Budowa pozycji HR poprzez liczby

Szkolenia HR onlineotwartezamkniete

Szkolenie będzie skondensowaną dawką wiedzy obejmującą najnowsze trendy w zakresie opomiarowania efektywności HR, poznacie kluczowe wskaźniki rynkowe w analityce HR. A dzięki temu, że spojrzymy na wskaźniki HR z różnych perspektyw, zakończycie szkolenie z refleksją dotyczącą wskaźników, które warto dopasować do Waszej organizacji, a nie takimi, które warto mierzyć, bo są aktualnie „na tapecie”.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

HR jest generatorem kosztów, w dobie zbliżającego się kryzysu nie ma miejsca na inwestowanie w well – being, bo trzeba ciąć koszty, jak i kiedy przeliczycie zwrot z zainwestowania takiej kwoty w szkolenia?

Jeżeli znacie te i podobne argumenty, to sami wiecie, jak postrzegana jest rola HR w organizacji, i z jakimi wyzwaniami się mierzymy. Mimo tego, że rola HR ewoluuje, zmienia się z roli typowo administracyjnej na łączącą interesy biznesu i pracowników – funkcję będącą wsparciem dla biznesu. Właśnie teraz – w dobie świata VUCA – w biznesie zaopatrzonym w narzędzia automatyzujące procesy i pracę, w środowisku zarządzania danymi cyfrowymi; właśnie teraz przyszedł czas na kolejną transformację roli HR.

To po stronie HR jest ruch w kierunku wykreowania nowej roli – roli partnera strategicznego, roli inicjatora zmian, roli mentora, roli partnera Zarządu. I mamy do tego idealne narzędzia, wystarczy bowiem oswoić się z liczbami, z analityką, zaprzyjaźnić się bardziej z systemami zarządzania danymi i wejść w buty biznesu, managementu, zarządu, aby lepiej zrozumieć, jak dalej osiągać nasze cele, ale innymi metodami, innym językiem – językiem liczb.

Szkolenie będzie skondensowaną dawką wiedzy obejmującą najnowsze trendy w zakresie opomiarowania efektywności HR, poznacie kluczowe wskaźniki rynkowe w analityce HR. A dzięki temu, że spojrzymy na wskaźniki HR z różnych perspektyw, zakończycie szkolenie z refleksją dotyczącą wskaźników, które warto dopasować do Waszej organizacji, a nie takimi, które warto mierzyć, bo są aktualnie „na tapecie”.

Przedyskutujemy również kreowanie pozycji HR jako partnera strategicznego i zobaczymy, że wykorzystanie liczb może jedynie wspierać nas w osiąganiu naszych celów, i że dalej możemy dbać o satysfakcję, zadowolenie pracowników, a liczby mogą nam to jedynie ułatwić.

Cele szkolenia:

  • Omówienie ewolucji roli HR w organizacji.
  • Poznanie kluczowych elementów umożliwiających budowanie pozycji HR jako partnera strategicznego.
  • Omówienie korzyści wynikających z wdrożenia HR analytics w organizacji.
  • Poznanie praktyki stosowania liczb w HR.
  • Poznanie głównych wskaźników HR wykorzystywanych w Polsce.
  • Pogłębienie wiedzy na temat konieczności dopasowania wskaźników do branży, rynku i strategii organizacji.
  • Dopasowanie wskaźników do potrzeb organizacji.
  • Pogłębienie świadomości na temat dopasowania języka komunikacji HR do języka biznesu – języka liczb.

Korzyści płynące z udziału w szkoleniu:

  • Poznasz kluczowe cechy i korzyści wykorzystania liczb w pracy HR.
  • Zobaczysz, jak liczby mogą Cię wspomóc w osiąganiu tych samych celów HR w łatwiejszy sposób.
  • Dowiesz się na czym zależy Zarządowi i jakich argumentów używać, aby przekonać Zarząd do swojego pomysłu.
  • Dowiesz się na jakim etapie wdrażania HR Analytics jesteśmy w Polsce i jakie wskaźniki najczęściej liczymy.
  • Zobaczysz jak ważne jest dopasowanie wskaźników do branży, rynku i organizacji, i że nie zawsze wdrażanie popularnych rynkowych wskaźników ma sens.
  • Wyciągniesz pierwsze wnioski na temat tego, jakie wskaźniki w twoje organizacji warto liczyć, jakie można przeprojektować, a z jakich być może zrezygnować?

HR jest generatorem kosztów, w dobie zbliżającego się kryzysu nie ma miejsca na inwestowanie w well – being, bo trzeba ciąć koszty, jak i kiedy przeliczycie zwrot z zainwestowania takiej kwoty w szkolenia?

Jeżeli znacie te i podobne argumenty, to sami wiecie, jak postrzegana jest rola HR w organizacji, i z jakimi wyzwaniami się mierzymy. Mimo tego, że rola HR ewoluuje, zmienia się z roli typowo administracyjnej na łączącą interesy biznesu i pracowników – funkcję będącą wsparciem dla biznesu. Właśnie teraz – w dobie świata VUCA – w biznesie zaopatrzonym w narzędzia automatyzujące procesy i pracę, w środowisku zarządzania danymi cyfrowymi; właśnie teraz przyszedł czas na kolejną transformację roli HR.

To po stronie HR jest ruch w kierunku wykreowania nowej roli – roli partnera strategicznego, roli inicjatora zmian, roli mentora, roli partnera Zarządu. I mamy do tego idealne narzędzia, wystarczy bowiem oswoić się z liczbami, z analityką, zaprzyjaźnić się bardziej z systemami zarządzania danymi i wejść w buty biznesu, managementu, zarządu, aby lepiej zrozumieć, jak dalej osiągać nasze cele, ale innymi metodami, innym językiem – językiem liczb.

Szkolenie będzie skondensowaną dawką wiedzy obejmującą najnowsze trendy w zakresie opomiarowania efektywności HR, poznacie kluczowe wskaźniki rynkowe w analityce HR. A dzięki temu, że spojrzymy na wskaźniki HR z różnych perspektyw, zakończycie szkolenie z refleksją dotyczącą wskaźników, które warto dopasować do Waszej organizacji, a nie takimi, które warto mierzyć, bo są aktualnie „na tapecie”.

Przedyskutujemy również kreowanie pozycji HR jako partnera strategicznego i zobaczymy, że wykorzystanie liczb może jedynie wspierać nas w osiąganiu naszych celów, i że dalej możemy dbać o satysfakcję, zadowolenie pracowników, a liczby mogą nam to jedynie ułatwić.

Cele szkolenia:

  • Omówienie ewolucji roli HR w organizacji.
  • Poznanie kluczowych elementów umożliwiających budowanie pozycji HR jako partnera strategicznego.
  • Omówienie korzyści wynikających z wdrożenia HR analytics w organizacji.
  • Poznanie praktyki stosowania liczb w HR.
  • Poznanie głównych wskaźników HR wykorzystywanych w Polsce.
  • Pogłębienie wiedzy na temat konieczności dopasowania wskaźników do branży, rynku i strategii organizacji.
  • Dopasowanie wskaźników do potrzeb organizacji.
  • Pogłębienie świadomości na temat dopasowania języka komunikacji HR do języka biznesu – języka liczb.

Korzyści płynące z udziału w szkoleniu:

  • Poznasz kluczowe cechy i korzyści wykorzystania liczb w pracy HR.
  • Zobaczysz, jak liczby mogą Cię wspomóc w osiąganiu tych samych celów HR w łatwiejszy sposób.
  • Dowiesz się na czym zależy Zarządowi i jakich argumentów używać, aby przekonać Zarząd do swojego pomysłu.
  • Dowiesz się na jakim etapie wdrażania HR Analytics jesteśmy w Polsce i jakie wskaźniki najczęściej liczymy.
  • Zobaczysz jak ważne jest dopasowanie wskaźników do branży, rynku i organizacji, i że nie zawsze wdrażanie popularnych rynkowych wskaźników ma sens.
  • Wyciągniesz pierwsze wnioski na temat tego, jakie wskaźniki w twoje organizacji warto liczyć, jakie można przeprojektować, a z jakich być może zrezygnować?

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Ewolucja roli HR

  • Jak postrzegana jest rola HR w biznesie?
  • Zmiana roli HR od roli administracyjnej, po HRBP, partnera strategicznego i data mastera – na jakim etapie jesteśmy w Polsce i za granicą?
  • Liczby w HR – trend, czy konieczność?
  • Trochę danych – jakie procesy są najczęściej opomiarowane w HR, a w jakich najbardziej brakuje mierników? Wyniki badań i wniosków – policzHR.pl, Josh Bersin, Mercer
  • Korzyści z zastosowania liczb w HR – dla HR, dla pracowników, dla Zarządu

Efektywność HR

  • Skąd wiesz, że Twój HR jest efektywny? Pułapki i błędy w udowodnianiu wartości HR w rozmowie z Zarządem
  • Efektywność HR – bazująca na strategii organizacji, benchmarkach rynkowych i planach HR
  • KPI w HR
    • Wskaźniki kosztowe
    • Wskaźniki czasu
    • Wskaźniki ilościowe
    • Wskaźniki jakościowe
    • Wskaźniki reakcji

Liczby w HR – trendy rynkowe

  • Wskaźniki popularne w Polsce
    • Opomiarowanie rekrutacji, m.in. poprzez conversion rate i time to hire
    • Wczesna rotacja
    • eNPS
    • Performance management i OKR
  • Wskaźniki zależne od branży
    • Czy time – to – full productivity zawsze sprawdzi się w onboardingu?
    • Rotacja – czy wystarczy zmierzyć liczbę osób, które odeszły z organizacji w określonym czasie?
    • Starred Priority Matrix w rekrutacji
    • Kiedy i gdzie mierzyć absencję, a jeśli tak – na jakim wskaźniku się skoncentrować?
  • Jak możemy zaczerpnąć inspirację ze sprzedaży i marketingu – mamy już cNPS i eNPS, może pójdźmy w kierunku bounce rate i effort score
  • Połączmy trendy, potrzeby branży, strategię organizacji z możliwościami opomiarowania HR w Waszych organizacjach:
    • Co już mierzycie?
    • Co warto Waszym zdaniem zmierzyć?
    • Z jakich wskaźników można zrezygnować, bądź je przeprojektować?

Ewolucja roli HR

  • Jak postrzegana jest rola HR w biznesie?
  • Zmiana roli HR od roli administracyjnej, po HRBP, partnera strategicznego i data mastera – na jakim etapie jesteśmy w Polsce i za granicą?
  • Liczby w HR – trend, czy konieczność?
  • Trochę danych – jakie procesy są najczęściej opomiarowane w HR, a w jakich najbardziej brakuje mierników? Wyniki badań i wniosków – policzHR.pl, Josh Bersin, Mercer
  • Korzyści z zastosowania liczb w HR – dla HR, dla pracowników, dla Zarządu

Efektywność HR

  • Skąd wiesz, że Twój HR jest efektywny? Pułapki i błędy w udowodnianiu wartości HR w rozmowie z Zarządem
  • Efektywność HR – bazująca na strategii organizacji, benchmarkach rynkowych i planach HR
  • KPI w HR
    • Wskaźniki kosztowe
    • Wskaźniki czasu
    • Wskaźniki ilościowe
    • Wskaźniki jakościowe
    • Wskaźniki reakcji

Liczby w HR – trendy rynkowe

  • Wskaźniki popularne w Polsce
    • Opomiarowanie rekrutacji, m.in. poprzez conversion rate i time to hire
    • Wczesna rotacja
    • eNPS
    • Performance management i OKR
  • Wskaźniki zależne od branży
    • Czy time – to – full productivity zawsze sprawdzi się w onboardingu?
    • Rotacja – czy wystarczy zmierzyć liczbę osób, które odeszły z organizacji w określonym czasie?
    • Starred Priority Matrix w rekrutacji
    • Kiedy i gdzie mierzyć absencję, a jeśli tak – na jakim wskaźniku się skoncentrować?
  • Jak możemy zaczerpnąć inspirację ze sprzedaży i marketingu – mamy już cNPS i eNPS, może pójdźmy w kierunku bounce rate i effort score
  • Połączmy trendy, potrzeby branży, strategię organizacji z możliwościami opomiarowania HR w Waszych organizacjach:
    • Co już mierzycie?
    • Co warto Waszym zdaniem zmierzyć?
    • Z jakich wskaźników można zrezygnować, bądź je przeprojektować?

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Anna Staniszewska


Front Desk Manager
tel.: 505 273 550
biuro@projektgamma.pl
Anna Staniszewska

Matylda Foltyn


Specjalistka ds. szkoleń otwartych
tel.: 506 644 921
m.foltyn@projektgamma.pl
Matylda Foltyn

Matylda Foltyn


Specjalistka ds. szkoleń otwartych
tel.: 506 644 921
m.foltyn@projektgamma.pl
Matylda Foltyn
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia HR

Już na początku lat 90. specjaliści ds. HR zdali sobie sprawę, że samo bycie "zadowolonym" nie jest wystarczające, aby pracownicy w pełni wykorzystywali swój potencjał i dawali maksymalną wartość dla firmy.  Zaangażowanie, nie „zadowolenie”, to jeden z tych pozornie nieuchwytnych wskaźników, które mogą mieć ogromny wpływ na wyniki finansowe firmy. Dlatego dla najlepszych organizacji mapowanie podróży pracownika i zarządzanie jego doświadczeniem stało się stałą praktyką.

2024-07-25
25 lipca 2024 - 26 lipca 2024
2024-07-26
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Po raz pierwszy znaleźliśmy się w sytuacji równowagi sił pomiędzy rekruterem a kandydatem. Dotyczy to zarówno  stanowisk wymagających specjalistycznej wiedzy, kompetencji jak i tych, na które doświadczenie nie jest wymagane.

2024-08-27
27 sierpnia 2024 - 28 sierpnia 2024
2024-08-28
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Różnorodne zespoły są bardziej efektywne i innowacyjne niż homogeniczne. Płeć, wiek, wykształcenie, wiedza, umiejętności i kompetencje, system wartości, kultura - organizacja skorzysta na różnorodności pracowników, kiedy da im szansę na wykorzystanie potencjału, wymianę i dzielenie się wiedzą. Kluczowe jest zrozumienie różnic i efektywne zarządzanie różnorodnością.

2024-09-10
10 września 2024 - 11 września 2024
2024-09-11
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
kontakt

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.