Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Różnorodność kulturowa jest cennym zasobem, jeśli się z niego umiejętnie czerpie. Kontakty z zagranicznym klientem lub partnerem wymagają wiedzy na temat jego kontekstu kulturowego.
Pracując w międzykulturowym środowisku często nie zdajemy sobie sprawy, jak silnie nasz sposób komunikacji i współpracy zdeterminowany jest przez kulturę, w której dorastaliśmy. Jednolita i czytelna kultura korporacyjna często nie wystarczy, by zniwelować różnice kulturowe,
Wiedza i świadomość różnic np. w komunikacji, sposobie podejmowania decyzji, obchodzenia się z czasem, konfliktami lub sposobie współpracy w zespole może przyczynić się do sukcesu lub porażki całego projektu.
Wyzwaniem pracy w środowisku międzykulturowym jest zrozumienie i akceptowanie różnic pomiędzy członkami zespołów lub klientami, przezwyciężanie stereotypów i uprzedzeń (własnych oraz członków zespołu) oraz budowanie kultury szacunku i akceptacji różnorodności.
Szkolenie z różnic międzykulturowych w zarządzaniu zespołem pozwala uczestnikom na rozwijanie kompetencji międzykulturowych. Uczestnicy zyskują większą świadomość swojej postawy, nastawienia i emocji wobec innej kultury, uczą się postrzegać sytuacje międzykulturowe z różnych perspektyw i zachowywać się w sposób elastyczny.
Poznają kulturowo uwarunkowane czynniki determinujące ich postrzeganie świata i tworzenie tzw. skryptów, którymi posługują się w pracy. Na podstawie koncepcji wymiarów kultury Geerta Hofstede zdobywają wiedzę o różnicach w kluczowych obszarach, determinujących ich zachowanie i sposoby współpracy w zespole.
Identyfikują czynniki utrudniające komunikację międzykulturową, korzystają ze wskazówek, jak poruszać się w różnorodnym kulturowo środowisku biznesowym i uczą się korzystać z narzędzi do przezwyciężania barier kulturowych.
Pozwala to rozwinąć umiejętności pracy w wielokulturowym zespole, motywowania pracowników czy klientów w sposób adekwatny kulturowo, skutecznie rozwiązywać konflikt i tworzyć środowisko pracy, które korzysta z różnorodności kulturowej.
Na życzenie klienta szkolenie może zostać rozwinięte o przypadki i opracowania dotyczące konkretnych krajów i kultur lub też o moduł związany z szokiem kulturowym i adaptacją do nowych warunków, związaną z relokacją pracownika.
Celem szczegółowym szkolenia jest zdobycie wiedzy, umiejętności i kompetencji w zakresie:
Różnorodność kulturowa jest cennym zasobem, jeśli się z niego umiejętnie czerpie. Kontakty z zagranicznym klientem lub partnerem wymagają wiedzy na temat jego kontekstu kulturowego.
Pracując w międzykulturowym środowisku często nie zdajemy sobie sprawy, jak silnie nasz sposób komunikacji i współpracy zdeterminowany jest przez kulturę, w której dorastaliśmy. Jednolita i czytelna kultura korporacyjna często nie wystarczy, by zniwelować różnice kulturowe,
Wiedza i świadomość różnic np. w komunikacji, sposobie podejmowania decyzji, obchodzenia się z czasem, konfliktami lub sposobie współpracy w zespole może przyczynić się do sukcesu lub porażki całego projektu.
Wyzwaniem pracy w środowisku międzykulturowym jest zrozumienie i akceptowanie różnic pomiędzy członkami zespołów lub klientami, przezwyciężanie stereotypów i uprzedzeń (własnych oraz członków zespołu) oraz budowanie kultury szacunku i akceptacji różnorodności.
Szkolenie z różnic międzykulturowych w zarządzaniu zespołem pozwala uczestnikom na rozwijanie kompetencji międzykulturowych. Uczestnicy zyskują większą świadomość swojej postawy, nastawienia i emocji wobec innej kultury, uczą się postrzegać sytuacje międzykulturowe z różnych perspektyw i zachowywać się w sposób elastyczny.
Poznają kulturowo uwarunkowane czynniki determinujące ich postrzeganie świata i tworzenie tzw. skryptów, którymi posługują się w pracy. Na podstawie koncepcji wymiarów kultury Geerta Hofstede zdobywają wiedzę o różnicach w kluczowych obszarach, determinujących ich zachowanie i sposoby współpracy w zespole.
Identyfikują czynniki utrudniające komunikację międzykulturową, korzystają ze wskazówek, jak poruszać się w różnorodnym kulturowo środowisku biznesowym i uczą się korzystać z narzędzi do przezwyciężania barier kulturowych.
Pozwala to rozwinąć umiejętności pracy w wielokulturowym zespole, motywowania pracowników czy klientów w sposób adekwatny kulturowo, skutecznie rozwiązywać konflikt i tworzyć środowisko pracy, które korzysta z różnorodności kulturowej.
Na życzenie klienta szkolenie może zostać rozwinięte o przypadki i opracowania dotyczące konkretnych krajów i kultur lub też o moduł związany z szokiem kulturowym i adaptacją do nowych warunków, związaną z relokacją pracownika.
Celem szczegółowym szkolenia jest zdobycie wiedzy, umiejętności i kompetencji w zakresie:
Różnorodność kulturowa jest cennym zasobem, jeśli się z niego umiejętnie czerpie. Kontakty z zagranicznym klientem lub partnerem wymagają wiedzy na temat jego kontekstu kulturowego.
Pracując w międzykulturowym środowisku często nie zdajemy sobie sprawy, jak silnie nasz sposób komunikacji i współpracy zdeterminowany jest przez kulturę, w której dorastaliśmy. Jednolita i czytelna kultura korporacyjna często nie wystarczy, by zniwelować różnice kulturowe,
Wiedza i świadomość różnic np. w komunikacji, sposobie podejmowania decyzji, obchodzenia się z czasem, konfliktami lub sposobie współpracy w zespole może przyczynić się do sukcesu lub porażki całego projektu.
Wyzwaniem pracy w środowisku międzykulturowym jest zrozumienie i akceptowanie różnic pomiędzy członkami zespołów lub klientami, przezwyciężanie stereotypów i uprzedzeń (własnych oraz członków zespołu) oraz budowanie kultury szacunku i akceptacji różnorodności.
Szkolenie z różnic międzykulturowych w zarządzaniu zespołem pozwala uczestnikom na rozwijanie kompetencji międzykulturowych. Uczestnicy zyskują większą świadomość swojej postawy, nastawienia i emocji wobec innej kultury, uczą się postrzegać sytuacje międzykulturowe z różnych perspektyw i zachowywać się w sposób elastyczny.
Poznają kulturowo uwarunkowane czynniki determinujące ich postrzeganie świata i tworzenie tzw. skryptów, którymi posługują się w pracy. Na podstawie koncepcji wymiarów kultury Geerta Hofstede zdobywają wiedzę o różnicach w kluczowych obszarach, determinujących ich zachowanie i sposoby współpracy w zespole.
Identyfikują czynniki utrudniające komunikację międzykulturową, korzystają ze wskazówek, jak poruszać się w różnorodnym kulturowo środowisku biznesowym i uczą się korzystać z narzędzi do przezwyciężania barier kulturowych.
Pozwala to rozwinąć umiejętności pracy w wielokulturowym zespole, motywowania pracowników czy klientów w sposób adekwatny kulturowo, skutecznie rozwiązywać konflikt i tworzyć środowisko pracy, które korzysta z różnorodności kulturowej.
Na życzenie klienta szkolenie może zostać rozwinięte o przypadki i opracowania dotyczące konkretnych krajów i kultur lub też o moduł związany z szokiem kulturowym i adaptacją do nowych warunków, związaną z relokacją pracownika.
Celem szczegółowym szkolenia jest zdobycie wiedzy, umiejętności i kompetencji w zakresie:
1. Czym jest kultura i jak na nas wpływa?
2. Co wynika z różnic kulturowych?
3. Wymiary kultury wg G. Hofstede
4. Kultura a style komunikowania – efektywna komunikacja międzykulturowa
5. Kultury niskiego i wysokiego kontekstu. Zwyczaje i savoir vivre
6. Wywiad kulturowy
7. Po przyjeździe do obcego kraju – strategie akulturacji
1. Czym jest kultura i jak na nas wpływa?
2. Co wynika z różnic kulturowych?
3. Wymiary kultury wg G. Hofstede
4. Kultura a style komunikowania – efektywna komunikacja międzykulturowa
5. Kultury niskiego i wysokiego kontekstu. Zwyczaje i savoir vivre
6. Wywiad kulturowy
7. Po przyjeździe do obcego kraju – strategie akulturacji
1. Czym jest kultura i jak na nas wpływa?
2. Co wynika z różnic kulturowych?
3. Wymiary kultury wg G. Hofstede
4. Kultura a style komunikowania – efektywna komunikacja międzykulturowa
5. Kultury niskiego i wysokiego kontekstu. Zwyczaje i savoir vivre
6. Wywiad kulturowy
7. Po przyjeździe do obcego kraju – strategie akulturacji
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Trenerka z doświadczeniem w obszarze kompetencji międzykulturowej, zarządzania różnorodnością, zarządzania pokoleniami i kompetencji przyszłości i społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Doświadczenie w zarządzaniu międzynarodowym zespołem zdobywa, pełniąc od 2012 roku funkcję wiceprezesa Fundacji WrOpenUp, która realizuje międzysektorowy projekt oparty na wolontariacie kompetencyjnym międzynarodowego zespołu złożonego z 200 pracowników globalnych firm, jak IBM, Google, UBS, Nokia, HP, Volvo, Credit Suisse, BNY Mellon. Realizowała szkolenia z kompetencji międzykulturowej dla dziennikarzy wrocławskich mediów oraz szkolenia „Diversity Icebreaker” dla nauczycieli i pracowników Wrocławskiego Centrum Rozwoju Społecznego. Realizuje warsztaty integracyjne dla studentów programu Erasmus (Turcja, Syria, Hiszpania) w Karkonoskiej Państwowej Szkole Wyższej w Jeleniej Górze.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Zwinne podejście do pracy w obecnych czasach VUCA (niepewności, niejednoznaczności, złożoności) święci triumfy. Pozwala szybko reagować na zmiany i wypracowywać najbardziej efektywny sposób osiągania efektów satysfakcjonujących klientów. Z perspektywy HR wszyscy pracownicy to klienci. Dziś mają więcej potrzeb i szybciej zmieniających się niż kiedykolwiek. Warto wprowadzić wybrane metodyki Agile do pracy działu oraz poznając ten sposób pracy zastanowić się, które obszary organizacji potrzebują zwinnego podejścia do pracy – nie tylko do zarządzania projektami.
Szkolenie HR Business Partner uczy w jaki sposób budować swoją pozycję w organizacji, w relacji z biznesem, z pracownikami. Warsztat ma formułę mentoringową - uczestnicy otrzymają szereg praktycznych rekomendacji i narzędzi gotowych do wdrożenia. Zapraszamy na szkolenie przygotowujące do roli HR Business Partnera
Jak wykorzystać siłę opiniotwórczą pracowników i ich środowiska, aby firma wydawała się atrakcyjna jako pracodawca, przyciągała dobrych specjalistów oraz współpracowników, ograniczała kosztowną fluktuację kadr i jednocześnie budowała pożądaną reputację na rynku? Szkolenia employer branding - zapraszamy.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.