Każdy kto ma kontakt z klientem, sprzedaje.

Sprzedaż dla działów niehandlowych

Szkolenia zamknięte: Sprzedażowe

Od pierwszego kontaktu z recepcją, przez księgowość, marketing, biuro obsługi klienta, działy serwisowe  - w każdej z tych sytuacji klient może czerpać dobre bądź złe doświadczenia. Wszelkie badania nad Customer Expirience wskazują, że opinia klienta na temat firmy i produktów powstaje jako suma kontaktów ze wszystkimi osobami w organizacji, z którymi rozmawiał bezpośrednio, telefonicznie, mailowo bądź też przez komunikatory.

IDEA SZKOLENIA

Jeżeli ustalimy, że sprzedaż to wszystkie działanie w firmie, które zmierzają ku temu, aby klient kupił nasze produkty i usługi to w firmie każdy sprzedaje.

Od pierwszego kontaktu z recepcją, przez księgowość, marketing, biuro obsługi klienta, działy serwisowe  - w każdej z tych sytuacji klient może czerpać dobre bądź złe doświadczenia. Wszelkie badania nad Customer Expirience wskazują, że opinia klienta na temat firmy i produktów powstaje jako suma kontaktów ze wszystkimi osobami w organizacji, z którymi rozmawiał bezpośrednio, telefonicznie, mailowo bądź też przez komunikatory.

Szkolenie „Sprzedaż dla działów niehandlowych” działa na dwóch poziomach. Pierwszy z nich to postawa prosprzedażowa, która wynika ze zrozumienia, że rzeczywiście każdy kto ma kontakt z klientem wpływa pozytywnie bądź negatywnie na sprzedaż.

Uczestnicy otrzymają szereg przykładów oddziałujących na wyobraźnię – wypowiedzi klientów etc. Drugi poziom to techniki i narzędzia, które mogą stosować w praktyce podczas rozmowy z klientami – będą to „poręczne” sposoby na budowane dobrych relacji, pozytywnego wrażenia oraz komunikowania informacji, które mogą pozytywnie wpłynąć na sprzedaż (dodatkowe informacje o produktach, informacje o powiązanych produktach etc.)

W efekcie zrealizowanego projektu uczestnicy będą potrafili:

  • Efektywnie współpracować z działami odpowiedzialnymi za sprzedaż w organizacji,
  • Skutecznie podejmować działania wspierające sprzedaż w ramach odpowiedzialności i kompetencji swoich działów,
  • Stosować język korzyści w kontaktach z aktualnymi i potencjalnymi klientami firmy,
  • Rozpoznawać styl komunikacyjny klienta i skutecznie się do niego dostosować poprzez zachowanie i używaną argumentację,

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad
70 tys. handlowców.
2
Średni wzrost sprzedaży / parametrów sprzedaży naszych szkoleń wynosi 12%.
3
Trenerzy Gammy są skuteczni łącząc bogate doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych z wysokimi umiejętnościami trenerskimi.
Według badań DiscoverOrg, sprzedawcy firm o wysokim wzroście  częściej widzą, że  umiejętność cald call’i wpływa na ich wyniki sprzedaży (dwukrotnie częściej)
Szkolenie związane z:
  • sprzedaż
  • dział niehandlowy
  • rozwój
  • szkolenie sprzedażowe
  • język korzyści
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Szkolenie odbywa się w siedzibie firmy na terenie całej Polski.
Czy możesz uzyskać 50-80%
dofinansowanie do
szkolenia poprzez BUR?
Najpierw zła informacja (dla niektórych) – firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego oraz te, które zatrudniają powyżej 250 os. nie mogą korzystać z BUR. Są od tego wyjątki:
  • firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego – jeśli mają oddziały w innych województwach to mogą szkolić tam zatrudnione osoby
  • duże przedsiębiorstwa z pozostałych 14 województw mogą szkolić osoby na kontraktach menedżerskich, rozliczających się fakturą, pracowników franczyz oraz zatrudnianych przez zewnętrznych partnerów

    Możesz skorzystać z dofinansowania BUR?

    od 50 do 80% dofinansowania do szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkie szkolenia Gamma.

    1

    Skontaktuj się z nami przez formularz na tej stronie albo telefonicznie.

    2

    Dowiesz się od nas jak dostać dofinansowanie.

    3

    Rozwijaj swoje umiejętności z firmą szkoleniową nr 1 w Polsce.

    4

    Wykorzystaj nowo zdobyte umiejętności do rozwoju swojej kariery!
     

    PROGRAM SZKOLENIA

    1. Wprowadzenie

    • Dlaczego wszystkie działy w organizacji powinny wspierać rozwój sprzedaży
    • Co to jest postawa „pro sprzedażowa” w realiach mojej firmy
    • Czym jest CX – Customer Expirience

    2. Mój dział a strategia rozwoju sprzedaży organizacji

    • Analiza SWOT mojego działu pod kątem realizacji strategii rozwoju sprzedaży w organizacji
    • Co z mocnych stron mojego działu może stanowić przewagę konkurencyjną organizacji w obszarze współpracy z klientami obecnie oraz w przyszłości
    • Jakie działania mogę podjąć aby wzmocnić skuteczność działań sprzedażowych firmy

    3. Wspieranie strategii sprzedaży organizacji przez pryzmat korzyści z zastosowania oferowanych rozwiązań

    • Cechy i korzyści z rozwiązań oferowanych przez naszą organizację klientom
    • Zastosowanie języka korzyści w codziennych kontaktach z klientami firmy
    • „Mapa rynku” – opis kanałów za pośrednictwem których możemy wspierać sprzedaż i działy handlowe firmy

    4. Reguły kontaktu mailowego, telefonicznego i bezpośredniego z klientami

    • Specyfika rozmów przez telefon i kontaktu mailowego
    • Komunikacja werbalna i niewerbalna podczas rozmowy telefonicznej i bezpośredniej
    • Reguły kontaktu mailowego
    • Czytelność przekazywania komunikatu
    • Zadawanie pytań i kontrolowanie rozmowy
    • Zarządzanie informacją – sprawdzę/przekażę/wyjaśnię
    • Argumentacja i kontrargumentacja
    • „Zakazane zwroty” – co pogarsza przebieg asertywnej komunikacji z klientem wewnętrznym i zewnętrzny

    5. Komunikacja z klientem zewnętrznym i wewnętrznym

    • Autodiagnoza własnego stylu komunikacyjnego
    • Metody rozpoznawania stylu klienta / współpracownika
    • Jak prowadzić rozmowę z poszczególnymi typami osobowości tak, aby była efektywna a obie strony były zadowolone z jej przebiegu
    • Dobieranie argumentów dopasowanych do stylu rozmówcy
    • Radzenie sobie z trudnymi zachowaniami klientów

    6. Podsumowanie i wnioski

    • Jakie elementy ze szkolenia warto zastosować w codziennym działaniu
    • Plan moich działań pro sprzedażowych w najbliższych 3 miesiącach
    • Zamknięcie szkolenia

    VOUCHER SZKOLENIOWY
    NA 2019 R.

    Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

    KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

    • Wzmocnienie pozytywnego wizerunku firmy
    • Wzrost sprzedaży
    • Wzmocnienie postawy prosprzedażowej w kulturze organizacyjnej firmy

    KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

    • Nauka technik perswazji i wywierania wpływu
    • Poznanie własnego stylu komunikacji i rozpoznawanie stylu rozmówców
    • Rozumienie swojej roli w kontekście sprzedaży

    KORZYŚCI WSPÓLNE:

    • Poprawa komunikacji i współpracy między działami
    • Wyższe umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem
    • Rozumienie roli sprzedaży przez pracowników działów niehandlowych

    TRENERZY SZKOLENIA

    OPINIE O SZKOLENIACH

    Konsultant szkolenia

    Szybki kontakt

    Justyna Mejłun

    Project Manager
    tel. kom:. +48 783 682 017

    j.mejlun@projektgamma.pl
    Justyna Mejłun

    Interesuje Cię szkolenie otwarte z tej tematyki?

    Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
    Przypomnij mi:
    Preferuję kotakt:

    WSTĘPNA WYCENA SZKOLENIA

    Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
    Dostępne formaty szkoleniowe:
    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
     ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.