Jak usprawnić pracę przy pomocy pakietu office?
Praca biurowa to dla jednych zajęcie pełne wyzwań, a dla drugich kompletna nuda. Fakt, aby pracować na dłużej w biurze trzeba posiadać odpowiednie kompetencje. Wulkan energii, który wytwarza wokół siebie chaos długo w takim miejscu raczej nie wytrzyma.

Jak usprawnić pracę przy pomocy pakietu office?
Praca biurowa to dla jednych zajęcie pełne wyzwań, a dla drugich kompletna nuda. Fakt, aby pracować na dłużej w biurze trzeba posiadać odpowiednie kompetencje.
Wulkan energii, który wytwarza wokół siebie chaos długo w takim miejscu raczej nie wytrzyma. Sukces w pracy biurowej przynosi spokój i opanowanie, a poza tym doskonała znajomość programów biurowych, dzięki którym można znacznie usprawnić pracę.
Jak zwiększyć efektywność pracy za pomocą pakietu biurowego?
W wielu firmach używa się profesjonalnych narzędzi biurowych. Dostępne pakiety są wszechstronne. Jednym z najbardziej popularnych jest wciąż Microsoft Office, jednak już po piętach depczą mu chociażby darmowy Open Office czy pakiet firmowy od Google. Każda propozycja ma swoje zalety i wady.
Jednak starając się o pracę, należy zapoznać się z możliwościami tych programów. Niemal wszędzie jest obecnie wymagana przynajmniej podstawowa znajomość edytora tekstu czy też arkusza kalkulacyjnego. Używanie tych programów pozwala na szybszą realizację powierzonych zadań, przez co praca staje się jeszcze bardziej efektywna.
Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że w edytorze tekstu nie ma nic skomplikowanego, po co więc szkolić się z tego tematu. Rzeczywistość jest jednak zupełnie inna. Owszem, to nie sztuka napisać w Wordzie kilka linijek tekstu – z tym bez problemu powinien sobie poradzić nawet pierwszoklasista.
Sztuką jest natomiast obrobić fragment tekstu pod kątem jego struktury. Z tym już nie każdy sobie poradzi. Dobrym pomysłem na poszerzenie umiejętności z zakresu obsługi pakietów biurowych będzie specjalistyczne szkolenie zawierające część zarówno teoretyczną jak i praktyczną.
Kilkanaście godzin szkolenia powinno wystarczyć do tego, by poznać najważniejsze funkcje programów biurowych. Warto szkolić się nie tylko z Worda, równie potrzebny jest Excel. Excel w HR to narzędzie wykorzystywane na co dzień. Bez niego praca byłaby o wiele bardziej skomplikowana, a Excel pozwala dzięki stosowaniu formuł na szybkie obliczenia.
MS Word zaawansowany
Szkolenie Word przeznaczone jest dla osób mających już doświadczenie w pracy w edytorem teksu MS Word. Zakłada się, iż osoba pracowała w edytorze i chciałaby…MS Access - tworzenie aplikacji
Po szkoleniu uczestnik będzie w stanie korzystać z programu MS Access i wykonywać operacje w bazie w sposób najbardziej zaawansowany, będzie w stanie zaprojektować od…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej