ABC interwencji kryzysowej dla menedżerów oraz działów HR – warsztat online

Szkolenia HR onlineotwartezamkniete

Szkolenie nadaje strukturę i dostarcza narzędzi rozmowie z pracownikiem, rozmowie o charakterze interwencji kryzysowej. Sytuacja  wywołująca silne emocje, zaburzająca poczucie bezpieczeństwa może prowadzić do trwałego impasu psychologicznego i produktywnościowego pracownika. Służebną rolę HR i menedżera rozumiemy również w ten sposób, aby pomagać pracownikom ten impas przełamywać.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Jednym, ze wspomnianych wyzwań, jest oprócz bieżącej komunikacji, konieczność wspierania współpracowników i przeprowadzania rozmów o podwyższonej trudności relacyjno – emocjonalniej, a także wymagających natychmiastowego interweniowania w sytuacjach gdy, pojawiają się silne stany pobudzenia emocjonalnego, zwłaszcza wzrost lęków u współpracowników.

Przesilenia te wiążą się, między innymi z: obawami o zdrowie i życie własne oraz najbliższych członków rodziny, zagrożeniem utratą pracy i kryzysem ekonomiczny, rozłąką z bliski lub ze stanem izolacji.

Głównym celem warsztatu jest przygotowanie i wzmocnienie kompetencji pracowników działów HR oraz menedżerów w zakresie prowadzenia interwencji kryzysowych.

Jednym, ze wspomnianych wyzwań, jest oprócz bieżącej komunikacji, konieczność wspierania współpracowników i przeprowadzania rozmów o podwyższonej trudności relacyjno – emocjonalniej, a także wymagających natychmiastowego interweniowania w sytuacjach gdy, pojawiają się silne stany pobudzenia emocjonalnego, zwłaszcza wzrost lęków u współpracowników.

Przesilenia te wiążą się, między innymi z: obawami o zdrowie i życie własne oraz najbliższych członków rodziny, zagrożeniem utratą pracy i kryzysem ekonomiczny, rozłąką z bliski lub ze stanem izolacji.

Głównym celem warsztatu jest przygotowanie i wzmocnienie kompetencji pracowników działów HR oraz menedżerów w zakresie prowadzenia interwencji kryzysowych.

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Kontekst pracy – czyli co wokół nas

  • Występujące obecnie rodzaje kryzysów
  • Z czym spotykamy się w kontaktach ze współpracownikami
  • Indywidualne reakcje na sytuacje kryzysowe
  • Test Psychicznych Skutków Izolacji

2. Emocje w kryzysie – zagrożenie czy informacja

  • Czym są emocje oraz jakie jest ich znaczenie dla funkcjonowania człowieka?
  • Jak radzić sobie z lękiem własny i współpracowników?

3. Podstawowe umiejętności prowadzenia interwencji kryzysowej – narzędzia i techniki

  • Sześcioetapowy model interwencji kryzysowej
  • Jak definiować problem?
  • Jak zapewnić bezpieczeństwo w kontakcie bezpośrednim i online?
  • Jak zapewniać wsparcie?
  • Metody prowadzenia rozmowy wspomagające interwencję kryzysową

4. I co dalej, czyli dokąd kierować osoby w kryzysie

  • Czy jednorazowy kontakt wystarczy?
  • Kto może udzielać dalszej pomocy?
  • Instytucje udzielające pomocy psychologiczne, psychoterapeutycznej

5. Jak dbać o siebie jako interwenta kryzysowego

  • Świadomość swoich umiejętności
  • Baza dobrych praktyk

1. Kontekst pracy – czyli co wokół nas

  • Występujące obecnie rodzaje kryzysów
  • Z czym spotykamy się w kontaktach ze współpracownikami
  • Indywidualne reakcje na sytuacje kryzysowe
  • Test Psychicznych Skutków Izolacji

2. Emocje w kryzysie – zagrożenie czy informacja

  • Czym są emocje oraz jakie jest ich znaczenie dla funkcjonowania człowieka?
  • Jak radzić sobie z lękiem własny i współpracowników?

3. Podstawowe umiejętności prowadzenia interwencji kryzysowej – narzędzia i techniki

  • Sześcioetapowy model interwencji kryzysowej
  • Jak definiować problem?
  • Jak zapewnić bezpieczeństwo w kontakcie bezpośrednim i online?
  • Jak zapewniać wsparcie?
  • Metody prowadzenia rozmowy wspomagające interwencję kryzysową

4. I co dalej, czyli dokąd kierować osoby w kryzysie

  • Czy jednorazowy kontakt wystarczy?
  • Kto może udzielać dalszej pomocy?
  • Instytucje udzielające pomocy psychologiczne, psychoterapeutycznej

5. Jak dbać o siebie jako interwenta kryzysowego

  • Świadomość swoich umiejętności
  • Baza dobrych praktyk

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:
  • interwencja kryzysowa
  • emocje
  • stres
  • szkolenie online

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Anna Staniszewska


Front Desk Manager
tel.: 505 273 550
biuro@projektgamma.pl
Anna Staniszewska

Matylda Foltyn


Specjalistka ds. szkoleń otwartych
tel.: 506 644 921
m.foltyn@projektgamma.pl
Matylda Foltyn

Matylda Foltyn


Specjalistka ds. szkoleń otwartych
tel.: 506 644 921
m.foltyn@projektgamma.pl
Matylda Foltyn
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia HR

Już na początku lat 90. specjaliści ds. HR zdali sobie sprawę, że samo bycie "zadowolonym" nie jest wystarczające, aby pracownicy w pełni wykorzystywali swój potencjał i dawali maksymalną wartość dla firmy.  Zaangażowanie, nie „zadowolenie”, to jeden z tych pozornie nieuchwytnych wskaźników, które mogą mieć ogromny wpływ na wyniki finansowe firmy. Dlatego dla najlepszych organizacji mapowanie podróży pracownika i zarządzanie jego doświadczeniem stało się stałą praktyką.

2024-07-25
25 lipca 2024 - 26 lipca 2024
2024-07-26
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Po raz pierwszy znaleźliśmy się w sytuacji równowagi sił pomiędzy rekruterem a kandydatem. Dotyczy to zarówno  stanowisk wymagających specjalistycznej wiedzy, kompetencji jak i tych, na które doświadczenie nie jest wymagane.

2024-08-27
27 sierpnia 2024 - 28 sierpnia 2024
2024-08-28
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Różnorodne zespoły są bardziej efektywne i innowacyjne niż homogeniczne. Płeć, wiek, wykształcenie, wiedza, umiejętności i kompetencje, system wartości, kultura - organizacja skorzysta na różnorodności pracowników, kiedy da im szansę na wykorzystanie potencjału, wymianę i dzielenie się wiedzą. Kluczowe jest zrozumienie różnic i efektywne zarządzanie różnorodnością.

2024-09-10
10 września 2024 - 11 września 2024
2024-09-11
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
kontakt

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.