Obsługa roszczeń z tytułu rękojmi i gwarancji dla Zamawiających i Wykonawców Z uwzględnieniem rynku deweloperskiego

Szkolenia - energetyka, inwestycje onlineotwartezamkniete

Rękojmia a Gwarancja a Odpowiedzialność na zasadach ogólnych. Uprawnienia z rękojmi. Udzielenie i realizacja gwarancji. Obsługa roszczeń z tytułu rękojmi lub gwarancji. Techniczne podejście do najczęstszych wad budowlanych. Protokół z wizyty terenowej.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Do udziału w warsztatach zapraszamy pracowników działów: pracowników firm występujących w procesie budowlanym zarówno po stronie wykonawcy, podwykonawcy jak i inwestora, firm deweloperskich, budowlanych i projektowych, pracowników organów administracji architektoniczno- budowlanej, powiatowego i wojewódzkiego nadzoru budowlanego, wydziałów inwestycji w urzędach gmin, powiatów i urzędach marszałkowskich.

WYMAGANIA SPRZĘTOWE:

  • KOMPUTER
  • STAŁE ŁĄCZE INTERNETOWE
  • Aktualna przeglądarka Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, lub Opera
  • System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.

Szkolenie online to nowoczesny format szkoleniowy wykorzystujący transmisję audio-wideo w czasie rzeczywistym. Technologia typu „Streaming” umożliwia przesyłanie takich danych jak fonia, wizja i tekst „na żywo” dzięki czemu uczestnik otrzymuje pełnowartościowe szkolenie nie wstając zza swojego biurka.

Do udziału w warsztatach zapraszamy pracowników działów: pracowników firm występujących w procesie budowlanym zarówno po stronie wykonawcy, podwykonawcy jak i inwestora, firm deweloperskich, budowlanych i projektowych, pracowników organów administracji architektoniczno- budowlanej, powiatowego i wojewódzkiego nadzoru budowlanego, wydziałów inwestycji w urzędach gmin, powiatów i urzędach marszałkowskich.

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Rękojmia a Gwarancja a Odpowiedzialność na zasadach ogólnych

  • Warte odnotowania zmiany w Kodeksie Cywilnym oraz dominujące i najnowsze trendy orzecznicze w ostatnich latach w zakresie rękojmi i gwarancji
  • Różnice w zakresie regulacji w modelu B2C i B2B

Uprawnienia z rękojmi

  • Wada fizyczna – niezgodność rzeczy sprzedanej z umową
  • Wada prawna – katalog przesłanek kwalifikacji
  • Wada istotna i nieistotna na gruncie prawnym
  • Podstawy zwolnienia z odpowiedzialności
  • Termin rozpoczęcia okresu rękojmi (wydanie lokalu a przeniesienie praw własności)
  • Odstąpienie od umowy
  • Koszty realizacji uprawnień z rękojmi
  • Roszczenia właściciela lokalu a roszczenia wspólnoty mieszkaniowej – wady części wspólnych

Udzielenie i realizacja gwarancji

  • Wymagana treść dokumentu gwarancji
  • Ustawowy zakres obowiązków gwarancyjnych
  • Jakich rodzajów roszczeń może dochodzić klient od wykonawcy na podstawie gwarancji
  • Formułowanie klauzul gwarancyjnych w ramach umowy

Obsługa roszczeń z tytułu rękojmi lub gwarancji

  • Rozwiązania organizacyjne w zakresie obsługi wpływających roszczeń
  • Metody minimalizowania ryzyka wystąpienia i ujawnienia wady
  • Ustawa a praktyka w obsłudze posprzedażowej (niska świadomość klienta, ustawa a faktyczna obsługa klienta)
  • Wydanie rzeczy sprzedanej (wydanie lokalu) – przesłanki i wymagania
  • Przygotowanie lokalu do wydania (zakres przekazywanej dokumentacji, techniczne przygotowanie lokalu)
  • Odbiór techniczny lokalu w obliczu opóźnień w realizacji umowy
  • Instrukcja użytkowania lokalu
  • Weryfikacja zgłoszonych reklamacji na gruncie proceduralnym i technicznym
  • Przerwanie i zawieszenie biegu terminów reklamacyjnych
  • Wada istotna i nieistotna na gruncie technicznym
  • Czynności weryfikacyjne w ramach oględzin wady – zabezpieczenie materiału poglądowego
  • Wykorzystanie kompetencji miękkich w obsłudze posprzedażowej (np. asertywność)
  • Obsługa problematycznego klienta (obsługa przedsądowych wezwań, ryzyko pozwu czy wykonawstwa zastępczego)

Techniczne podejście do najczęstszych wad budowlanych

  • Uznanie zgłoszonych roszczeń i terminy obsługi przyjętego zgłoszenia
  • Normalne zużycie rzeczy
  • Nieprawidłowe użytkowanie przez Zamawiającego wykonanego obiektu
  • Odpowiedzialność za zmiany dokonane przez Nabywcę
  • Brak obowiązkowych przeglądów okresowych i gwarancyjnych
  • Zmiany i roboty budowlane na nieruchomościach sąsiednich powodujące powstawanie uszkodzeń

Protokół z wizyty terenowej

  • Dokumentowanie wad zgłoszonych przez klienta
  • Rozwiązania techniczne w ramach napraw i ich akceptacja przez klienta
  • Potwierdzanie prawidłowości wykonanych prac

Rękojmia a Gwarancja a Odpowiedzialność na zasadach ogólnych

  • Warte odnotowania zmiany w Kodeksie Cywilnym oraz dominujące i najnowsze trendy orzecznicze w ostatnich latach w zakresie rękojmi i gwarancji
  • Różnice w zakresie regulacji w modelu B2C i B2B

Uprawnienia z rękojmi

  • Wada fizyczna – niezgodność rzeczy sprzedanej z umową
  • Wada prawna – katalog przesłanek kwalifikacji
  • Wada istotna i nieistotna na gruncie prawnym
  • Podstawy zwolnienia z odpowiedzialności
  • Termin rozpoczęcia okresu rękojmi (wydanie lokalu a przeniesienie praw własności)
  • Odstąpienie od umowy
  • Koszty realizacji uprawnień z rękojmi
  • Roszczenia właściciela lokalu a roszczenia wspólnoty mieszkaniowej – wady części wspólnych

Udzielenie i realizacja gwarancji

  • Wymagana treść dokumentu gwarancji
  • Ustawowy zakres obowiązków gwarancyjnych
  • Jakich rodzajów roszczeń może dochodzić klient od wykonawcy na podstawie gwarancji
  • Formułowanie klauzul gwarancyjnych w ramach umowy

Obsługa roszczeń z tytułu rękojmi lub gwarancji

  • Rozwiązania organizacyjne w zakresie obsługi wpływających roszczeń
  • Metody minimalizowania ryzyka wystąpienia i ujawnienia wady
  • Ustawa a praktyka w obsłudze posprzedażowej (niska świadomość klienta, ustawa a faktyczna obsługa klienta)
  • Wydanie rzeczy sprzedanej (wydanie lokalu) – przesłanki i wymagania
  • Przygotowanie lokalu do wydania (zakres przekazywanej dokumentacji, techniczne przygotowanie lokalu)
  • Odbiór techniczny lokalu w obliczu opóźnień w realizacji umowy
  • Instrukcja użytkowania lokalu
  • Weryfikacja zgłoszonych reklamacji na gruncie proceduralnym i technicznym
  • Przerwanie i zawieszenie biegu terminów reklamacyjnych
  • Wada istotna i nieistotna na gruncie technicznym
  • Czynności weryfikacyjne w ramach oględzin wady – zabezpieczenie materiału poglądowego
  • Wykorzystanie kompetencji miękkich w obsłudze posprzedażowej (np. asertywność)
  • Obsługa problematycznego klienta (obsługa przedsądowych wezwań, ryzyko pozwu czy wykonawstwa zastępczego)

Techniczne podejście do najczęstszych wad budowlanych

  • Uznanie zgłoszonych roszczeń i terminy obsługi przyjętego zgłoszenia
  • Normalne zużycie rzeczy
  • Nieprawidłowe użytkowanie przez Zamawiającego wykonanego obiektu
  • Odpowiedzialność za zmiany dokonane przez Nabywcę
  • Brak obowiązkowych przeglądów okresowych i gwarancyjnych
  • Zmiany i roboty budowlane na nieruchomościach sąsiednich powodujące powstawanie uszkodzeń

Protokół z wizyty terenowej

  • Dokumentowanie wad zgłoszonych przez klienta
  • Rozwiązania techniczne w ramach napraw i ich akceptacja przez klienta
  • Potwierdzanie prawidłowości wykonanych prac

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:

OPINIE O SZKOLENIACH

Monika Tarczyńska-Nowak


Specjalista ds. szkoleń
tel.: 505 273 500
fax: 22 266 08 51
m.tarczynska-nowak@projektgamma.pl
Monika Tarczyńska-Nowak

Monika Tarczyńska-Nowak


Specjalista ds. szkoleń
tel.: 505 273 500
fax: 22 266 08 51
m.tarczynska-nowak@projektgamma.pl
Monika Tarczyńska-Nowak

Monika Tarczyńska-Nowak


Specjalista ds. szkoleń
tel.: 505 273 500
fax: 22 266 08 51
m.tarczynska-nowak@projektgamma.pl
Monika Tarczyńska-Nowak
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia - energetyka, inwestycje

Wprowadzenie do tematyki gospodarowania nieruchomościami. Zakres regulacji ustawowych. Podstawowe pojęcia w gospodarce nieruchomościami i lokalowej. Podziały nieruchomości. Przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości. Opłaty adiacenckie. Prawo pierwokupu. Wywłaszczanie nieruchomości i odszkodowania.
2024-08-19
19 sierpnia 2024
2024-08-19
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Przybliżenie poszczególnych elementów specustawy drogowej, głównie przygotowania wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych oraz jego składowych (mapy, opinie, decyzje administracyjne). Zapoznanie z procedurą uzyskiwania decyzji ZRID oraz możliwych innych postępowań administracyjnych w trybie. odwoławczym i nadzwyczajnym, w tym skutków z nimi związanymi,

2024-08-29
29 sierpnia 2024
2024-08-29
Szkolenie online Szkolenie online

Celem szkolenia jest zaznajomienie różnych grup zawodowych z mapami jako dokumentami wykorzystywanymi w wielu procesach inwestycyjnych, administracyjnych, cywilnych. O mapie jako przedstawieniu w sposób subiektywny obrazu rzeczywistości i jego dokumentowaniu.

2024-09-13
13 września 2024
2024-09-13
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
kontakt

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.