Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Pandemia przyspieszyła już wcześniej obserwowany trend. Coraz więcej ludzi pracuje w tzw. gospodarce wiedzy – w usługach, w zarządzaniu, w świecie cyfrowym. Zarządzanie efektywnością przestało koncentrować się wokół miejsca pracy, dziś fokus jest na człowieka.
Coraz więcej z nas jest rozliczanych z zadań, a poświęcany na nie czas i metody realizacji pozostają naszą decyzją.
Ta sytuacja ma swoje blaski i cienie. Autonomia to wolność wyboru, ale również odpowiedzialność. W przypadku pracy zadaniowej ważnym aspektem jest life-work balance oraz funkcjonowanie czasem w jednej przestrzeni (dom) w kilku rolach – pracownika, rodzica, osoby prywatnej.
W obliczu tych zjawisk efektywność w zarządzaniu sobą w ograniczonym czasie jest fundamentalną kompetencją. W świecie przeładowanym informacyjnie, obfitującym w dystraktory, pełnym priorytetów, deadline’ów świadome zarządzanie czasem daje więcej spokoju wewnętrznego, uruchamia osobiste zasoby i podnosi efektywność.
W rezultacie również sprawczość – zarówno w wyzwaniach zawodowych. jak i prywatnych. Poniższe szkolenie ma charakter narzędziowy uczestnicy otrzymają szereg sprawdzonych rozwiązań, a następnie przećwiczą je w odniesieniu do swoich zadań oraz kalendarzy.
Czasu nie da się gromadzić ani pozyskać. Skuteczność szkolenia zarządzanie czasem bazuje zatem na skuteczniejszym wykorzystaniu własnych zasobów oraz na efektywnym planowaniu pracy.
Celem szkolenia jest zwiększenie efektywności realizacji zadań przez uczestników, a zatem wykonywanie większej ilości pracy o wyższej jakości.
Szkolenie zarządzanie czasem kładzie zatem nacisk na dwa kluczowe aspekty:
1. Znajomość narzędzi zarządzania czasem – są to narzędzia, które pozwalają na lepsze planowanie, dzielenie, organizowanie, priorytetyzowanie pracy w taki sposób, aby w ramach dostępnego czasu wykonać maksymalnie dużo zadań. Część z tych narzędzi jest powszechnie znana, inne wymagają praktyki i treningu, aby osiągnąć biegłość w ich stosowaniu. Niemniej jednak sama umiejętność posługiwania się tymi narzędziami nie pomaga w zarządzaniu czasem – równie ważna jest konsekwencja w ich stosowaniu.
2. Determinacja i motywacja w stosowaniu narzędzi zarządzania czasem – zgodnie z psychologicznymi teoriami pierwsze próby przezwyciężenia nawyku powodują wysoką frustrację, która przyczynia się do zaniechania kolejnych eksperymentów z nowymi zachowaniami. Zadaniem proponowanego modułu jest uodpornić uczestników na efekt pierwszej frustracji oraz wzbudzić w nich motywację do wielokrotnych prób stosowania nowych technik. Ich skuteczność będzie rosła wraz z wielością powtórzeń.
Pandemia przyspieszyła już wcześniej obserwowany trend. Coraz więcej ludzi pracuje w tzw. gospodarce wiedzy – w usługach, w zarządzaniu, w świecie cyfrowym. Zarządzanie efektywnością przestało koncentrować się wokół miejsca pracy, dziś fokus jest na człowieka.
Coraz więcej z nas jest rozliczanych z zadań, a poświęcany na nie czas i metody realizacji pozostają naszą decyzją.
Ta sytuacja ma swoje blaski i cienie. Autonomia to wolność wyboru, ale również odpowiedzialność. W przypadku pracy zadaniowej ważnym aspektem jest life-work balance oraz funkcjonowanie czasem w jednej przestrzeni (dom) w kilku rolach – pracownika, rodzica, osoby prywatnej.
W obliczu tych zjawisk efektywność w zarządzaniu sobą w ograniczonym czasie jest fundamentalną kompetencją. W świecie przeładowanym informacyjnie, obfitującym w dystraktory, pełnym priorytetów, deadline’ów świadome zarządzanie czasem daje więcej spokoju wewnętrznego, uruchamia osobiste zasoby i podnosi efektywność.
W rezultacie również sprawczość – zarówno w wyzwaniach zawodowych. jak i prywatnych. Poniższe szkolenie ma charakter narzędziowy uczestnicy otrzymają szereg sprawdzonych rozwiązań, a następnie przećwiczą je w odniesieniu do swoich zadań oraz kalendarzy.
1. Jak planować sobie dzień pracy oraz:
2. Poznasz skuteczne i sprawdzone techniki planowania pracy:
3. …oraz Zasady, które znacząco utrudniają dobrą organizację
4. Odpowiesz sobie na pytania, dlaczego czas Ci się „rozłazi”
5. Świadomie zaplanujesz swój kolejny dzień pracy
1.Indywidualna percepcja upływu czasu
2. Poziom efektywności osobistej
3. Poziom zawodowy zarządzania czasem
4. Zarządzanie czasem w jednostce czasu
5. Planowanie strategiczne w zarządzaniu czasem
6. Skuteczne sporządzanie planów
7. Plan Balanced scorecard – zarządzanie czasem na poziomie racjonalnym
8. Techniki wspomagające efektywność osobistą
9. Multitasking – wielozadaniowość. Narzędzia i techniki wspomagające efektywność. Metoda Getting Things Done – Zarządzanie strumieniem zadań w dobie multizadaniowości.
10. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków
1.Indywidualna percepcja upływu czasu
2. Poziom efektywności osobistej
3. Poziom zawodowy zarządzania czasem
4. Zarządzanie czasem w jednostce czasu
5. Planowanie strategiczne w zarządzaniu czasem
6. Skuteczne sporządzanie planów
7. Plan Balanced scorecard – zarządzanie czasem na poziomie racjonalnym
8. Techniki wspomagające efektywność osobistą
9. Multitasking – wielozadaniowość. Narzędzia i techniki wspomagające efektywność. Metoda Getting Things Done – Zarządzanie strumieniem zadań w dobie multizadaniowości.
10. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Badana The Energy Project mówią, że większość badanych menedżerów (81 proc.) stwierdza, że spędza najwięcej czasu na reagowaniu na pojawiające się potrzeby (pilne), zamiast koncentrować się na zadaniach, które są priorytetowe w długoterminowej perspektywie (ważne).
Trener z prawie 10-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w kompetencjach menedżerskich i sprzedażowych. Tworzy programy rozwojowe i szkoleniowe i odpowiada przed klientami za ich merytoryczną realizację. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. Na przestrzeni wielu lat pełnił funkcje zarządcze w organizacjach o zróżnicowanych profilach: zarządzał zespołem sprzedażowym, zespołem rozproszonym, odpowiadał za wdrożenie i przestrzeganie standardów obsługi klienta i kultury zarządzania, koordynował regionalnymi trenerami, odpowiadał za wsparcie sprzedaży detalicznej na podległym regionie. Ukończył szkołę trenerów zgodną z wymogami Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Psycholog ze specjalizacją doradztwo zawodowe i organizacja na Uniwersytecie Łódzkim. Certyfikowany coach. Ekspert z zakresu skutecznego wykorzystania własnych zasobów oraz na efektywnego planowania pracy. Współpracował m.in. z takimi firmami jak MAN Bus, Panasonic, czy Imperial Tobacco Polska.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
biuro@projektgamma.plProject Manager
tel. kom:. +48 517 081 300
i.zietkowska@projektgamma.plProject Manager
tel. kom:. +48 517 081 300
i.zietkowska@projektgamma.plCreative Problem Solving – kreatywne podejście do rozwiązywania problemów. Jest to koncepcja, w której w obliczu sytuacji problemowych pożądane jest porzucenie utartych schematów postępowania i poszukiwanie niestandardowych rozwiązań. To idealna metoda do zastosowania, kiedy problem jest złożony, a oczekiwany rezultat nieoczywisty. Pomaga wychodzić z impasu i tworzyć innowacje.
Pewność siebie pozwala w pełni korzystać z własnych zasobów i talentów. Szkolenie pewność siebie pozwoli wypracować szereg technik mentalnych i przekonań zwiększających potencjał psychologiczny w tym obszarze. Zapraszamy na kurs pewności siebie!
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.