Komunikacja międzykulturowa i różnice kulturowe

Szkolenia HR onlineotwartezamkniete
Kompetencje niezbędne w komunikacji w wielokulturowym środowisku biznesowym
Kontakt z odmienną kulturą stał się dziś codziennością, ale zagraniczny partner czy międzynarodowy zespół to wciąż wyzwanie dla wielu organizacji. Kompetencja międzykulturowa ułatwia nawiązywanie i podtrzymywanie relacji biznesowych, jednak wymaga zarówno wiedzy i doświadczenia, jak i specjalnego treningu.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Różnorodność kulturowa jest cennym zasobem, jeśli się z niego umiejętnie czerpie. Kontakty z zagranicznym klientem lub partnerem wymagają wiedzy na temat jego kontekstu kulturowego.

Pracując w międzykulturowym środowisku często nie zdajemy sobie sprawy, jak silnie nasz sposób komunikacji i współpracy zdeterminowany jest przez kulturę, w której dorastaliśmy. Jednolita i czytelna kultura korporacyjna często nie wystarczy, by zniwelować różnice kulturowe,

Wiedza i świadomość różnic np. w komunikacji, sposobie podejmowania decyzji, obchodzenia się z czasem, konfliktami lub sposobie współpracy w zespole może przyczynić się do sukcesu lub porażki całego projektu.

Wyzwaniem pracy w środowisku międzykulturowym jest zrozumienie i akceptowanie różnic pomiędzy członkami zespołów lub klientami, przezwyciężanie stereotypów i uprzedzeń (własnych oraz członków zespołu) oraz budowanie kultury szacunku i akceptacji różnorodności.

Szkolenie z różnic międzykulturowych w zarządzaniu zespołem pozwala uczestnikom na rozwijanie kompetencji międzykulturowych. Uczestnicy zyskują większą świadomość swojej postawy, nastawienia i emocji wobec innej kultury, uczą się postrzegać sytuacje międzykulturowe z różnych perspektyw i zachowywać się w sposób elastyczny.

Poznają kulturowo uwarunkowane czynniki determinujące ich postrzeganie świata i tworzenie tzw. skryptów, którymi posługują się w pracy. Na podstawie koncepcji wymiarów kultury Geerta Hofstede zdobywają wiedzę o różnicach w kluczowych obszarach, determinujących ich zachowanie i sposoby współpracy w zespole.

Identyfikują czynniki utrudniające komunikację międzykulturową, korzystają ze wskazówek, jak poruszać się w różnorodnym kulturowo środowisku biznesowym i uczą się korzystać z narzędzi do przezwyciężania barier kulturowych.

Pozwala to rozwinąć umiejętności pracy w wielokulturowym zespole, motywowania pracowników czy klientów w sposób adekwatny kulturowo, skutecznie rozwiązywać konflikt i tworzyć środowisko pracy, które korzysta z różnorodności kulturowej.

Na życzenie klienta szkolenie może zostać rozwinięte o przypadki i opracowania dotyczące konkretnych krajów i kultur lub też o moduł związany z szokiem kulturowym i adaptacją do nowych warunków, związaną z relokacją pracownika.

Celem szczegółowym szkolenia jest zdobycie wiedzy, umiejętności i kompetencji w zakresie:

  • umiejętności komunikacji i współpracy z reprezentantem obcej kultury
  • własnych uwarunkowań kulturowych i ich wpływu na percepcję świata oraz tego, jak różnice kulturowe warunkują przebieg komunikacji biznesowej;
  • dostosowania swojego zachowania do kontekstu kulturowego klienta i radzenia sobie w sytuacjach niejednoznacznych;
  • komunikacji zgodnie z obowiązującym w danej kulturze kodem komunikacyjnym – werbalnie, pozawerbalnie i wirtualnie;
  • postawy otwartości wobec innych kultur i postrzegania różnorodności jako zasobu;
  • efektywnego zarządzania różnorodnością w zespole i wykorzystywania jej potencjału;
  • efektywnej komunikacji w różnorodnych zespołach;
  • specyfiki różnic wynikających z innego kontekstu kulturowego;
  • kształtowania wśród pracowników postawy otwartości i akceptacji różnic;
  • przeciwdziałania konfliktom wynikającym z różnic;
  • uświadomienia sobie „nieświadomego uprzedzenia” (unconscious bias) i jego konsekwencji dla pracy zespołu i funkcjonowania organizacji;
  • przezwyciężania uprzedzeń i stereotypów;
  • tworzenia możliwości transferu kompetencji, dzielenia się know-how i zarządzania wiedzą w różnorodnym zespole;
  • budowania kultury organizacyjnej sprzyjającej wykorzystaniu indywidualnego potencjału pracowników;
  • wykorzystywania różnorodności jako narzędzia Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (Karta Różnorodności, Diversity & Inclusion Rating).

Różnorodność kulturowa jest cennym zasobem, jeśli się z niego umiejętnie czerpie. Kontakty z zagranicznym klientem lub partnerem wymagają wiedzy na temat jego kontekstu kulturowego.

Pracując w międzykulturowym środowisku często nie zdajemy sobie sprawy, jak silnie nasz sposób komunikacji i współpracy zdeterminowany jest przez kulturę, w której dorastaliśmy. Jednolita i czytelna kultura korporacyjna często nie wystarczy, by zniwelować różnice kulturowe,

Wiedza i świadomość różnic np. w komunikacji, sposobie podejmowania decyzji, obchodzenia się z czasem, konfliktami lub sposobie współpracy w zespole może przyczynić się do sukcesu lub porażki całego projektu.

Wyzwaniem pracy w środowisku międzykulturowym jest zrozumienie i akceptowanie różnic pomiędzy członkami zespołów lub klientami, przezwyciężanie stereotypów i uprzedzeń (własnych oraz członków zespołu) oraz budowanie kultury szacunku i akceptacji różnorodności.

Szkolenie z różnic międzykulturowych w zarządzaniu zespołem pozwala uczestnikom na rozwijanie kompetencji międzykulturowych. Uczestnicy zyskują większą świadomość swojej postawy, nastawienia i emocji wobec innej kultury, uczą się postrzegać sytuacje międzykulturowe z różnych perspektyw i zachowywać się w sposób elastyczny.

Poznają kulturowo uwarunkowane czynniki determinujące ich postrzeganie świata i tworzenie tzw. skryptów, którymi posługują się w pracy. Na podstawie koncepcji wymiarów kultury Geerta Hofstede zdobywają wiedzę o różnicach w kluczowych obszarach, determinujących ich zachowanie i sposoby współpracy w zespole.

Identyfikują czynniki utrudniające komunikację międzykulturową, korzystają ze wskazówek, jak poruszać się w różnorodnym kulturowo środowisku biznesowym i uczą się korzystać z narzędzi do przezwyciężania barier kulturowych.

Pozwala to rozwinąć umiejętności pracy w wielokulturowym zespole, motywowania pracowników czy klientów w sposób adekwatny kulturowo, skutecznie rozwiązywać konflikt i tworzyć środowisko pracy, które korzysta z różnorodności kulturowej.

Na życzenie klienta szkolenie może zostać rozwinięte o przypadki i opracowania dotyczące konkretnych krajów i kultur lub też o moduł związany z szokiem kulturowym i adaptacją do nowych warunków, związaną z relokacją pracownika.

Celem szczegółowym szkolenia jest zdobycie wiedzy, umiejętności i kompetencji w zakresie:

  • umiejętności komunikacji i współpracy z reprezentantem obcej kultury
  • własnych uwarunkowań kulturowych i ich wpływu na percepcję świata oraz tego, jak różnice kulturowe warunkują przebieg komunikacji biznesowej;
  • dostosowania swojego zachowania do kontekstu kulturowego klienta i radzenia sobie w sytuacjach niejednoznacznych;
  • komunikacji zgodnie z obowiązującym w danej kulturze kodem komunikacyjnym – werbalnie, pozawerbalnie i wirtualnie;
  • postawy otwartości wobec innych kultur i postrzegania różnorodności jako zasobu;
  • efektywnego zarządzania różnorodnością w zespole i wykorzystywania jej potencjału;
  • efektywnej komunikacji w różnorodnych zespołach;
  • specyfiki różnic wynikających z innego kontekstu kulturowego;
  • kształtowania wśród pracowników postawy otwartości i akceptacji różnic;
  • przeciwdziałania konfliktom wynikającym z różnic;
  • uświadomienia sobie „nieświadomego uprzedzenia” (unconscious bias) i jego konsekwencji dla pracy zespołu i funkcjonowania organizacji;
  • przezwyciężania uprzedzeń i stereotypów;
  • tworzenia możliwości transferu kompetencji, dzielenia się know-how i zarządzania wiedzą w różnorodnym zespole;
  • budowania kultury organizacyjnej sprzyjającej wykorzystaniu indywidualnego potencjału pracowników;
  • wykorzystywania różnorodności jako narzędzia Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (Karta Różnorodności, Diversity & Inclusion Rating).

Różnorodność kulturowa jest cennym zasobem, jeśli się z niego umiejętnie czerpie. Kontakty z zagranicznym klientem lub partnerem wymagają wiedzy na temat jego kontekstu kulturowego.

Pracując w międzykulturowym środowisku często nie zdajemy sobie sprawy, jak silnie nasz sposób komunikacji i współpracy zdeterminowany jest przez kulturę, w której dorastaliśmy. Jednolita i czytelna kultura korporacyjna często nie wystarczy, by zniwelować różnice kulturowe,

Wiedza i świadomość różnic np. w komunikacji, sposobie podejmowania decyzji, obchodzenia się z czasem, konfliktami lub sposobie współpracy w zespole może przyczynić się do sukcesu lub porażki całego projektu.

Wyzwaniem pracy w środowisku międzykulturowym jest zrozumienie i akceptowanie różnic pomiędzy członkami zespołów lub klientami, przezwyciężanie stereotypów i uprzedzeń (własnych oraz członków zespołu) oraz budowanie kultury szacunku i akceptacji różnorodności.

Szkolenie z różnic międzykulturowych w zarządzaniu zespołem pozwala uczestnikom na rozwijanie kompetencji międzykulturowych. Uczestnicy zyskują większą świadomość swojej postawy, nastawienia i emocji wobec innej kultury, uczą się postrzegać sytuacje międzykulturowe z różnych perspektyw i zachowywać się w sposób elastyczny.

Poznają kulturowo uwarunkowane czynniki determinujące ich postrzeganie świata i tworzenie tzw. skryptów, którymi posługują się w pracy. Na podstawie koncepcji wymiarów kultury Geerta Hofstede zdobywają wiedzę o różnicach w kluczowych obszarach, determinujących ich zachowanie i sposoby współpracy w zespole.

Identyfikują czynniki utrudniające komunikację międzykulturową, korzystają ze wskazówek, jak poruszać się w różnorodnym kulturowo środowisku biznesowym i uczą się korzystać z narzędzi do przezwyciężania barier kulturowych.

Pozwala to rozwinąć umiejętności pracy w wielokulturowym zespole, motywowania pracowników czy klientów w sposób adekwatny kulturowo, skutecznie rozwiązywać konflikt i tworzyć środowisko pracy, które korzysta z różnorodności kulturowej.

Na życzenie klienta szkolenie może zostać rozwinięte o przypadki i opracowania dotyczące konkretnych krajów i kultur lub też o moduł związany z szokiem kulturowym i adaptacją do nowych warunków, związaną z relokacją pracownika.

Celem szczegółowym szkolenia jest zdobycie wiedzy, umiejętności i kompetencji w zakresie:

  • umiejętności komunikacji i współpracy z reprezentantem obcej kultury
  • własnych uwarunkowań kulturowych i ich wpływu na percepcję świata oraz tego, jak różnice kulturowe warunkują przebieg komunikacji biznesowej;
  • dostosowania swojego zachowania do kontekstu kulturowego klienta i radzenia sobie w sytuacjach niejednoznacznych;
  • komunikacji zgodnie z obowiązującym w danej kulturze kodem komunikacyjnym – werbalnie, pozawerbalnie i wirtualnie;
  • postawy otwartości wobec innych kultur i postrzegania różnorodności jako zasobu;
  • efektywnego zarządzania różnorodnością w zespole i wykorzystywania jej potencjału;
  • efektywnej komunikacji w różnorodnych zespołach;
  • specyfiki różnic wynikających z innego kontekstu kulturowego;
  • kształtowania wśród pracowników postawy otwartości i akceptacji różnic;
  • przeciwdziałania konfliktom wynikającym z różnic;
  • uświadomienia sobie „nieświadomego uprzedzenia” (unconscious bias) i jego konsekwencji dla pracy zespołu i funkcjonowania organizacji;
  • przezwyciężania uprzedzeń i stereotypów;
  • tworzenia możliwości transferu kompetencji, dzielenia się know-how i zarządzania wiedzą w różnorodnym zespole;
  • budowania kultury organizacyjnej sprzyjającej wykorzystaniu indywidualnego potencjału pracowników;
  • wykorzystywania różnorodności jako narzędzia Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (Karta Różnorodności, Diversity & Inclusion Rating).

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Czym jest kultura i jak na nas wpływa?

  • Definicja kultury i koncepcja góry lodowej wg Martinelli Silvio
  • Wpływ kultury i socjalizacji na różnice w wartościach, przekonaniach, obyczajach i postawach
  • Jak definiowanie kultury może pomóc w komunikacji międzykulturowej?
  • Piramida Hofstede (osobowość, kultura, wartości uniwersalne)
  • Proces negocjacji norm zachowań i wartości kulturowych
  • Wymiary kultury
  • Model DIN (Describe – Interpret – Evaluate)

2. Co wynika z różnic kulturowych?

  • Etnocentryzm i etnorelatywizm
  • Stereotypy i uprzedzenia
  • Procesy stereotypizacji (ćwiczenie)
  • Nieuświadamiane uprzedzenia (unconscious bias)

3. Wymiary kultury wg G. Hofstede

  • Praca warsztatowa na podstawie narzędzia do porównywania kultur, określającego następujące wymiary kultury (Hofstede Insights):
    • Dystans do władzy
    • Kolektywizm vs. indywidualizm
    • Kobiecość i męskość
    • Unikanie niepewności
    • Orientacja długoterminowa i krótkoterminowa

4. Kultura a style komunikowania – efektywna komunikacja międzykulturowa

  • Style komunikowania (bezpośredni i pośredni) a konkretne kanały komunikacyjne:

    • Komunikacja mailowa
    • Rozmowa telefoniczna
    • Spotkanie biznesowe
    • Negocjacje
  • Błędy w komunikacji międzykulturowej:
    • Zakładane podobieństwo,
    • Różnice językowe,
    • Błędne interpretacje sygnałów niewerbalnych,
    • Uprzedzenia,
    • Skłonność do formułowania sądów wartościujących,
    • Wysoki poziom lęku lub napięcia.
  • Sposoby na unikanie błędów w komunikacji

5. Kultury niskiego i wysokiego kontekstu. Zwyczaje i savoir vivre

  • Zwroty grzecznościowe
  • Przywitanie, wręczanie wizytówek, prezentów
  • Sposób postrzegania czasu i możliwe nieporozumienia wynikające z różnic

6. Wywiad kulturowy

  • Rola pytań w wywiadzie kulturowym – otwarte, zamknięte, projekcyjne
  • Jak rozmawiać z pracownikiem pochodzącym z obcego kręgu kulturowego – symulacja

7. Po przyjeździe do obcego kraju – strategie akulturacji

  • Po przyjeździe do innego kraju
  • Szok kulturowy wg Kalervo Oberg i jego etapy (Honeymoon, Distress, Reintegration, Autonomy, Independence)
  • Rezultaty szoku kulturowego
  • Sposoby radzenia sobie z szokiem kulturowym – studia przypadków
  • Krzywe akulturacji
  • Negocjacje norm zachowań i wartości kulturowych – symulacja

1. Czym jest kultura i jak na nas wpływa?

  • Definicja kultury i koncepcja góry lodowej wg Martinelli Silvio
  • Wpływ kultury i socjalizacji na różnice w wartościach, przekonaniach, obyczajach i postawach
  • Jak definiowanie kultury może pomóc w komunikacji międzykulturowej?
  • Piramida Hofstede (osobowość, kultura, wartości uniwersalne)
  • Proces negocjacji norm zachowań i wartości kulturowych
  • Wymiary kultury
  • Model DIN (Describe – Interpret – Evaluate)

2. Co wynika z różnic kulturowych?

  • Etnocentryzm i etnorelatywizm
  • Stereotypy i uprzedzenia
  • Procesy stereotypizacji (ćwiczenie)
  • Nieuświadamiane uprzedzenia (unconscious bias)

3. Wymiary kultury wg G. Hofstede

  • Praca warsztatowa na podstawie narzędzia do porównywania kultur, określającego następujące wymiary kultury (Hofstede Insights):
    • Dystans do władzy
    • Kolektywizm vs. indywidualizm
    • Kobiecość i męskość
    • Unikanie niepewności
    • Orientacja długoterminowa i krótkoterminowa

4. Kultura a style komunikowania – efektywna komunikacja międzykulturowa

  • Style komunikowania (bezpośredni i pośredni) a konkretne kanały komunikacyjne:

    • Komunikacja mailowa
    • Rozmowa telefoniczna
    • Spotkanie biznesowe
    • Negocjacje
  • Błędy w komunikacji międzykulturowej:
    • Zakładane podobieństwo,
    • Różnice językowe,
    • Błędne interpretacje sygnałów niewerbalnych,
    • Uprzedzenia,
    • Skłonność do formułowania sądów wartościujących,
    • Wysoki poziom lęku lub napięcia.
  • Sposoby na unikanie błędów w komunikacji

5. Kultury niskiego i wysokiego kontekstu. Zwyczaje i savoir vivre

  • Zwroty grzecznościowe
  • Przywitanie, wręczanie wizytówek, prezentów
  • Sposób postrzegania czasu i możliwe nieporozumienia wynikające z różnic

6. Wywiad kulturowy

  • Rola pytań w wywiadzie kulturowym – otwarte, zamknięte, projekcyjne
  • Jak rozmawiać z pracownikiem pochodzącym z obcego kręgu kulturowego – symulacja

7. Po przyjeździe do obcego kraju – strategie akulturacji

  • Po przyjeździe do innego kraju
  • Szok kulturowy wg Kalervo Oberg i jego etapy (Honeymoon, Distress, Reintegration, Autonomy, Independence)
  • Rezultaty szoku kulturowego
  • Sposoby radzenia sobie z szokiem kulturowym – studia przypadków
  • Krzywe akulturacji
  • Negocjacje norm zachowań i wartości kulturowych – symulacja

1. Czym jest kultura i jak na nas wpływa?

  • Definicja kultury i koncepcja góry lodowej wg Martinelli Silvio
  • Wpływ kultury i socjalizacji na różnice w wartościach, przekonaniach, obyczajach i postawach
  • Jak definiowanie kultury może pomóc w komunikacji międzykulturowej?
  • Piramida Hofstede (osobowość, kultura, wartości uniwersalne)
  • Proces negocjacji norm zachowań i wartości kulturowych
  • Wymiary kultury
  • Model DIN (Describe – Interpret – Evaluate)

2. Co wynika z różnic kulturowych?

  • Etnocentryzm i etnorelatywizm
  • Stereotypy i uprzedzenia
  • Procesy stereotypizacji (ćwiczenie)
  • Nieuświadamiane uprzedzenia (unconscious bias)

3. Wymiary kultury wg G. Hofstede

  • Praca warsztatowa na podstawie narzędzia do porównywania kultur, określającego następujące wymiary kultury (Hofstede Insights):
    • Dystans do władzy
    • Kolektywizm vs. indywidualizm
    • Kobiecość i męskość
    • Unikanie niepewności
    • Orientacja długoterminowa i krótkoterminowa

4. Kultura a style komunikowania – efektywna komunikacja międzykulturowa

  • Style komunikowania (bezpośredni i pośredni) a konkretne kanały komunikacyjne:

    • Komunikacja mailowa
    • Rozmowa telefoniczna
    • Spotkanie biznesowe
    • Negocjacje
  • Błędy w komunikacji międzykulturowej:
    • Zakładane podobieństwo,
    • Różnice językowe,
    • Błędne interpretacje sygnałów niewerbalnych,
    • Uprzedzenia,
    • Skłonność do formułowania sądów wartościujących,
    • Wysoki poziom lęku lub napięcia.
  • Sposoby na unikanie błędów w komunikacji

5. Kultury niskiego i wysokiego kontekstu. Zwyczaje i savoir vivre

  • Zwroty grzecznościowe
  • Przywitanie, wręczanie wizytówek, prezentów
  • Sposób postrzegania czasu i możliwe nieporozumienia wynikające z różnic

6. Wywiad kulturowy

  • Rola pytań w wywiadzie kulturowym – otwarte, zamknięte, projekcyjne
  • Jak rozmawiać z pracownikiem pochodzącym z obcego kręgu kulturowego – symulacja

7. Po przyjeździe do obcego kraju – strategie akulturacji

  • Po przyjeździe do innego kraju
  • Szok kulturowy wg Kalervo Oberg i jego etapy (Honeymoon, Distress, Reintegration, Autonomy, Independence)
  • Rezultaty szoku kulturowego
  • Sposoby radzenia sobie z szokiem kulturowym – studia przypadków
  • Krzywe akulturacji
  • Negocjacje norm zachowań i wartości kulturowych – symulacja

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • poprawa współpracy z zagranicznymi kontrahentami
  • rozwój biznesu za granicą
  • pozyskiwanie wykwalifikowanych pracowników z innych krajów do międzynarodowych zespołów
  • skuteczne zarządzanie pracownikami pochodzącymi z zagranicy
  • poprawa efektywności pracy w międzynarodowym zespole
  • rozwiązywanie problemów wynikających z różnic kulturowych

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • wiedza na temat różnic kulturowych i ich wpływu na zachowanie
  • uświadomienie, jak działa kultura, jakie powoduje emocje
  • uwrażliwienie na etnocentryzm
  • doświadczenie procesów zachodzących w komunikacji międzykulturowej
  • umiejętność pracy w wielokulturowym środowisku
  • wykształcenie kompetencji międzykulturowej

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • efektywna praca w międzynarodowym środowisku
Komunikacja międzykulturowa i różnice kulturowe

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Anna Staniszewska


Front Desk Manager
tel.: 505 273 550
biuro@projektgamma.pl
Anna Staniszewska

Matylda Foltyn


Specjalistka ds. szkoleń otwartych
tel.: 506 644 921
m.foltyn@projektgamma.pl
Matylda Foltyn

Matylda Foltyn


Specjalistka ds. szkoleń otwartych
tel.: 506 644 921
m.foltyn@projektgamma.pl
Matylda Foltyn
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia HR

Już na początku lat 90. specjaliści ds. HR zdali sobie sprawę, że samo bycie "zadowolonym" nie jest wystarczające, aby pracownicy w pełni wykorzystywali swój potencjał i dawali maksymalną wartość dla firmy.  Zaangażowanie, nie „zadowolenie”, to jeden z tych pozornie nieuchwytnych wskaźników, które mogą mieć ogromny wpływ na wyniki finansowe firmy. Dlatego dla najlepszych organizacji mapowanie podróży pracownika i zarządzanie jego doświadczeniem stało się stałą praktyką.

2024-07-25
25 lipca 2024 - 26 lipca 2024
2024-07-26
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Po raz pierwszy znaleźliśmy się w sytuacji równowagi sił pomiędzy rekruterem a kandydatem. Dotyczy to zarówno  stanowisk wymagających specjalistycznej wiedzy, kompetencji jak i tych, na które doświadczenie nie jest wymagane.

2024-08-27
27 sierpnia 2024 - 28 sierpnia 2024
2024-08-28
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Różnorodne zespoły są bardziej efektywne i innowacyjne niż homogeniczne. Płeć, wiek, wykształcenie, wiedza, umiejętności i kompetencje, system wartości, kultura - organizacja skorzysta na różnorodności pracowników, kiedy da im szansę na wykorzystanie potencjału, wymianę i dzielenie się wiedzą. Kluczowe jest zrozumienie różnic i efektywne zarządzanie różnorodnością.

2024-09-10
10 września 2024 - 11 września 2024
2024-09-11
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
kontakt

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.