Najlepsi w oczach klientów

Ilość konkurencji na rynku sprawia, że konsumenci nie są w stanie podjąć decyzji, u kogo zakupić towary bądź z czyich usług skorzystać. W takiej sytuacji szukają oni dodatkowych informacji, które podpowiedzą im odpowiedź. Często w takim momencie zaglądają do Internetu w nadziei, że tam inni klienci określą swoje nastawienie do firmy.

zdjęcie - (the_title())

 

Ilość konkurencji na rynku sprawia, że konsumenci nie są w stanie podjąć decyzji, u kogo zakupić towary bądź z czyich usług skorzystać. W takiej sytuacji szukają oni dodatkowych informacji, które podpowiedzą im odpowiedź. Często w takim momencie zaglądają do Internetu w nadziei, że tam inni klienci określą swoje  nastawienie do firmy. Media społecznościowe, fora eksperckie, blog przy sklepach internetowych czy też strony głównej przedsiębiorstw mają służyć otwartej komunikacji. Można na nich zadawać pytania, uzyskiwać szybkie odpowiedzi czy też zwyczajnie poczytać o historii, dokonaniach i zamiarach przedsiębiorstwa.Obok technicznych aspektów takich jak domena, nazwa, logo czy komunikacja wizualna to właśnie te czynniki sprawiają, że kliencie zwracają uwagę na ofertę danej firmy, wybierając ją spośród innych. Cena i jakość produktu są jednak ściśle powiązane z tymi aspektami, stąd też należy koniecznie zwrócić na nie uwagę.

Jak najlepiej stworzyć pozytywny wizerunek firmy?

Najbezpieczniejszym wyjściem jest stopniowe, metodyczne i dokładne analizowanie wyników każdego działania oraz wyciąganie wniosków pomocnych w naprawie błędów albo do wykorzystania w przypadku pozytywnych rezultatów. Tylko tak przedsiębiorstwo ustali, jak wygląda jego indywidualny styl oraz odnajdzie odpowiedź na to, co jest jego najmocniejszą stroną. Służy to silniejszemu budowaniu relacji z klientami oraz wewnętrznej kultury firmy. Jeżeli pracownicy wiedzą, jakie są wyznawane przez nią wartości oraz się z nimi zgadzają, znacznie chętniej przekazują światu pozytywne komunikaty. Z większym zaangażowaniem obsługują klientów, z większą chęcia starają się wpływać na własne środowisko pracy, częściej przejmują inicjatywę, jeżeli zajdzie ku temu taka potrzeba.

Wizerunek firmy to obszar, po którym ostrożnie trzeba stawiać kroki. Jest to bardzo grząski grunt, gdzie jeden błąd może doprowadzić do wpadnięcia w pułapkę. Dlatego też wszystkie działania powinny być starannie przemyślane i służyć osiągnięciu konkretnego, zamierzonego wcześniej celu. Również te, które prowadzą do poprawienia ogólnego obrazu w oczach klientów.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

Zapraszamy do naszej

gamma Wiki +

Znajdziesz tam:
  • 800 pigułek wiedzy
  • 40 filmów edukacyjnych
  • ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.
Raporty HR
Raporty HR

Okręty flagowe naszej strefy wiedzy w wersji audio.

Video
Video

Szereg koncepcji, narzędzi i idei w wersji video.

Audio
Audio

Audiopigułki wiedzy w drodze do pracy czy w – trakcie spaceru.

Artykuły
Artykuły

Do przeczytania w lub do pobrania w formacie pdf.

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video
Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.