Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Tradycyjne podejście rozwojowe oparte o szkolenia zawodowe oraz kompetencyjne już nam nie
wystarczy i dostrzega to coraz więcej firm. Potrzebujemy podejścia holistycznego, wellbeingowego skupionego na dobrostanie pracownika, by reperować to, co nastąpiło w wyniku ogromnego przyspieszenia, zwiększających się wymagań oraz przeładowania maksymalizacją
zysków i optymalizacją procesów.
Ostatnia dekada, a już zdecydowanie ostatnie dwa lata pokazały, że większość firm nie ma
wypracowanych metod radzenia sobie z niepewnością, obniżeniem funkcjonowania emocjonalno-poznawczego i zadbaniem o dobrostan pracowników.
Wellbeing jest odpowiedzią na wciąż pogłębiające się trudności związane z naszym zdrowiem i odpornością psychiczną, które są coraz bardziej dostrzegalne w środowisku biznesowym. Poszukiwanie witalności, równowagi i spełnienia, szczególnie w ostatnich latach tak mocno nam towarzyszące, prowadzi nas w nowe kierunki potrzebnego rozwoju firm.
Instytut Gallupa ujawnia wyniki badań wykazujące, że prawidłowo wdrożona i przemyślana
polityka dobrostanu obniża rotację (26%- 61%), zaś pracownicy są bardziej lojalni i zaangażowani
w swoje zadania (15%).
Tradycyjne podejście rozwojowe oparte o szkolenia zawodowe oraz kompetencyjne już nam nie
wystarczy i dostrzega to coraz więcej firm. Potrzebujemy podejścia holistycznego, wellbeingowego skupionego na dobrostanie pracownika, by reperować to, co nastąpiło w wyniku ogromnego przyspieszenia, zwiększających się wymagań oraz przeładowania maksymalizacją
zysków i optymalizacją procesów.
Ostatnia dekada, a już zdecydowanie ostatnie dwa lata pokazały, że większość firm nie ma wypracowanych metod radzenia sobie z niepewnością, obniżeniem funkcjonowania emocjonalno-poznawczego i zadbaniem o dobrostan pracowników.
Wellbeing jest odpowiedzią na wciąż pogłębiające się trudności związane z naszym zdrowiem i odpornością psychiczną, które są coraz bardziej dostrzegalne w środowisku biznesowym. Poszukiwanie witalności, równowagi i spełnienia, szczególnie w ostatnich latach tak mocno nam towarzyszące, prowadzi nas w nowe kierunki potrzebnego rozwoju firm.
Instytut Gallupa ujawnia wyniki badań wykazujące, że prawidłowo wdrożona i przemyślana
polityka dobrostanu obniża rotację (26%- 61%), zaś pracownicy są bardziej lojalni i zaangażowani
w swoje zadania (15%).
Tradycyjne podejście rozwojowe oparte o szkolenia zawodowe oraz kompetencyjne już nam nie
wystarczy i dostrzega to coraz więcej firm. Potrzebujemy podejścia holistycznego, wellbeingowego skupionego na dobrostanie pracownika, by reperować to, co nastąpiło w wyniku ogromnego przyspieszenia, zwiększających się wymagań oraz przeładowania maksymalizacją
zysków i optymalizacją procesów.
Ostatnia dekada, a już zdecydowanie ostatnie dwa lata pokazały, że większość firm nie ma wypracowanych metod radzenia sobie z niepewnością, obniżeniem funkcjonowania emocjonalno-poznawczego i zadbaniem o dobrostan pracowników.
Wellbeing jest odpowiedzią na wciąż pogłębiające się trudności związane z naszym zdrowiem i odpornością psychiczną, które są coraz bardziej dostrzegalne w środowisku biznesowym. Poszukiwanie witalności, równowagi i spełnienia, szczególnie w ostatnich latach tak mocno nam towarzyszące, prowadzi nas w nowe kierunki potrzebnego rozwoju firm.
Instytut Gallupa ujawnia wyniki badań wykazujące, że prawidłowo wdrożona i przemyślana
polityka dobrostanu obniża rotację (26%- 61%), zaś pracownicy są bardziej lojalni i zaangażowani
w swoje zadania (15%).
I moduł
Rola Wellbeingu w obecnych czasach
II moduł
Modele Wellbeingu
III moduł
Obszary Wellbeingu
IV moduł
Wdrażanie Wellbeingu
V moduł
Przykłady programów
Metody pracy
Prezentacja zagadnień z elementami dyskusji, Q&A, praca indywidualna, analiza
porównawcza.
Uczestnicy w trakcie szkolenia
I moduł
Rola Wellbeingu w obecnych czasach
II moduł
Modele Wellbeingu
III moduł
Obszary Wellbeingu
IV moduł
Wdrażanie Wellbeingu
V moduł
Przykłady programów
Metody pracy
Prezentacja zagadnień z elementami dyskusji, Q&A, praca indywidualna, analiza
porównawcza.
Uczestnicy w trakcie szkolenia
I moduł
Rola Wellbeingu w obecnych czasach
II moduł
Modele Wellbeingu
III moduł
Obszary Wellbeingu
IV moduł
Wdrażanie Wellbeingu
V moduł
Przykłady programów
Metody pracy
Prezentacja zagadnień z elementami dyskusji, Q&A, praca indywidualna, analiza
porównawcza.
Uczestnicy w trakcie szkolenia
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Według badań Wynhurst Group, w ciągu pierwszych 45 dni zatrudnienia występuje 22 proc. rotacja pracowników.
Dyplomowany psycholog organizacji i trener z 16-letnim doświadczeniem. Od roku 2005 prowadzi projekty doradczo-szkoleniowe rozwijając potencjał osobisty i zawodowy kadry zarządzającej oraz pracowników. Jako akredytowany coach ACC prowadzi sesje coachingowe kierując się praktyką wyznaczoną światowym standardem. Pracuje w języku polskim i angielskim wspierając klientów w Polsce i poza jej granicami (m.in: UK, Hiszpania, US, Brazylia, Belgia, Indie). Przez 8 lat związana z projektami rozwojowymi działów HR oraz procesami oceny i rozwoju managerów AC/DC. Obecnie jej główne obszary działań to programy i szkolenia wellbeingowe, coaching i rozwój kompetencji osobistych w środowisku biznesowym. Ponadto jako psychotraumatolog prowadzi wsparcie psychologiczne kadry zarządzającej i pracowników korporacji w ramach programów opieki zdrowotnej. Członkini międzynarodowych stowarzyszeń ACBS i ICF.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Jak wykorzystać siłę opiniotwórczą pracowników i ich środowiska, aby firma wydawała się atrakcyjna jako pracodawca, przyciągała dobrych specjalistów oraz współpracowników, ograniczała kosztowną fluktuację kadr i jednocześnie budowała pożądaną reputację na rynku? Szkolenia employer branding - zapraszamy.
Różnorodne zespoły są bardziej efektywne i innowacyjne niż homogeniczne. Płeć, wiek, wykształcenie, wiedza, umiejętności i kompetencje, system wartości, kultura - organizacja skorzysta na różnorodności pracowników, kiedy da im szansę na wykorzystanie potencjału, wymianę i dzielenie się wiedzą. Kluczowe jest zrozumienie różnic i efektywne zarządzanie różnorodnością.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.