Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Zintegrowanie pracownika z celami jest niezwykle istotnym procesem w każdej Organizacji. Jednocześnie, wiele z nich deklaruje, że brak im spójnego, zdefiniowanego programu działania. Częściej działania onboardingowe (pomimo deklaracji, że są istotne) są pozbawione struktury, pewne ich etapy są wręcz prowadzone spontanicznie. Skutki takiego działania Organizacja może odczuwać w różnych obszarach. Od wysokiej rotacji pracowników, co od razu wiąże się ze wzrostem kosztów rekrutacji, po trudności w utrzymaniu ciągłości biznesowej, a nawet może stać się to barierą w rozwoju firmy.
Wyniki badań nie pozostawiają złudzeń. W ciągu pierwszych 45 dni od zatrudnienia z pracy rezygnuje ponad 20 proc. pracowników, a ponad 50 proc. odchodzi w trakcie pierwszych czterech miesięcy. Tymczasem, 91 proc. osób przyjętych do pracy pozostaje w niej dłużej, jeśli w pierwszym okresie, trwającym około 3-6 miesięcy zostaną właściwie wsparci przez zespół oraz liderów.
Dodatkowo w ostatnim czasie kolejnym wyzwaniem we wdrożeniu nowego pracownika jest przeprowadzenie tego procesu często całkowicie zdalnie. Dotychczas, nawet w zespołach rozproszonych, zdecydowana większość organizacji prowadziła gros działań stacjonarnie.
Jednym z wyzwań, które stoi obecnie przed działami HR to odpowiedź na pytanie, w jaki sposób uporządkować i uczynić spójnym i efektywnym proces adaptacji nowych pracowników w pełni zdalnie. W jaki sposób wykorzystać dobre praktyki wypracowane w Organizacjach w ramach onboardingu, uczynić je atrakcyjnymi dla adeptów (tak by wzbudzić ich zaangażowanie) oraz wartościowym merytorycznie (tak, by możliwie szybko pozyskać pełnoprawnego członka zespołu, gotowego do realizacji powierzonych mu zadań).
Proponowane szkolenie stanowi wprowadzenie do rozpoczęcia pracy nad jednym z najbardziej złożonych procesów w obszarze HR: onboardingiem. Nie ma dwóch takich samych procesów. Jak będzie wyglądał ten w Twojej firmie?
Onboarding, czyli przygotowanie pracownika do objęcia stanowiska pracy oraz zintegrowanie go z jej celami jest niezwykle istotnym procesem w każdej Organizacji. Jednocześnie, wiele z nich deklaruje, że brak im spójnego, zdefiniowanego programu działania. Częściej działania onboardingowe (pomimo deklaracji, że są istotne) są pozbawione struktury, pewne ich etapy są wręcz prowadzone intuicyjnie. Skutki tego mogą być bardzo ryzykowane dla Organizacji.
Wyniki badań nie pozostawiają złudzeń. W ciągu pierwszych 45 dni od zatrudnienia z pracy rezygnuje ponad 20 proc. pracowników, a ponad 50 proc. odchodzi w trakcie pierwszych czterech miesięcy. Tymczasem, 91 proc. osób przyjętych do pracy pozostaje w niej dłużej, jeśli w pierwszym okresie, trwającym około 3-6 miesięcy zostaną właściwie wsparci przez zespół oraz liderów.
Szacuje się bowiem, że aby w pełni zintegrować się z grupą i poczuć się pewnie na nowym stanowisku, adept potrzebuje od 3 do 6 miesięcy. Nie bez przyczyny, w Polsce 3 miesiące trwa zazwyczaj tzw. okres próbny, będący swego rodzaju sprawdzianem, czy pracownik poradzi sobie z delegowanymi przez pracodawcę zadaniami.
Wyzwaniem, które stoi obecnie przed działami HR to odpowiedź na pytanie, w jaki sposób uporządkować i uczynić spójnym proces adaptacji nowych pracowników. W jaki sposób wykorzystać dobre praktyki wypracowane w Organizacjach w ramach onboardingu, uczynić je atrakcyjnymi dla adeptów (tak by wzbudzić ich zaangażowanie) oraz wartościowym merytorycznie (tak, by możliwie szybko pozyskać pełnoprawnego członka zespołu, gotowego do realizacji powierzonych mu zadań).
Proponowany warsztat stanowi odpowiedź na najbardziej nurtujące pytanie w obszarze HR: jak zatrzymać dobrego pracownika i tym samym nie powielać kosztownych procesów rekrutacyjnych.
Onboarding, czyli przygotowanie pracownika do objęcia stanowiska pracy oraz zintegrowanie go z jej celami jest niezwykle istotnym procesem w każdej Organizacji. Jednocześnie, wiele z nich deklaruje, że brak im spójnego, zdefiniowanego programu działania. Częściej działania onboardingowe (pomimo deklaracji, że są istotne) są pozbawione struktury, pewne ich etapy są wręcz prowadzone intuicyjnie. Skutki tego mogą być bardzo ryzykowane dla Organizacji.
Wyniki badań nie pozostawiają złudzeń. W ciągu pierwszych 45 dni od zatrudnienia z pracy rezygnuje ponad 20 proc. pracowników, a ponad 50 proc. odchodzi w trakcie pierwszych czterech miesięcy. Tymczasem, 91 proc. osób przyjętych do pracy pozostaje w niej dłużej, jeśli w pierwszym okresie, trwającym około 3-6 miesięcy zostaną właściwie wsparci przez zespół oraz liderów.
Szacuje się bowiem, że aby w pełni zintegrować się z grupą i poczuć się pewnie na nowym stanowisku, adept potrzebuje od 3 do 6 miesięcy. Nie bez przyczyny, w Polsce 3 miesiące trwa zazwyczaj tzw. okres próbny, będący swego rodzaju sprawdzianem, czy pracownik poradzi sobie z delegowanymi przez pracodawcę zadaniami.
Wyzwaniem, które stoi obecnie przed działami HR to odpowiedź na pytanie, w jaki sposób uporządkować i uczynić spójnym proces adaptacji nowych pracowników. W jaki sposób wykorzystać dobre praktyki wypracowane w Organizacjach w ramach onboardingu, uczynić je atrakcyjnymi dla adeptów (tak by wzbudzić ich zaangażowanie) oraz wartościowym merytorycznie (tak, by możliwie szybko pozyskać pełnoprawnego członka zespołu, gotowego do realizacji powierzonych mu zadań).
Proponowany warsztat stanowi odpowiedź na najbardziej nurtujące pytanie w obszarze HR: jak zatrzymać dobrego pracownika i tym samym nie powielać kosztownych procesów rekrutacyjnych.
1. Co warto wiedzieć o onboardingu:
2. Projektowanie procesu onboardingowego:
3. Możliwości i dobre praktyki w onboardingu zdalnym:
4. Inspiracje:
1. Onboarding. Mapa sukcesu w obszarze wdrażania:
2. Emoployee Experience podczas Onboardingu
3.Wpływ onboardingu na biznes:
3. Rodzaje i formy onboardingu:
4. Kluczowe elementy onboardingu – Zasada 4C:
5. Kto jest zaangażowany w Onboarding?
6. Narzędzia Onboardingu
6. Taktyki adaptacyjne:
7. Rezultaty adaptacji:
8. Onboarding w praktyce
9. Onboarding w mojej Organizacji:
10. Benchmarking – procesy onboardingowe w innych organizacjach
11. Ewaluacja onboardingu
1. Onboarding. Mapa sukcesu w obszarze wdrażania:
2. Emoployee Experience podczas Onboardingu
3.Wpływ onboardingu na biznes:
3. Rodzaje i formy onboardingu:
4. Kluczowe elementy onboardingu – Zasada 4C:
5. Kto jest zaangażowany w Onboarding?
6. Narzędzia Onboardingu
6. Taktyki adaptacyjne:
7. Rezultaty adaptacji:
8. Onboarding w praktyce
9. Onboarding w mojej Organizacji:
10. Benchmarking – procesy onboardingowe w innych organizacjach
11. Ewaluacja onboardingu
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Według badań Wynhurst Group, w ciągu pierwszych 45 dni zatrudnienia występuje 22 proc. rotacja pracowników.
Jako konsultant zajmuje się profesjonalnym wsparciem dla działów HR w zakresie budowania onboardingu efektywnego biznesowo i jednocześnie odpowiadającego na potrzeby pracowników wykorzystując metodologię Design Thinking. Była odpowiedzialna za opracowanie, wdrożenie i ewaluację rocznej strategii onboardingowej dla pracowników w obszarze sprzedaży bezpośredniej oraz pośredniej B2C i B2B. W ramach projektu do jej zadań należała odpowiedzialność za całościowe powodzenie podjętej realizacji, od pomysłu poprzez wdrożenie i bieżącą opiekę nad działaniem projektu wdrożeniowego. Do jej zadań należało również przygotowanie odpowiednich procesów i procedur w kontekście kultury organizacyjnej firmy oraz prowadzenie spotkań, prezentacji i szkoleń w ramach wdrażanego procesu onboardingu. Ekspert w projektach wymagających opracowania i dostarczenia modelu wsparcia procesu wdrożeniowego nowego pracownika z wykorzystaniem metody e-learningu. Współpracowała m.in. z takimi firmami jak Geberit Produkcja, Volkswagen Bank/Seat, czy Nivea Polska.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Zwinne podejście do pracy w obecnych czasach VUCA (niepewności, niejednoznaczności, złożoności) święci triumfy. Pozwala szybko reagować na zmiany i wypracowywać najbardziej efektywny sposób osiągania efektów satysfakcjonujących klientów. Z perspektywy HR wszyscy pracownicy to klienci. Dziś mają więcej potrzeb i szybciej zmieniających się niż kiedykolwiek. Warto wprowadzić wybrane metodyki Agile do pracy działu oraz poznając ten sposób pracy zastanowić się, które obszary organizacji potrzebują zwinnego podejścia do pracy – nie tylko do zarządzania projektami.
Szkolenie HR Business Partner uczy w jaki sposób budować swoją pozycję w organizacji, w relacji z biznesem, z pracownikami. Warsztat ma formułę mentoringową - uczestnicy otrzymają szereg praktycznych rekomendacji i narzędzi gotowych do wdrożenia. Zapraszamy na szkolenie przygotowujące do roli HR Business Partnera
Jak wykorzystać siłę opiniotwórczą pracowników i ich środowiska, aby firma wydawała się atrakcyjna jako pracodawca, przyciągała dobrych specjalistów oraz współpracowników, ograniczała kosztowną fluktuację kadr i jednocześnie budowała pożądaną reputację na rynku? Szkolenia employer branding - zapraszamy.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.