Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Świat oszalał na punkcie zwinności. W wielu zawodowych rozmowach padają hasła: agile hr manifesto, automatyzacja, product owner, flexibility, scrum, dostarczanie wartości i zmiany, zmiany, zmiany…
Zwinne metody zarządzania i prowadzenia biznesu, wymagają od organizacji i jej pracowników, ogromnej elastyczności, błyskawicznego reagowania na zmiany w otoczeniu społeczno-gospodarczym i w odniesieniu do reagowania na potrzeby klienta.
Każda branża jest w tej chwili wyjątkowa, a od pracowników firm wymaga się nie tylko uważności w realizacji procesów, ale i kreowania innowacji poprzez współpracę, budowanie dialogu z otoczeniem, zespołowej pracy nad ulepszeniami, koncentrując się na potrzebach klientów. Te oczekiwania wymagają jeszcze efektywniejszej umiejętności uzyskiwania synergii z otoczeniem, aby skutecznie implementować rozwiązania oferujące maksymalną korzyść biznesową.
Zanim więc podążymy za modą i zafundujemy naszym współpracownikom kolejną rewolucję, warto zrobić stop-klatkę i gruntownie przeanalizować czy tego typu podejście pasuje do naszej organizacji i jaka powinna być rola działu/zespołu/osoby opiekującej się rozwojem ludzi w naszej organizacji.
Agile HR szkolenie postawi przed nami różne pytania i wspólnie poszukamy odpowiedzi na następujące kwestie: Jaką rolę pełni proces tworzenia produktu w całym biznesie firmy? Jakie korzyści uzyskamy będąc bardziej Agile? Jakie są korzyści i kompromisy związane z różnym poziomem elastyczności i kontroli (agile a waterfall).
Jakie narzędzia najbardziej pasują do panującej w naszej firmie kultury organizacyjnej? Poza tymi obszarami, oczywistym jest, że wdrażanie nawet najmodniejszego i, w założeniu, intuicyjnego sposobu pracy, który łączy się ze zmianami, oznacza szereg dodatkowych zadań dla hr-owców: od rekrutacji, poprzez okres onboardingu i wdrożenia pracownika, aż wreszcie po jego rozwój.
CELE AGILE SZKOLENIA:
Grupy docelowe:
2 warsztaty online – 4 x 45min każdy
Świat oszalał na punkcie zwinności. W wielu zawodowych rozmowach padają hasła: agile hr manifesto, automatyzacja, product owner, flexibility, scrum, dostarczanie wartości i zmiany, zmiany, zmiany…
Zwinne metody zarządzania i prowadzenia biznesu, wymagają od organizacji i jej pracowników, ogromnej elastyczności, błyskawicznego reagowania na zmiany w otoczeniu społeczno-gospodarczym i w odniesieniu do reagowania na potrzeby klienta.
Każda branża jest w tej chwili wyjątkowa, a od pracowników firm wymaga się nie tylko uważności w realizacji procesów, ale i kreowania innowacji poprzez współpracę, budowanie dialogu z otoczeniem, zespołowej pracy nad ulepszeniami, koncentrując się na potrzebach klientów. Te oczekiwania wymagają jeszcze efektywniejszej umiejętności uzyskiwania synergii z otoczeniem, aby skutecznie implementować rozwiązania oferujące maksymalną korzyść biznesową.
Zanim więc podążymy za modą i zafundujemy naszym współpracownikom kolejną rewolucję, warto zrobić stop-klatkę i gruntownie przeanalizować czy tego typu podejście pasuje do naszej organizacji i jaka powinna być rola działu/zespołu/osoby opiekującej się rozwojem ludzi w naszej organizacji.
Agile HR szkolenie postawi przed nami różne pytania i wspólnie poszukamy odpowiedzi na następujące kwestie: Jaką rolę pełni proces tworzenia produktu w całym biznesie firmy? Jakie korzyści uzyskamy będąc bardziej Agile? Jakie są korzyści i kompromisy związane z różnym poziomem elastyczności i kontroli (agile a waterfall).
Jakie narzędzia najbardziej pasują do panującej w naszej firmie kultury organizacyjnej? Poza tymi obszarami, oczywistym jest, że wdrażanie nawet najmodniejszego i, w założeniu, intuicyjnego sposobu pracy, który łączy się ze zmianami, oznacza szereg dodatkowych zadań dla hr-owców: od rekrutacji, poprzez okres onboardingu i wdrożenia pracownika, aż wreszcie po jego rozwój.
CELE AGILE SZKOLENIA:
Grupy docelowe:
Świat oszalał na punkcie zwinności. W wielu zawodowych rozmowach padają hasła: agile hr manifesto, automatyzacja, product owner, flexibility, scrum, dostarczanie wartości i zmiany, zmiany, zmiany…
Zwinne metody zarządzania i prowadzenia biznesu, wymagają od organizacji i jej pracowników, ogromnej elastyczności, błyskawicznego reagowania na zmiany w otoczeniu społeczno-gospodarczym i w odniesieniu do reagowania na potrzeby klienta.
Każda branża jest w tej chwili wyjątkowa, a od pracowników firm wymaga się nie tylko uważności w realizacji procesów, ale i kreowania innowacji poprzez współpracę, budowanie dialogu z otoczeniem, zespołowej pracy nad ulepszeniami, koncentrując się na potrzebach klientów. Te oczekiwania wymagają jeszcze efektywniejszej umiejętności uzyskiwania synergii z otoczeniem, aby skutecznie implementować rozwiązania oferujące maksymalną korzyść biznesową.
Zanim więc podążymy za modą i zafundujemy naszym współpracownikom kolejną rewolucję, warto zrobić stop-klatkę i gruntownie przeanalizować czy tego typu podejście pasuje do naszej organizacji i jaka powinna być rola działu/zespołu/osoby opiekującej się rozwojem ludzi w naszej organizacji.
Agile HR szkolenie postawi przed nami różne pytania i wspólnie poszukamy odpowiedzi na następujące kwestie: Jaką rolę pełni proces tworzenia produktu w całym biznesie firmy? Jakie korzyści uzyskamy będąc bardziej Agile? Jakie są korzyści i kompromisy związane z różnym poziomem elastyczności i kontroli (agile a waterfall).
Jakie narzędzia najbardziej pasują do panującej w naszej firmie kultury organizacyjnej? Poza tymi obszarami, oczywistym jest, że wdrażanie nawet najmodniejszego i, w założeniu, intuicyjnego sposobu pracy, który łączy się ze zmianami, oznacza szereg dodatkowych zadań dla hr-owców: od rekrutacji, poprzez okres onboardingu i wdrożenia pracownika, aż wreszcie po jego rozwój.
CELE AGILE SZKOLENIA:
Grupy docelowe:
1. Rozpoczęcie szkolenia
2. Co to jest Agile i dlaczego świat oszalał na punkcie zwinności?
3. Procesy HR i przestrzeń na elastyczność oraz zwinne narzędzia.
4. Rola HR w implementacji zwinnych sposobów pracy – planowanie. Dlaczego lepiej być jak Subway niż KFC?
5. Rola HR w implementacji zwinnych sposobów pracy – wdrożenie
6. Rola HR w implementacji zwinnych sposobów pracy – podtrzymanie efektów wdrożenia
7. Lekkie i pełne podejścia Agile, czym się różnią i kiedy powinniśmy je stosować.
8. Podsumowanie warsztatu
1. Rozpoczęcie szkolenia
2. Co to jest Agile i dlaczego świat oszalał na punkcie zwinności?
3. Procesy HR i przestrzeń na elastyczność oraz zwinne narzędzia.
4. Rola HR w implementacji zwinnych sposobów pracy – planowanie. Dlaczego lepiej być jak Subway niż KFC?
5. Rola HR w implementacji zwinnych sposobów pracy – wdrożenie
6. Rola HR w implementacji zwinnych sposobów pracy – podtrzymanie efektów wdrożenia
7. Lekkie i pełne podejścia Agile, czym się różnią i kiedy powinniśmy je stosować.
8. Podsumowanie warsztatu
1. Rozpoczęcie szkolenia
2. Co to jest Agile i dlaczego świat oszalał na punkcie zwinności?
3. Procesy HR i przestrzeń na elastyczność oraz zwinne narzędzia.
4. Rola HR w implementacji zwinnych sposobów pracy – planowanie. Dlaczego lepiej być jak Subway niż KFC?
5. Rola HR w implementacji zwinnych sposobów pracy – wdrożenie
6. Rola HR w implementacji zwinnych sposobów pracy – podtrzymanie efektów wdrożenia
7. Lekkie i pełne podejścia Agile, czym się różnią i kiedy powinniśmy je stosować.
8. Podsumowanie warsztatu
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Kierownik projektu, Product Owner i Business Sponsor. Od 2005 roku współwłaściciel i Partner w spółce zajmującej się doradztwem informatycznym, obsługą bieżącą i tworzeniem oprogramowania wspierającego rozwój biznesu. Jako kierownik projektu na co dzień zarządza projektami rozwojowymi zasobów ludzkich. Jako Product Owner i Business Sponsor nadaje projektom informatycznym, realizowanym przez zespoły developerskie, kształtu uwzględniającego przede wszystkim potrzeby biznesowe klienta i odbiorcy. Jako trener od kilkunastu lat skutecznie przygotowuje zespoły do zarzadzania projektami kaskadowymi i przedsięwzięciami zwinnymi. Posiada certyfikat AgilePM Foundation©. Wyznaje zasadę, że najlepsze rozwiązania o projekty podchodzą od samoorganizujących się zespołów.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300
Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300
Różnorodne zespoły są bardziej efektywne i innowacyjne niż homogeniczne. Płeć, wiek, wykształcenie, wiedza, umiejętności i kompetencje, system wartości, kultura - organizacja skorzysta na różnorodności pracowników, kiedy da im szansę na wykorzystanie potencjału, wymianę i dzielenie się wiedzą. Kluczowe jest zrozumienie różnic i efektywne zarządzanie różnorodnością.
Dziś na nowo trzeba przeprojektować sposób myślenia, a potem działania w kontekście relacji pracownik – organizacja. Niektóre modele zakładają traktowanie pracowników jak freelancer’ów, inne budują współodpowiedzialność za wynik. Turkusowy sposób pracy z zespołowi postuluje to drugie.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.