Kreowanie wizerunku marki

Dla wielu osób marka stanowi koncepcję, która świadomie czy nie utrwalona zostanie w świadomości konsumentów, w związku zdanym produktem czy usługą, jaka sygnowana jest daną marką. Oczywistą sprawą jest, że każda z firm działających na rynku dąży wszelkimi sposobami do zbudowania pozytywnego wizerunku swojej marki – z różnym oczywiście skutkiem, gdyż nie każdemu sztuka ta udaje się perfekcyjnie.

zdjęcie - (the_title())

 

Dla wielu osób marka stanowi koncepcję, która świadomie czy nie utrwalona zostanie w świadomości konsumentów, w związku zdanym produktem czy usługą, jaka sygnowana jest daną marką. Oczywistą sprawą jest, że każda z firm działających na rynku dąży wszelkimi sposobami do zbudowania pozytywnego wizerunku swojej marki - z różnym oczywiście skutkiem, gdyż nie każdemu sztuka ta udaje się perfekcyjnie. Podstawą budowania pozytywnego wizerunku marki jest wzbudzanie w potencjalnych odbiorcach produktów czy usług pojawiających się pod daną marką, pozytywnych odczuć oraz skojarzeń. Im większe zainteresowanie kampanią reklamową danego produktu, tym prawdopodobieństwo, że zapadnie on w pamięć kontrahentom nieco wzrasta. Właśnie dlatego, wiele firm decyduje się na pozostanie wiernym sloganom oraz hasłom reklamowym przez bardzo długi okres czasu. Im częściej i dłużej konsumenci zapoznają się z reklamą danej marki, tym szansa na pozostanie jej w świadomości konsumentów jest znacznie większa. Na postrzeganie marki przez poszczególne osoby, przede wszystkim wpływ mają takie aspekty jak:


- stopień znajomości marki przez danego konsumenta
- miejsce jakie dana marka zajmuje w hierarchii wśród swoich konkurentów
- sposób postrzegania marki w odniesieniu do konkretnych zachowań różnego typu konsumentów, jakie są z nią związane
- przywiązanie konsumentów do ulubionych marek produktów
- odczucia konsumentów wobec nowej dla nich marki ( pozytywne, negatywne czy może całkowicie obojętne).


Choć wydawać by się mogło, że jest zupełnie inaczej, w rzeczywistości praca nad budowaniem pozytywnego wizerunku marki trwa dość długo i składa się z wielu, niekiedy w zależność od sytuacji dość złożonych etapów. Niezwykle istotne i pracochłonne jest opracowanie oznaczeń słownych oraz graficznych, które kojarzyć będą się z jedną konkretną marką. Na wizerunek marki składa się w głównej mierze jej nazwa oraz skojarzenia jakie wzbudza, graficzne oznaczenia, wizualna identyfikacja danej marki oraz symbole, jakie kojarzą się z daną marką. Każdy z aspektów wymaga dokładnego przemyślenia i zaplanowania.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

Zapraszamy do naszej

gamma Wiki +

Znajdziesz tam:
  • 800 pigułek wiedzy
  • 40 filmów edukacyjnych
  • ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.
Raporty HR
Raporty HR

Okręty flagowe naszej strefy wiedzy w wersji audio.

Video
Video

Szereg koncepcji, narzędzi i idei w wersji video.

Audio
Audio

Audiopigułki wiedzy w drodze do pracy czy w – trakcie spaceru.

Artykuły
Artykuły

Do przeczytania w lub do pobrania w formacie pdf.

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video
Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.