Employee Experience, Employee Journey – jak sprawić, aby pracownik cenił pracodawcę

Szkolenia HR onlineotwartezamkniete
Nie zmienisz kierunku wiatru, ale możesz ustawić żagiel, aby dotrzeć tam gdzie zmierzasz.
Już na początku lat 90. specjaliści ds. HR zdali sobie sprawę, że samo bycie „zadowolonym” nie jest wystarczające, aby pracownicy w pełni wykorzystywali swój potencjał i dawali maksymalną wartość dla firmy.  Zaangażowanie, nie „zadowolenie”, to jeden z tych pozornie nieuchwytnych wskaźników, które mogą mieć ogromny wpływ na wyniki finansowe firmy. Dlatego dla najlepszych organizacji mapowanie podróży pracownika i zarządzanie jego doświadczeniem stało się stałą praktyką.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Mapowanie podróży (journey mapping) to działanie znane głównie z obszaru sprzedaży lub marketingu, ale właściwie stosowane, może być doskonałym sposobem na budowanie zaangażowania pracowników, podniesienie wskaźnika NPS czy skuteczny EB.

Podobnie jak specjaliści CX, którzy wyznaczają drogę klienta w celu zidentyfikowania punktów bólu i obszarów wymagających poprawy, zespoły HR mogą zaplanować kompleksową podróż, jaką pracownik pokonuje w organizacji. Dzięki temu zaczną rozumieć, w jaki sposób każdy etap wpływa na doświadczenie pracownika jako całości.

Mapowanie, czyli nic innego jak graficzne przedstawienie procesu, jest bowiem wizualizacją emocji, opinii, wrażeń, zachowań, nawyków i potrzeb pracowników w całym „cyklu życia” w firmie.

Wiele programów dotyczących doświadczenia pracowników (employee experience management) wciąż rozpoczyna się i kończy na ankiecie zaangażowania – pojedynczej, najczęściej wysyłanej raz do roku.

Mapowanie podróży (jako część employee experience po polsku) pozwala zdefiniować momenty, które mają największe znaczenie dla pracownika i organizacji (punkty styku, momenty interakcji pracownika z organizacją), od rekrutacji przez całą drogę do awansu i rozwoju kariery, aż do wyjścia, i zrozumieć co można zrobić, aby poprawić doświadczenia kadry na każdym etapie.

Już na początku lat 90. specjaliści ds. HR zdali sobie sprawę, że samo bycie „zadowolonym” nie jest wystarczające, aby pracownicy w pełni wykorzystywali swój potencjał i dawali maksymalną wartość dla firmy. Badania wykazały, że firmy z wysoko zaangażowanymi zespołami osiągają lepsze wyniki od swoich konkurentów o 147%.

Zaangażowanie, nie „zadowolenie”, to jeden z tych pozornie nieuchwytnych wskaźników, które mogą mieć ogromny wpływ na wyniki finansowe firmy.
Dlatego dla najlepszych organizacji mapowanie podróży pracownika i zarządzanie jego doświadczeniem stało się stałą praktyką.

Mapowanie podróży (journey mapping) to działanie znane głównie z obszaru sprzedaży lub marketingu, ale właściwie stosowane, może być doskonałym sposobem na budowanie zaangażowania pracowników, podniesienie wskaźnika NPS czy skuteczny EB.

Podobnie jak specjaliści CX, którzy wyznaczają drogę klienta w celu zidentyfikowania punktów bólu i obszarów wymagających poprawy, zespoły HR mogą zaplanować kompleksową podróż, jaką pracownik pokonuje w organizacji. Dzięki temu zaczną rozumieć, w jaki sposób każdy etap wpływa na doświadczenie pracownika jako całości.

Mapowanie, czyli nic innego jak graficzne przedstawienie procesu, jest bowiem wizualizacją emocji, opinii, wrażeń, zachowań, nawyków i potrzeb pracowników w całym „cyklu życia” w firmie.

Wiele programów dotyczących doświadczenia pracowników (employee experience management) wciąż rozpoczyna się i kończy na ankiecie zaangażowania – pojedynczej, najczęściej wysyłanej raz do roku.

Mapowanie podróży (jako część employee experience po polsku) pozwala zdefiniować momenty, które mają największe znaczenie dla pracownika i organizacji (punkty styku, momenty interakcji pracownika z organizacją), od rekrutacji przez całą drogę do awansu i rozwoju kariery, aż do wyjścia, i zrozumieć co można zrobić, aby poprawić doświadczenia kadry na każdym etapie.

Już na początku lat 90. specjaliści ds. HR zdali sobie sprawę, że samo bycie „zadowolonym” nie jest wystarczające, aby pracownicy w pełni wykorzystywali swój potencjał i dawali maksymalną wartość dla firmy. Badania wykazały, że firmy z wysoko zaangażowanymi zespołami osiągają lepsze wyniki od swoich konkurentów o 147%.

Zaangażowanie, nie „zadowolenie”, to jeden z tych pozornie nieuchwytnych wskaźników, które mogą mieć ogromny wpływ na wyniki finansowe firmy.
Dlatego dla najlepszych organizacji mapowanie podróży pracownika i zarządzanie jego doświadczeniem stało się stałą praktyką.

Mapowanie podróży (journey mapping) to działanie znane głównie z obszaru sprzedaży lub marketingu, ale właściwie stosowane, może być doskonałym sposobem na budowanie zaangażowania pracowników, podniesienie wskaźnika NPS czy skuteczny EB.

Podobnie jak specjaliści CX, którzy wyznaczają drogę klienta w celu zidentyfikowania punktów bólu i obszarów wymagających poprawy, zespoły HR mogą zaplanować kompleksową podróż, jaką pracownik pokonuje w organizacji. Dzięki temu zaczną rozumieć, w jaki sposób każdy etap wpływa na doświadczenie pracownika jako całości.

Mapowanie, czyli nic innego jak graficzne przedstawienie procesu, jest bowiem wizualizacją emocji, opinii, wrażeń, zachowań, nawyków i potrzeb pracowników w całym „cyklu życia” w firmie.

Wiele programów dotyczących doświadczenia pracowników (employee experience management) wciąż rozpoczyna się i kończy na ankiecie zaangażowania – pojedynczej, najczęściej wysyłanej raz do roku.

Mapowanie podróży (jako część employee experience po polsku) pozwala zdefiniować momenty, które mają największe znaczenie dla pracownika i organizacji (punkty styku, momenty interakcji pracownika z organizacją), od rekrutacji przez całą drogę do awansu i rozwoju kariery, aż do wyjścia, i zrozumieć co można zrobić, aby poprawić doświadczenia kadry na każdym etapie.

Już na początku lat 90. specjaliści ds. HR zdali sobie sprawę, że samo bycie „zadowolonym” nie jest wystarczające, aby pracownicy w pełni wykorzystywali swój potencjał i dawali maksymalną wartość dla firmy. Badania wykazały, że firmy z wysoko zaangażowanymi zespołami osiągają lepsze wyniki od swoich konkurentów o 147%.

Zaangażowanie, nie „zadowolenie”, to jeden z tych pozornie nieuchwytnych wskaźników, które mogą mieć ogromny wpływ na wyniki finansowe firmy.
Dlatego dla najlepszych organizacji mapowanie podróży pracownika i zarządzanie jego doświadczeniem stało się stałą praktyką.

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Czym jest Employer Branding i Employee Experience?

  • Definicje
  • Przykłady
  • Zależności
  • Insighty

2. Rynek pracownika – fakty i mity:

  • Jak myślimy, że jest, a jak jest naprawdę?
  • Rynek w liczbach w Polsce i na świecie

3. Fantazyjne krzesło czy wolne popołudnie? – cele biznesowe vs potrzeby i oczekiwania pracownika:

  • Definiowanie i weryfikowanie celów biznesowych zgodnych ze strategią organizacji
  • Metody diagnozowania kluczowych potrzeb pracowników (m.in. IDI, design thinking)
  • Potrzeba pracownika strategią na realizację celów biznesowych

4. Employee Experience – jak to robić?

  • Employee journey map – zapoznanie z procesem mapowania i wykorzystywanymi narzędziami
  • Procesy strategiczne i punkty styku
  • Największe bóle, momenty prawdy i szybkie wygrane
  • Co zrobić z wnioskami?

5. Jak to robią najlepsi?

  • Case study i inspiracje
  • Co i kiedy warto podpatrywać u innych oraz w jaki sposób to adaptować u siebie

6. Jak i kiedy mierzyć efektywność działań?

  • Określanie KPI
  • Wskaźniki tzw. „miękkie”
  • Jak przekładać rezultaty „miękkie” na „twarde”

7. Nowe technologie w mapowaniu podróży klienta – pomocne narzędzia i aplikacje.

1. Czym jest Employer Branding i Employee Experience?

  • Definicje
  • Przykłady
  • Zależności
  • Insighty

2. Rynek pracownika – fakty i mity:

  • Jak myślimy, że jest, a jak jest naprawdę?
  • Rynek w liczbach w Polsce i na świecie

3. Fantazyjne krzesło czy wolne popołudnie? –  cele biznesowe vs potrzeby i oczekiwania pracownika:

  • Definiowanie i weryfikowanie celów biznesowych zgodnych ze strategią organizacji
  • Metody diagnozowania kluczowych potrzeb pracowników (m.in. IDI, design thinking)
  • Potrzeba pracownika strategią na realizację celów biznesowych

4. Employee Experience – jak to robić?

  • Employee journey map – zapoznanie z procesem mapowania i wykorzystywanymi narzędziami
  • Procesy strategiczne i punkty styku
  • Największe bóle, momenty prawdy i szybkie wygrane
  • Co zrobić z wnioskami?

5. Jak to robią najlepsi?

  • Case study i inspiracje
  • Co i kiedy warto podpatrywać u innych oraz w jaki sposób to adaptować u siebie

6. Jak i kiedy mierzyć efektywność działań?

  • Określanie KPI
  • Wskaźniki tzw. „miękkie”
  • Jak przekładać rezultaty „miękkie” na „twarde”

7. Nowe technologie w mapowaniu podróży klienta – pomocne narzędzia i aplikacje.

1. Czym jest Employer Branding i Employee Experience?

  • Definicje
  • Przykłady
  • Zależności
  • Insighty

2. Rynek pracownika – fakty i mity:

  • Jak myślimy, że jest, a jak jest naprawdę?
  • Rynek w liczbach w Polsce i na świecie

3. Fantazyjne krzesło czy wolne popołudnie? – cele biznesowe vs potrzeby i oczekiwania pracownika:

  • Definiowanie i weryfikowanie celów biznesowych zgodnych ze strategią organizacji
  • Metody diagnozowania kluczowych potrzeb pracowników (m.in. IDI, design thinking)
  • Potrzeba pracownika strategią na realizację celów biznesowych

4. Employee Experience – jak to robić?

  • Employee journey map – zapoznanie z procesem mapowania i wykorzystywanymi narzędziami
  • Procesy strategiczne i punkty styku
  • Największe bóle, momenty prawdy i szybkie wygrane
  • Co zrobić z wnioskami?

5. Jak to robią najlepsi?

  • Case study i inspiracje
  • Co i kiedy warto podpatrywać u innych oraz w jaki sposób to adaptować u siebie

6. Jak i kiedy mierzyć efektywność działań?

  • Określanie KPI
  • Wskaźniki tzw. „miękkie”
  • Jak przekładać rezultaty „miękkie” na „twarde”

7. Nowe technologie w mapowaniu podróży klienta – pomocne narzędzia i aplikacje.

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA::

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, w 2012 r. koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:
  • employee experience management
  • employee experience szkolenie
  • employee experience po polsku

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • umiejętność zwinnego reagowania na dynamikę procesów, zachodzących w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi
  • wpływ na wzrost zaangażowania pracowników
  • wzrost skuteczności działań w obszarze NPS i EB
  • zwiększenie poziomu lojalności pracowników
  • zwiększenie efektywności biznesowej organizacji
  • wzrost konkurencyjności firmy jako pracodawcy

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • wzrost zaangażowania
  • zrost satysfakcji z pracy
  • poczucie, że potrzeby pracownika są zauważane przez organizację i brane pod uwagę
  • poczucie docenienia
  • zwiększenie efektywności pracy

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • wzrost satysfakcji i zaangażowania pracowników w realizację celów biznesowych firmy
  • budowanie kultury organizacji, w której ważne jest wzajemne zrozumienie celów i potrzeb
  • budowanie zaangażowanej i lojalnej kadry
Employee Experience, Employee Journey – jak sprawić, aby pracownik cenił pracodawcę

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager

tel. kom.: 505 273 550

biuro@projektgamma.pl
Patrycja Michałowska

Ilona Ziętkowska

Project Manager

tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska

Ilona Ziętkowska

Project Manager

tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia HR

Organizacja to ludzie – a ludzie to zbiór unikalnych doświadczeń i kompetencji. Mentoring pozwala na pełne korzystanie z tego skarbu w postaci przekazywania najlepszych doświadczeń i nauk od ekspertów firmowych do tych, którzy tego najbardziej potrzebują. W sytuacji niespotykanych wyzwań są w firmie osoby, które wypracowały optymalne sposoby radzenia sobie z sytuacją warto transferować te know-how właśnie poprzez mentoring.

2022-11-28
28 listopada 2022 - 29 listopada 2022
2022-11-29
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Jakość wdrożenia pracownika wpływa na wizerunek pracodawcy, zaangażowanie pracownika a w konsekwencji retencję. Mądry Onboarding wpływa na szybsze rozumienie zakresu obowiązków i odpowiedzialności, a więc efektywność pracownika. Zapraszamy na szkolenie Onboarding.
2022-11-30
30 listopada 2022
2022-11-30
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Według ekspertów zajmujących się współczesnymi organizacjami za dziesięć lat aż 80% pracowników będzie kierowało się tym, czy dana firma ma zbudowaną strategię wellbeingową. Nie podejmą pracy w środowisku organizacyjnym, które nie dba o zadowolenie i potrzeby pracownika

2022-12-01
01 grudnia 2022
2022-12-01
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.