Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Jednym z podstawowych oczekiwań od przedstawicieli HR jest wsparcie organizacji oraz menedżerów w wykorzystaniu potencjału pracowników i zapewnieniu możliwie najwyższego poziomu efektywności. Od wielu już lat zatem nie tylko mówi się o zarządzaniu efektywnością lecz także wdrażane są systemowe rozwiązania mające na celu skuteczne podnoszenie efektywności pracowników. Jednym z nich jest zupełnie nowe podejście do procesów ocen i rozwoju określane mianem Performance Management.
Performance Management jest zatem próbą kompleksowego podejścia do tworzenia, monitorowania i wspierania procesu rozwoju efektywności pracowników by był on skuteczny na poziomie indywidualnym, zespołowym i organizacyjnym. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wdrożenia takiego właśnie modelu pracy do własnej organizacji.>/p>
Jednym z podstawowych oczekiwań od przedstawicieli HR jest wsparcie organizacji oraz menedżerów w wykorzystaniu potencjału pracowników i zapewnieniu możliwie najwyższego poziomu efektywności. Od wielu już lat zatem nie tylko mówi się o zarządzaniu efektywnością lecz także wdrażane są systemowe rozwiązania mające na celu skuteczne podnoszenie efektywności pracowników. Jednym z nich jest zupełnie nowe podejście do procesów ocen i rozwoju określane mianem Performance Management.
Performance Management jest zatem próbą kompleksowego podejścia do tworzenia, monitorowania i wspierania procesu rozwoju efektywności pracowników by był on skuteczny na poziomie indywidualnym, zespołowym i organizacyjnym. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wdrożenia takiego właśnie modelu pracy do własnej organizacji.
Jednym z podstawowych oczekiwań od przedstawicieli HR jest wsparcie organizacji oraz menedżerów w wykorzystaniu potencjału pracowników i zapewnieniu możliwie najwyższego poziomu efektywności. Od wielu już lat zatem nie tylko mówi się o zarządzaniu efektywnością lecz także wdrażane są systemowe rozwiązania mające na celu skuteczne podnoszenie efektywności pracowników. Jednym z nich jest zupełnie nowe podejście do procesów ocen i rozwoju określane mianem Performance Management.
Performance Management jest zatem próbą kompleksowego podejścia do tworzenia, monitorowania i wspierania procesu rozwoju efektywności pracowników by był on skuteczny na poziomie indywidualnym, zespołowym i organizacyjnym. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wdrożenia takiego właśnie modelu pracy do własnej organizacji.
I MODUŁ
Wprowadzenie do zarządzania efektywnością:
Paradygmat efektywności
Psychologiczne uwarunkowania efektywności:
Rola Talentów (predyspozycji) i Kompetencji
Wskaźniki efektywności:
Cele organizacyjne a cele indywidualne pracowników (objectives)
II MODUŁ
Plan rozwoju:
Struktura Planu Rozwoju
Wdrożenie do organizacji:
Przygotowanie organizacji (w tym rola kultury organizacyjnej)
Podsumowanie w formie w praktycznych wniosków:
Mapa procesu dla Performance Management
1. Wprowadzenie do zarządzania efektywnością:
2. Psychologiczne uwarunkowania efektywności:
3. Wskaźniki efektywności:
4. Inteligentne zarządzanie efektywnością – Performance Management:
5. Plan rozwoju:
6. Wdrożenie do organizacji:
7. Narzędzia i procesy wspomagające – najlepsze praktyki:
8. Podsumowanie w formie w praktycznych wniosków:
1. Wprowadzenie do zarządzania efektywnością:
2. Psychologiczne uwarunkowania efektywności:
3. Wskaźniki efektywności:
4. Inteligentne zarządzanie efektywnością – Performance Management:
5. Plan rozwoju:
6. Wdrożenie do organizacji:
7. Narzędzia i procesy wspomagające – najlepsze praktyki:
8. Podsumowanie w formie w praktycznych wniosków:
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Według badań The Data Warehousing Institute jako główną korzyść stosowania Perforamance Management wskazano możliwość́ lepszego „wejrzenia” w procesy. Aż 39% respondentów wskazywało wzrost przychodów.
Ekspert w dziedzinie Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Trener oraz menedżer projektów szkoleniowo – wdrożeniowych. Wykładowca kilku uczelni (w tym: Wyższa Szkoła Bankowa, SGH) oraz współorganizator studiów podyplomowych: Zarządzanie Kompetencjami oraz HR Business Partner. Prezes Polskiego Stowarzyszenia HR Business Partner. Członek HCI (Human Capital Institute) oraz ATD (Association for Talent Development). Współzałożyciel Human Resources Development Cluster. Certyfikowany konsultant HPI (Human Performance Iimprovement). Ponad 25lat doświadczenia w branży szkoleniowo- konsultingowej. Twórca autorskiego Modelu Kompetencji Zawodowych, Modelu Talentów Zawodowych (Talent Profiler) oraz narzędzi Zarządzania Kapitałem Ludzkim.
Międzynarodowy coach ICC, trener z obszaru HR, przywództwa i rozwoju osobistego. Wykładowca i kierownik studiów podyplomowych na kierunku zaawansowane zarządzanie zasobami ludzkimi. Akredytowany konsultant EXTENDED DISC, Associate HR Partner IBBC Group, a także menedżer ds. polityki personalnej i rozwoju kapitału ludzkiego. Specjalizuje się w prowadzeniu audytów dla firm, dzięki czemu możliwe są m.in. przygotowanie i realizacja projektów szkoleniowych i konsultingowych skoncentrowanych wokół rozwoju polityki personalnej i zarządzania. Jest twórcą autorskich metod doboru pracowników. Wielokrotnie projektowała sesje AC i DC. Autorka publikacji w czasopismach naukowych oraz branżowych. Posiada doświadczenie w ogólnopolskich projektach badawczych, w których pełniła funkcję eksperta ds. badań i rynku pracy.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
biuro@projektgamma.plProject Manager
tel. kom:. +48 517 081 300
i.zietkowska@projektgamma.plProject Manager
tel. kom:. +48 517 081 300
i.zietkowska@projektgamma.plWedług ekspertów zajmujących się współczesnymi organizacjami za dziesięć lat aż 80% pracowników będzie kierowało się tym, czy dana firma ma zbudowaną strategię wellbeingową. Nie podejmą pracy w środowisku organizacyjnym, które nie dba o zadowolenie i potrzeby pracownika
Różnorodne zespoły są bardziej efektywne i innowacyjne niż homogeniczne. Płeć, wiek, wykształcenie, wiedza, umiejętności i kompetencje, system wartości, kultura - organizacja skorzysta na różnorodności pracowników, kiedy da im szansę na wykorzystanie potencjału, wymianę i dzielenie się wiedzą. Kluczowe jest zrozumienie różnic i efektywne zarządzanie różnorodnością.
Zwinne podejście do pracy w obecnych czasach VUCA (niepewności, niejednoznaczności, złożoności) święci triumfy. Pozwala szybko reagować na zmiany i wypracowywać najbardziej efektywny sposób osiągania efektów satysfakcjonujących klientów. Z perspektywy HR wszyscy pracownicy to klienci. Dziś mają więcej potrzeb i szybciej zmieniających się niż kiedykolwiek. Warto wprowadzić wybrane metodyki Agile do pracy działu oraz poznając ten sposób pracy zastanowić się, które obszary organizacji potrzebują zwinnego podejścia do pracy – nie tylko do zarządzania projektami.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.