Inne strony: GAMMA DISCOVER
Decision owner, evaluator, implementor – trzech klientów, jeden proces sprzedaży

Zaawansowane techniki sprzedaży B2B

Szkolenia otwarte: Sprzedażowe
Sprzedaż to nie tylko spotkanie z klientem Metoda sprzedaży B2B - 3 graczy, wskazuje, że w transakcji zwykle biorą udział :decision owner, implementor i evaluator. Każdy wymaga innej taktyki sprzedaży. Zwykle równolegle należy stosować wszystkie trzy. Szkolenie sprzedaży B2B - zapraszamy.

IDEA SZKOLENIA

Sprzedaż b2b zakłada, że w firmie Klienta  jest więcej niż jedna osoba mająca wpływ na decyzje biznesowe. W sprzedaży tradycyjnej decydentem jest najczęściej ta osoba, z którą umawiamy się na spotkanie.

W sprzedaży organizacyjnej Klientów jest kilku:
  • decision evaluator – ten, który ocenia potrzebę współpracy (może to być dyrektor finansowy, księgowa, ale również osoba nieformalna – przyjaciel głównego decydenta)
  • decision implementor – ten, który na co dzień będzie spotykał się z produktem / usługą (np. konsultanci ds. sprzedaży)
  • decision owner – rzeczywisty decydent (często jest to dyrektor generalny, członek zarządu bądź właściciel)

Sprzedaż B2B bazuje na dwóch ważnych fundamentach:
  • Każdy z tych trzech typów Klientów ma inne potrzeby, posiada inne informacje i jest podatny na inne argumenty.
  • Jednym z celów rozmowy sprzedażowej jest uczynić z rozmówcy ambasadora naszej firmy – tak, aby potrafił przekonać pozostałych decydentów do naszej oferty (często nie mamy bezpośredniego dostępu do osób współdecydujących).
 
Ambasador naszej firmy to osoba, która spełnia dwa warunki:
  • Pozytywna motywacja – rozumiana jako pozytywny stosunek do oferty oraz do pracownika sił sprzedaży. Pozytywną motywację można uzyskać poprzez przekazanie wyczerpujących informacji o ofercie oraz poprzez zbudowanie dobrych relacji (poziom relacyjny). Proponowane szkolenie będzie rozwijało umiejętności w obu obszarach.
  • Efektywna informacja – rozumiana jako informacja, którą ambasador potrafi przekazać dalej – Klientowi ostatecznemu. Bardzo ważne, aby informacja została przekazana w taki sposób, aby Klient potrafił zapamiętać wszystkie najważniejsze treści (argumenty przekonujące współdecydentów).

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad
70 tys. handlowców.
2
Średni wzrost sprzedaży / parametrów sprzedaży naszych szkoleń wynosi 12%.
3
Trenerzy Gammy są skuteczni łącząc bogate doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych z wysokimi umiejętnościami trenerskimi.
Analiza Corporate Executive Board obejmująca ponad 1400 klientów B2B wykazała, że ​​ blisko 60% z nich dokonuje analizy konkurencyjnych ofert przed spotkaniem dostawcą. Oznacza to że klienci nie potrzebują handlowca w roli takiej, jak dawniej.
Cena szkolenia:
1500 zł/os.

formularz zgłoszenia
Termin szkolenia:

25

październik 2018 do

26

październik 2018
Miejsce szkolenia:

Warszawa

Czy możesz uzyskać 50-80%
dofinansowanie do
szkolenia poprzez BUR?
Najpierw zła informacja (dla niektórych) – firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego oraz te, które zatrudniają powyżej 250 os. nie mogą korzystać z BUR. Są od tego wyjątki:
  • firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego – jeśli mają oddziały w innych województwach to mogą szkolić tam zatrudnione osoby
  • duże przedsiębiorstwa z pozostałych 14 województw mogą szkolić osoby na kontraktach menedżerskich, rozliczających się fakturą, pracowników franczyz oraz zatrudnianych przez zewnętrznych partnerów

    Możesz skorzystać z dofinansowania BUR?

    od 50 do 80% dofinansowania do szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkie szkolenia Gamma.
    Na szkolenie: Zaawansowane techniki sprzedaży B2B
    25 październik 2018 r. do 26 październik 2018 r.

    1

    Skontaktuj się z nami przez formularz na tej stronie albo telefonicznie.

    2

    Dowiesz się od nas jak dostać dofinansowanie.

    3

    Rozwijaj swoje umiejętności z drugą firmą szkoleniową 2017 roku.

    4

    Wykorzystaj nowo zdobyte umiejętności do rozwoju swojej kariery!

    PROGRAM SZKOLENIA

    1. Wprowadzenie do sprzedaży wewnętrznej

    • Cele sprzedaży b2b
    • Obrona decyzji Klienta w środowisku biznesowym
    • Wykorzystywanie marketingu szeptanego
    • Model sprzedaży wewnętrznej
    • Umiejętności niezbędne do sprzedaży wewnętrznej


    2. Kroki mapowania strategii sprzedaży w b2b

    • Cel
    • Klienci, ich rola, siła i poglądy
    • Korzyści
    • Pokrycie
    • Reguły
    • Pozycja
    • Plan


    3. Podział Klientów w sprzedaży organizacyjnej

    • Decision owner – podejmuje decyzje
    • Decision evaluator – ocenia i doradza (często nieformalnie)
    • Decision  implementer – ten, który styka się na co dzień z produktem/usługą


    4. Argumentacja w sprzedaży b2b

    • Rozpoznanie potrzeb 3 typów Klienta
    • Rozpoznanie potrzeb osobistych vs. biznesowych
    • Rozpoznanie preferencji perswazyjnych
    • Dopasowanie właściwej argumentacji


    5. Sytuacje sprzedażowe w kreowaniu ambasadora produktu

    • Zagrożenie – radzenie sobie z obiekcjami
    • Zgoda – dostarczenie motywacji i argumentacji
    • Entuzjazm – dostarczenie argumentacji


    6. Idea kreowania ambasadorów 

    • Pozytywna motywacja
      • Dobre nastawienie do produktu/usługi – poprzez wyczerpującą informację
      • Dobre nastawienie do decydenta – poprzez budowanie relacji
    • Efektywna informacja
      • Techniki chunking – sposób przekazywania informacji, tak aby została zapamiętana
      • Naturalne tło – sposób weryfikowania skuteczności


    7. Techniki chunkingu – przekazywanie informacji, tak aby zostały zapamiętane w niezmieniony sposób

    • Wpływ pętli fonologicznej na efektywność argumentacji
    • Budowanie struktury przekazu
    • Wykorzystywanie efektów pamięciowych wpływających na zapamiętywanie
    • Metodologia przekazywania techniki innym osobom
    • Trening świadomego budowania konstrukcji przekazu


    8. Efekty pamięciowe w sprzedaży

    • Efekt pierwszeństwa i świeżości
    • Efekt inności i efekt interferencji
    • Efekt partycypacji i efekt synergii
    • Trening wykorzystywania efektów pamięciowych


    9. Podsumowanie szkolenia

    • Karta ssc
      • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
      • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
      • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
    • Wnioski
      • Na poziomie osobistym i sprzedażowym

    Cena szkolenia
    1500 zł/os.

    Miejsce szkolenia

    Warszawa

    Termin szkolenia
    25 październik 2018 do 26 październik 2018
    Czy możesz uzyskać 50-80%
    dofinansowanie do
    szkolenia poprzez BUR?

    Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

    KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

    • wzrost wskaźników biznesowych dzięki większej efektywności każdego członka zespołu sprzedażowego
    • wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku (jako grupy profesjonalistów)

    KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

    • nabycie wiedzy i umiejętności tworzenia własnego „lobby” w firmie Klienta (wpływ na grupę decyzyjną)
    • rozwój osobisty poprzez poznanie nowych technik komunikacyjnych
    • wyższa ocena własnych możliwości – rozwój osobisty

    KORZYŚCI WSPÓLNE:

    • możliwość przejęcia Klienta związanego dotychczas z naszą konkurencją
    • większa skuteczność sprzedażowa – wymierne rezultaty finansowe
    • optymalizacja czasu trwania procesu sprzedaży – oszczędności czasu maksymalizacja przychodów
    • wyższa motywacja wewnętrzna dzięki większej skuteczności w sprzedaży

    TRENERZY SZKOLENIA

    OPINIE O SZKOLENIACH

    Konsultant szkolenia

    Szybki kontakt

    Justyna Mejłun

    Project Manager
    tel. kom:. +48 783 682 017

    j.mejlun@projektgamma.pl
    Justyna Mejłun

    Interesuje Cię to szkolenie?

    Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
    Przypomnij mi:
    Preferuję kotakt:

    ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

    Zgłoszenie prosimy przesłać na adres biuro@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

    Zaawansowane techniki sprzedaży B2B

    Termin szkolenia: 25 październik 2018 r. do 26 październik 2018 r.
    Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail

    1*

    2

    3

    4

    5

    * Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

    Warunki zgłoszenia
    • Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 1500 zł/os.
      Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.
    • Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.
    • Wypełnienie formularza zgłoszeniowego stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski Sp.j.
    • Odbiór zgłoszenia potwierdzimy mailem.
    • Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu otrzymania faktury.
      Wpłaty należy dokonać na konto:
      Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski Sp. J.
      01-612 Warszawa
      ul. Mysłowicka 15
      Nr konta: 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785
    • W przypadku wycofania zgłoszenia w terminie późniejszym niż 14 dni przed warsztatami, uczestnik zostanie obciążony kosztami w wysokości 20% opłaty za udział.
    • Rezygnacja ze szkolenia w terminie późniejszym niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia będzie skutkowała obciążeniem uczestnika całkowitym kosztem za szkolenie. Odwołanie zgłoszenia musi być dokonane w formie pisemnej.
    • Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.
    • Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.
    • Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

    Szkolenia otwarte: Sprzedażowe

    zobacz najbliższe szkolenia.
    2018-10-25
    25 październik 2018 -
    2018-10-26
    26 październik 2018
    Warszawa
    Warszawa
    Sprzedaż to nie tylko spotkanie z klientem Metoda sprzedaży B2B - 3 graczy, wskazuje, że w transakcji zwykle biorą udział :decision owner, implementor i evaluator. Każdy wymaga innej taktyki sprzedaży. Zwykle równolegle należy stosować wszystkie trzy. Szkolenie sprzedaży B2B - zapraszamy.
    2018-11- 7
    7 listopad 2018 -
    2018-11- 8
    8 listopad 2018
    Warszawa
    Warszawa
    Jeśli nie wiesz jak i na dodatek boisz się finalizacji sprzedaży to pewnie rzadko będziesz próbował, niewiele będzie na tym polu sukcesów. Na szkoleniu z finalizacji sprzedaży uczymy jak przepracować lęk przed finalizacją i trenujemy jak skutecznie stosowań narzędzia do zarządzania zamknięciem sprzedaży.
    2018-11-12
    12 listopad 2018 -
    2018-11-13
    13 listopad 2018
    Warszawa
    Warszawa
    Niby wszyscy znają podstawowe techniki sprzedaży, ale rzadko je stosują. Nie rozpoznają potrzeb, argumenty nie przyjmują formy korzyści, nie potrafią obronić ceny. Jednocześnie umiejętne ich stosowanie mocno wpływa na sprzedaż. Szkolenie sprzedażowe, które powinno przejść ok. 70% handlowców.
    2018-11-22
    22 listopad 2018 -
    2018-11-23
    23 listopad 2018
    Warszawa
    Warszawa
    Klient, który nie płaci zwykle ma wiele długów. Od doboru właściwych technik zależy komu zapłaci najpierw. Nauczymy Cię technik z najwyższej półki perswazyjnej – od relacyjnych po mocno egzekwujące.  Skuteczność technik zwielokrotnimy poprzez dopasowanie strategii działania do typologii dłużników. Szkolenie windykacja należności zorientowane na wyniki!
    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
    © Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.