Strategia Employer Branding

Strategia Employer Branding jest dokumentem, który dość szczegółowo określa zakres działań, jakie podjęte zostać mają w Employer Branding. Chodzi tu po prostu o ułożenie odpowiedniego harmonogramu, przy pomocy którego znacznie szybciej i skuteczniej osiągnąć można wszystkie wyznaczone cele.

16 maja 2018
zdjęcie - Strategia Employer Branding

 

Strategia Employer Branding jest dokumentem, który dość szczegółowo określa zakres działań, jakie podjęte zostać mają w Employer Branding. Chodzi tu po prostu o ułożenie odpowiedniego harmonogramu, przy pomocy którego znacznie szybciej i skuteczniej osiągnąć można wszystkie wyznaczone cele. W dążeniu do realizacji wszystkich założeń, uwzględnione jednak zostać muszą niezbędne do realizacji celów zasoby, takie jak między innymi budżet, jakim firma dysponuje do zrealizowania w całości danego przedsięwzięcia. Dobra strategia Employer Branding polega także na umiejętnym przewidzeniu przeszkód oraz czynników wspomagających osiągniecie założonych celów. Chcąc dokładniej przyjrzeć się wszystkim składnikom tworzącym Employer Branding, zauważyć można że strategia EB składa się z następujących czynników:


- zespołu projektowego,
- planu komunikacji - dobra organizacja zakłada opracowanie komunikacji na każdym etapie realizacji projektu,
- badań marki pracodawcy - chodzi tu po prostu o doskonałe zaprojektowanie komunikacji oraz wszelkiej możliwej promocji danego projektu wewnątrz struktury organizacji,
- benchmark - charakterystyka działań konkurencji,
- charakterystyka grup docelowych,
- stworzenie listy największych atrybutów, jakimi bez wątpienia dana marka może się poszczycić,
- ustalenie wszystkich celów Employer Branding,
- sporządzenie listy wszystkich działań związanych ze strategią Employer Branding,
- opisowe podsumowanie wszystkich poszczególnych etapów pracy nad strategią Employer Branding.


Klucz do sukcesu tkwi w bezbłędnym określeniu tych najbardziej fundamentalnych założeń, na których dana marka w razie problemów będzie mogła opierać swoje działania. Ważne jest także, aby najważniejsze komunikaty pochodzące ze strategii Employer Branding, szybko i co najważniejsze skutecznie docierały do grupy docelowej, do której przede wszystkim są skierowane. Sprawny zespół budujący strategię Employer Branding będzie w stanie, nie tylko skutecznie prowadzić działania, ale również zoptymalizować wszystkie koszta, jakie ma drodze do realizacji założonych celów mogą wystąpić.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

21 kwietnia 2020
Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
21 kwietnia 2020
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
20 kwietnia 2020
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
20 kwietnia 2020
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
20 kwietnia 2020
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.
Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.