Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Pandemia dla trenerów okazała się ogromnym Game Change’rem. Na początku wydawało się, że większość zmian których będziemy doświadczali będzie miało charakter negatywny.
Dziś już wiadomo, że nagła transformacja cyfrowa całego społeczeństwa daje ogromne możliwości wszystkim tym, którzy zajmują się rozwojem w organizacjach. Webinary, microlearning, warsztaty online, wirtualne spotkania peer-mentoringowe – to wszystko narzędzia, które już wcześniej były dostępne, ale dziś są bardziej zrozumiałe, pożądane i oczekiwane przez pracowników.
Warto nabywać i rozwijać cyfrowe kompetencje trenerskie ponieważ niezależnie od rozwoju pandemii wspominane formaty zostaną z nami już na zawsze.
Można skutecznie przeformatować szkolenie stacjonarne na szkolenia online, dopiero wtedy, gdy:
Kluczem będzie podejście do projektowania szkolenia w oparciu, nie o procesy grupowe (które pierwsze odpadają w online), a o nowo zdefiniowane cele szkolenia z poziomu kompetencji.
Oto kompletny set szkoleniowy dedykowany trenerom, którzy do tej pory:
Pandemia dla trenerów okazała się ogromnym Game Change’rem. Na początku wydawało się, że większość zmian których będziemy doświadczali będzie miało charakter negatywny.
Dziś już wiadomo, że nagła transformacja cyfrowa całego społeczeństwa daje ogromne możliwości wszystkim tym, którzy zajmują się rozwojem w organizacjach. Webinary, microlearning, warsztaty online, wirtualne spotkania peer-mentoringowe – to wszystko narzędzia, które już wcześniej były dostępne, ale dziś są bardziej zrozumiałe, pożądane i oczekiwane przez pracowników.
Warto nabywać i rozwijać cyfrowe kompetencje trenerskie ponieważ niezależnie od rozwoju pandemii wspominane formaty zostaną z nami już na zawsze.
Można skutecznie przeformatować szkolenie stacjonarne na szkolenia online, dopiero wtedy, gdy:
Kluczem będzie podejście do projektowania szkolenia w oparciu, nie o procesy grupowe (które pierwsze odpadają w online), a o nowo zdefiniowane cele szkolenia z poziomu kompetencji.
Oto kompletny set szkoleniowy dedykowany trenerom, którzy do tej pory:
I etap szkolenia (do 90 minut)
1. Omówienie dostępnych platform Webinarowych
2. Warstwa techniczna webinarów
3. Sesja pytań i odpowiedzi oraz wideo z sesji do pobrania.
4. Follow up
II etap szkolenia (do 90 minut)
1. Wykorzystywanie poszczególnych funkcjonalności platform w praktyce
2. Wskazówki trenerskie do prowadzenia webinarów
3. Sesja pytań i odpowiedzi oraz wideo z sesji do pobrania
4. Follow up
III etap szkolenia (do 90 minut)
1. Projektowanie webinaru meotdą kompetencyjną
2. Trudne sytuacje podczas prowadzenia webinarów
3. Sesja pytań i odpowiedzi oraz wideo z sesji do pobrania
4. Follow up
Po tej części uczestnicy będą mieligotowy do wdrożenia u siebie model kompetencyjny krok po kroku i jak przeprojektowywać szkolenia offline do online.
Co potrzebujesz przy wdrażaniu?
I etap szkolenia (do 90 minut)
1. Omówienie dostępnych platform Webinarowych
2. Warstwa techniczna webinarów
3. Sesja pytań i odpowiedzi oraz wideo z sesji do pobrania.
4. Follow up
II etap szkolenia (do 90 minut)
1. Wykorzystywanie poszczególnych funkcjonalności platform w praktyce
2. Wskazówki trenerskie do prowadzenia webinarów
3. Sesja pytań i odpowiedzi oraz wideo z sesji do pobrania
4. Follow up
III etap szkolenia (do 90 minut)
1. Projektowanie webinaru meotdą kompetencyjną
2. Trudne sytuacje podczas prowadzenia webinarów
3. Sesja pytań i odpowiedzi oraz wideo z sesji do pobrania
4. Follow up
Po tej części uczestnicy będą mieligotowy do wdrożenia u siebie model kompetencyjny krok po kroku i jak przeprojektowywać szkolenia offline do online.
Co potrzebujesz przy wdrażaniu?
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Praktyk i przedsiębiorca. Pracował z setkami zespołów sprzedażowych, z właścicielami dużych krajowych spółek i menadżerami średniego, oraz wyższego szczebla. Przez lata związany był z branżą farmaceutyczną, dla której opracował autorskie systemy efektywnej sprzedaży. Zdobywał również doświadczenie jako twórca zespołów sprzedażowych w firmach ubezpieczeniowych i w bankach. Na przestrzeni ośmiu lat pracy zawodowej stał się specjalistą w przygotowywaniu autorskich programów szkoleniowych, tworzonych z myślą o maksymalnym rozwinięciu potencjału i kompetencji uczestników. Współpracuje z firmami w zakresie budowania silnej, rozpoznawalnej marki, sprzedaży, zarządzania i przywództwa oraz prowadzenia perswazyjnych wystąpień publicznych. W pracy ceniony za profesjonalizm i doświadczenie biznesowe.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
O mobbingu warto jest rozmawiać. Każda jego forma i odmiana ma równie destruktywny wpływ i daleko idące konsekwencje prowadzące do pogorszenia relacji, demotywacji, wypalenia, destabilizacji psychicznej i emocjonalnej, rozpadu zespołowości. A wszystko to ma swój wyraz w jakości i efektywności pracy. W skrajnych przypadkach może prowadzić do sporów sądowych i zniszczenia wizerunku pracodawcy.
Różnorodne zespoły są bardziej efektywne i innowacyjne niż homogeniczne. Płeć, wiek, wykształcenie, wiedza, umiejętności i kompetencje, system wartości, kultura - organizacja skorzysta na różnorodności pracowników, kiedy da im szansę na wykorzystanie potencjału, wymianę i dzielenie się wiedzą. Kluczowe jest zrozumienie różnic i efektywne zarządzanie różnorodnością.
Szkolenie HR Business Partner uczy w jaki sposób budować swoją pozycję w organizacji, w relacji z biznesem, z pracownikami. Warsztat ma formułę mentoringową - uczestnicy otrzymają szereg praktycznych rekomendacji i narzędzi gotowych do wdrożenia. Zapraszamy na szkolenie przygotowujące do roli HR Business Partnera
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.