Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Wraz z upowszechnieniem się nowych metod monitorowania przez pracodawców zachowań pracowników, pojawiło się zagrożenie niewłaściwego i niezgodnego z prawem ich wykorzystania. Jest to szczególnie istotne w dobie tzw. pracy zdalnej, której powszechne stosowanie za sprawą COVID-19 stało się udziałem wielu organizacji. Coraz większego znaczenia nabiera kwestia dopuszczalności kontrolowania zachowań pracowników poprzez monitoring video, czy też „cyber – monitoring” komputerów służbowych, przy jednoczesnej konieczności poszanowania tzw. prywatności pracownika.
W dobie pracy zdalnej zachowanie granicy pomiędzy tym co prywatne a służbowe jest bardzo istotne, ponieważ brak przyjęcia pewnych rozwiązań organizacyjnych rodzi ryzyko naruszenia nie tylko prywatności pracownika ale również powstanie naruszeń ochrony danych osobowych. Również stan zagrożenia epidemiologicznego przekłada się na kształt tych rozwiązań organizacyjnych, w szczególności na Regulaminu pracy zdalnej, z uwagi na nowe obowiązki jakim w związku z COVID-19 obciążony jest pracodawca.
Należy ponadto zwrócić uwagę na zgodne z prawem wykorzystanie i przechowywanie uzyskanych poprzez monitoring danych osobowych pracowników.
Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę w zakresie zmienionych przepisów prawnych odnoszących się d monitorowania pracowników. Dowiedzą się jak skutecznie i zgodnie z prawem kontrolować osoby zatrudnione w taki sposób, aby w swoich działaniach, mających na celu obronę tajemnic i mienia firmy, nie naruszyć prawa pracowników do ochrony ich danych osobowych.
Wraz z upowszechnieniem się nowych metod monitorowania przez pracodawców zachowań pracowników, pojawiło się zagrożenie niewłaściwego i niezgodnego z prawem ich wykorzystania. Jest to szczególnie istotne w dobie tzw. pracy zdalnej, której powszechne stosowanie za sprawą COVID-19 stało się udziałem wielu organizacji. Coraz większego znaczenia nabiera kwestia dopuszczalności kontrolowania zachowań pracowników poprzez monitoring video, czy też „cyber – monitoring” komputerów służbowych, przy jednoczesnej konieczności poszanowania tzw. prywatności pracownika.
W dobie pracy zdalnej zachowanie granicy pomiędzy tym co prywatne a służbowe jest bardzo istotne, ponieważ brak przyjęcia pewnych rozwiązań organizacyjnych rodzi ryzyko naruszenia nie tylko prywatności pracownika ale również powstanie naruszeń ochrony danych osobowych. Również stan zagrożenia epidemiologicznego przekłada się na kształt tych rozwiązań organizacyjnych, w szczególności na Regulaminu pracy zdalnej, z uwagi na nowe obowiązki jakim w związku z COVID-19 obciążony jest pracodawca.
Należy ponadto zwrócić uwagę na zgodne z prawem wykorzystanie i przechowywanie uzyskanych poprzez monitoring danych osobowych pracowników.
Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę w zakresie zmienionych przepisów prawnych odnoszących się d monitorowania pracowników. Dowiedzą się jak skutecznie i zgodnie z prawem kontrolować osoby zatrudnione w taki sposób, aby w swoich działaniach, mających na celu obronę tajemnic i mienia firmy, nie naruszyć prawa pracowników do ochrony ich danych osobowych.
1. Zasady ochrony danych wynikające z RODO
2. Monitoring a ochrona danych osobowych pracowników – jakie są obowiązki pracodawcy jako administratora danych osobowych?
3 .Monitoring pracowników a ocena skutków przetwarzania dla ochrony danych czy pracodawca musi ją przeprowadzić?
4. Obowiązki informacyjne w zatrudnieniu w kontekście monitoringu. W jaki sposób przygotować informacje dla pracownika i czy pracownik musi ją podpisać?
5. Czy potrzebna jest zgoda pracownika na stosowanie monitoringu w zatrudnieniu?
6. Rodzaje monitoringu jakie mogą być stosowane w zatrudnieniu i zasady korzystania z nich przez pracodawcę
7. Monitorowanie pracowników w trybie pracy zdalnej – jak nie naruszyć prawa pracownika do prywatności?
8. Działania kontrolne pracodawcy w związku z Covid-19
9. Monitorowanie na zlecenie np. przez firmę ochroniarską
10. Zasady przetwarzania danych osobowych z monitoringu. Kto i kiedy ma do nich dostęp?
11. Prawa osób objętych monitoringiem
12. Pracownicy i inni uczestnicy procesu przetwarzania danych (klienci, kontrahenci) w drodze monitoringu wizyjnego
Część II – Praca zdalna
1. Definicja pracy zdalnej – czy praca zdalna to telepraca?
2. Zasady wykonywania pracy zdalnej
3. Niezbędna dokumentacja organizacji w zakresie wykonywania pracy zdalnej
4. Zasady prawidłowego procesu pracy zdalnej
5. Kto dostarcza sprzęt niezbędny do wykonywania pracy zdalnej?
6. Jakie są zasady dot. ubezpieczenia sprzętu?
7. Jak w trakcie wykonywania pracy zdalnej zabezpieczyć informacje poufne, w tym dane osobowe?
8. Kto przy pracy zdalnej pokrywa koszt organizacji stanowiska pracy?
9. Jakie są możliwości monitorowania (kontroli) pracownika zdalnego?
10. Jakie zasady wprowadzić aby prawidłowo rozliczać czas pracy pracownika zdalnego?
11. Jak w ramach pracy zdalnej wykonywać obowiązki pracodawcy z zakresu BHP?
1. Zasady ochrony danych wynikające z RODO
2. Monitoring a ochrona danych osobowych pracowników – jakie są obowiązki pracodawcy jako administratora danych osobowych?
3 .Monitoring pracowników a ocena skutków przetwarzania dla ochrony danych czy pracodawca musi ją przeprowadzić?
4. Obowiązki informacyjne w zatrudnieniu w kontekście monitoringu. W jaki sposób przygotować informacje dla pracownika i czy pracownik musi ją podpisać?
5. Czy potrzebna jest zgoda pracownika na stosowanie monitoringu w zatrudnieniu?
6. Rodzaje monitoringu jakie mogą być stosowane w zatrudnieniu i zasady korzystania z nich przez pracodawcę
7. Monitorowanie pracowników w trybie pracy zdalnej – jak nie naruszyć prawa pracownika do prywatności?
8. Działania kontrolne pracodawcy w związku z Covid-19
9. Monitorowanie na zlecenie np. przez firmę ochroniarską
10. Zasady przetwarzania danych osobowych z monitoringu. Kto i kiedy ma do nich dostęp?
11. Prawa osób objętych monitoringiem
12. Pracownicy i inni uczestnicy procesu przetwarzania danych (klienci, kontrahenci) w drodze monitoringu wizyjnego
Część II – Praca zdalna
1. Definicja pracy zdalnej – czy praca zdalna to telepraca?
2. Zasady wykonywania pracy zdalnej
3. Niezbędna dokumentacja organizacji w zakresie wykonywania pracy zdalnej
4. Zasady prawidłowego procesu pracy zdalnej
5. Kto dostarcza sprzęt niezbędny do wykonywania pracy zdalnej?
6. Jakie są zasady dot. ubezpieczenia sprzętu?
7. Jak w trakcie wykonywania pracy zdalnej zabezpieczyć informacje poufne, w tym dane osobowe?
8. Kto przy pracy zdalnej pokrywa koszt organizacji stanowiska pracy?
9. Jakie są możliwości monitorowania (kontroli) pracownika zdalnego?
10. Jakie zasady wprowadzić aby prawidłowo rozliczać czas pracy pracownika zdalnego?
11. Jak w ramach pracy zdalnej wykonywać obowiązki pracodawcy z zakresu BHP?
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Project Manager
tel. kom.: +48 505 273 483
fax: (22) 266 08 51
Project Manager
tel. kom.: +48 505 273 483
fax: (22) 266 08 51
Project Manager
tel. kom.: +48 505 273 483
fax: (22) 266 08 51
Od 1 sierpnia 2022 r. mają wejść w życie zmiany w Kodeksie pracy wynikające z konieczności wdrożenia 2 dyrektyw unijnych dotyczących warunków pracy oraz rodzicielstwa, zwanej dyrektywą work-life balance. Ich wdrożenie spowoduje konieczność wprowadzenia zmian w treści umów o pracę oraz w innych dokumentach kadrowych, ale ułatwi też elektroniczny obieg dokumentacji pracowniczej. Niestety konieczne będzie podawanie przyczyny wypowiedzenia także w przypadku umów na czas określony.
HR BUSINESS PARTNER oprócz wiedzy HR-owej musi się także dobrze poruszać w obszarze przepisów prawa pracy, gdyż w wielu działaniach prowadzonych przez HR BP nie da się od nich uciec. HR BP uczestniczy w procesach podwyżkowych, nakładaniu kar porządkowych, czy działaniach mających na celu przeciwdziałanie dyskryminacji oraz mobbingowi, a tu także nie da się uciec od przepisów prawa pracy.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.