswazja na poziomie emocjonalnym
    • Język korzyści vs. Język wyobrażeń

6. Trudne sytuacje w rozmowie z Klientem

  • Reakcja na obiekcje i obawy
    • Obiekcja jawna – nie mam czasu
    • Obiekcja jawna – my już wszystko wiemy
    • Obiekcja jawna – nie widzimy takiej potrzeby
    • Obiekcja jawna – dobrze nam się pracuje z obecną firmą
    • Obiekcja jawna – jest kryzys
    • Obiekcja ukryta – nie widzę korzyści dla siebie
    • Obiekcja ukryta – nie chce mi się
    • Inne obiekcje
    • Baza reakcji na najczęstsze obiekcje

7. Szkolenie telemarketing - podsumowanie w formie wniosków na przyszłość

  • Formuła start-stop-kontynuacja
    • Co zacznę stosować po szkoleniu?
    • Jakich zachowań chcę się pozbyć?
    • Jakie zachowania będę podtrzymywał?
  • Wnioski na poziomie sprzedażowym


Szkolenie telemarketing:

1. Wprowadzenie

  • Rozpoznanie osobistych przekonań dotyczących telemarketingu

2. Przełamywanie barier osobistych w telemarketingu

  • Umiejętność nakładania maski zawodowej
  • Trening biegłości w omijaniu odmowy
  • Depersonalizacja negatywnych konsekwencji rozmów telemarketingowych

(w przeciwieństwie do kontaktu f2f mamy możliwość eksperymentowania z różnymi technikami wielokrotnie i bez konsekwencji – jak nam się nie uda mamy kolejną szansę)

3. III poziomy rozmowy z Klientem

  • Rozpoznanie własnego telemarketingu na 3 poziomach – realne telefony do Klientów
    • Ankietowy
    • Wielokrotnej odmowy
    • Improwizacji
  • Sposoby na przechodzenie z niższego poziomu na wyższy
    • Poziom postaw – inne zdefiniowanie sytuacji
    • Poziom technik – propozycja rozwiązań (zwłaszcza w 3 poziomie telesprzedaży)


4. Typologia Klientów (preferencje komunikacyjne i perswazyjne)

  • Inteligencja emocjonalna w kontakcie telefonicznym
  • Koncepcja stylów społecznych Grega Morgenthama
    • Autodiagnoza własnego stylu społecznego (test indywidualny)
    • Skale oceny (asertywność i spontaniczność)
  • Typologia stylów społecznych
    • Wódz, Błyskawica, Analityk, Przyjaciel
    • Wskaźniki behawioralne – po czym rozpoznać styl społeczny Klienta przez telefon
    • Feedback – co w sobie zmienić, aby być skuteczniejszym na poziomie telesprzedażowym


5. Perswazja w rozmowie telefonicznej

  • Perswazja na poziomie racjonalnym
    • Język zalety vs. Język korzyści
    • Baza korzyści
  • Perswazja na poziomie emocjonalnym
    • Język korzyści vs. Język wyobrażeń
    • Techniki wpływu społecznego


6. Trudne sytuacje w rozmowie z Klientem

  • Reakcja na obiekcje i obawy
    • Obiekcja jawna – nie mam czasu
    • Obiekcja jawna – my już wszystko wiemy
    • Obiekcja jawna – nie widzimy takiej potrzeby
    • Obiekcja jawna – dobrze nam się pracuje z obecną firmą
    • Obiekcja jawna – jest kryzys
    • Obiekcja ukryta – nie widzę korzyści dla siebie
    • Obiekcja ukryta – nie chce mi się
    • Inne obiekcje
    • Baza reakcji na najczęstsze obiekcje

7. Szkolenie telemarketing - podsumowanie w formie wniosków na przyszłość

  • Formuła start-stop-kontynuacja
    • Co zacznę stosować po szkoleniu?
    • Jakich zachowań chcę się pozbyć?
    • Jakie zachowania będę podtrzymywał?
  • Wnioski na poziomie sprzedażowym

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1
Przeszkoliliśmy ponad 80 tys. pracowników sprzedaży, handlowców, KAM’ów i konsultantów.
2
Ponad 7000 sprzedawców uczestniczyło w naszych formatach online (warsztaty online, webinary, indywidualne sesje rozwojowe online).
3
Średni wzrost sprzedaży / parametrów sprzedaży naszych szkoleń wynosi 12%.
4
Trenerzy Gammy są skuteczni łącząc bogate doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych z wysokimi umiejętnościami trenerskimi.
Według badań DiscoverOrg, sprzedawcy firm o wysokim wzroście  częściej widzą, że  umiejętność cald call’i wpływa na ich wyniki sprzedaży (dwukrotnie częściej)
Szkolenie związane z:
  • szkolenie telemarketing

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • realizacja tych samych celów sprzedażowych mniejszą liczbą telefonów – wymierna oszczędność
  • wzmocnienie dobrego wizerunku firmy w oczach Klientów
  • wzrost efektywności jednostki i zespołu w przełożeniu na wskaźniki biznesowe
  • zwiększenie satysfakcji pracowników telemarketingu w wyniku osiągania przez nich  wyższych wyników

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • rozpoznanie własnych przekonań dotyczących telemarketingu (tych, które pomagają i tych, które utrudniają efektywną telesprzedaż)
  • zwiększenie osobistej wydajności w pracy przy jednoczesnym zminimalizowaniu wydatku energetycznego
  • nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie perswazji i budowania relacji w oparciu o matrycę stylów społecznych Grega Morgenthama

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • wzrost skuteczności umawiania spotkań handlowych
  • optymalizacja własnego czasu pracy – maksimum efektów przy minimalnym czasie i zaangażowaniu
  • wyższa samoocena jako efekt lepszych wyników – większa motywacja wewnętrzna
Inteligentny telemarketing

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Justyna Mejłun

Project Manager
tel. kom:. +48 783 682 017

j.mejlun@projektgamma.pl
Justyna Mejłun
Preferuję kotakt:

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550


biuro@projektgamma.pl
Patrycja Michałowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:

Justyna Mejłun

Project Manager
tel. kom:. +48 783 682 017

j.mejlun@projektgamma.pl
Justyna Mejłun
Preferuję kotakt:

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia sprzedażowe

Wersja online: Modern Sales Techniques - Online
Nowe czasy potrzebują nowych technik. Uczymy jak właśnie teraz zwiększać konwersję ze spotkań handlowych. Trening adresowany, dla tych którzy mają za sobą tradycyjne szkolenia sprzedażowe, dla których etapy sprzedaży, badanie potrzeb i język korzyści to wiedza podstawowa, którą na własny użytek wielokrotnie zmodyfikowali kierując się intuicją i doświadczeniem sprzedażowym.
2021-12-14
14 grudnia 2021 -15 grudnia 2021
2021-12-15
Szkolenie online Szkolenie online
16 lutego 2022 -17 lutego 2022
Szkolenie online
Wersja online: Podstawowe techniki sprzedaży + sprzedaż zdalna (telefon, video)
Niby wszyscy znają podstawowe techniki sprzedaży , ale rzadko je stosują. Nie rozpoznają potrzeb, argumenty nie przyjmują formy korzyści, nie potrafią obronić ceny danego produktu czy usługi. Jednocześnie umiejętne ich stosowanie oraz dobre szkolenie ze sprzedaży mocno wpływa na sprzedaż. Szkolenie zawiera moduł dostosowawczy do warunków online.
2021-12-16
16 grudnia 2021 -17 grudnia 2021
2021-12-17
Szkolenie online Szkolenie online
26 stycznia 2022 -27 stycznia 2022
Szkolenie online
Wersja online: Seek&Sale Training – jak zostać hunterem® - trening online
Szkolenie must have na czas pandemii. Trening mentoringowy online - uczestnicy dostają innowacyjne, ale już sprawdzone rozwiązania i techniki sprzedaży, które zmienią klasyczną sprzedaż w inteligentny hunting. Unikalne szkolenie dla handlowców i sprzedawców. Szkolenie sprzedażowe zorientowane na osiąganie wyników w inteligentny sposób. Zobacz nasze szkolenia - techniki sprzedaży.
2021-12-20
20 grudnia 2021 -21 grudnia 2021
2021-12-21
Szkolenie online Szkolenie online
21 lutego 2022 -22 lutego 2022
Szkolenie online

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia sprzedażowe

Wersja online: Modern Sales Techniques - Online
Nowe czasy potrzebują nowych technik. Uczymy jak właśnie teraz zwiększać konwersję ze spotkań handlowych. Trening adresowany, dla tych którzy mają za sobą tradycyjne szkolenia sprzedażowe, dla których etapy sprzedaży, badanie potrzeb i język korzyści to wiedza podstawowa, którą na własny użytek wielokrotnie zmodyfikowali kierując się intuicją i doświadczeniem sprzedażowym.
2021-12-14
14 grudnia 2021 -15 grudnia 2021
2021-12-15
Szkolenie online Szkolenie online
16 lutego 2022 -17 lutego 2022
Szkolenie online
Wersja online: Podstawowe techniki sprzedaży + sprzedaż zdalna (telefon, video)
Niby wszyscy znają podstawowe techniki sprzedaży , ale rzadko je stosują. Nie rozpoznają potrzeb, argumenty nie przyjmują formy korzyści, nie potrafią obronić ceny danego produktu czy usługi. Jednocześnie umiejętne ich stosowanie oraz dobre szkolenie ze sprzedaży mocno wpływa na sprzedaż. Szkolenie zawiera moduł dostosowawczy do warunków online.
2021-12-16
16 grudnia 2021 -17 grudnia 2021
2021-12-17
Szkolenie online Szkolenie online
26 stycznia 2022 -27 stycznia 2022
Szkolenie online
Wersja online: Seek&Sale Training – jak zostać hunterem® - trening online
Szkolenie must have na czas pandemii. Trening mentoringowy online - uczestnicy dostają innowacyjne, ale już sprawdzone rozwiązania i techniki sprzedaży, które zmienią klasyczną sprzedaż w inteligentny hunting. Unikalne szkolenie dla handlowców i sprzedawców. Szkolenie sprzedażowe zorientowane na osiąganie wyników w inteligentny sposób. Zobacz nasze szkolenia - techniki sprzedaży.
2021-12-20
20 grudnia 2021 -21 grudnia 2021
2021-12-21
Szkolenie online Szkolenie online
21 lutego 2022 -22 lutego 2022
Szkolenie online

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.