Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Tradycyjne podejście rozwojowe oparte o szkolenia zawodowe oraz kompetencyjne już nam nie
wystarczy i dostrzega to coraz więcej firm. Potrzebujemy podejścia holistycznego, wellbeingowego skupionego na dobrostanie pracownika, by reperować to, co nastąpiło w wyniku ogromnego przyspieszenia, zwiększających się wymagań oraz przeładowania maksymalizacją
zysków i optymalizacją procesów.
Ostatnia dekada, a już zdecydowanie ostatnie dwa lata pokazały, że większość firm nie ma
wypracowanych metod radzenia sobie z niepewnością, obniżeniem funkcjonowania emocjonalno-poznawczego i zadbaniem o dobrostan pracowników.
Wellbeing jest odpowiedzią na wciąż pogłębiające się trudności związane z naszym zdrowiem i odpornością psychiczną, które są coraz bardziej dostrzegalne w środowisku biznesowym. Poszukiwanie witalności, równowagi i spełnienia, szczególnie w ostatnich latach tak mocno nam towarzyszące, prowadzi nas w nowe kierunki potrzebnego rozwoju firm.
Instytut Gallupa ujawnia wyniki badań wykazujące, że prawidłowo wdrożona i przemyślana
polityka dobrostanu obniża rotację (26%- 61%), zaś pracownicy są bardziej lojalni i zaangażowani
w swoje zadania (15%).
Tradycyjne podejście rozwojowe oparte o szkolenia zawodowe oraz kompetencyjne już nam nie
wystarczy i dostrzega to coraz więcej firm. Potrzebujemy podejścia holistycznego, wellbeingowego skupionego na dobrostanie pracownika, by reperować to, co nastąpiło w wyniku ogromnego przyspieszenia, zwiększających się wymagań oraz przeładowania maksymalizacją
zysków i optymalizacją procesów.
Ostatnia dekada, a już zdecydowanie ostatnie dwa lata pokazały, że większość firm nie ma wypracowanych metod radzenia sobie z niepewnością, obniżeniem funkcjonowania emocjonalno-poznawczego i zadbaniem o dobrostan pracowników.
Wellbeing jest odpowiedzią na wciąż pogłębiające się trudności związane z naszym zdrowiem i odpornością psychiczną, które są coraz bardziej dostrzegalne w środowisku biznesowym. Poszukiwanie witalności, równowagi i spełnienia, szczególnie w ostatnich latach tak mocno nam towarzyszące, prowadzi nas w nowe kierunki potrzebnego rozwoju firm.
Instytut Gallupa ujawnia wyniki badań wykazujące, że prawidłowo wdrożona i przemyślana
polityka dobrostanu obniża rotację (26%- 61%), zaś pracownicy są bardziej lojalni i zaangażowani
w swoje zadania (15%).
Tradycyjne podejście rozwojowe oparte o szkolenia zawodowe oraz kompetencyjne już nam nie
wystarczy i dostrzega to coraz więcej firm. Potrzebujemy podejścia holistycznego, wellbeingowego skupionego na dobrostanie pracownika, by reperować to, co nastąpiło w wyniku ogromnego przyspieszenia, zwiększających się wymagań oraz przeładowania maksymalizacją
zysków i optymalizacją procesów.
Ostatnia dekada, a już zdecydowanie ostatnie dwa lata pokazały, że większość firm nie ma wypracowanych metod radzenia sobie z niepewnością, obniżeniem funkcjonowania emocjonalno-poznawczego i zadbaniem o dobrostan pracowników.
Wellbeing jest odpowiedzią na wciąż pogłębiające się trudności związane z naszym zdrowiem i odpornością psychiczną, które są coraz bardziej dostrzegalne w środowisku biznesowym. Poszukiwanie witalności, równowagi i spełnienia, szczególnie w ostatnich latach tak mocno nam towarzyszące, prowadzi nas w nowe kierunki potrzebnego rozwoju firm.
Instytut Gallupa ujawnia wyniki badań wykazujące, że prawidłowo wdrożona i przemyślana
polityka dobrostanu obniża rotację (26%- 61%), zaś pracownicy są bardziej lojalni i zaangażowani
w swoje zadania (15%).
I moduł
Rola Wellbeingu w obecnych czasach
II moduł
Modele Wellbeingu
III moduł
Obszary Wellbeingu
IV moduł
Wdrażanie Wellbeingu
V moduł
Przykłady programów
Metody pracy
Prezentacja zagadnień z elementami dyskusji, Q&A, praca indywidualna, analiza
porównawcza.
Uczestnicy w trakcie szkolenia
I moduł
Rola Wellbeingu w obecnych czasach
II moduł
Modele Wellbeingu
III moduł
Obszary Wellbeingu
IV moduł
Wdrażanie Wellbeingu
V moduł
Przykłady programów
Metody pracy
Prezentacja zagadnień z elementami dyskusji, Q&A, praca indywidualna, analiza
porównawcza.
Uczestnicy w trakcie szkolenia
I moduł
Rola Wellbeingu w obecnych czasach
II moduł
Modele Wellbeingu
III moduł
Obszary Wellbeingu
IV moduł
Wdrażanie Wellbeingu
V moduł
Przykłady programów
Metody pracy
Prezentacja zagadnień z elementami dyskusji, Q&A, praca indywidualna, analiza
porównawcza.
Uczestnicy w trakcie szkolenia
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Według badań Wynhurst Group, w ciągu pierwszych 45 dni zatrudnienia występuje 22 proc. rotacja pracowników.
Dyplomowany psycholog organizacji i trener z 16-letnim doświadczeniem. Od roku 2005 prowadzi projekty doradczo-szkoleniowe rozwijając potencjał osobisty i zawodowy kadry zarządzającej oraz pracowników. Jako akredytowany coach ACC prowadzi sesje coachingowe kierując się praktyką wyznaczoną światowym standardem. Pracuje w języku polskim i angielskim wspierając klientów w Polsce i poza jej granicami (m.in: UK, Hiszpania, US, Brazylia, Belgia, Indie). Przez 8 lat związana z projektami rozwojowymi działów HR oraz procesami oceny i rozwoju managerów AC/DC. Obecnie jej główne obszary działań to programy i szkolenia wellbeingowe, coaching i rozwój kompetencji osobistych w środowisku biznesowym. Ponadto jako psychotraumatolog prowadzi wsparcie psychologiczne kadry zarządzającej i pracowników korporacji w ramach programów opieki zdrowotnej. Członkini międzynarodowych stowarzyszeń ACBS i ICF.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
biuro@projektgamma.plProject Manager
tel. kom:. +48 517 081 300
i.zietkowska@projektgamma.plProject Manager
tel. kom:. +48 517 081 300
i.zietkowska@projektgamma.plZwinne podejście do pracy w obecnych czasach VUCA (niepewności, niejednoznaczności, złożoności) święci triumfy. Pozwala szybko reagować na zmiany i wypracowywać najbardziej efektywny sposób osiągania efektów satysfakcjonujących klientów. Z perspektywy HR wszyscy pracownicy to klienci. Dziś mają więcej potrzeb i szybciej zmieniających się niż kiedykolwiek. Warto wprowadzić wybrane metodyki Agile do pracy działu oraz poznając ten sposób pracy zastanowić się, które obszary organizacji potrzebują zwinnego podejścia do pracy – nie tylko do zarządzania projektami.
Organizacja to ludzie – a ludzie to zbiór unikalnych doświadczeń i kompetencji. Mentoring pozwala na pełne korzystanie z tego skarbu w postaci przekazywania najlepszych doświadczeń i nauk od ekspertów firmowych do tych, którzy tego najbardziej potrzebują. W sytuacji niespotykanych wyzwań są w firmie osoby, które wypracowały optymalne sposoby radzenia sobie z sytuacją warto transferować te know-how właśnie poprzez mentoring.
W projektowanych warsztatach stosujemy podejście oparte na połączeniu wiedzy teoretycznej przekazywanej w mini dawkach wykładowczych przekładanych następnie na praktyczne ćwiczenia.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.