Growth Mindset i Learning Agility

Rola HR w budowaniu nastawienia na rozwój i zmianę

Szkolenia HR onlineotwartezamkniete
Nie możemy przewidzieć przyszłości, ale możemy się na nią przygotować.
Normalność – życie toczące się według ustalonych, znanych praw i zwyczajów. Obserwując rzeczywistość, na pewno każdy z nas zauważył, że świat, który nas otacza stał się nieprzewidywalny, a pojedyncze zdarzenia zaczęły rządzić naszym życiem.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.
15.07.2022
9:00 - 13:00
Szkolenie online
1000 zł netto/os.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Co to jest Czarny Łabędź?

Czarny Łabędź to zdarzenie lub zjawisko, które ma trzy cechy:

  • jest nieoczekiwane (subiektywnie bardzo mało prawdopodobne);
  • ma olbrzymie konsekwencje;
  • w retrospektywie wydaje się, że było do przewidzenia i jest wytłumaczalne.

Taleb podaje doskonały przykład: indyka, który jest przez 1000 dni z rzędu karmiony przez farmera i z każdym dniem wzrasta jego ufność, że tak będzie w nieskończoność. Każdy kolejny dzień jest „potwierdzeniem” trafności tezy, że tuczenie będzie trwało nadal. Aż do dnia 1001, kiedy to farmer przychodzi z toporkiem…

Książka Taleba jest niezmiernie ważną lekturą dla wszystkich, którzy chcą żyć świadomie w dzisiejszym, pełnym niepewności, szybko zmieniającym się świecie, ale co jeszcze możemy zrobić, aby przygotować się na funkcjonowanie w Ekstermistanie?

Rok 2020 pokazał, w jak nieprzewidywalnym i niestabilnym świecie żyjemy. Zmiany zachodzą błyskawicznie a nowe rozwiązania szybko dezaktualizują. Zgodnie z badaniem Korn Ferry Institute Talent for Tomorrow: Four Secrets for HR Agility in an Uncertain World tych, którzy odnoszą sukcesy, od tych, którym się nie udaje odróżnia pewna kompetencja. Można ją zdefiniować jako zwinność uczenia się – Learning Agility. Pod koniec drugiej dekady XXI roku uznano ją za jedną z najbardziej pożądanych kompetencji a jej szczególne znaczenie odkryliśmy w 2020 roku. Dlaczego?

Gwałtowne transformacje to dziś wspólne doświadczenie wielu firm. Część liderów obawia się podejmować decyzje w obliczu zmian, jakie zafundował nam rok 2020, tymczasem są one dziś potrzebne bardziej niż kiedykolwiek. Intensywność zmian, które zachodzą na zewnątrz nie może stać się alibi dla marazmu w organizacji. To nie jest sytuacja, którą można przeczekać. Aby utrzymać i poprawić produktywność, szybkość wprowadzania produktów na rynek i sprawność organizacyjną, liderzy powinni szybko inicjować zmiany i tworzyć w organizacji środowisko sprzyjające generowaniu innowacyjnych rozwiązań.

Choć wszyscy mamy świadomość zmian, to nadal nie zawsze wiemy, jak się względem nich zachować. Pomaga w tym koncepcja Learning Agility.

Czym jest Learning Agility?

Uczyć się nowych rzeczy i oduczać starych

Analfabetami XXI wieku nie będą ci, którzy nie znają Excela, lub nie potrafią pro-gramować, ale ci, którzy nie potrafią się uczyć nowych rzeczy, oduczać starych i uczyć na nowo – mówił Alvin Toffler, futurolog, autor słynnej Trzeciej fali. Learning Agility to właśnie umiejętność uczenia, oduczania się i uczenia na nowo. Krytycznego myślenia o wyzwaniach życia zawodowego i prywatnego, połączonego z refleksją, wyczuleniem na informacje zwrotne i umiejętnością zmieniania swojego sposobu postępowania. Koncentruje się na selektywnym przenoszeniu lekcji wyuczonych w jednym otoczeniu na inne sytuacje. Obejmuje eksperymentowanie, refleksję nad sobą, wykorzystywanie indywidualnych mocnych stron, ciągłe doskonalenie i uważność.

Nie możemy przewidzieć przyszłości, ale możemy się na nią przygotować.

W czasach łatwego dostępu do technologii i finansowania, to co często decyduje o sukcesie danej firmy to ludzie, którzy dla niej pracują. Dlatego w procesie przygotowania organizacji na to nieprzewidywalne ogromną rolę pełni HR, który świadomie zarządza zasobami specjalistów i menedżerów, wspiera w osiąganiu przez nich możliwie najwyższego poziomu efektywności, buduje odpowiednią kulturę pracy oraz pomaga organizacji sprawnie przechodzić przez zmiany.

Jak wspierać organizację w przejściu od strategii przetrwania do strategii rozwoju? Jak tworzyć odpowiednie środowisko sprzyjające Learning Agility? Jaki zespół kompetencji składa się na Learning Agility? Jak rekrutować „właściwych” pracowników? Jak tworzyć programy rozwojowe, które pomogą przygotować się kompetencyjnie do funkcjonowania w zmiennej rzeczywistości? Od czego zacząć? Jak nie zmarnować potencjału i nie przegapić szansy… Jak nie stać się indykiem.

Co to jest Czarny Łabędź?

Czarny Łabędź to zdarzenie lub zjawisko, które ma trzy cechy:

  • jest nieoczekiwane (subiektywnie bardzo mało prawdopodobne);
  • ma olbrzymie konsekwencje;
  • w retrospektywie wydaje się, że było do przewidzenia i jest wytłumaczalne.

Taleb podaje doskonały przykład: indyka, który jest przez 1000 dni z rzędu karmiony przez farmera i z każdym dniem wzrasta jego ufność, że tak będzie w nieskończoność. Każdy kolejny dzień jest „potwierdzeniem” trafności tezy, że tuczenie będzie trwało nadal. Aż do dnia 1001, kiedy to farmer przychodzi z toporkiem…

Książka Taleba jest niezmiernie ważną lekturą dla wszystkich, którzy chcą żyć świadomie w dzisiejszym, pełnym niepewności, szybko zmieniającym się świecie, ale co jeszcze możemy zrobić, aby przygotować się na funkcjonowanie w Ekstermistanie?

Rok 2020 pokazał, w jak nieprzewidywalnym i niestabilnym świecie żyjemy. Zmiany zachodzą błyskawicznie a nowe rozwiązania szybko dezaktualizują. Zgodnie z badaniem Korn Ferry Institute Talent for Tomorrow: Four Secrets for HR Agility in an Uncertain World tych, którzy odnoszą sukcesy, od tych, którym się nie udaje odróżnia pewna kompetencja. Można ją zdefiniować jako zwinność uczenia się – Learning Agility. Pod koniec drugiej dekady XXI roku uznano ją za jedną z najbardziej pożądanych kompetencji a jej szczególne znaczenie odkryliśmy w 2020 roku. Dlaczego?

Gwałtowne transformacje to dziś wspólne doświadczenie wielu firm. Część liderów obawia się podejmować decyzje w obliczu zmian, jakie zafundował nam rok 2020, tymczasem są one dziś potrzebne bardziej niż kiedykolwiek. Intensywność zmian, które zachodzą na zewnątrz nie może stać się alibi dla marazmu w organizacji. To nie jest sytuacja, którą można przeczekać. Aby utrzymać i poprawić produktywność, szybkość wprowadzania produktów na rynek i sprawność organizacyjną, liderzy powinni szybko inicjować zmiany i tworzyć w organizacji środowisko sprzyjające generowaniu innowacyjnych rozwiązań.

Choć wszyscy mamy świadomość zmian, to nadal nie zawsze wiemy, jak się względem nich zachować. Pomaga w tym koncepcja Learning Agility.

Czym jest Learning Agility?

Uczyć się nowych rzeczy i oduczać starych

Analfabetami XXI wieku nie będą ci, którzy nie znają Excela, lub nie potrafią pro-gramować, ale ci, którzy nie potrafią się uczyć nowych rzeczy, oduczać starych i uczyć na nowo – mówił Alvin Toffler, futurolog, autor słynnej Trzeciej fali. Learning Agility to właśnie umiejętność uczenia, oduczania się i uczenia na nowo. Krytycznego myślenia o wyzwaniach życia zawodowego i prywatnego, połączonego z refleksją, wyczuleniem na informacje zwrotne i umiejętnością zmieniania swojego sposobu postępowania. Koncentruje się na selektywnym przenoszeniu lekcji wyuczonych w jednym otoczeniu na inne sytuacje. Obejmuje eksperymentowanie, refleksję nad sobą, wykorzystywanie indywidualnych mocnych stron, ciągłe doskonalenie i uważność.

Nie możemy przewidzieć przyszłości, ale możemy się na nią przygotować.

W czasach łatwego dostępu do technologii i finansowania, to co często decyduje o sukcesie danej firmy to ludzie, którzy dla niej pracują. Dlatego w procesie przygotowania organizacji na to nieprzewidywalne ogromną rolę pełni HR, który świadomie zarządza zasobami specjalistów i menedżerów, wspiera w osiąganiu przez nich możliwie najwyższego poziomu efektywności, buduje odpowiednią kulturę pracy oraz pomaga organizacji sprawnie przechodzić przez zmiany.

Jak wspierać organizację w przejściu od strategii przetrwania do strategii rozwoju? Jak tworzyć odpowiednie środowisko sprzyjające Learning Agility? Jaki zespół kompetencji składa się na Learning Agility? Jak rekrutować „właściwych” pracowników? Jak tworzyć programy rozwojowe, które pomogą przygotować się kompetencyjnie do funkcjonowania w zmiennej rzeczywistości? Od czego zacząć? Jak nie zmarnować potencjału i nie przegapić szansy… Jak nie stać się indykiem.

Co to jest Czarny Łabędź?

Czarny Łabędź to zdarzenie lub zjawisko, które ma trzy cechy:

  • jest nieoczekiwane (subiektywnie bardzo mało prawdopodobne);
  • ma olbrzymie konsekwencje;
  • w retrospektywie wydaje się, że było do przewidzenia i jest wytłumaczalne.

Taleb podaje doskonały przykład: indyka, który jest przez 1000 dni z rzędu karmiony przez farmera i z każdym dniem wzrasta jego ufność, że tak będzie w nieskończoność. Każdy kolejny dzień jest „potwierdzeniem” trafności tezy, że tuczenie będzie trwało nadal. Aż do dnia 1001, kiedy to farmer przychodzi z toporkiem…

Książka Taleba jest niezmiernie ważną lekturą dla wszystkich, którzy chcą żyć świadomie w dzisiejszym, pełnym niepewności, szybko zmieniającym się świecie, ale co jeszcze możemy zrobić, aby przygotować się na funkcjonowanie w Ekstermistanie?

Rok 2020 pokazał, w jak nieprzewidywalnym i niestabilnym świecie żyjemy. Zmiany zachodzą błyskawicznie a nowe rozwiązania szybko dezaktualizują. Zgodnie z badaniem Korn Ferry Institute Talent for Tomorrow: Four Secrets for HR Agility in an Uncertain World tych, którzy odnoszą sukcesy, od tych, którym się nie udaje odróżnia pewna kompetencja. Można ją zdefiniować jako zwinność uczenia się – Learning Agility. Pod koniec drugiej dekady XXI roku uznano ją za jedną z najbardziej pożądanych kompetencji a jej szczególne znaczenie odkryliśmy w 2020 roku. Dlaczego?

Gwałtowne transformacje to dziś wspólne doświadczenie wielu firm. Część liderów obawia się podejmować decyzje w obliczu zmian, jakie zafundował nam rok 2020, tymczasem są one dziś potrzebne bardziej niż kiedykolwiek. Intensywność zmian, które zachodzą na zewnątrz nie może stać się alibi dla marazmu w organizacji. To nie jest sytuacja, którą można przeczekać. Aby utrzymać i poprawić produktywność, szybkość wprowadzania produktów na rynek i sprawność organizacyjną, liderzy powinni szybko inicjować zmiany i tworzyć w organizacji środowisko sprzyjające generowaniu innowacyjnych rozwiązań.

Choć wszyscy mamy świadomość zmian, to nadal nie zawsze wiemy, jak się względem nich zachować. Pomaga w tym koncepcja Learning Agility.

Czym jest Learning Agility?

Uczyć się nowych rzeczy i oduczać starych

Analfabetami XXI wieku nie będą ci, którzy nie znają Excela, lub nie potrafią pro-gramować, ale ci, którzy nie potrafią się uczyć nowych rzeczy, oduczać starych i uczyć na nowo – mówił Alvin Toffler, futurolog, autor słynnej Trzeciej fali. Learning Agility to właśnie umiejętność uczenia, oduczania się i uczenia na nowo. Krytycznego myślenia o wyzwaniach życia zawodowego i prywatnego, połączonego z refleksją, wyczuleniem na informacje zwrotne i umiejętnością zmieniania swojego sposobu postępowania. Koncentruje się na selektywnym przenoszeniu lekcji wyuczonych w jednym otoczeniu na inne sytuacje. Obejmuje eksperymentowanie, refleksję nad sobą, wykorzystywanie indywidualnych mocnych stron, ciągłe doskonalenie i uważność.

Nie możemy przewidzieć przyszłości, ale możemy się na nią przygotować.

W czasach łatwego dostępu do technologii i finansowania, to co często decyduje o sukcesie danej firmy to ludzie, którzy dla niej pracują. Dlatego w procesie przygotowania organizacji na to nieprzewidywalne ogromną rolę pełni HR, który świadomie zarządza zasobami specjalistów i menedżerów, wspiera w osiąganiu przez nich możliwie najwyższego poziomu efektywności, buduje odpowiednią kulturę pracy oraz pomaga organizacji sprawnie przechodzić przez zmiany.

Jak wspierać organizację w przejściu od strategii przetrwania do strategii rozwoju? Jak tworzyć odpowiednie środowisko sprzyjające Learning Agility? Jaki zespół kompetencji składa się na Learning Agility? Jak rekrutować „właściwych” pracowników? Jak tworzyć programy rozwojowe, które pomogą przygotować się kompetencyjnie do funkcjonowania w zmiennej rzeczywistości? Od czego zacząć? Jak nie zmarnować potencjału i nie przegapić szansy… Jak nie stać się indykiem.

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Wprowadzenie

  • Rola HR w przygotowaniu organizacji do funkcjonowaniu w rzeczywistości VUCA
    • Jak to rozumieć?
    • Obszary wpływu
    • Określenie roli i odpowiedzialności

2. Koncepcja Learning Agility

  • Jak definiować Learnig Agility
  • Fundamenty Learning Agility
    • Self Awareness
    • People Agility
    • Results Agility
    • Mental Agility
    • Change Agility
  • Czy Learning Agility ma uzasadnienie biznesowe?

3. Learning Agility w organizacji w 3 wymiarach:

  • Ludzie
  • Otoczenie
  • Procesy

4. Gdzie jesteśmy dziś, do czego dążymy?

  • Z jakimi wyzwaniami mierzy się nasza organizacja?
  • Jakie rezultaty chcemy osiągnąć?
  • Jakie działania mogą nam w tym pomóc?
  • Jak sprawnie wdrożyć nowe strategie i odnieść sukces?
  • Przykłady, case study, inspiracje

5. Podsumowanie

  • Każdy z uczestników zaprezentuje plan rozwoju swojej organizacji w kierunku Learning Agility
  • Uczestnicy kontraktują się na wymianę doświadczeń między sobą i wzajemne wsparcie w planowanej zmianie

1. Wprowadzenie

  • Rola HR w przygotowaniu organizacji do funkcjonowaniu w rzeczywistości VUCA
    • Jak to rozumieć?
    • Obszary wpływu
    • Określenie roli i odpowiedzialności

2. Koncepcja Learning Agility

  • Jak definiować Learnig Agility
  • Fundamenty Learning Agility
    • Self Awareness
    • People Agility
    • Results Agility
    • Mental Agility
    • Change Agility
  • Czy Learning Agility ma uzasadnienie biznesowe?

3. Learning Agility w organizacji w 3 wymiarach:

  • Ludzie
  • Otoczenie
  • Procesy

4. Gdzie jesteśmy dziś, do czego dążymy?

  • Z jakimi wyzwaniami mierzy się nasza organizacja?
  • Jakie rezultaty chcemy osiągnąć?
  • Jakie działania mogą nam w tym pomóc?
  • Jak sprawnie wdrożyć nowe strategie i odnieść sukces?
  • Przykłady, case study, inspiracje

5. Podsumowanie

  • Każdy z uczestników zaprezentuje plan rozwoju swojej organizacji w kierunku Learning Agility
  • Uczestnicy kontraktują się na wymianę doświadczeń między sobą i wzajemne wsparcie w planowanej zmianie

1. Wprowadzenie

  • Rola HR w przygotowaniu organizacji do funkcjonowaniu w rzeczywistości VUCA
    • Jak to rozumieć?
    • Obszary wpływu
    • Określenie roli i odpowiedzialności

2. Koncepcja Learning Agility

  • Jak definiować Learnig Agility
  • Fundamenty Learning Agility
    • Self Awareness
    • People Agility
    • Results Agility
    • Mental Agility
    • Change Agility
  • Czy Learning Agility ma uzasadnienie biznesowe?

3. Learning Agility w organizacji w 3 wymiarach:

  • Ludzie
  • Otoczenie
  • Procesy

4. Gdzie jesteśmy dziś, do czego dążymy?

  • Z jakimi wyzwaniami mierzy się nasza organizacja?
  • Jakie rezultaty chcemy osiągnąć?
  • Jakie działania mogą nam w tym pomóc?
  • Jak sprawnie wdrożyć nowe strategie i odnieść sukces?
  • Przykłady, case study, inspiracje

5. Podsumowanie

  • Każdy z uczestników zaprezentuje plan rozwoju swojej organizacji w kierunku Learning Agility
  • Uczestnicy kontraktują się na wymianę doświadczeń między sobą i wzajemne wsparcie w planowanej zmianie

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager tel. kom.: 505 273 550  biuro@projektgamma.pl Patrycja Michałowska

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia HR

Różnorodne zespoły są bardziej efektywne i innowacyjne niż homogeniczne. Płeć, wiek, wykształcenie, wiedza, umiejętności i kompetencje, system wartości, kultura - organizacja skorzysta na różnorodności pracowników, kiedy da im szansę na wykorzystanie potencjału, wymianę i dzielenie się wiedzą. Kluczowe jest zrozumienie różnic i efektywne zarządzanie różnorodnością.

2022-07-13
13 lipca 2022 - 14 lipca 2022
2022-07-14
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Wersja online: Jak mierzyć i podnosić efektywność działań rozwojowych – online i stacjonarnych?

Świat szkoleń i rozwoju został wzbogacony o nową przestrzeń online’ową. Warto mierzyć efektywność, prowadzić ewaluację firmy szkoleniowej, trenerów wewnętrznych dla wszystkich formatów. Dzięki temu zdobędziemy  argumenty do prowadzenia dalszych działań rozwojowych, a w duchu continous improvement zyskamy bodziec do doskonalenia tych procesów.

2022-07-15
15 lipca 2022
2022-07-15
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Normalność - życie toczące się według ustalonych, znanych praw i zwyczajów. Obserwując rzeczywistość, na pewno każdy z nas zauważył, że świat, który nas otacza stał się nieprzewidywalny, a pojedyncze zdarzenia zaczęły rządzić naszym życiem.

2022-07-15
15 lipca 2022
2022-07-15
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.