Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Akademia składa się z 4 modułów, które odbędą się w następujących terminach:
HR jest generatorem kosztów, w dobie zbliżającego się kryzysu nie ma miejsca na inwestowanie w well – being, bo trzeba ciąć koszty, jak i kiedy przeliczycie zwrot z zainwestowania takiej kwoty w szkolenia?
Jeżeli znacie te i podobne argumenty, to sami wiecie, jak postrzegana jest rola HR w organizacji, i z jakimi wyzwaniami się mierzymy. Mimo tego, że rola HR ewoluuje, zmienia się z roli typowo administracyjnej na łączącą interesy biznesu i pracowników – funkcję będącą wsparciem dla biznesu. Właśnie teraz – w dobie świata VUCA – w biznesie zaopatrzonym w narzędzia automatyzujące procesy i pracę, w środowisku zarządzania danymi cyfrowymi; właśnie teraz przyszedł czas na kolejną transformację roli HR.
To po stronie HR jest ruch w kierunku wykreowania nowej roli – roli partnera strategicznego, roli inicjatora zmian, roli mentora, roli partnera Zarządu. I mamy do tego idealne narzędzia, wystarczy bowiem oswoić się z liczbami, z analityką, zaprzyjaźnić się bardziej z systemami zarządzania danymi i wejść w buty biznesu, managementu, zarządu, aby lepiej zrozumieć, jak dalej osiągać nasze cele, ale innymi metodami, innym językiem – językiem liczb.
W projektowanych warsztatach stosujemy podejście oparte na połączeniu wiedzy teoretycznej przekazywanej w mini dawkach wykładowczych przekładanych następnie na praktyczne ćwiczenia. Oznacza to, że bardzo duży nacisk kładziony jest na praktykę i realne możliwości wykorzystania narzędzi w codziennej pracy.
Dodatkową wartością ze szkolenia będzie wypracowanie listy wskaźników dopasowanych do potrzeb uczestników, i ich organizacji, w postaci nie tylko samych mierników, jak i dashboardów – praktycznych tablic, pulpitów prezentujących wybrane mierniki w przyjaznej, graficznej formie.
W celu zaangażowania uczestników, wzmocnienia i przyspieszenia procesu uczenia, podczas warsztatów stosowane są różnorodne metody warsztatowe:
Cele szkolenia:
Korzyści płynące z udziału w szkoleniu:
Szkolenie przeznaczone jest dla:
Akademia składa się z 4 modułów, które odbędą się w następujących terminach:
HR jest generatorem kosztów, w dobie zbliżającego się kryzysu nie ma miejsca na inwestowanie w well – being, bo trzeba ciąć koszty, jak i kiedy przeliczycie zwrot z zainwestowania takiej kwoty w szkolenia?
Jeżeli znacie te i podobne argumenty, to sami wiecie, jak postrzegana jest rola HR w organizacji, i z jakimi wyzwaniami się mierzymy. Mimo tego, że rola HR ewoluuje, zmienia się z roli typowo administracyjnej na łączącą interesy biznesu i pracowników – funkcję będącą wsparciem dla biznesu. Właśnie teraz – w dobie świata VUCA – w biznesie zaopatrzonym w narzędzia automatyzujące procesy i pracę, w środowisku zarządzania danymi cyfrowymi; właśnie teraz przyszedł czas na kolejną transformację roli HR.
To po stronie HR jest ruch w kierunku wykreowania nowej roli – roli partnera strategicznego, roli inicjatora zmian, roli mentora, roli partnera Zarządu. I mamy do tego idealne narzędzia, wystarczy bowiem oswoić się z liczbami, z analityką, zaprzyjaźnić się bardziej z systemami zarządzania danymi i wejść w buty biznesu, managementu, zarządu, aby lepiej zrozumieć, jak dalej osiągać nasze cele, ale innymi metodami, innym językiem – językiem liczb.
W projektowanych warsztatach stosujemy podejście oparte na połączeniu wiedzy teoretycznej przekazywanej w mini dawkach wykładowczych przekładanych następnie na praktyczne ćwiczenia. Oznacza to, że bardzo duży nacisk kładziony jest na praktykę i realne możliwości wykorzystania narzędzi w codziennej pracy.
Dodatkową wartością ze szkolenia będzie wypracowanie listy wskaźników dopasowanych do potrzeb uczestników, i ich organizacji, w postaci nie tylko samych mierników, jak i dashboardów – praktycznych tablic, pulpitów prezentujących wybrane mierniki w przyjaznej, graficznej formie.
W celu zaangażowania uczestników, wzmocnienia i przyspieszenia procesu uczenia, podczas warsztatów stosowane są różnorodne metody warsztatowe:
Cele szkolenia:
Korzyści płynące z udziału w szkoleniu:
Szkolenie przeznaczone jest dla:
W projektowanych warsztatach stosujemy podejście oparte na połączeniu wiedzy teoretycznej przekazywanej w mini dawkach wykładowczych przekładanych następnie na praktyczne ćwiczenia. Oznacza to, że bardzo duży nacisk kładziony jest na praktykę i realne możliwości wykorzystania narzędzi w codziennej pracy.
Dodatkową wartością ze szkolenia będzie wypracowanie listy wskaźników dopasowanych do potrzeb uczestników, i ich organizacji, w postaci nie tylko samych mierników, jak i dashboardów – praktycznych tablic, pulpitów prezentujących wybrane mierniki w przyjaznej, graficznej formie.
W celu zaangażowania uczestników, wzmocnienia i przyspieszenia procesu uczenia, podczas warsztatów stosowane są różnorodne metody warsztatowe:
Cele szkolenia:
Korzyści płynące z udziału w szkoleniu:
Szkolenie przeznaczone jest dla:
2 – dniowy
Czwartek, 23 lutego 2023
Piątek, 24 lutego 2023
Blok 1
Charakterystyka i znaczenie controllingu personalnego w organizacji
Blok 2
Praktyczny case study z wdrażania analityki HR
Blok 3
Od czego zacząć wdrażanie liczb w HR, w organizacji
Blok 4
Znaczenie ROI w biznesie
Blok 5
Komunikacja HR z Zarządem i managementem
1 – dniowy
Piątek, 3 marca 2023
Blok 1
Wskaźniki strategiczne, a operacyjne
Blok 2
Wskaźniki operacyjne w HR
1 – dniowy
Wtorek, 21 marca 2023
Blok 1
Wskaźniki operacyjne HR w praktyce
Blok 2
Wskaźniki operacyjne w HR – cd.
Blok 3
Podsumowanie propozycji wskaźników
1 -dniowy, follow – up
Wtorek, 4 kwietnia 2023
Blok 1
Prezentacja wskaźników
Blok 2
Booster wiedzy szkoleniowej
2 – dniowy
Blok 1
Charakterystyka i znaczenie controllingu personalnego w organizacji
Blok 2
Praktyczny case study z wdrażania analityki HR
Blok 3
Od czego zacząć wdrażanie liczb w HR, w organizacji
Blok 4
Znaczenie ROI w biznesie
Blok 5
Komunikacja HR z Zarządem i managementem
1 – dniowy
Blok 1
Wskaźniki strategiczne, a operacyjne
Blok 2
Wskaźniki operacyjne w HR
1 – dniowy
Blok 1
Wskaźniki operacyjne HR w praktyce
Blok 2
Wskaźniki operacyjne w HR – cd.
Blok 3
Podsumowanie propozycji wskaźników
1 -dniowy, follow – up
Blok 1
Prezentacja wskaźników
Blok 2
Booster wiedzy szkoleniowej
2 – dniowy
Blok 1
Charakterystyka i znaczenie controllingu personalnego w organizacji
Blok 2
Praktyczny case study z wdrażania analityki HR
Blok 3
Od czego zacząć wdrażanie liczb w HR, w organizacji
Blok 4
Znaczenie ROI w biznesie
Blok 5
Komunikacja HR z Zarządem i managementem
1 – dniowy
Blok 1
Wskaźniki strategiczne, a operacyjne
Blok 2
Wskaźniki operacyjne w HR
1 – dniowy
Blok 1
Wskaźniki operacyjne HR w praktyce
Blok 2
Wskaźniki operacyjne w HR – cd.
Blok 3
Podsumowanie propozycji wskaźników
1 -dniowy, follow – up
Blok 1
Prezentacja wskaźników
Blok 2
Booster wiedzy szkoleniowej
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Emilia Kacprzyk, Trener Biznesu, Coach ICF, HR Head z kilkunastoletnim doświadczeniem w zarządzaniu obszarem Human Resources globalnych korporacji.
Posiada wiedzę i praktyczne doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu standardów HR w start – upach, przedsiębiorstwach na etapie zmian organizacyjnych i wdrażających procesy HR od podstaw.
W organizacjach polskich i zagranicznych na całym świecie wdrażała procesy HR tj. talent management, Employer Branding, zarządzanie oparte na kompetencjach, programy rozwojowe, czy wskaźniki efektywności HR.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
O mobbingu warto jest rozmawiać. Każda jego forma i odmiana ma równie destruktywny wpływ i daleko idące konsekwencje prowadzące do pogorszenia relacji, demotywacji, wypalenia, destabilizacji psychicznej i emocjonalnej, rozpadu zespołowości. A wszystko to ma swój wyraz w jakości i efektywności pracy. W skrajnych przypadkach może prowadzić do sporów sądowych i zniszczenia wizerunku pracodawcy.
Różnorodne zespoły są bardziej efektywne i innowacyjne niż homogeniczne. Płeć, wiek, wykształcenie, wiedza, umiejętności i kompetencje, system wartości, kultura - organizacja skorzysta na różnorodności pracowników, kiedy da im szansę na wykorzystanie potencjału, wymianę i dzielenie się wiedzą. Kluczowe jest zrozumienie różnic i efektywne zarządzanie różnorodnością.
Szkolenie HR Business Partner uczy w jaki sposób budować swoją pozycję w organizacji, w relacji z biznesem, z pracownikami. Warsztat ma formułę mentoringową - uczestnicy otrzymają szereg praktycznych rekomendacji i narzędzi gotowych do wdrożenia. Zapraszamy na szkolenie przygotowujące do roli HR Business Partnera
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.