Mentoring w praktyce – jak skutecznie wdrożyć go w organizacji?

Szkolenia HR onlineotwartezamkniete
Dzielenie się doświadczeniem jest równie wartościowe dla mistrza jak i ucznia
Organizacja to ludzie – a ludzie to zbiór unikalnych doświadczeń i kompetencji. Mentoring pozwala na pełne korzystanie z tego skarbu w postaci przekazywania najlepszych doświadczeń i nauk od ekspertów firmowych do tych, którzy tego najbardziej potrzebują. W sytuacji niespotykanych wyzwań są w firmie osoby, które wypracowały optymalne sposoby radzenia sobie z sytuacją warto transferować te know-how właśnie poprzez mentoring.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Wzrastające potrzeby rozwojowe pracowników nie idą niestety w parze z adekwatnym wzrostem budżetów szkoleniowych w firmie. Jednak często bezcenna wiedza, która  jest dostępna wewnątrz firmy jest zupełnie nie wykorzystywana.

Ta wiedza jest w umysłach pracowników firmy, którzy mogą stać się mentorami dla swoich mniej doświadczonych współpracowników. Jednym z najefektywniejszych i najtańszych sposobów zagospodarowania kapitału intelektualnego firmy jest wprowadzenie programu mentoringu.

Jednak dobre intencje działów HR nie zawsze spotykają się ze zrozumieniem i docenieniem ze strony uczestników programów mentoringowych, którzy nie dostrzegają znaczenia i sensu praktyk mentoringu, a swoje uczestnictwo w nim uznają za stratę czasu.

Szkolenie będzie odbywało się w dwóch płaszczyznach:
Proces wdrożenia mentoringu – uczestnicy poznają poszczególne etapy zaprojektowania i umiejscowienia procesu w organizacji, dodatkowo poznają zakresy odpowiedzialności działu HR, mentorów i mentee. Ta część będzie opierała się w dużej mierze na case studies oraz zestawie narzędzi zwykle wykorzystywanych do zarządzania procesem mentoringu.

Relacja mentor – mentee – poznają i omówią zadania, wyzwania, dobre praktyki procesu mentoringu oraz pojedynczej sesji.  Przedstawione zostaną najczęstsze przyczyny, które powodują, że mentoring jako proces firmowy bądź ten między dwojgiem ludzi nie przynosi oczekiwanych rezultatów. Przyczyny zostaną omówione i zaproponowane sprawdzone rozwiązania.

Jak myślimy o mentoringu?
Tym, co łączy dobrych mentorów jest umiejętne i empatyczne wykorzystywanie własnego doświadczenia zawodowego i życiowej mądrości do wspierania budowania „wewnętrznej mądrości” oraz rozwijania kompetencji zawodowych innych. Dobry mentor jest osobą otwartą, godną zaufania, będącą wzorem do naśladowania. Charakteryzuje się empatią i wysokimi kompetencjami interpersonalnymi.

Kompetencje mentora:

  • Przekazywanie systemu wartości, jakim kieruje się mentor
  • Modelowanie zdrowych przekonań i postaw u mentee
  • Wtajemniczanie w arkana swojego doświadczenia zawodowego i życiowego
  • Dzielenie się swoimi umiejętnościami

Szkolenie dedykowane jest specjalistom z działów HR odpowiedzialnym za wdrożenie programu mentoringu w swojej firmie. Warsztat pomoże uczestnikom w przygotowaniu i skutecznym wdrożeniu mentoringu z pożytkiem dla mentorów, mentee oraz całej organizacji.

 

Wzrastające potrzeby rozwojowe pracowników nie idą niestety w parze z adekwatnym wzrostem budżetów szkoleniowych w firmie. Jednak często bezcenna wiedza, która  jest dostępna wewnątrz firmy jest zupełnie nie wykorzystywana.

Ta wiedza jest w umysłach pracowników firmy, którzy mogą stać się mentorami dla swoich mniej doświadczonych współpracowników. Jednym z najefektywniejszych i najtańszych sposobów zagospodarowania kapitału intelektualnego firmy jest wprowadzenie programu mentoringu.

Jednak dobre intencje działów HR nie zawsze spotykają się ze zrozumieniem i docenieniem ze strony uczestników programów mentoringowych, którzy nie dostrzegają znaczenia i sensu praktyk mentoringu, a swoje uczestnictwo w nim uznają za stratę czasu.

Szkolenie będzie odbywało się w dwóch płaszczyznach:
Proces wdrożenia mentoringu – uczestnicy poznają poszczególne etapy zaprojektowania i umiejscowienia procesu w organizacji, dodatkowo poznają zakresy odpowiedzialności działu HR, mentorów i mentee. Ta część będzie opierała się w dużej mierze na case studies oraz zestawie narzędzi zwykle wykorzystywanych do zarządzania procesem mentoringu.

Relacja mentor – mentee – poznają i omówią zadania, wyzwania, dobre praktyki procesu mentoringu oraz pojedynczej sesji.  Przedstawione zostaną najczęstsze przyczyny, które powodują, że mentoring jako proces firmowy bądź ten między dwojgiem ludzi nie przynosi oczekiwanych rezultatów. Przyczyny zostaną omówione i zaproponowane sprawdzone rozwiązania.

Jak myślimy o mentoringu?
Tym, co łączy dobrych mentorów jest umiejętne i empatyczne wykorzystywanie własnego doświadczenia zawodowego i życiowej mądrości do wspierania budowania „wewnętrznej mądrości” oraz rozwijania kompetencji zawodowych innych. Dobry mentor jest osobą otwartą, godną zaufania, będącą wzorem do naśladowania. Charakteryzuje się empatią i wysokimi kompetencjami interpersonalnymi.

Kompetencje mentora:

  • Przekazywanie systemu wartości, jakim kieruje się mentor
  • Modelowanie zdrowych przekonań i postaw u mentee
  • Wtajemniczanie w arkana swojego doświadczenia zawodowego i życiowego
  • Dzielenie się swoimi umiejętnościami

Szkolenie dedykowane jest specjalistom z działów HR odpowiedzialnym za wdrożenie programu mentoringu w swojej firmie. Warsztat pomoże uczestnikom w przygotowaniu i skutecznym wdrożeniu mentoringu z pożytkiem dla mentorów, mentee oraz całej organizacji.

Wzrastające potrzeby rozwojowe pracowników nie idą niestety w parze z adekwatnym wzrostem budżetów szkoleniowych w firmie. Jednak często bezcenna wiedza, która  jest dostępna wewnątrz firmy jest zupełnie nie wykorzystywana.

Ta wiedza jest w umysłach pracowników firmy, którzy mogą stać się mentorami dla swoich mniej doświadczonych współpracowników. Jednym z najefektywniejszych i najtańszych sposobów zagospodarowania kapitału intelektualnego firmy jest wprowadzenie programu mentoringu.

Jednak dobre intencje działów HR nie zawsze spotykają się ze zrozumieniem i docenieniem ze strony uczestników programów mentoringowych, którzy nie dostrzegają znaczenia i sensu praktyk mentoringu, a swoje uczestnictwo w nim uznają za stratę czasu.

Szkolenie będzie odbywało się w dwóch płaszczyznach:
Proces wdrożenia mentoringu – uczestnicy poznają poszczególne etapy zaprojektowania i umiejscowienia procesu w organizacji, dodatkowo poznają zakresy odpowiedzialności działu HR, mentorów i mentee. Ta część będzie opierała się w dużej mierze na case studies oraz zestawie narzędzi zwykle wykorzystywanych do zarządzania procesem mentoringu.

Relacja mentor – mentee – poznają i omówią zadania, wyzwania, dobre praktyki procesu mentoringu oraz pojedynczej sesji.  Przedstawione zostaną najczęstsze przyczyny, które powodują, że mentoring jako proces firmowy bądź ten między dwojgiem ludzi nie przynosi oczekiwanych rezultatów. Przyczyny zostaną omówione i zaproponowane sprawdzone rozwiązania.

Jak myślimy o mentoringu?
Tym, co łączy dobrych mentorów jest umiejętne i empatyczne wykorzystywanie własnego doświadczenia zawodowego i życiowej mądrości do wspierania budowania „wewnętrznej mądrości” oraz rozwijania kompetencji zawodowych innych. Dobry mentor jest osobą otwartą, godną zaufania, będącą wzorem do naśladowania. Charakteryzuje się empatią i wysokimi kompetencjami interpersonalnymi.

Kompetencje mentora:

  • Przekazywanie systemu wartości, jakim kieruje się mentor
  • Modelowanie zdrowych przekonań i postaw u mentee
  • Wtajemniczanie w arkana swojego doświadczenia zawodowego i życiowego
  • Dzielenie się swoimi umiejętnościami

Szkolenie dedykowane jest specjalistom z działów HR odpowiedzialnym za wdrożenie programu mentoringu w swojej firmie. Warsztat pomoże uczestnikom w przygotowaniu i skutecznym wdrożeniu mentoringu z pożytkiem dla mentorów, mentee oraz całej organizacji.

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Uruchamianie procesu mentoringu w organizacji krok po kroku

  • Zdefiniowanie celów projektu mentoringowego
    • Sukcesja
    • Praca z HiPo (programy talentowe)
    • Transfer wiedzy między HiPerformerami a Underachievers
    • Wymiana doświadczeń – peermentoring / mentoring wzajemny
  • Wybór mentorów
    • Kompetencje merytoryczne
    • Kompetencje społeczne
    • Mindset i postawa względem dzielenia się wiedzą
  • Dobór grupy mentee (przyjmujących wiedzę i doświadczenia)
  • Komunikacja projektu
    • Cele i oczekiwane rezultaty
    • Odpowiedzialności (HR, mentor, mentee)
    • Narzędzia wspierające sesje i narzędzia komunikacji
    • Kick off, zaangażowanie sponsora, spotkania grup mentorów i mentee
  • Wsparcie szkoleniowe uczestników projektu

2. Rola mentora 

  • Czym jest mentoring?
  • Kim jest mentor i jaką pełni rolę w zespole
  • zadania mentora
  • Za jest odpowiedzialny mentor a za co nie
  • Różnice między mentorem a kierownikiem, kolegą, coachem, terapeutą, team liderem etc.
  • Świadomość własnego wpływu na mentee

3. Zasady prowadzenia mentoringu wpływające na rozwój mentee

  • Uzgadnianie celów mentee.
  • Zasada samodzielności mentee – dlaczego nie” pomagać”
  • Zasada wzmacniania bez krytyki – przykład:, „Co dało już teraz dobre efekty a co zmieniłbyś następnym razem?”
  • Zasada odpowiedzialności mentee za postępy.

4. Wykorzystanie informacji zwrotnej

  • Po co udzielamy info-zwrotnych?
  • Różnice między krytyką a info-zwrotną?
  • Co się składa na dobrą info-zwrotną?
  • Przypomnienie celu.
  • Dlaczego pytania, a nie oceny?
  • Zadawanie pytań rozwojowych
  • Etapy wzmacniające i korygujące-kolejność
  • Kiedy i ile mówi mentee/mentor?
  • Wnioski – proporcje informacji wzmacniających a korygujących?

5. Myślenie rozwiązaniami

  • Rola mentora w sytuacjach, gdy nie wszystko idzie tak, jak powinno
  • Budowanie motywacji i wytrwałości mentee w sytuacji niepowodzenia lub pojawiających się problemów zawodowych.

6. „Chwile dumy i chwały” czyli jak reagować na sukces mentee

  • Umieć okazywać szczere zainteresowania drugą osobą.
  • Stosować w praktyce konstrukcję pochwały
  • Radość z sukcesów innych i wyciąganie wniosków dla siebie jako mentora

7. Mentoring online

  • Kiedy video spotkanie a kiedy tele spotkanie?
  • Myślenie projektowe vs. myślenie w kategorii celów  (Asana, Gira)
  • Kanban online (Kanban Flow, Kanban Tool)

1. Powody, dla których warto wdrażać mentoring

  • Zarządzanie wiedzą organizacji – korzystanie z dobrych praktyk, unikanie tych samych błędów
  • Rozwój mentee – uzyska doświadczenie, umiejętności, wartości i wiedzę mentora
  • Rozwój mentora, który pozna punkt widzenia, umiejętności i wartości swojego mentee
  • Wzrost motywacji i zaangażowania mentorów i mentee
  • Udrożnienie komunikacji między działami, zespołami i poziomami zarządzania

2. Bariery – dlaczego jest tak niewiele mentoringu w organizacjach?

  • Obawa przed przekazywaniem swojej wiedzy innym pracownikom
  • Brak zrozumienia korzyści dla mentora w procesu mentoringu
  • Nieufność wszystkich uczestników i interesariuszy
  • Brak jasnego podziału odpowiedzialności między HR, mentorami i mentee
  • Brak jasnych celów i mierzenia ich realizacji

3. Proces mentoringowy w etapach:

  • Krok I – Rekrutacja mentorów:
    • Kryteria naboru do grupy mentorów
    • Przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych z kandydatami na mentorów
    • Decyzja o sformowaniu grupy mentorów
  • Krok II – Przygotowanie do roli mentora:
    • Uzgodnienie celów programu
    • Szkolenie mentorów
    • Określenie zakresu wsparcia dla mentora ze strony firmy
    • Określenie sposobów monitorowania efektów mentoringu
  • Krok III – Dobór par mentor-mentee:
    • Określenie grupy mentee
    • Zestawienie potrzeb mentee z „ofertą” mentorów
    • Zasady doboru par mentor-mentee
  • Krok IV – Monitorowanie i ocena efektów:
    • Jak często monitorować przebieg mentoringu?
    • Jak reagować w trudnych sytuacjach w procesie mentoringu w firmie?
    • Porównanie celów mentoringu z uzyskanymi efektami

4. Odpowiedzialność w mentoringu

  • Odpowiedzialność HR
    • Komunikowanie celów, odpowiedzialności i aspektów technicznych uczestnikom programu
    • Przygotowanie wzorów dokumentów, kontraktów mentor – mentree ankiet etc.
    • Monitorowanie, wzmacnianie i egzekwowanie ustaleń
    • Wybór metody doboru mentee
    • Wybór metody doboru mentorów (przez mentee bądź innym kluczem)
    • Przygotowanie mentorów do pełnia swojej funkcji
    • Przygotowanie mentee do pełnego czerpania z procesu
  • Odpowiedzialność mentora
    • Dobór narzędzi pracy z mentee (intruktaż, trening, coaching, mentoring)
    • Dostarczenie wprost wiedzy i umiejętności , nie wprost wartości
    • Monitorowanie działań mentee
    • Egzekwowanie ustaleń
    • Komunikowanie trudności do HR
  • Odpowiedzialność mentee
    • Otwartość w dzieleniu się problemami
    • Wypełnianie zobowiązań (prac wdrożeniowych nadanych przez mentora)
    • Wypełnianie kontraktu (wypracowanego na sesji zero)
    • Komunikowanie trudności do HR

5. Zasady prowadzenia mentoringu wpływające na rozwój mentee

  • Uzgadnianie celów mentee
  • Zasada samodzielności mentee – dlaczego nie” pomagać”
  • Zasada wzmacniania bez krytyki – przykład:, „Co dało już teraz dobre efekty a co zmieniłbyś następnym razem?”
  • Zasada odpowiedzialności mentee za postępy

6. Wykorzystanie informacji zwrotnej

  • Po co udzielamy info-zwrotnych?
  • Różnice między krytyką a info-zwrotną?
  • Co się składa na dobrą info-zwrotną?
  • Przypomnienie celu
  • Dlaczego pytania, a nie oceny?
  • Zadawanie pytań rozwojowych
  • Etapy wzmacniające i korygujące-kolejność
  • Kiedy i ile mówi mentee/mentor?
  • Wnioski – proporcje informacji wzmacniających a korygujących?

7. Myślenie rozwiązaniami

  • Rola mentora w sytuacjach, gdy nie wszystko idzie tak, jak powinno
  • Budowanie motywacji i wytrwałości mentee w sytuacji niepowodzenia lub pojawiających się problemów zawodowych

8. „Chwile dumy i chwały” czyli jak reagować na sukces mentee

  • Umieć okazywać szczere zainteresowania drugą osobą.
  • Stosować w praktyce konstrukcję pochwały
  • Radość z sukcesów innych i wyciąganie wniosków dla siebie jako mentora

9. Zakończenie i podsumowanie projektu

  • Wnioski na poziomie zespołu
  • Wnioski na poziomie indywidualnym
  • Karta SSK (Start, Stop, Kontynuacja)

1. Powody, dla których warto wdrażać mentoring

  • Zarządzanie wiedzą organizacji – korzystanie z dobrych praktyk, unikanie tych samych błędów
  • Rozwój mentee – uzyska doświadczenie, umiejętności, wartości i wiedzę mentora
  • Rozwój mentora, który pozna punkt widzenia, umiejętności i wartości swojego mentee
  • Wzrost motywacji i zaangażowania mentorów i mentee
  • Udrożnienie komunikacji między działami, zespołami i poziomami zarządzania

2. Bariery – dlaczego jest tak niewiele mentoringu w organizacjach?

  • Obawa przed przekazywaniem swojej wiedzy innym pracownikom
  • Brak zrozumienia korzyści dla mentora w procesu mentoringu
  • Nieufność wszystkich uczestników i interesariuszy
  • Brak jasnego podziału odpowiedzialności między HR, mentorami i mentee
  • Brak jasnych celów i mierzenia ich realizacji

3. Proces mentoringowy w etapach:

  • Krok I – Rekrutacja mentorów:
    • Kryteria naboru do grupy mentorów
    • Przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych z kandydatami na mentorów
    • Decyzja o sformowaniu grupy mentorów
  • Krok II – Przygotowanie do roli mentora:
    • Uzgodnienie celów programu
    • Szkolenie mentorów
    • Określenie zakresu wsparcia dla mentora ze strony firmy
    • Określenie sposobów monitorowania efektów mentoringu
  • Krok III – Dobór par mentor-mentee:
    • Określenie grupy mentee
    • Zestawienie potrzeb mentee z „ofertą” mentorów
    • Zasady doboru par mentor-mentee
  • Krok IV – Monitorowanie i ocena efektów:
    • Jak często monitorować przebieg mentoringu?
    • Jak reagować w trudnych sytuacjach w procesie mentoringu w firmie?
    • Porównanie celów mentoringu z uzyskanymi efektami

4. Odpowiedzialność w mentoringu

  • Odpowiedzialność HR
    • Komunikowanie celów, odpowiedzialności i aspektów technicznych uczestnikom programu
    • Przygotowanie wzorów dokumentów, kontraktów mentor – mentree ankiet etc.
    • Monitorowanie, wzmacnianie i egzekwowanie ustaleń
    • Wybór metody doboru mentee
    • Wybór metody doboru mentorów (przez mentee bądź innym kluczem)
    • Przygotowanie mentorów do pełnia swojej funkcji
    • Przygotowanie mentee do pełnego czerpania z procesu
  • Odpowiedzialność mentora
    • Dobór narzędzi pracy z mentee (intruktaż, trening, coaching, mentoring)
    • Dostarczenie wprost wiedzy i umiejętności , nie wprost wartości
    • Monitorowanie działań mentee
    • Egzekwowanie ustaleń
    • Komunikowanie trudności do HR
  • Odpowiedzialność mentee
    • Otwartość w dzieleniu się problemami
    • Wypełnianie zobowiązań (prac wdrożeniowych nadanych przez mentora)
    • Wypełnianie kontraktu (wypracowanego na sesji zero)
    • Komunikowanie trudności do HR

5. Zasady prowadzenia mentoringu wpływające na rozwój mentee

  • Uzgadnianie celów mentee
  • Zasada samodzielności mentee – dlaczego nie” pomagać”
  • Zasada wzmacniania bez krytyki – przykład:, „Co dało już teraz dobre efekty a co zmieniłbyś następnym razem?”
  • Zasada odpowiedzialności mentee za postępy

6. Wykorzystanie informacji zwrotnej

  • Po co udzielamy info-zwrotnych?
  • Różnice między krytyką a info-zwrotną?
  • Co się składa na dobrą info-zwrotną?
  • Przypomnienie celu
  • Dlaczego pytania, a nie oceny?
  • Zadawanie pytań rozwojowych
  • Etapy wzmacniające i korygujące-kolejność
  • Kiedy i ile mówi mentee/mentor?
  • Wnioski – proporcje informacji wzmacniających a korygujących?

7. Myślenie rozwiązaniami

  • Rola mentora w sytuacjach, gdy nie wszystko idzie tak, jak powinno
  • Budowanie motywacji i wytrwałości mentee w sytuacji niepowodzenia lub pojawiających się problemów zawodowych

8. „Chwile dumy i chwały” czyli jak reagować na sukces mentee

  • Umieć okazywać szczere zainteresowania drugą osobą.
  • Stosować w praktyce konstrukcję pochwały
  • Radość z sukcesów innych i wyciąganie wniosków dla siebie jako mentora

9. Zakończenie i podsumowanie projektu

  • Wnioski na poziomie zespołu
  • Wnioski na poziomie indywidualnym
  • Karta SSK (Start, Stop, Kontynuacja)

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Z badań przeprowadzonych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości wynika, iż w czterech na pięć badanych firm nigdy nie słyszano o mentoringu. Tylko niewiele ponad 6% organizacji stosowało określoną formę mentoringu.

Szkolenie związane z:

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Sprawniejsze wdrożenie programu mentoringu
  • Lepsze efekty realizacji idei mentoringu
  • Lepsze wykorzystanie potencjału pracowników firmy

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Usystematyzowanie wiedzy dotyczącej wdrażania programu mentoringu
  • Poznanie najlepszych praktyk w realizacji programów mentoringu
  • Jasne zrozumienie swojej roli we wdrożeniu mentoringu w firmie

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Rozwój kompetencji na różnych poziomach organizacyjnych
  • Zmniejszenie liczby błędów w realizacji programu mentoringu
  • Wytworzenie kultury przepływu wiedzy w firmie
Mentoring w praktyce – jak skutecznie wdrożyć go w organizacji?

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Anna Staniszewska


Front Desk Manager
tel.: 505 273 550
biuro@projektgamma.pl
Anna Staniszewska

Ilona Ziętkowska


Project Manager
tel.: 517 081 300
i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska

Ilona Ziętkowska


Project Manager
tel.: 517 081 300
i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska



Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia HR

Jak wykorzystać siłę opiniotwórczą pracowników i ich środowiska, aby firma wydawała się atrakcyjna jako pracodawca, przyciągała dobrych specjalistów oraz współpracowników, ograniczała kosztowną fluktuację kadr i jednocześnie budowała pożądaną reputację na rynku? Szkolenia employer branding - zapraszamy.

2023-12-07
07 grudnia 2023
2023-12-07
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Różnorodne zespoły są bardziej efektywne i innowacyjne niż homogeniczne. Płeć, wiek, wykształcenie, wiedza, umiejętności i kompetencje, system wartości, kultura - organizacja skorzysta na różnorodności pracowników, kiedy da im szansę na wykorzystanie potencjału, wymianę i dzielenie się wiedzą. Kluczowe jest zrozumienie różnic i efektywne zarządzanie różnorodnością.

2023-12-13
13 grudnia 2023 - 14 grudnia 2023
2023-12-14
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Jednym z podstawowych oczekiwań kierowanych ku przedstawicielom HR jest wsparcie organizacji oraz menedżerów w wykorzystaniu potencjału pracowników i zapewnieniu możliwie najwyższego poziomu efektywności. Istotą Performance Management jest odejście od tradycyjnych ocen pracowniczych.
2023-12-18
18 grudnia 2023 - 19 grudnia 2023
2023-12-19
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.