Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Techniki zarządzania projektami w wielu aspektach są do siebie bardzo podobne. Jednak to nie same standardy i narzędzia są kluczem do sukcesu przedsięwzięć, lecz umiejętność ich skutecznego wykorzystania. Nauczyć nas tego może szkolenie z zarządzania projektami.
Celem szkolenia project management jest przedstawienie najważniejszych zasad zarządzania projektami i najpotrzebniejszych narzędzi fazy planowania w aspekcie korzyści, jakie można odnieść w codziennej praktyce. Omawiane zagadnienia opierają się na standardach PMBOK Guide amerykańskiego Instytutu Zarządzania Projektami (PMI).
Szkolenie zarządzanie projektami wg PMI składa się z kilku części. W pierwszej z nich uczestnicy zapoznają się z podstawowymi zagadnieniami takimi jak: specyfika pracy projektowej, procesy i fazy w projekcie, kamienie milowe, komunikacja w projekcie, zarządzanie ryzykiem i struktura projektu. Następnie grupa project management szkolenia zostanie podzielona na zespoły projektowe, które pracując na przykładach projektów, stworzą podstawowe dokumenty fazy przedprojektowej oraz narzędzia fazy planowania (struktura podziału pracy, diagram sieciowy, harmonogram kontrolny – wykres Gantta, matryca odpowiedzialności).
Uczestnicy szkolenia project management zostają przygotowani do poprawnego definiowania celu i zakresu przedsięwzięcia, znacząco zwiększającego prawdopodobieństwo osiągnięcia sukcesu nawet, jeśli organizacja nie utrzymuje portfela projektów, czy nie zarządza dostępnością pracowników organizacji.
SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE KOMPETENCJE:
Techniki zarządzania projektami w wielu aspektach są do siebie bardzo podobne. Jednak to nie same standardy i narzędzia są kluczem do sukcesu przedsięwzięć, lecz umiejętność ich skutecznego wykorzystania. Nauczyć nas tego może szkolenie z zarządzania projektami.
Celem szkolenia project management jest przedstawienie najważniejszych zasad zarządzania projektami i najpotrzebniejszych narzędzi fazy planowania w aspekcie korzyści, jakie można odnieść w codziennej praktyce. Omawiane zagadnienia opierają się na standardach PMBOK Guide amerykańskiego Instytutu Zarządzania Projektami (PMI).
Szkolenie zarządzanie projektami wg PMI składa się z kilku części. W pierwszej z nich uczestnicy zapoznają się z podstawowymi zagadnieniami takimi jak: specyfika pracy projektowej, procesy i fazy w projekcie, kamienie milowe, komunikacja w projekcie, zarządzanie ryzykiem i struktura projektu. Następnie grupa project management szkolenia zostanie podzielona na zespoły projektowe, które pracując na przykładach projektów, stworzą podstawowe dokumenty fazy przedprojektowej oraz narzędzia fazy planowania (struktura podziału pracy, diagram sieciowy, harmonogram kontrolny – wykres Gantta, matryca odpowiedzialności).
Uczestnicy szkolenia project management zostają przygotowani do poprawnego definiowania celu i zakresu przedsięwzięcia, znacząco zwiększającego prawdopodobieństwo osiągnięcia sukcesu nawet, jeśli organizacja nie utrzymuje portfela projektów, czy nie zarządza dostępnością pracowników organizacji.
SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE KOMPETENCJE:
Techniki zarządzania projektami w wielu aspektach są do siebie bardzo podobne. Jednak to nie same standardy i narzędzia są kluczem do sukcesu przedsięwzięć, lecz umiejętność ich skutecznego wykorzystania. Nauczyć nas tego może szkolenie z zarządzania projektami.
Celem szkolenia project management jest przedstawienie najważniejszych zasad zarządzania projektami i najpotrzebniejszych narzędzi fazy planowania w aspekcie korzyści, jakie można odnieść w codziennej praktyce. Omawiane zagadnienia opierają się na standardach PMBOK Guide amerykańskiego Instytutu Zarządzania Projektami (PMI).
Szkolenie zarządzanie projektami wg PMI składa się z kilku części. W pierwszej z nich uczestnicy zapoznają się z podstawowymi zagadnieniami takimi jak: specyfika pracy projektowej, procesy i fazy w projekcie, kamienie milowe, komunikacja w projekcie, zarządzanie ryzykiem i struktura projektu. Następnie grupa project management szkolenia zostanie podzielona na zespoły projektowe, które pracując na przykładach projektów, stworzą podstawowe dokumenty fazy przedprojektowej oraz narzędzia fazy planowania (struktura podziału pracy, diagram sieciowy, harmonogram kontrolny – wykres Gantta, matryca odpowiedzialności).
Uczestnicy szkolenia project management zostają przygotowani do poprawnego definiowania celu i zakresu przedsięwzięcia, znacząco zwiększającego prawdopodobieństwo osiągnięcia sukcesu nawet, jeśli organizacja nie utrzymuje portfela projektów, czy nie zarządza dostępnością pracowników organizacji.
SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE KOMPETENCJE:
1. Wstęp
2. Fazy w zarządzaniu projektem
3. Struktura osobowa projektu
4. Faza przedprojektowa
5. Faza planowania
6. Podsumowanie
1. Wstęp
2. Fazy w zarządzaniu projektem
3. Struktura osobowa projektu
4. Faza przedprojektowa
5. Faza planowania
6. Podsumowanie
1. Wstęp
2. Fazy w zarządzaniu projektem
3. Struktura osobowa projektu
4. Faza przedprojektowa
5. Faza planowania
6. Podsumowanie
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Od sprzedaży przez konsulting do szkoleń, tak w skrócie można opisać jej drogę zawodową. Jako Field Manager w firmie handlowej, przez 4 lata zarządzała zespołem kilkudziesięciu sprzedawców. W czołowej polskiej firmie konsultingowej pełniła kolejno stanowiska: konsultanta, starszego konsultanta i managera zespołu Centrum Rozwoju Kadr. Była kierownikiem kilku projektów szkoleniowych i koordynowała pracę zespołów odpowiadających za przygotowanie i realizację wieloletnich programów, których celem był rozwój kapitału ludzkiego całych firm. Od ponad 6 lat przybliża studentom Uniwersytetu Ekonomicznego tajniki fundrasingu i zarządzania projektami. Ukończyła także Studium Podyplomowe Zarządzanie Projektami na poznańskiej Akademii Ekonomicznej. Posiada certyfikat konsultanta EXTENDED DISC®.
Doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta i zarządzaniu zdobywał pracując przez 13 lat w międzynarodowych korporacjach. Pełnił stanowiska Przedstawiciela Handlowego, Przedstawiciela Handlowego ds. Kluczowych Klientów, Regionalnego Kierownika Sprzedaży ds. Kluczowych Klientów, Dyrektora Regionalnego, Sales & Development Managera oraz Dyrektora Sprzedaży kierując i przekształcając m.in. zespoły sprzedażowe, obsługi klienta i logistyczno administracyjne. Zarządzał ponad stu osobowym Działem Handlowym, odpowiadając również za rozwój sprzedaży i współpracę z kluczowymi klientami, rekrutację, coaching, budowanie zespołu, tworzenie systemów motywacyjnych, budowanie i udoskonalanie procesów zmian i komunikacji wewnętrznej oraz zarządzanie projektami.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Product owner szkolenie dostarcza wiedzy na temat Scrum i pozwala na zapoznanie się z wybranymi aspektami pracy z perspektywy Product Owner m.in. efektywnym i elastycznym planowaniem rozwoju produktu/ projektu, definiowaniem klientów, użytkowników końcowych, identyfikacją potrzeb, definiowaniem wartości biznesowej i zapobieganiu tworzenia nadmiarowej jakości i funkcjonalności.
Szkolenie dostarcza wiedzy na temat Scrum i pozwala na zapoznanie się z wybranymi aspektami pracy z perspektywy Scrum Developer m.in. efektywnym i elastycznym planowaniem zadań, rozumieniem wymagań biznesowych i jasnym komunikowaniem kryteriów jakości oraz przejęciem odpowiedzialności za monitorowanie i prezentowanie efektów dostarczanej pracy z uwzględnieniem zarządzania ryzykami projektowymi.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.