IDEA SZKOLENIA
(SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)
Jednym z podstawowych oczekiwań od przedstawicieli HR jest wsparcie organizacji oraz menedżerów w wykorzystaniu potencjału pracowników i zapewnieniu możliwie najwyższego poziomu efektywności. Od wielu już lat zatem nie tylko mówi się o zarządzaniu efektywnością lecz także wdrażane są systemowe rozwiązania mające na celu skuteczne podnoszenie efektywności pracowników. Jednym z nich jest zupełnie nowe podejście do procesów ocen i rozwoju określane mianem Performance Management.
Performance Management jest zatem próbą kompleksowego podejścia do tworzenia, monitorowania i wspierania procesu rozwoju efektywności pracowników by był on skuteczny na poziomie indywidualnym, zespołowym i organizacyjnym. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wdrożenia takiego właśnie modelu pracy do własnej organizacji.>/p>
Jednym z podstawowych oczekiwań od przedstawicieli HR jest wsparcie organizacji oraz menedżerów w wykorzystaniu potencjału pracowników i zapewnieniu możliwie najwyższego poziomu efektywności. Od wielu już lat zatem nie tylko mówi się o zarządzaniu efektywnością lecz także wdrażane są systemowe rozwiązania mające na celu skuteczne podnoszenie efektywności pracowników. Jednym z nich jest zupełnie nowe podejście do procesów ocen i rozwoju określane mianem Performance Management.
Performance Management jest zatem próbą kompleksowego podejścia do tworzenia, monitorowania i wspierania procesu rozwoju efektywności pracowników by był on skuteczny na poziomie indywidualnym, zespołowym i organizacyjnym. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wdrożenia takiego właśnie modelu pracy do własnej organizacji.
Jednym z podstawowych oczekiwań od przedstawicieli HR jest wsparcie organizacji oraz menedżerów w wykorzystaniu potencjału pracowników i zapewnieniu możliwie najwyższego poziomu efektywności. Od wielu już lat zatem nie tylko mówi się o zarządzaniu efektywnością lecz także wdrażane są systemowe rozwiązania mające na celu skuteczne podnoszenie efektywności pracowników. Jednym z nich jest zupełnie nowe podejście do procesów ocen i rozwoju określane mianem Performance Management.
Performance Management jest zatem próbą kompleksowego podejścia do tworzenia, monitorowania i wspierania procesu rozwoju efektywności pracowników by był on skuteczny na poziomie indywidualnym, zespołowym i organizacyjnym. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wdrożenia takiego właśnie modelu pracy do własnej organizacji.
PROGRAM SZKOLENIA
(SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)
I MODUŁ
Wprowadzenie do zarządzania efektywnością:
Paradygmat efektywności
- Dlaczego tradycyjne Systemy Ocen Pracowniczych nie zawsze działają
- System Ocen vs. Performance Management
Psychologiczne uwarunkowania efektywności:
Rola Talentów (predyspozycji) i Kompetencji
- Cele i ich ocena w świetle badań (neuro)psychologii
- Od potencjału do mistrzostwa zawodowego
Wskaźniki efektywności:
Cele organizacyjne a cele indywidualne pracowników (objectives)
- Jak określać cele by były realizowane
- Monitoring wskaźników efektywności
- Działania korygujące i wzmacniające
II MODUŁ
Plan rozwoju:
Struktura Planu Rozwoju
- Procesy rozwojowe
- Monitorowanie efektywności pracy zespołu
- Zasady pracy z Planem Rozwoju
Wdrożenie do organizacji:
Przygotowanie organizacji (w tym rola kultury organizacyjnej)
- Przygotowanie menedżerów i pracowników
- Narzędzia i procesy wspomagające wdrożenie
Podsumowanie w formie w praktycznych wniosków:
Mapa procesu dla Performance Management
- Wnioski dla własnych organizacji
1. Wprowadzenie do zarządzania efektywnością:
- Paradygmat efektywności
- Dlaczego tradycyjne Systemy Ocen Pracowniczych nie działają
- System Ocen vs. Performance Management
2. Psychologiczne uwarunkowania efektywności:
- Rola Talentów (predyspozycji) i Kompetencji
- Cele i ich ocena w świetle badań (neuro)psychologii
- Od potencjału do mistrzostwa zawodowego
3. Wskaźniki efektywności:
- Cele organizacyjne a cele indywidualne pracowników (objectives)
- Jak określać cele by były realizowane
4. Inteligentne zarządzanie efektywnością – Performance Management:
- Monitoring wskaźników efektywności
- Działania korygujące i wzmacniające
- Procesy rozwojowe
5. Plan rozwoju:
- Struktura Planu Rozwoju.
- Monitorowanie efektywności pracy zespołu.
- Zasady pracy z Planem Rozwoju.
6. Wdrożenie do organizacji:
- Przygotowanie organizacji (w tym rola kultury organizacyjnej)
- Przygotowanie menedżerów i pracowników
7. Narzędzia i procesy wspomagające – najlepsze praktyki:
- Przygotowanie organizacji (w tym rola kultury organizacyjnej)
- Przygotowanie menedżerów i pracowników
8. Podsumowanie w formie w praktycznych wniosków:
- Mapa procesu dla Performance Management
- Wnioski dla własnych organizacji
1. Wprowadzenie do zarządzania efektywnością:
- Paradygmat efektywności
- Dlaczego tradycyjne Systemy Ocen Pracowniczych nie działają
- System Ocen vs. Performance Management
2. Psychologiczne uwarunkowania efektywności:
- Rola Talentów (predyspozycji) i Kompetencji
- Cele i ich ocena w świetle badań (neuro)psychologii
- Od potencjału do mistrzostwa zawodowego
3. Wskaźniki efektywności:
- Cele organizacyjne a cele indywidualne pracowników (objectives)
- Jak określać cele by były realizowane
4. Inteligentne zarządzanie efektywnością – Performance Management:
- Monitoring wskaźników efektywności
- Działania korygujące i wzmacniające
- Procesy rozwojowe
5. Plan rozwoju:
- Struktura Planu Rozwoju.
- Monitorowanie efektywności pracy zespołu.
- Zasady pracy z Planem Rozwoju.
6. Wdrożenie do organizacji:
- Przygotowanie organizacji (w tym rola kultury organizacyjnej)
- Przygotowanie menedżerów i pracowników
7. Narzędzia i procesy wspomagające – najlepsze praktyki:
- Przygotowanie organizacji (w tym rola kultury organizacyjnej)
- Przygotowanie menedżerów i pracowników
8. Podsumowanie w formie w praktycznych wniosków:
- Mapa procesu dla Performance Management
- Wnioski dla własnych organizacji