Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
„Mój najgorszy dzień w tej firmie i tak jest lepszym dniem niż najlepszy dzień w jakiejkolwiek innej firmie, w której pracowałem wcześniej”. To cytat z wypowiedzi Dereka Noela- szeregowego pracownika z działu obsługi klienta w firmie Zappos, która wdrożyła u siebie turkusową kulturę pracy.
Większość współczesnych firm różni się między sobą wszystkim: wielkością, zasięgiem działania, branżą –łączy je jednak jeden wspólny mianownik: identyczny zestaw problemów, z jakimi się borykają. W tym zestawie można znaleźć takie kłopoty jak problemy z komunikacją i współpracą, zbyt małe zaufanie pomiędzy „górą” a „dołem”, między „centralą” a „regionem”, między „produkcją” a „wsparciem”, deficyt poczucia współodpowiedzialności za rezultaty firmy jako całości, czy umiarkowany poziom zaangażowania . Co gorsze w wielu firmach brakuje pomysłów, w jaki sposób rozwiązać te problemy. Większość ekspertów i praktyków coraz częściej odnosi wrażenie, że obecne modele funkcjonowania firm zbliżają się do wyczerpania.
Turkusowy model pracy wychodzi poza schemat mainstreamu, dlatego coraz więcej firm stara się zaaplikować paradygmat turkusu w swoją działalność.
Celami warsztatu jest zainspirowanie pracowników działów HR rozwiązaniami stosowanymi w turkusowych firmach oraz refleksja nad nowymi wyzwaniami w obliczu przemian w świadomości i potrzebach ludzi. Studia przypadków opisujące praktyki stosowane w turkusowych firmach będą stanowiły cenny wkład i zachętę do stopniowego i roztropnego wykorzystania tych praktyk we własnych firmach. Podczas warsztatu przedstawione zostaną zarówno praktyki turkusowych zespołów oraz zostanie opisana rola liderów w turkusowym modelu pracy.
„Mój najgorszy dzień w tej firmie i tak jest lepszym dniem niż najlepszy dzień w jakiejkolwiek innej firmie, w której pracowałem wcześniej”. To cytat z wypowiedzi Dereka Noela- szeregowego pracownika z działu obsługi klienta w firmie Zappos, która wdrożyła u siebie turkusową kulturę pracy.
Większość współczesnych firm różni się między sobą wszystkim: wielkością, zasięgiem działania, branżą –łączy je jednak jeden wspólny mianownik: identyczny zestaw problemów, z jakimi się borykają. W tym zestawie można znaleźć takie kłopoty jak problemy z komunikacją i współpracą, zbyt małe zaufanie pomiędzy „górą” a „dołem”, między „centralą” a „regionem”, między „produkcją” a „wsparciem”, deficyt poczucia współodpowiedzialności za rezultaty firmy jako całości, czy umiarkowany poziom zaangażowania . Co gorsze w wielu firmach brakuje pomysłów, w jaki sposób rozwiązać te problemy. Większość ekspertów i praktyków coraz częściej odnosi wrażenie, że obecne modele funkcjonowania firm zbliżają się do wyczerpania.
Turkusowy model pracy wychodzi poza schemat mainstreamu, dlatego coraz więcej firm stara się zaaplikować paradygmat turkusu w swoją działalność.
Celami warsztatu jest zainspirowanie pracowników działów HR rozwiązaniami stosowanymi w turkusowych firmach oraz refleksja nad nowymi wyzwaniami w obliczu przemian w świadomości i potrzebach ludzi. Studia przypadków opisujące praktyki stosowane w turkusowych firmach będą stanowiły cenny wkład i zachętę do stopniowego i roztropnego wykorzystania tych praktyk we własnych firmach. Podczas warsztatu przedstawione zostaną zarówno praktyki turkusowych zespołów oraz zostanie opisana rola liderów w turkusowym modelu pracy.
„Mój najgorszy dzień w tej firmie i tak jest lepszym dniem niż najlepszy dzień w jakiejkolwiek innej firmie, w której pracowałem wcześniej”. To cytat z wypowiedzi Dereka Noela- szeregowego pracownika z działu obsługi klienta w firmie Zappos, która wdrożyła u siebie turkusową kulturę pracy.
Większość współczesnych firm różni się między sobą wszystkim: wielkością, zasięgiem działania, branżą –łączy je jednak jeden wspólny mianownik: identyczny zestaw problemów, z jakimi się borykają. W tym zestawie można znaleźć takie kłopoty jak problemy z komunikacją i współpracą, zbyt małe zaufanie pomiędzy „górą” a „dołem”, między „centralą” a „regionem”, między „produkcją” a „wsparciem”, deficyt poczucia współodpowiedzialności za rezultaty firmy jako całości, czy umiarkowany poziom zaangażowania . Co gorsze w wielu firmach brakuje pomysłów, w jaki sposób rozwiązać te problemy. Większość ekspertów i praktyków coraz częściej odnosi wrażenie, że obecne modele funkcjonowania firm zbliżają się do wyczerpania.
Turkusowy model pracy wychodzi poza schemat mainstreamu, dlatego coraz więcej firm stara się zaaplikować paradygmat turkusu w swoją działalność.
Celami warsztatu jest zainspirowanie pracowników działów HR rozwiązaniami stosowanymi w turkusowych firmach oraz refleksja nad nowymi wyzwaniami w obliczu przemian w świadomości i potrzebach ludzi. Studia przypadków opisujące praktyki stosowane w turkusowych firmach będą stanowiły cenny wkład i zachętę do stopniowego i roztropnego wykorzystania tych praktyk we własnych firmach. Podczas warsztatu przedstawione zostaną zarówno praktyki turkusowych zespołów oraz zostanie opisana rola liderów w turkusowym modelu pracy.
1.Ewolucja sposobów zorganizowania pracy
2.Klasyczne paradygmaty organizacji ich ograniczenia.
3.Fundamenty turkusu
4. Wyzwania działów HR wobec wpływów turkusu na obecną kulturę organizacyjną w firmie
5. Podsumowanie
1.Ewolucja sposobów zorganizowania pracy
2.Klasyczne paradygmaty organizacji ich ograniczenia.
3.Fundamenty turkusu
4. Wyzwania działów HR wobec wpływów turkusu na obecną kulturę organizacyjną w firmie
5. Podsumowanie
1.Ewolucja sposobów zorganizowania pracy
2.Klasyczne paradygmaty organizacji ich ograniczenia.
3.Fundamenty turkusu
4. Wyzwania działów HR wobec wpływów turkusu na obecną kulturę organizacyjną w firmie
5. Podsumowanie
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
W jednym z najbardziej znanych turkusowych organizacji – Morning Star, jest tylko jeden rodzaj stanowiska pracy – pracownik.
Autor szkoleń z zakresu budowania zaangażowania i motywacji pracowników, zarządzania różnorodnością w organizacji, zarządzania wiekiem, tworzenia kultury współodpowiedzialności, wprowadzania zmian oraz przywództwa opartego o koncept Positive Organisational Scholarship. Był interim menedżerem Inter-Dec College w Montrealu. Od 1994 roku związany z branżą szkoleń biznesowych. Zarządzał wysokobudżetowymi projektami szkoleniowym dla firm z branż energetycznej, przemysłowej, IT i sektora finansowego. Opracowany przez niego program szkolenia Top Manager został zakupiony w 2011 roku przez jedną z największych międzynarodowych firm szkoleniowych i jest obecnie realizowany w 90 krajach na świecie. Ekspert w zakresie wdrażania turkusowego modelu pracy w organizacji, przy wsparciu działów HR i managerów. Współpracował m.in. z takimi firmami jak ATOS IT Services, Yusen Logistics, Media Saturn Holding, Veolia, czy Eurobox Polska.
Przez ponad 15 lat wspierała klientów biznesowych w procesach rekrutacyjnych. Od dziewięciu lat prowadzi szkolenia i warsztaty, a cztery lata temu dołączyła do grona coachów i dzieli swoją pasję pomiędzy pracę z grupami a indywidualne spotkania. Specjalizuje się w szkoleniach, w których jest miejsce na proces grupowy oraz wspólne dochodzenie do rozwiązań – w obszarze menedżerskim i efektywności osobistej. Jako przeciwwagę dla działań w sferze biznesu chętnie tworzy warsztaty rozwojowe. Jest absolwentką Szkoły Trenerów Biznesu, Szkoły Coachów oraz Szkoły Mediacji Grupy TROP. Ukończyła kurs facylitacji w Berlinie prowadzony przez szwajcarską firmę Towers Perrin. Ekspertka w dziedzinie zarządzania pokoleniami, konfliktów pokoleniowych oraz employer brandingu w kontekście generacyjnym. Mówca motywacyjny i inspiracyjny.
Swoje doświadczenie budowała w branży nieruchomości, telekomunikacyjnej i w mediach. Tworzyła struktury sprzedażowe, odpowiadała za rekrutację i rozwój pracowników. Posiada certyfikację Hogan Assessment System, Mindsonar, Harrison Assessments, ICC, jest certyfikowanym coachem zespołowym. Swoje kompetencje w zakresie Zarządzania Zasobami Ludzkimi pogłębiła na Akademii L. Koźmińskiego, na kierunku Zarządzanie Kompetencjami Pracowników. W wielu organizacjach zajmowała się doradztwem na poziomie tworzenia struktur i procesów HR. Wspiera kadrę menedżerską, oferując analizę, ocenę i konstruktywny feedback oraz programy wdrożeniowe i naprawcze. Ekspert w zakresie wdrażania turkusowego modelu pracy w organizacji, przy wsparciu działów HR i managerów. Współpracowała m.in. z takimi firmami jak Decathlon, Dachser, Atlas, Rhenus Data Office Polska, DUKA, czy Dentsu Aegis Network Polska.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Zwinne podejście do pracy w obecnych czasach VUCA (niepewności, niejednoznaczności, złożoności) święci triumfy. Pozwala szybko reagować na zmiany i wypracowywać najbardziej efektywny sposób osiągania efektów satysfakcjonujących klientów. Z perspektywy HR wszyscy pracownicy to klienci. Dziś mają więcej potrzeb i szybciej zmieniających się niż kiedykolwiek. Warto wprowadzić wybrane metodyki Agile do pracy działu oraz poznając ten sposób pracy zastanowić się, które obszary organizacji potrzebują zwinnego podejścia do pracy – nie tylko do zarządzania projektami.
Szkolenie HR Business Partner uczy w jaki sposób budować swoją pozycję w organizacji, w relacji z biznesem, z pracownikami. Warsztat ma formułę mentoringową - uczestnicy otrzymają szereg praktycznych rekomendacji i narzędzi gotowych do wdrożenia. Zapraszamy na szkolenie przygotowujące do roli HR Business Partnera
Jak wykorzystać siłę opiniotwórczą pracowników i ich środowiska, aby firma wydawała się atrakcyjna jako pracodawca, przyciągała dobrych specjalistów oraz współpracowników, ograniczała kosztowną fluktuację kadr i jednocześnie budowała pożądaną reputację na rynku? Szkolenia employer branding - zapraszamy.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.