Inne strony: GAMMA DISCOVER
Sukces w sprzedaży nie zależy od tych, których znasz, tylko do tych, którzy chcą poznać Ciebie

Telesprzedaż, sztuka umawiania spotkań

Szkolenia otwarte: Sprzedażowe
Dziś nie wygrywa ten kto dużo dzwoni, tylko ten kto dzwoni mądrze. Poznaj inteligentny telemarketing - zamiast akwizytora stań się challanger'em. Po naszych szkoleniach liczba lead'ów rośnie o ~30%. Szkolenie z telemarketingu, które cenią i uczestnicy i ich szefowie.

IDEA SZKOLENIA

Skuteczne szkolenie to takie, które realizuje cele pracownika oraz przede wszystkim organizacji. Proponowany warsztat podnosi efektywność kontaktu telefonicznego na poziomie indywidualnym, dzięki czemu firma zyskuje wyższą efektywność na poziomie wskaźników (więcej spotkań, sprzedaży).
 
Specyfika kontaktu telefonicznego (w porównaniu do rozmowy bezpośredniej) ułatwia Klientowi odmowę. Klienci w coraz większym stopniu reagują na wszelkie propozycje negatywnie (będąc obiektem intensywnych akcji sprzedażowych i marketingowych). Seria reakcji odmownych często jednak powoduje frustrację u konsultantów/sprzedawców i niechęć do aktywnego przekonywania potencjalnych Klientów do spotkania bądź kupna produktu.
 
W związku z tym proponujemy, aby szkolenie opierało na dwóch poziomach:
Poziom psychologiczny – wielu pracowników telesprzedaży już po pierwszej, ewentualnie drugiej odmowie rezygnuje z realizacji celu sprzedażowego. Poziom psychologiczny szkolenia pokazuje, w jaki sposób można przyjąć i obejść wielokrotną odmowę klienta. Tu wprowadzamy unikalny, trójpoziomowy model rozmowy telesprzedażowej.

Poziom merytoryczny – w tym obszarze projekt ma formułę propozycji konkretnych technik i narzędzi pozwalających:
  • rozpoznawać typy Klienta (pod kątem preferencji dotyczących argumentacji i komunikacji)
  • wywierać skuteczną perswazję (na poziomie racjonalnym i emocjonalnym)
  • radzić sobie z obiekcjami i niwelowaniem obaw Klienta

Grupa docelowa:
  • pracownicy sprzedaży
  • pracownicy call center
  • pracownicy zajmujący się wsparciem sprzedaży

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad
70 tys. handlowców.
2
Średni wzrost sprzedaży / parametrów sprzedaży naszych szkoleń wynosi 12%.
3
Trenerzy Gammy są skuteczni łącząc bogate doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych z wysokimi umiejętnościami trenerskimi.
Według badań DiscoverOrg, sprzedawcy firm o wysokim wzroście  częściej widzą, że  umiejętność cald call’i wpływa na ich wyniki sprzedaży (dwukrotnie częściej)
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE
Czy możesz uzyskać 50-80%
dofinansowanie do
szkolenia poprzez BUR?
Najpierw zła informacja (dla niektórych) – firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego oraz te, które zatrudniają powyżej 250 os. nie mogą korzystać z BUR. Są od tego wyjątki:
  • firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego – jeśli mają oddziały w innych województwach to mogą szkolić tam zatrudnione osoby
  • duże przedsiębiorstwa z pozostałych 14 województw mogą szkolić osoby na kontraktach menedżerskich, rozliczających się fakturą, pracowników franczyz oraz zatrudnianych przez zewnętrznych partnerów

    Możesz skorzystać z dofinansowania BUR?

    od 50 do 80% dofinansowania do szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkie szkolenia Gamma.
    To szkolenie nie ma wyznaczonego terminu
    Zapytaj o najbliższy termin szkolenia albo zostaw wiadomość a przypomnimy o nim gdy pojawi się nowy termin.

    Możesz również wyszukać na naszej stronie szkolenie o podobnym temacie i ustalonym terminie.

    1

    Skontaktuj się z nami przez formularz na tej stronie albo telefonicznie.

    2

    Dowiesz się od nas jak dostać dofinansowanie.

    3

    Rozwijaj swoje umiejętności z drugą firmą szkoleniową 2017 roku.

    4

    Wykorzystaj nowo zdobyte umiejętności do rozwoju swojej kariery!

    PROGRAM SZKOLENIA

    1. Wprowadzenie
    • Rozpoznanie osobistych przekonań dotyczących telemarketingu

    2. Przełamywanie barier osobistych w telemarketingu
    • Umiejętność nakładania maski zawodowej
    • Trening biegłości w omijaniu odmowy
    • Depersonalizacja negatywnych konsekwencji rozmów telemarketingowych
    (w przeciwieństwie do kontaktu f2f mamy możliwość eksperymentowania z różnymi technikami wielokrotnie i bez konsekwencji – jak nam się nie uda mamy kolejną szansę)

    3. III poziomy rozmowy z Klientem
    • Rozpoznanie własnego telemarketingu na 3 poziomach – realne telefony do Klientów
      • Ankietowy
      • Wielokrotnej odmowy
      • Improwizacji
    • Sposoby na przechodzenie z niższego poziomu na wyższy
      • Poziom postaw – inne zdefiniowanie sytuacji
      • Poziom technik – propozycja rozwiązań (zwłaszcza w 3 poziomie telesprzedaży)

    4. Typologia Klientów (preferencje komunikacyjne i perswazyjne)
    • Inteligencja emocjonalna w kontakcie telefonicznym
    • Koncepcja stylów społecznych Grega Morgenthama
      • Autodiagnoza własnego stylu społecznego (test indywidualny)
      • Skale oceny (asertywność i spontaniczność)
    • Typologia stylów społecznych
      • Wódz, Błyskawica, Analityk, Przyjaciel
      • Wskaźniki behawioralne – po czym rozpoznać styl społeczny Klienta przez telefon
      • Feedback – co w sobie zmienić, aby być skuteczniejszym na poziomie telesprzedażowym

    5. Perswazja w rozmowie telefonicznej
    • Perswazja na poziomie racjonalnym
      • Język zalety vs. Język korzyści
      • Baza korzyści
    • Perswazja na poziomie emocjonalnym
      • Język korzyści vs. Język wyobrażeń
      • Techniki wpływu społecznego

    6. Trudne sytuacje w rozmowie z Klientem
    • Reakcja na obiekcje i obawy
      • Obiekcja jawna – nie mam czasu
      • Obiekcja jawna – my już wszystko wiemy
      • Obiekcja jawna – nie widzimy takiej potrzeby
      • Obiekcja jawna – dobrze nam się pracuje z obecną firmą
      • Obiekcja jawna – jest kryzys
      • Obiekcja ukryta – nie widzę korzyści dla siebie
      • Obiekcja ukryta – nie chce mi się
      • Inne obiekcje
      • Baza reakcji na najczęstsze obiekcje

    7. Podsumowanie szkolenia w formie wniosków na przyszłość
    • Formuła start-stop-kontynuacja
      • Co zacznę stosować po szkoleniu?
      • Jakich zachowań chcę się pozbyć?
      • Jakie zachowania będę podtrzymywał?
    • Wnioski na poziomie sprzedażowym

    Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

    KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

    • realizacja tych samych celów sprzedażowych mniejszą liczbą telefonów – wymierna oszczędność
    • wzmocnienie dobrego wizerunku firmy w oczach Klientów
    • wzrost efektywności jednostki i zespołu w przełożeniu na wskaźniki biznesowe
    • zwiększenie satysfakcji pracowników telemarketingu w wyniku osiągania przez nich  wyższych wyników

    KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

    • rozpoznanie własnych przekonań dotyczących telemarketingu (tych, które pomagają i tych, które utrudniają efektywną telesprzedaż)
    • zwiększenie osobistej wydajności w pracy przy jednoczesnym zminimalizowaniu wydatku energetycznego
    • nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie perswazji i budowania relacji w oparciu o matrycę stylów społecznych Grega Morgenthama

    KORZYŚCI WSPÓLNE:

    • wzrost skuteczności umawiania spotkań handlowych
    • optymalizacja własnego czasu pracy – maksimum efektów przy minimalnym czasie i zaangażowaniu
    • wyższa samoocena jako efekt lepszych wyników – większa motywacja wewnętrzna

    TRENERZY SZKOLENIA

    OPINIE O SZKOLENIACH

    Konsultant szkolenia

    Szybki kontakt

    Justyna Mejłun

    Project Manager
    tel. kom:. +48 783 682 017

    j.mejlun@projektgamma.pl
    Justyna Mejłun

    Interesuje Cię to szkolenie?

    Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
    Preferuję kotakt:

    ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

    Zgłoszenie prosimy przesłać na adres biuro@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

    Telesprzedaż, sztuka umawiania spotkań

    Termin szkolenia: 20 sierpień 2018 r. do 21 sierpień 2018 r.
    Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail

    1*

    2

    3

    4

    5

    * Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

    Warunki zgłoszenia
    • Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 1500 zł
      Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.
    • Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.
    • Wypełnienie formularza zgłoszeniowego stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski Sp.j.
    • Odbiór zgłoszenia potwierdzimy mailem.
    • Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu otrzymania faktury.
      Wpłaty należy dokonać na konto:
      Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski Sp. J.
      01-612 Warszawa
      ul. Mysłowicka 15
      Nr konta: 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785
    • W przypadku wycofania zgłoszenia w terminie późniejszym niż 14 dni przed warsztatami, uczestnik zostanie obciążony kosztami w wysokości 20% opłaty za udział.
    • Rezygnacja ze szkolenia w terminie późniejszym niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia będzie skutkowała obciążeniem uczestnika całkowitym kosztem za szkolenie. Odwołanie zgłoszenia musi być dokonane w formie pisemnej.
    • Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.
    • Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.
    • Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

    Szkolenia otwarte: Sprzedażowe

    zobacz najbliższe szkolenia.
    2018-10- 4
    4 październik 2018 -
    2018-10- 5
    5 październik 2018
    Warszawa
    Warszawa
    Najważniejszym zasobem handlowca jest czas. Powinien go inwestować w tych klientów, u których zwrot w postaci zleceń będzie najwyższy. Szkolenie z zarządzania zespołem sprzedaży prowadzi Dawid Didiuk. Ekspert, którego autorska metodyka budzenia ospałych zespołów sprzedaży wdrażana jest w wiodących firmach w Polsce.
    2018-10- 9
    9 październik 2018 -
    2018-10-10
    10 październik 2018
    Warszawa
    Warszawa
    Negocjacje kluczem do biznesu! Wzmocnij wiarę we własne możliwości. Uzyskaj najlepszy możliwy wynik negocjacji dbając o relacje z Klientem. Nasze szkolenie bazuje na Harvardzkim modelu negocjacyjnym. Uczestnicy na szkoleniu otrzymują techniki negocjacyjne pozwalające wpływać na proces negocjacji i uzyskać sukces zarówno na poziomie finansowym jak i relacyjnym.
    2018-10- 9
    9 październik 2018 -
    2018-10-10
    10 październik 2018
    Warszawa
    Warszawa
    Na to czy klient jest zadowolony z produktu czy usługi wpływu nie masz. Masz wpływ na przebieg rozmowy z niezadowolonym klientem. Zarówno dla Ciebie jak i dla niego lepiej będzie jeśli rozmowa przekształci się z poziomu emocjonalnego na racjonalny. Nasze szkolenie z obsługi klienta Cię tego nauczy.
    2018-10-15
    15 październik 2018 -
    2018-10-16
    16 październik 2018
    Warszawa
    Warszawa
    TOP szkoleń sprzedażowych. Formuła mentoringowa - uczestnicy dostają innowacyjne, ale już sprawdzone rozwiązania, które zmienią klasyczną sprzedaż w inteligentny hunting. Unikalne szkolenie dla handlowców i sprzedawców. Szkolenie sprzedażowe zorientowane na osiąganie wyników w inteligentny sposób.
    2018-10-25
    25 październik 2018 -
    2018-10-26
    26 październik 2018
    Warszawa
    Warszawa
    Sprzedaż to nie tylko spotkanie z klientem Metoda sprzedaży B2B - 3 graczy, wskazuje, że w transakcji zwykle biorą udział :decision owner, implementor i evaluator. Każdy wymaga innej taktyki sprzedaży. Zwykle równolegle należy stosować wszystkie trzy. Szkolenie sprzedaży B2B - zapraszamy.
    2018-11- 7
    7 listopad 2018 -
    2018-11- 8
    8 listopad 2018
    Warszawa
    Warszawa
    Jeśli nie wiesz jak i na dodatek boisz się finalizacji sprzedaży to pewnie rzadko będziesz próbował, niewiele będzie na tym polu sukcesów. Na szkoleniu z finalizacji sprzedaży uczymy jak przepracować lęk przed finalizacją i trenujemy jak skutecznie stosowań narzędzia do zarządzania zamknięciem sprzedaży.
    2018-11-12
    12 listopad 2018 -
    2018-11-13
    13 listopad 2018
    Warszawa
    Warszawa
    Niby wszyscy znają podstawowe techniki sprzedaży, ale rzadko je stosują. Nie rozpoznają potrzeb, argumenty nie przyjmują formy korzyści, nie potrafią obronić ceny. Jednocześnie umiejętne ich stosowanie mocno wpływa na sprzedaż. Szkolenie sprzedażowe, które powinno przejść ok. 70% handlowców.
    2018-11-22
    22 listopad 2018 -
    2018-11-23
    23 listopad 2018
    Warszawa
    Warszawa
    Klient, który nie płaci zwykle ma wiele długów. Od doboru właściwych technik zależy komu zapłaci najpierw. Nauczymy Cię technik z najwyższej półki perswazyjnej – od relacyjnych po mocno egzekwujące.  Skuteczność technik zwielokrotnimy poprzez dopasowanie strategii działania do typologii dłużników. Szkolenie windykacja należności zorientowane na wyniki!
    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
    © Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.