Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Tradycyjne podejście rozwojowe oparte o szkolenia zawodowe oraz kompetencyjne już nam nie
wystarczy i dostrzega to coraz więcej firm. Potrzebujemy podejścia holistycznego, wellbeingowego skupionego na dobrostanie pracownika, by reperować to, co nastąpiło w wyniku ogromnego przyspieszenia, zwiększających się wymagań oraz przeładowania maksymalizacją
zysków i optymalizacją procesów.
Ostatnia dekada, a już zdecydowanie ostatnie dwa lata pokazały, że większość firm nie ma
wypracowanych metod radzenia sobie z niepewnością, obniżeniem funkcjonowania emocjonalno-poznawczego i zadbaniem o dobrostan pracowników.
Wellbeing jest odpowiedzią na wciąż pogłębiające się trudności związane z naszym zdrowiem i odpornością psychiczną, które są coraz bardziej dostrzegalne w środowisku biznesowym. Poszukiwanie witalności, równowagi i spełnienia, szczególnie w ostatnich latach tak mocno nam towarzyszące, prowadzi nas w nowe kierunki potrzebnego rozwoju firm.
Instytut Gallupa ujawnia wyniki badań wykazujące, że prawidłowo wdrożona i przemyślana
polityka dobrostanu obniża rotację (26%- 61%), zaś pracownicy są bardziej lojalni i zaangażowani
w swoje zadania (15%).
Tradycyjne podejście rozwojowe oparte o szkolenia zawodowe oraz kompetencyjne już nam nie
wystarczy i dostrzega to coraz więcej firm. Potrzebujemy podejścia holistycznego, wellbeingowego skupionego na dobrostanie pracownika, by reperować to, co nastąpiło w wyniku ogromnego przyspieszenia, zwiększających się wymagań oraz przeładowania maksymalizacją
zysków i optymalizacją procesów.
Ostatnia dekada, a już zdecydowanie ostatnie dwa lata pokazały, że większość firm nie ma wypracowanych metod radzenia sobie z niepewnością, obniżeniem funkcjonowania emocjonalno-poznawczego i zadbaniem o dobrostan pracowników.
Wellbeing jest odpowiedzią na wciąż pogłębiające się trudności związane z naszym zdrowiem i odpornością psychiczną, które są coraz bardziej dostrzegalne w środowisku biznesowym. Poszukiwanie witalności, równowagi i spełnienia, szczególnie w ostatnich latach tak mocno nam towarzyszące, prowadzi nas w nowe kierunki potrzebnego rozwoju firm.
Instytut Gallupa ujawnia wyniki badań wykazujące, że prawidłowo wdrożona i przemyślana
polityka dobrostanu obniża rotację (26%- 61%), zaś pracownicy są bardziej lojalni i zaangażowani
w swoje zadania (15%).
Tradycyjne podejście rozwojowe oparte o szkolenia zawodowe oraz kompetencyjne już nam nie
wystarczy i dostrzega to coraz więcej firm. Potrzebujemy podejścia holistycznego, wellbeingowego skupionego na dobrostanie pracownika, by reperować to, co nastąpiło w wyniku ogromnego przyspieszenia, zwiększających się wymagań oraz przeładowania maksymalizacją
zysków i optymalizacją procesów.
Ostatnia dekada, a już zdecydowanie ostatnie dwa lata pokazały, że większość firm nie ma wypracowanych metod radzenia sobie z niepewnością, obniżeniem funkcjonowania emocjonalno-poznawczego i zadbaniem o dobrostan pracowników.
Wellbeing jest odpowiedzią na wciąż pogłębiające się trudności związane z naszym zdrowiem i odpornością psychiczną, które są coraz bardziej dostrzegalne w środowisku biznesowym. Poszukiwanie witalności, równowagi i spełnienia, szczególnie w ostatnich latach tak mocno nam towarzyszące, prowadzi nas w nowe kierunki potrzebnego rozwoju firm.
Instytut Gallupa ujawnia wyniki badań wykazujące, że prawidłowo wdrożona i przemyślana
polityka dobrostanu obniża rotację (26%- 61%), zaś pracownicy są bardziej lojalni i zaangażowani
w swoje zadania (15%).
I moduł
Rola Wellbeingu w obecnych czasach
II moduł
Modele Wellbeingu
III moduł
Obszary Wellbeingu
IV moduł
Wdrażanie Wellbeingu
V moduł
Przykłady programów
Metody pracy
Prezentacja zagadnień z elementami dyskusji, Q&A, praca indywidualna, analiza
porównawcza.
Uczestnicy w trakcie szkolenia
I moduł
Rola Wellbeingu w obecnych czasach
II moduł
Modele Wellbeingu
III moduł
Obszary Wellbeingu
IV moduł
Wdrażanie Wellbeingu
V moduł
Przykłady programów
Metody pracy
Prezentacja zagadnień z elementami dyskusji, Q&A, praca indywidualna, analiza
porównawcza.
Uczestnicy w trakcie szkolenia
I moduł
Rola Wellbeingu w obecnych czasach
II moduł
Modele Wellbeingu
III moduł
Obszary Wellbeingu
IV moduł
Wdrażanie Wellbeingu
V moduł
Przykłady programów
Metody pracy
Prezentacja zagadnień z elementami dyskusji, Q&A, praca indywidualna, analiza
porównawcza.
Uczestnicy w trakcie szkolenia
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Według badań Wynhurst Group, w ciągu pierwszych 45 dni zatrudnienia występuje 22 proc. rotacja pracowników.
Dyplomowany psycholog organizacji i trener z 16-letnim doświadczeniem. Od roku 2005 prowadzi projekty doradczo-szkoleniowe rozwijając potencjał osobisty i zawodowy kadry zarządzającej oraz pracowników. Jako akredytowany coach ACC prowadzi sesje coachingowe kierując się praktyką wyznaczoną światowym standardem. Pracuje w języku polskim i angielskim wspierając klientów w Polsce i poza jej granicami (m.in: UK, Hiszpania, US, Brazylia, Belgia, Indie). Przez 8 lat związana z projektami rozwojowymi działów HR oraz procesami oceny i rozwoju managerów AC/DC. Obecnie jej główne obszary działań to programy i szkolenia wellbeingowe, coaching i rozwój kompetencji osobistych w środowisku biznesowym. Ponadto jako psychotraumatolog prowadzi wsparcie psychologiczne kadry zarządzającej i pracowników korporacji w ramach programów opieki zdrowotnej. Członkini międzynarodowych stowarzyszeń ACBS i ICF.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Szkolenie HR Business Partner uczy w jaki sposób budować swoją pozycję w organizacji, w relacji z biznesem, z pracownikami. Warsztat ma formułę mentoringową - uczestnicy otrzymają szereg praktycznych rekomendacji i narzędzi gotowych do wdrożenia. Zapraszamy na szkolenie przygotowujące do roli HR Business Partnera
Jak wykorzystać siłę opiniotwórczą pracowników i ich środowiska, aby firma wydawała się atrakcyjna jako pracodawca, przyciągała dobrych specjalistów oraz współpracowników, ograniczała kosztowną fluktuację kadr i jednocześnie budowała pożądaną reputację na rynku? Szkolenia employer branding - zapraszamy.
Według ekspertów zajmujących się współczesnymi organizacjami za dziesięć lat aż 80% pracowników będzie kierowało się tym, czy dana firma ma zbudowaną strategię wellbeingową. Nie podejmą pracy w środowisku organizacyjnym, które nie dba o zadowolenie i potrzeby pracownika
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.