Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników, przedstawicieli kadry menedżerskiej, z najbardziej aktualnym orzecznictwem sądów powszechnych oraz stanowiskami administracji publicznej dotyczących najczęściej spotykanych kwestii, które nie zostały wystarczająco precyzyjnie uregulowane w przepisach prawa, tak aby rozwiać wątpliwości uczestników co do prawidłowego postępowania w różnych sytuacjach spotykanych w praktyce.
Szkolenie ma formułę warsztatową, opartą o analizę stanów faktycznych które doprowadziły do omawianych rozstrzygnięć wraz z omówieniem innych możliwych rozwiązań.
Szkolenie online podczas którego uczestnicy rozmawiają z trenerem bezpośrednio oraz przy pomocy czatu.
Niezbędne jest stałe łącze internetowe, mikrofon, opcjonalnie kamera.
Szkolenie odbywa się na platformie clickmeeting.
WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
1. Jakie skutki grożą pracodawcy w razie nieudzielenia pracownikowi odpoczynku dobowego?
2. Jakie skutki grożą pracodawcy w razie nieudzielenia pracownikowi odpoczynku tygodniowego?
3. Czy dopuszczalne jest stosowanie różnych definicji niedziel i pory nocnej dla różnych grup pracowników?
4. Czy można cofnąć zgodę na łączenie przerw na karmienie?
5. Jak należy traktować przestoje w pracy?
6. Czy czas wolny za nadgodziny może być wliczany do odpoczynku tygodniowego?
7. Co jeżeli ewidencja czasu pracy nie jest prowadzona lub jest prowadzona niedokładnie?
8. Spory o ustalanie liczby przepracowanych godzin w zadaniowym systemie czasu pracy
9. Prawidłowe stosowanie zadaniowego systemu czasu pracy
10. Kiedy jest możliwe wynagrodzenie za nadgodziny kadry kierowniczej?
11. Czy czas dyżuru „pod telefonem” może być uznany za czas pracy?
12. Kiedy występują godziny nadliczbowe pracownika mobilnego?
13. Co prócz diety przysługuje pracownikowi w podróży krajowej?
14. Jakie są zasady zliczania czasu pracy w podróży służbowej?
15. Jakie dodatki przysługują pracownikowi za nadgodziny w niedzielę i po 24 godzinnej zmianie?
16. Czy praca poza normalnymi godzinami pracy to zawsze będą godziny nadliczbowe?
17. W jaki sposób wyznaczać pracę w nadgodzinach?
18. Jak należy obliczać nadgodziny, gdy dobowa norma czasu pracy jest inna niż 8 godzin?
19. Jak ustalić kiedy pracownicy zatrudnieni w niepełnym wymiarze mają godziny nadliczbowe
1. Od jakiego momentu pracownik przebywa na urlopie wypoczynkowym?
2. Czy istnieje obowiązek udzielenia urlopu na żądanie?
3. Co jeżeli pracodawca nie wyrazi zgody na urlop na żądanie?
4. Kiedy urlop na żądanie jest bezpodstawny?
5. Jak prawidłowo usprawiedliwiać nieobecności?
6. Jak prawidłowo odwoływać pracownika z urlopu?
7. Czy można odwołać pracownika z wolnego za nadgodziny?
1. Czy pracownica w ciąży może cofnąć wypowiedzenie złożone przez siebie?
2. Prawidłowe formułowanie oświadczenia o wypowiedzeniu umowy o pracę
3. Rozwiązywanie umowy o pracę za porozumieniem stron – czy zawsze odbywa się bez problemów?
4. Formułowanie dobrej przyczyny wypowiedzenia umowy o pracę z przyczyn leżących po jego stronie oraz po stronie pracodawcy
5. Zasady prawidłowych doręczeń pism wypowiadających umowę o pracę
6. Uprawnienia pracowników szczególnie chronionych przed rozwiązaniem stosunku pracy (związkowcy, kobiety w ciąży, osoby w wieku przedemerytalnym, członkowie rady pracowników itd.)?
7. Zasady rozwiązywania umów w trybie natychmiastowym
8. Termin na dyscyplinarkę – ile pracodawca ma czasu na decyzję?
9. Dopuszczalne przyczyny rozwiązania umowy w trybie dyscyplinarnym
10. Zasady rozwiązywania umów o pracę w trybie natychmiastowym bez winy pracownika
1. Zasady odpowiedzialności pracownika za szkodę wyrządzoną pracodawcy
2. Odpowiedzialność pracownika w razie umyślnego naruszenia jego obowiązków
3. Odpowiedzialność cywilna organizatora nielegalnego strajku
4. Możliwość zawarcia ugody pozasądowej z pracownikiem który wyrządził szkodę
5. Przedawnienie roszczeń o naprawę szkód wyrządzonych pracodawcy
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Zapraszamy na szkolenie, które stanowi podsumowanie ostatnich zmian z uwzględnieniem nowych rozporządzeń i stanowisk urzędowych w tym zakresie. Dodatkowo podczas szkolenia zostaną poruszone kwestie z planowanym wdrożeniem dyrektywy o sygnalistach.
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy w zakresie nowych instrumentów, jakie pracodawcy mogą wykorzystać w celu optymalizacji kosztów zatrudnienia. Instrumenty te dotyczą tak redukcji zatrudnienia (zwolnień), jak też obniżenia wysokości wynagrodzeń pracowników.
Opowiemy o tym jak wygląda rola IOD w ocenie organów nadzoru, na czym polega konflikt interesów, jak powinny funkcjonować polityki i procedury, a także jak wspierać organizację w ewidencjonowaniu incydentów, ocenie oraz zgłaszaniu naruszeń.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.