Profesjonalny Asystent Biura Zarządu i Rady Nadzorczej

Szkolenia - efektywność osobista onlineotwartezamkniete
Czyniąc rzeczy wielkie, zaczynaj od rzeczy drobnych
Szkolenie dla asystentów zarządu zapozna uczestników z elementami kształtowania postawy biznesowej i rozwijania umiejętności interpersonalnych. Oparte jest na unikalnym modelu kompetencyjnym wypracowanym przez ekspertów od lat wspierających działanie Biur Zarządów I Rad Nadzorczych. Zapraszamy na szkolenie: Profesjonalny Asystent Biura Zarządu i Rady Nadzorczej

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Nowoczesny zarząd może działać skutecznie tylko wtedy, gdy otrzymuje wsparcie organizacyjne od profesjonalnego Asystenta. Pracując z managementem najwyższego stopnia niezbędna jest wszechstronna wiedza biznesowa, kompetencje interpersonalne oraz odpowiednia postawa biznesowa. Jeśli  chcesz być  Profesjonalnym Asystentem, który  nie tylko reaguje na rzeczywistość ale i ją kreuje, który poprzez swoją postawę, samoświadomość i efektywność  buduje wizerunek zarówno swój jak i Zarządu- zapisz się na warsztaty.

Główny cel warsztatów zakłada wielopoziomowe przygotowanie, przekazanie wiedzy oraz praktycznych umiejętności, które uczynią pracę Asystentów Zarządu łatwiejszą, efektywniejszą oraz dającą im satysfakcji. Podczas warsztatów uczestnicy  poznają nie tylko interpretację najnowszych regulacji prawnych, ale także wypracują i nauczą się  stosowania  funkcjonalnych rozwiązań wewnętrznych  wspierających organy spółki.

I dzień warsztatów to spotkanie z Jackiem Rozenkiem – mistrzem  kreowania wizerunku, zaawansowanych technik zarządzania wrażeniem w relacjach biznesowych oraz  uznawanym  za najlepszego w Polsce ekspertem  z zakresu wystąpień publicznych oraz storytellingu. Uczestnicy nauczą się jak profesjonalnie przygotować prezentację biznesową, zwiększą swoją efektywność osobistą poprzez stworzenie profesjonalnego wizerunku biznesowego. Ważnym aspektem jest także rozwój umiejętności interpersonalnych takich jak  radzenie sobie ze stresem i trudnymi sytuacjami oraz skuteczne zarządzanie sobą w czasie.

II dzień warsztatów to zastosowanie praktycznych rozwiązań w wspieraniu organów spółki. Uczestnicy  poznają kluczowe aspekty prawne funkcjonowania organów spółki, dowiedzą się jakie są kompetencje członków poszczególnych organów, nauczą się organizacji dokumentów spółki, poznają zasady  tworzenia  pism, dokumentów oraz raportów.  Dowiedzą się w jaki sposób funkcjonuje KRS.

Szkolenie skierowane jest do:

  •  Asystentów Biur Zarządu
  • Asystentów Rad Nadzorczych
  • Asystentów prezesów
  • Asystentów Kierowników Biur Zarządu
  • Specjalistów ds. administracji
  • Specjalistów ds. obsługi władz spółki

Metodologia:
Warsztaty mają formę interaktywną, w których uczestnicy biorą aktywny udział (rozwiązywanie realnych sytuacji, konkretnych przypadków).

Nowoczesny zarząd może działać skutecznie tylko wtedy, gdy otrzymuje wsparcie organizacyjne od profesjonalnego Asystenta. Pracując z managementem najwyższego stopnia niezbędna jest wszechstronna wiedza biznesowa, kompetencje interpersonalne oraz odpowiednia postawa biznesowa. Jeśli  chcesz być  Profesjonalnym Asystentem, który  nie tylko reaguje na rzeczywistość ale i ją kreuje, który poprzez swoją postawę, samoświadomość i efektywność  buduje wizerunek zarówno swój jak i Zarządu- zapisz się na warsztaty.

Główny cel warsztatów zakłada wielopoziomowe przygotowanie, przekazanie wiedzy oraz praktycznych umiejętności, które uczynią pracę Asystentów Zarządu łatwiejszą, efektywniejszą oraz dającą im satysfakcji. Podczas warsztatów uczestnicy  poznają nie tylko interpretację najnowszych regulacji prawnych, ale także wypracują i nauczą się  stosowania  funkcjonalnych rozwiązań wewnętrznych  wspierających organy spółki.

I dzień warsztatów to spotkanie z Jackiem Rozenkiem – mistrzem  kreowania wizerunku, zaawansowanych technik zarządzania wrażeniem w relacjach biznesowych oraz  uznawanym  za najlepszego w Polsce ekspertem  z zakresu wystąpień publicznych oraz storytellingu. Uczestnicy nauczą się jak profesjonalnie przygotować prezentację biznesową, zwiększą swoją efektywność osobistą poprzez stworzenie profesjonalnego wizerunku biznesowego. Ważnym aspektem jest także rozwój umiejętności interpersonalnych takich jak  radzenie sobie ze stresem i trudnymi sytuacjami oraz skuteczne zarządzanie sobą w czasie.

II dzień warsztatów to zastosowanie praktycznych rozwiązań w wspieraniu organów spółki. Uczestnicy  poznają kluczowe aspekty prawne funkcjonowania organów spółki, dowiedzą się jakie są kompetencje członków poszczególnych organów, nauczą się organizacji dokumentów spółki, poznają zasady  tworzenia  pism, dokumentów oraz raportów.  Dowiedzą się w jaki sposób funkcjonuje KRS.

Szkolenie skierowane jest do:

  •  Asystentów Biur Zarządu
  • Asystentów Rad Nadzorczych
  • Asystentów prezesów
  • Asystentów Kierowników Biur Zarządu
  • Specjalistów ds. administracji
  • Specjalistów ds. obsługi władz spółki

Metodologia:
Warsztaty mają formę interaktywną, w których uczestnicy biorą aktywny udział (rozwiązywanie realnych sytuacji, konkretnych przypadków).

Nowoczesny zarząd może działać skutecznie tylko wtedy, gdy otrzymuje wsparcie organizacyjne od profesjonalnego Asystenta. Pracując z managementem najwyższego stopnia niezbędna jest wszechstronna wiedza biznesowa, kompetencje interpersonalne oraz odpowiednia postawa biznesowa. Jeśli  chcesz być  Profesjonalnym Asystentem, który  nie tylko reaguje na rzeczywistość ale i ją kreuje, który poprzez swoją postawę, samoświadomość i efektywność  buduje wizerunek zarówno swój jak i Zarządu- zapisz się na warsztaty.

Główny cel warsztatów zakłada wielopoziomowe przygotowanie, przekazanie wiedzy oraz praktycznych umiejętności, które uczynią pracę Asystentów Zarządu łatwiejszą, efektywniejszą oraz dającą im satysfakcji. Podczas warsztatów uczestnicy  poznają nie tylko interpretację najnowszych regulacji prawnych, ale także wypracują i nauczą się  stosowania  funkcjonalnych rozwiązań wewnętrznych  wspierających organy spółki.

I dzień warsztatów to spotkanie z Jackiem Rozenkiem – mistrzem  kreowania wizerunku, zaawansowanych technik zarządzania wrażeniem w relacjach biznesowych oraz  uznawanym  za najlepszego w Polsce ekspertem  z zakresu wystąpień publicznych oraz storytellingu. Uczestnicy nauczą się jak profesjonalnie przygotować prezentację biznesową, zwiększą swoją efektywność osobistą poprzez stworzenie profesjonalnego wizerunku biznesowego. Ważnym aspektem jest także rozwój umiejętności interpersonalnych takich jak  radzenie sobie ze stresem i trudnymi sytuacjami oraz skuteczne zarządzanie sobą w czasie.

II dzień warsztatów to zastosowanie praktycznych rozwiązań w wspieraniu organów spółki. Uczestnicy  poznają kluczowe aspekty prawne funkcjonowania organów spółki, dowiedzą się jakie są kompetencje członków poszczególnych organów, nauczą się organizacji dokumentów spółki, poznają zasady  tworzenia  pism, dokumentów oraz raportów.  Dowiedzą się w jaki sposób funkcjonuje KRS.

Szkolenie skierowane jest do:

  •  Asystentów Biur Zarządu
  • Asystentów Rad Nadzorczych
  • Asystentów prezesów
  • Asystentów Kierowników Biur Zarządu
  • Specjalistów ds. administracji
  • Specjalistów ds. obsługi władz spółki

Metodologia:
Warsztaty mają formę interaktywną, w których uczestnicy biorą aktywny udział (rozwiązywanie realnych sytuacji, konkretnych przypadków).

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Dzień pierwszy
Najważniejsze elementy skutecznej prezentacji biznesowej

Moduł 1 – Profesjonalny avatar, czyli „pierwsze wrażenie robisz tylko jeden raz”

  • ­ Efekt pierwszego wrażenia
  • ­ Analiza nawyków prezentacyjnych  i autoprezentacyjnych
  • ­ Zarządzanie wizerunkiem – poziom niewerbalny
  • Zarządzanie przestrzenią – dystans psychologiczny
  • Mimika
  • Gestykulacja
  • Kontakt wzrokowy
  • Ruch ciała
  • Postawa ciała
  • Ubiór i atrybuty wyglądu zewnętrznego

Moduł 2 – Tworzenie profesjonalnej prezentacji biznesowej

  • ­Rezultaty prezentacji (Co odbiorca ma wiedzieć? Co odbiorca ma czuć? Co Odbiorca ma robić?).
  • ­7 kroków przygotowania prezentacji (Po co?, Do kogo?, Co?, Kto?, Jak?, Kiedy?).
  • ­Rozpoczęcie prezentacji
    • Co powinien zawierać wstęp?
    • Sposoby rozpoczęcia prezentacji
    • Jakich błędów w początkowej fazie należy unikać
  • ­Rodzaje wstępów
    • Świadoma prowokacja
    • Nawiązanie do aktualnego wydarzenia
    • Pytania o doświadczenia uczestników
    • Ujawnienie zaskakującego i interesującego faktu
    • Pobudzenie uczestników do myślenia
  • ­Faza środkowa
    • Wybór energiserów prezentacyjnych
    • Wybranie momentów interakcji z odbiorcami prezentacji
    • Podział prezentacji na chunk’sy informacyjne
  • ­Zakończenie
    • Zasady dobrego podsumowania
    • Jak nie należy kończyć prezentacji
    • Czego nie należy mówić na zakończenie prezentacji

Moduł 3 Zarządzanie stresem i budowanie atmosfery współpracy podczas spotkań

  • Techniki zmniejszania stresu doraźnego w nieprzewidzianych sytuacjach.
  • Techniki zmniejszania stresu permanentnego.
  • Budowanie atmosfery współpracy.
  • 7 wspierających zachowań ocieplających relacje biznesowe.

Budowanie wizerunku osoby kompetentnej podczas prezentacji

  • Deklaracja kompetencji
  • Inscenizacja kompetencji
  • Rekwizyty kompetencji

II Dzień – Warsztaty prowadzi Małgorzata Wozba

 

Moduł 1: Kompetencje Zarządu i Rady Nadzorczej

  • Uprawnienia Zarządu i Rady Nadzorczej w spółce kapitałowej (analiza zapisów Ksh).
  • Prawo Zarządu do reprezentowania spółki a zgody korporacyjne (analiza przykładowych zapisów z umów spółek).
  • Tryb powoływania Rady Nadzorczej – podobieństwa i różnice w spółce z o.o. i akcyjnej.
  • Powołanie i odwołanie członków Zarządu i Rady Nadzorczej (wpis deklaratoryjny i konstytutywny, czyli od kiedy obowiązują zmiany).

Moduł 2: Kluczowe dokumenty korporacyjne (uchwały, protokoły, tekst jednolity spółki)

  • Podstawowe dokumenty rejestrowe i korporacyjne spółek kapitałowych.
  • Tryb nadawania numeru NIP i REGON po nowelizacji ustawy o KRS. Zasady wydawania potwierdzeń o nadanych numerach.
  • Jak się bronić przed stereotypami? Ważność elektronicznych odpisów i wydruków pobranych z ogólnodostępnych sieci teleinformatycznych, art. 4 a ustawy o KRS.
  • Tekst jednolity umowy spółki – w jakich sytuacjach będzie potrzebny, zasady tworzenia, tryb wprowadzenia zmian w umowie spółki.
  • Ewidencjonowanie dokumentów i zasady tworzenia rejestrów.

Moduł 3: Krajowy Rejestr Sądowy w codziennej pracy asystenta

  • Jakie akty prawne regulują funkcjonowanie rejestru?
  • Rodzaje rejestrów prowadzonych przez Krajowy Rejestr Sądowy.
  • Jakie dokumenty zawierają akta spółek wpisanych do rejestru?
  • W jakim celu powstał rejestr przedsiębiorców? Podstawowe funkcje i wynikające z nich obowiązki spółek kapitałowych.
  • Jakie dane należy aktualizować w Krajowym Rejestrze Sądowy? Omówienie przykładów na podstawie odpisu aktualnego z KRS.
  • Jakie informacje zawiera odpis pełny z KRS i w jakich sytuacjach będzie potrzebny?
  • Dlaczego należy aktualizować dane w rejestrze przedsiębiorców? Na czym polega zasada domniemania prawdziwości danych?
  • Konsekwencje uchybień – odpowiedzialność Zarządu i wspólników za wyrządzoną szkodę, przykłady uchybień i ich skutki, grzywna a postępowanie przymuszające.

Dzień pierwszy
Najważniejsze elementy skutecznej prezentacji biznesowej

Moduł 1 – Profesjonalny avatar, czyli „pierwsze wrażenie robisz tylko jeden raz”

  • ­ Efekt pierwszego wrażenia
  • ­ Analiza nawyków prezentacyjnych  i autoprezentacyjnych
  • ­ Zarządzanie wizerunkiem – poziom niewerbalny
  • Zarządzanie przestrzenią – dystans psychologiczny
  • Mimika
  • Gestykulacja
  • Kontakt wzrokowy
  • Ruch ciała
  • Postawa ciała
  • Ubiór i atrybuty wyglądu zewnętrznego

Moduł 2 – Tworzenie profesjonalnej prezentacji biznesowej

  • ­Rezultaty prezentacji (Co odbiorca ma wiedzieć? Co odbiorca ma czuć? Co Odbiorca ma robić?).
  • ­7 kroków przygotowania prezentacji (Po co?, Do kogo?, Co?, Kto?, Jak?, Kiedy?).
  • ­Rozpoczęcie prezentacji
    • Co powinien zawierać wstęp?
    • Sposoby rozpoczęcia prezentacji
    • Jakich błędów w początkowej fazie należy unikać
  • ­Rodzaje wstępów
    • Świadoma prowokacja
    • Nawiązanie do aktualnego wydarzenia
    • Pytania o doświadczenia uczestników
    • Ujawnienie zaskakującego i interesującego faktu
    • Pobudzenie uczestników do myślenia
  • ­Faza środkowa
    • Wybór energiserów prezentacyjnych
    • Wybranie momentów interakcji z odbiorcami prezentacji
    • Podział prezentacji na chunk’sy informacyjne
  • ­Zakończenie
    • Zasady dobrego podsumowania
    • Jak nie należy kończyć prezentacji
    • Czego nie należy mówić na zakończenie prezentacji

Moduł 3 Zarządzanie stresem i budowanie atmosfery współpracy podczas spotkań

  • Techniki zmniejszania stresu doraźnego w nieprzewidzianych sytuacjach.
  • Techniki zmniejszania stresu permanentnego.
  • Budowanie atmosfery współpracy.
  • 7 wspierających zachowań ocieplających relacje biznesowe.

Budowanie wizerunku osoby kompetentnej podczas prezentacji

  • Deklaracja kompetencji
  • Inscenizacja kompetencji
  • Rekwizyty kompetencji

II Dzień – Warsztaty prowadzi Małgorzata Wozba

 

Moduł 1: Kompetencje Zarządu i Rady Nadzorczej

  • Uprawnienia Zarządu i Rady Nadzorczej w spółce kapitałowej (analiza zapisów Ksh).
  • Prawo Zarządu do reprezentowania spółki a zgody korporacyjne (analiza przykładowych zapisów z umów spółek).
  • Tryb powoływania Rady Nadzorczej – podobieństwa i różnice w spółce z o.o. i akcyjnej.
  • Powołanie i odwołanie członków Zarządu i Rady Nadzorczej (wpis deklaratoryjny i konstytutywny, czyli od kiedy obowiązują zmiany).

Moduł 2: Kluczowe dokumenty korporacyjne (uchwały, protokoły, tekst jednolity spółki)

  • Podstawowe dokumenty rejestrowe i korporacyjne spółek kapitałowych.
  • Tryb nadawania numeru NIP i REGON po nowelizacji ustawy o KRS. Zasady wydawania potwierdzeń o nadanych numerach.
  • Jak się bronić przed stereotypami? Ważność elektronicznych odpisów i wydruków pobranych z ogólnodostępnych sieci teleinformatycznych, art. 4 a ustawy o KRS.
  • Tekst jednolity umowy spółki – w jakich sytuacjach będzie potrzebny, zasady tworzenia, tryb wprowadzenia zmian w umowie spółki.
  • Ewidencjonowanie dokumentów i zasady tworzenia rejestrów.

Moduł 3: Krajowy Rejestr Sądowy w codziennej pracy asystenta

  • Jakie akty prawne regulują funkcjonowanie rejestru?
  • Rodzaje rejestrów prowadzonych przez Krajowy Rejestr Sądowy.
  • Jakie dokumenty zawierają akta spółek wpisanych do rejestru?
  • W jakim celu powstał rejestr przedsiębiorców? Podstawowe funkcje i wynikające z nich obowiązki spółek kapitałowych.
  • Jakie dane należy aktualizować w Krajowym Rejestrze Sądowy? Omówienie przykładów na podstawie odpisu aktualnego z KRS.
  • Jakie informacje zawiera odpis pełny z KRS i w jakich sytuacjach będzie potrzebny?
  • Dlaczego należy aktualizować dane w rejestrze przedsiębiorców? Na czym polega zasada domniemania prawdziwości danych?
  • Konsekwencje uchybień – odpowiedzialność Zarządu i wspólników za wyrządzoną szkodę, przykłady uchybień i ich skutki, grzywna a postępowanie przymuszające.

Moduł 4: Zasady redagowania pism, tworzenie dokumentów w praktyce

  • Wartość informacyjna i komunikacyjna wypowiedzi.
  • Cechy języka pisanego.
  • Podstawowe zakłócenia stylistyczne i ich wpływ na ocenę kompetencji autora tekstu.
  • Czym charakteryzuje się dobry styl? Jak pisać, by inni nas czytali i rozumieli.
  • Jak zaplanować wypowiedz i ustalić hierarchię poszczególnych elementów?
  • Etykieta w korespondencji tradycyjnej i elektronicznej – dobre praktyki.
  • Ćwiczenia redakcyjne.

Dzień pierwszy
Najważniejsze elementy skutecznej prezentacji biznesowej

Moduł 1 – Profesjonalny avatar, czyli „pierwsze wrażenie robisz tylko jeden raz”

  • ­ Efekt pierwszego wrażenia
  • ­ Analiza nawyków prezentacyjnych i autoprezentacyjnych
  • ­ Zarządzanie wizerunkiem – poziom niewerbalny
  • Zarządzanie przestrzenią – dystans psychologiczny
  • Mimika
  • Gestykulacja
  • Kontakt wzrokowy
  • Ruch ciała
  • Postawa ciała
  • Ubiór i atrybuty wyglądu zewnętrznego

Moduł 2 – Tworzenie profesjonalnej prezentacji biznesowej

  • ­Rezultaty prezentacji (Co odbiorca ma wiedzieć? Co odbiorca ma czuć? Co Odbiorca ma robić?).
  • ­7 kroków przygotowania prezentacji (Po co?, Do kogo?, Co?, Kto?, Jak?, Kiedy?).
  • ­Rozpoczęcie prezentacji
    • Co powinien zawierać wstęp?
    • Sposoby rozpoczęcia prezentacji
    • Jakich błędów w początkowej fazie należy unikać
  • ­Rodzaje wstępów
    • Świadoma prowokacja
    • Nawiązanie do aktualnego wydarzenia
    • Pytania o doświadczenia uczestników
    • Ujawnienie zaskakującego i interesującego faktu
    • Pobudzenie uczestników do myślenia
  • ­Faza środkowa
    • Wybór energiserów prezentacyjnych
    • Wybranie momentów interakcji z odbiorcami prezentacji
    • Podział prezentacji na chunk’sy informacyjne
  • ­Zakończenie
    • Zasady dobrego podsumowania
    • Jak nie należy kończyć prezentacji
    • Czego nie należy mówić na zakończenie prezentacji

Moduł 3 Zarządzanie stresem i budowanie atmosfery współpracy podczas spotkań

  • Techniki zmniejszania stresu doraźnego w nieprzewidzianych sytuacjach.
  • Techniki zmniejszania stresu permanentnego.
  • Budowanie atmosfery współpracy.
  • 7 wspierających zachowań ocieplających relacje biznesowe.

Budowanie wizerunku osoby kompetentnej podczas prezentacji

  • Deklaracja kompetencji
  • Inscenizacja kompetencji
  • Rekwizyty kompetencji

II Dzień – Warsztaty prowadzi Małgorzata Wozba

 

Moduł 1: Kompetencje Zarządu i Rady Nadzorczej

  • Uprawnienia Zarządu i Rady Nadzorczej w spółce kapitałowej (analiza zapisów Ksh).
  • Prawo Zarządu do reprezentowania spółki a zgody korporacyjne (analiza przykładowych zapisów z umów spółek).
  • Tryb powoływania Rady Nadzorczej – podobieństwa i różnice w spółce z o.o. i akcyjnej.
  • Powołanie i odwołanie członków Zarządu i Rady Nadzorczej (wpis deklaratoryjny i konstytutywny, czyli od kiedy obowiązują zmiany).

Moduł 2: Kluczowe dokumenty korporacyjne (uchwały, protokoły, tekst jednolity spółki)

  • Podstawowe dokumenty rejestrowe i korporacyjne spółek kapitałowych.
  • Tryb nadawania numeru NIP i REGON po nowelizacji ustawy o KRS. Zasady wydawania potwierdzeń o nadanych numerach.
  • Jak się bronić przed stereotypami? Ważność elektronicznych odpisów i wydruków pobranych z ogólnodostępnych sieci teleinformatycznych, art. 4 a ustawy o KRS.
  • Tekst jednolity umowy spółki – w jakich sytuacjach będzie potrzebny, zasady tworzenia, tryb wprowadzenia zmian w umowie spółki.
  • Ewidencjonowanie dokumentów i zasady tworzenia rejestrów.

Moduł 3: Krajowy Rejestr Sądowy w codziennej pracy asystenta

  • Jakie akty prawne regulują funkcjonowanie rejestru?
  • Rodzaje rejestrów prowadzonych przez Krajowy Rejestr Sądowy.
  • Jakie dokumenty zawierają akta spółek wpisanych do rejestru?
  • W jakim celu powstał rejestr przedsiębiorców? Podstawowe funkcje i wynikające z nich obowiązki spółek kapitałowych.
  • Jakie dane należy aktualizować w Krajowym Rejestrze Sądowy? Omówienie przykładów na podstawie odpisu aktualnego z KRS.
  • Jakie informacje zawiera odpis pełny z KRS i w jakich sytuacjach będzie potrzebny?
  • Dlaczego należy aktualizować dane w rejestrze przedsiębiorców? Na czym polega zasada domniemania prawdziwości danych?
  • Konsekwencje uchybień – odpowiedzialność Zarządu i wspólników za wyrządzoną szkodę, przykłady uchybień i ich skutki, grzywna a postępowanie przymuszające.

Moduł 4: Zasady redagowania pism, tworzenie dokumentów w praktyce

  • Wartość informacyjna i komunikacyjna wypowiedzi.
  • Cechy języka pisanego.
  • Podstawowe zakłócenia stylistyczne i ich wpływ na ocenę kompetencji autora tekstu.
  • Czym charakteryzuje się dobry styl? Jak pisać, by inni nas czytali i rozumieli.
  • Jak zaplanować wypowiedz i ustalić hierarchię poszczególnych elementów?
  • Etykieta w korespondencji tradycyjnej i elektronicznej – dobre praktyki.
  • Ćwiczenia redakcyjne.

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Analizy Bilansu Kapitału Ludzkiego pokazują, że u pracowników biurowych liczą się kompetencje interpersonalne (39%) oraz samoorganizacyjne (56%).

Szkolenie związane z:
  • Asystent Biura Zarządu
  • Asystent Rady Nadzorczej
  • Savoir-vivre
  • Zarządznaie stresem

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Skuteczniejsza organizacja pracy Asystentki
  • Efektywniejsza komunikacją  i współpraca
  • Zwiększenie motywacji wśród Asystentów
  • Wzrost wskaźników biznesowych

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Wzrost efektywności i satysfakcji zawodowej na stanowisku Asystentki
  • Zgłębienie tajników efektywnego wykorzystania kanonów profesjonalnej autoprezentacji w kształtowaniu wizerunku eksperta

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Wyższy poziom zadowolenia i satysfakcji u Asystentów oraz kadry zarządzającej
  • Wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku
  • Większa skuteczność biznesowa
Profesjonalny Asystent Biura Zarządu i Rady Nadzorczej

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Anna Staniszewska


Front Desk Manager
tel.: 505 273 550
biuro@projektgamma.pl
Anna Staniszewska

Ilona Ziętkowska


Project Manager
tel.: 517 081 300
i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska

Ilona Ziętkowska


Project Manager
tel.: 517 081 300
i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia - efektywność osobista

Profesjonalny wizerunek to przede wszystkim znajomość i umiejętne wykorzystywanie zasad savoir vivre. Kurs savoir vivre obejmuje normy obowiązujące w etykiecie towarzyskiej oraz biznesowej w atrakcyjnej, praktycznej formie. Zapraszamy na szkolenie z business savoir vivre 'u.
2024-04-08
08 kwietnia 2024
2024-04-08
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Metalearning – uczenie się o uczeniu. Umiejętność rozpoznawania mechanizmów utrudniających zdobywanie i utrwalanie wiedzy oraz wykorzystywanie tych, które podnoszą efektywność tego procesu.

2024-04-09
09 kwietnia 2024 - 10 kwietnia 2024
2024-04-10
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Wersja online: Creative Problem Solving - kreatywne podejście do rozwiązywania problemów – warsztat online

Creative Problem Solving – kreatywne podejście do rozwiązywania problemów. Jest to koncepcja, w której w obliczu sytuacji problemowych pożądane jest porzucenie utartych schematów postępowania i poszukiwanie niestandardowych rozwiązań. To idealna metoda do zastosowania, kiedy problem jest złożony, a oczekiwany rezultat nieoczywisty. Pomaga wychodzić z impasu i tworzyć innowacje.

2024-04-12
12 kwietnia 2024
2024-04-12
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
kontakt

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.