Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Co to jest Czarny Łabędź?
Czarny Łabędź to zdarzenie lub zjawisko, które ma trzy cechy:
Taleb podaje doskonały przykład: indyka, który jest przez 1000 dni z rzędu karmiony przez farmera i z każdym dniem wzrasta jego ufność, że tak będzie w nieskończoność. Każdy kolejny dzień jest „potwierdzeniem” trafności tezy, że tuczenie będzie trwało nadal. Aż do dnia 1001, kiedy to farmer przychodzi z toporkiem…
Książka Taleba jest niezmiernie ważną lekturą dla wszystkich, którzy chcą żyć świadomie w dzisiejszym, pełnym niepewności, szybko zmieniającym się świecie, ale co jeszcze możemy zrobić, aby przygotować się na funkcjonowanie w Ekstermistanie?
Rok 2020 pokazał, w jak nieprzewidywalnym i niestabilnym świecie żyjemy. Zmiany zachodzą błyskawicznie a nowe rozwiązania szybko dezaktualizują. Zgodnie z badaniem Korn Ferry Institute Talent for Tomorrow: Four Secrets for HR Agility in an Uncertain World tych, którzy odnoszą sukcesy, od tych, którym się nie udaje odróżnia pewna kompetencja. Można ją zdefiniować jako zwinność uczenia się – Learning Agility. Pod koniec drugiej dekady XXI roku uznano ją za jedną z najbardziej pożądanych kompetencji a jej szczególne znaczenie odkryliśmy w 2020 roku. Dlaczego?
Gwałtowne transformacje to dziś wspólne doświadczenie wielu firm. Część liderów obawia się podejmować decyzje w obliczu zmian, jakie zafundował nam rok 2020, tymczasem są one dziś potrzebne bardziej niż kiedykolwiek. Intensywność zmian, które zachodzą na zewnątrz nie może stać się alibi dla marazmu w organizacji. To nie jest sytuacja, którą można przeczekać. Aby utrzymać i poprawić produktywność, szybkość wprowadzania produktów na rynek i sprawność organizacyjną, liderzy powinni szybko inicjować zmiany i tworzyć w organizacji środowisko sprzyjające generowaniu innowacyjnych rozwiązań.
Choć wszyscy mamy świadomość zmian, to nadal nie zawsze wiemy, jak się względem nich zachować. Pomaga w tym koncepcja Learning Agility.
Czym jest Learning Agility?
Uczyć się nowych rzeczy i oduczać starych
Analfabetami XXI wieku nie będą ci, którzy nie znają Excela, lub nie potrafią pro-gramować, ale ci, którzy nie potrafią się uczyć nowych rzeczy, oduczać starych i uczyć na nowo – mówił Alvin Toffler, futurolog, autor słynnej Trzeciej fali. Learning Agility to właśnie umiejętność uczenia, oduczania się i uczenia na nowo. Krytycznego myślenia o wyzwaniach życia zawodowego i prywatnego, połączonego z refleksją, wyczuleniem na informacje zwrotne i umiejętnością zmieniania swojego sposobu postępowania. Koncentruje się na selektywnym przenoszeniu lekcji wyuczonych w jednym otoczeniu na inne sytuacje. Obejmuje eksperymentowanie, refleksję nad sobą, wykorzystywanie indywidualnych mocnych stron, ciągłe doskonalenie i uważność.
Nie możemy przewidzieć przyszłości, ale możemy się na nią przygotować.
W czasach łatwego dostępu do technologii i finansowania, to co często decyduje o sukcesie danej firmy to ludzie, którzy dla niej pracują. Dlatego w procesie przygotowania organizacji na to nieprzewidywalne ogromną rolę pełni HR, który świadomie zarządza zasobami specjalistów i menedżerów, wspiera w osiąganiu przez nich możliwie najwyższego poziomu efektywności, buduje odpowiednią kulturę pracy oraz pomaga organizacji sprawnie przechodzić przez zmiany.
Jak wspierać organizację w przejściu od strategii przetrwania do strategii rozwoju? Jak tworzyć odpowiednie środowisko sprzyjające Learning Agility? Jaki zespół kompetencji składa się na Learning Agility? Jak rekrutować „właściwych” pracowników? Jak tworzyć programy rozwojowe, które pomogą przygotować się kompetencyjnie do funkcjonowania w zmiennej rzeczywistości? Od czego zacząć? Jak nie zmarnować potencjału i nie przegapić szansy… Jak nie stać się indykiem.
Co to jest Czarny Łabędź?
Czarny Łabędź to zdarzenie lub zjawisko, które ma trzy cechy:
Taleb podaje doskonały przykład: indyka, który jest przez 1000 dni z rzędu karmiony przez farmera i z każdym dniem wzrasta jego ufność, że tak będzie w nieskończoność. Każdy kolejny dzień jest „potwierdzeniem” trafności tezy, że tuczenie będzie trwało nadal. Aż do dnia 1001, kiedy to farmer przychodzi z toporkiem…
Książka Taleba jest niezmiernie ważną lekturą dla wszystkich, którzy chcą żyć świadomie w dzisiejszym, pełnym niepewności, szybko zmieniającym się świecie, ale co jeszcze możemy zrobić, aby przygotować się na funkcjonowanie w Ekstermistanie?
Rok 2020 pokazał, w jak nieprzewidywalnym i niestabilnym świecie żyjemy. Zmiany zachodzą błyskawicznie a nowe rozwiązania szybko dezaktualizują. Zgodnie z badaniem Korn Ferry Institute Talent for Tomorrow: Four Secrets for HR Agility in an Uncertain World tych, którzy odnoszą sukcesy, od tych, którym się nie udaje odróżnia pewna kompetencja. Można ją zdefiniować jako zwinność uczenia się – Learning Agility. Pod koniec drugiej dekady XXI roku uznano ją za jedną z najbardziej pożądanych kompetencji a jej szczególne znaczenie odkryliśmy w 2020 roku. Dlaczego?
Gwałtowne transformacje to dziś wspólne doświadczenie wielu firm. Część liderów obawia się podejmować decyzje w obliczu zmian, jakie zafundował nam rok 2020, tymczasem są one dziś potrzebne bardziej niż kiedykolwiek. Intensywność zmian, które zachodzą na zewnątrz nie może stać się alibi dla marazmu w organizacji. To nie jest sytuacja, którą można przeczekać. Aby utrzymać i poprawić produktywność, szybkość wprowadzania produktów na rynek i sprawność organizacyjną, liderzy powinni szybko inicjować zmiany i tworzyć w organizacji środowisko sprzyjające generowaniu innowacyjnych rozwiązań.
Choć wszyscy mamy świadomość zmian, to nadal nie zawsze wiemy, jak się względem nich zachować. Pomaga w tym koncepcja Learning Agility.
Czym jest Learning Agility?
Uczyć się nowych rzeczy i oduczać starych
Analfabetami XXI wieku nie będą ci, którzy nie znają Excela, lub nie potrafią pro-gramować, ale ci, którzy nie potrafią się uczyć nowych rzeczy, oduczać starych i uczyć na nowo – mówił Alvin Toffler, futurolog, autor słynnej Trzeciej fali. Learning Agility to właśnie umiejętność uczenia, oduczania się i uczenia na nowo. Krytycznego myślenia o wyzwaniach życia zawodowego i prywatnego, połączonego z refleksją, wyczuleniem na informacje zwrotne i umiejętnością zmieniania swojego sposobu postępowania. Koncentruje się na selektywnym przenoszeniu lekcji wyuczonych w jednym otoczeniu na inne sytuacje. Obejmuje eksperymentowanie, refleksję nad sobą, wykorzystywanie indywidualnych mocnych stron, ciągłe doskonalenie i uważność.
Nie możemy przewidzieć przyszłości, ale możemy się na nią przygotować.
W czasach łatwego dostępu do technologii i finansowania, to co często decyduje o sukcesie danej firmy to ludzie, którzy dla niej pracują. Dlatego w procesie przygotowania organizacji na to nieprzewidywalne ogromną rolę pełni HR, który świadomie zarządza zasobami specjalistów i menedżerów, wspiera w osiąganiu przez nich możliwie najwyższego poziomu efektywności, buduje odpowiednią kulturę pracy oraz pomaga organizacji sprawnie przechodzić przez zmiany.
Jak wspierać organizację w przejściu od strategii przetrwania do strategii rozwoju? Jak tworzyć odpowiednie środowisko sprzyjające Learning Agility? Jaki zespół kompetencji składa się na Learning Agility? Jak rekrutować „właściwych” pracowników? Jak tworzyć programy rozwojowe, które pomogą przygotować się kompetencyjnie do funkcjonowania w zmiennej rzeczywistości? Od czego zacząć? Jak nie zmarnować potencjału i nie przegapić szansy… Jak nie stać się indykiem.
Co to jest Czarny Łabędź?
Czarny Łabędź to zdarzenie lub zjawisko, które ma trzy cechy:
Taleb podaje doskonały przykład: indyka, który jest przez 1000 dni z rzędu karmiony przez farmera i z każdym dniem wzrasta jego ufność, że tak będzie w nieskończoność. Każdy kolejny dzień jest „potwierdzeniem” trafności tezy, że tuczenie będzie trwało nadal. Aż do dnia 1001, kiedy to farmer przychodzi z toporkiem…
Książka Taleba jest niezmiernie ważną lekturą dla wszystkich, którzy chcą żyć świadomie w dzisiejszym, pełnym niepewności, szybko zmieniającym się świecie, ale co jeszcze możemy zrobić, aby przygotować się na funkcjonowanie w Ekstermistanie?
Rok 2020 pokazał, w jak nieprzewidywalnym i niestabilnym świecie żyjemy. Zmiany zachodzą błyskawicznie a nowe rozwiązania szybko dezaktualizują. Zgodnie z badaniem Korn Ferry Institute Talent for Tomorrow: Four Secrets for HR Agility in an Uncertain World tych, którzy odnoszą sukcesy, od tych, którym się nie udaje odróżnia pewna kompetencja. Można ją zdefiniować jako zwinność uczenia się – Learning Agility. Pod koniec drugiej dekady XXI roku uznano ją za jedną z najbardziej pożądanych kompetencji a jej szczególne znaczenie odkryliśmy w 2020 roku. Dlaczego?
Gwałtowne transformacje to dziś wspólne doświadczenie wielu firm. Część liderów obawia się podejmować decyzje w obliczu zmian, jakie zafundował nam rok 2020, tymczasem są one dziś potrzebne bardziej niż kiedykolwiek. Intensywność zmian, które zachodzą na zewnątrz nie może stać się alibi dla marazmu w organizacji. To nie jest sytuacja, którą można przeczekać. Aby utrzymać i poprawić produktywność, szybkość wprowadzania produktów na rynek i sprawność organizacyjną, liderzy powinni szybko inicjować zmiany i tworzyć w organizacji środowisko sprzyjające generowaniu innowacyjnych rozwiązań.
Choć wszyscy mamy świadomość zmian, to nadal nie zawsze wiemy, jak się względem nich zachować. Pomaga w tym koncepcja Learning Agility.
Czym jest Learning Agility?
Uczyć się nowych rzeczy i oduczać starych
Analfabetami XXI wieku nie będą ci, którzy nie znają Excela, lub nie potrafią pro-gramować, ale ci, którzy nie potrafią się uczyć nowych rzeczy, oduczać starych i uczyć na nowo – mówił Alvin Toffler, futurolog, autor słynnej Trzeciej fali. Learning Agility to właśnie umiejętność uczenia, oduczania się i uczenia na nowo. Krytycznego myślenia o wyzwaniach życia zawodowego i prywatnego, połączonego z refleksją, wyczuleniem na informacje zwrotne i umiejętnością zmieniania swojego sposobu postępowania. Koncentruje się na selektywnym przenoszeniu lekcji wyuczonych w jednym otoczeniu na inne sytuacje. Obejmuje eksperymentowanie, refleksję nad sobą, wykorzystywanie indywidualnych mocnych stron, ciągłe doskonalenie i uważność.
Nie możemy przewidzieć przyszłości, ale możemy się na nią przygotować.
W czasach łatwego dostępu do technologii i finansowania, to co często decyduje o sukcesie danej firmy to ludzie, którzy dla niej pracują. Dlatego w procesie przygotowania organizacji na to nieprzewidywalne ogromną rolę pełni HR, który świadomie zarządza zasobami specjalistów i menedżerów, wspiera w osiąganiu przez nich możliwie najwyższego poziomu efektywności, buduje odpowiednią kulturę pracy oraz pomaga organizacji sprawnie przechodzić przez zmiany.
Jak wspierać organizację w przejściu od strategii przetrwania do strategii rozwoju? Jak tworzyć odpowiednie środowisko sprzyjające Learning Agility? Jaki zespół kompetencji składa się na Learning Agility? Jak rekrutować „właściwych” pracowników? Jak tworzyć programy rozwojowe, które pomogą przygotować się kompetencyjnie do funkcjonowania w zmiennej rzeczywistości? Od czego zacząć? Jak nie zmarnować potencjału i nie przegapić szansy… Jak nie stać się indykiem.
1. Wprowadzenie
2. Koncepcja Learning Agility
3. Learning Agility w organizacji w 3 wymiarach:
4. Gdzie jesteśmy dziś, do czego dążymy?
5. Podsumowanie
1. Wprowadzenie
2. Koncepcja Learning Agility
3. Learning Agility w organizacji w 3 wymiarach:
4. Gdzie jesteśmy dziś, do czego dążymy?
5. Podsumowanie
1. Wprowadzenie
2. Koncepcja Learning Agility
3. Learning Agility w organizacji w 3 wymiarach:
4. Gdzie jesteśmy dziś, do czego dążymy?
5. Podsumowanie
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Trener Biznesu, Moderator Design Thinking, Konsultant w obszarze sprzedaży. Certyfikowana Moderatorka Design Thinking, metody która pozwala na tworzenie produktów i usług w oparciu o głębokie potrzeby użytkownika. Dzięki pracy projektowej i interdyscyplinarnym zespołom powstają kreatywne i innowacyjne rozwiązania. Współautorka i współrealizatorka innowacyjnego programu szkoleniowo-konsultingowego skierowanego do biznesu, który wspiera budowanie strategii w oparciu o Model Biznesowy oraz dzięki metodologii Design Thinking, pomaga projektować rozwiązania, które klienci chętnie kupują.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Zwinne podejście do pracy w obecnych czasach VUCA (niepewności, niejednoznaczności, złożoności) święci triumfy. Pozwala szybko reagować na zmiany i wypracowywać najbardziej efektywny sposób osiągania efektów satysfakcjonujących klientów. Z perspektywy HR wszyscy pracownicy to klienci. Dziś mają więcej potrzeb i szybciej zmieniających się niż kiedykolwiek. Warto wprowadzić wybrane metodyki Agile do pracy działu oraz poznając ten sposób pracy zastanowić się, które obszary organizacji potrzebują zwinnego podejścia do pracy – nie tylko do zarządzania projektami.
Szkolenie HR Business Partner uczy w jaki sposób budować swoją pozycję w organizacji, w relacji z biznesem, z pracownikami. Warsztat ma formułę mentoringową - uczestnicy otrzymają szereg praktycznych rekomendacji i narzędzi gotowych do wdrożenia. Zapraszamy na szkolenie przygotowujące do roli HR Business Partnera
Jak wykorzystać siłę opiniotwórczą pracowników i ich środowiska, aby firma wydawała się atrakcyjna jako pracodawca, przyciągała dobrych specjalistów oraz współpracowników, ograniczała kosztowną fluktuację kadr i jednocześnie budowała pożądaną reputację na rynku? Szkolenia employer branding - zapraszamy.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.