Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Wiedza stale się dezaktualizuje. Wg raportu Forum Ekonomicznego w Davos, wskaźnik knowledge stability wynosi 55% – tyle zdobytej przez nas wiedzy zostanie z nami przez całe życie. Oznacza to, że 45% będziemy zmuszeni aktualizować. Alternatywą jest pozostawanie w bańce przeterminowanych przekonań, informacji i dobrych, dawnych praktyk.
Wszyscy wiemy, że świat przyśpieszył i „produkuje” ogrom nowych informacji (każdego dnia na Youtube’ie zamieszczane jest 700 tys h nowych video, a na Instagramie 95 mln nowych zdjęć) . Skoro to wiemy to warto wyposażyć pracowników w umiejętność uczenia się w sposób bardziej efektywny. Zaproponować alternatywę dla sentencji „chcieć to móc” – dajmy pracownikom narzędzia, jak uczyć się szybciej i żeby efekty były bardziej trwałe. Tej wiedzy i umiejętności dostarcza metalearning.
Na jakie pytania uczestnik szkolenia będzie potrafił odpowiedzieć:
Wiedza stale się dezaktualizuje. Wg raportu Forum Ekonomicznego w Davos, wskaźnik knowledge stability wynosi 55% – tyle zdobytej przez nas wiedzy zostanie z nami przez całe życie. Oznacza to, że 45% będziemy zmuszeni aktualizować. Alternatywą jest pozostawanie w bańce przeterminowanych przekonań, informacji i dobrych, dawnych praktyk.
Wszyscy wiemy, że świat przyśpieszył i „produkuje” ogrom nowych informacji (każdego dnia na Youtube’ie zamieszczane jest 700 tys h nowych video, a na Instagramie 95 mln nowych zdjęć) . Skoro to wiemy to warto wyposażyć pracowników w umiejętność uczenia się w sposób bardziej efektywny. Zaproponować alternatywę dla sentencji „chcieć to móc” – dajmy pracownikom narzędzia, jak uczyć się szybciej i żeby efekty były bardziej trwałe. Tej wiedzy i umiejętności dostarcza metalearning.
Na jakie pytania uczestnik szkolenia będzie potrafił odpowiedzieć:
Wiedza stale się dezaktualizuje. Wg raportu Forum Ekonomicznego w Davos, wskaźnik knowledge stability wynosi 55% – tyle zdobytej przez nas wiedzy zostanie z nami przez całe życie. Oznacza to, że 45% będziemy zmuszeni aktualizować. Alternatywą jest pozostawanie w bańce przeterminowanych przekonań, informacji i dobrych, dawnych praktyk.
Wszyscy wiemy, że świat przyśpieszył i „produkuje” ogrom nowych informacji (każdego dnia na Youtube’ie zamieszczane jest 700 tys h nowych video, a na Instagramie 95 mln nowych zdjęć) . Skoro to wiemy to warto wyposażyć pracowników w umiejętność uczenia się w sposób bardziej efektywny. Zaproponować alternatywę dla sentencji „chcieć to móc” – dajmy pracownikom narzędzia, jak uczyć się szybciej i żeby efekty były bardziej trwałe. Tej wiedzy i umiejętności dostarcza metalearning.
Na jakie pytania uczestnik szkolenia będzie potrafił odpowiedzieć:
Moduł 1.
Metakompetencje i metalearning
Moduł 2.
Jak zapamiętujemy?
Moduł 3.
4 fundamenty efektywnego uczenia się
Moduł 4.
Wdrożenie z nauki
Moduł 1.
Metakompetencje i metalearning
Moduł 2.
Jak zapamiętujemy?
Moduł 3.
4 fundamenty efektywnego uczenia się
Moduł 4.
Wdrożenie z nauki
Moduł 1.
Metakompetencje i metalearning
Moduł 2.
Jak zapamiętujemy?
Moduł 3.
4 fundamenty efektywnego uczenia się
Moduł 4.
Wdrożenie z nauki
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Certyfikowany coach i trener przywództwa w zespole The John Maxwell Team – międzynarodowej organizacji, zrzeszającej coachów, trenerów i mówców w 124 krajach na świecie. Przez ponad 6 lat był menedżerem w jednej z największych korporacji IT, gdzie zajmował się zarządzaniem zespołem oraz projektami dla klientów firmy, a także wdrażaniem procesów naprawczych i rozwojowych. Od 9 lat kształtuje liderów w Polsce prowadząc warsztaty z zakresu przywództwa, odnajdywania i zarządzania talentami w organizacji, a także kształtowania liderów i wystąpień biznesowych. Posiada certyfikaty: Practitioner NLP, Master NLP, Coach&Trener, a także Coaching NLP u Johna Grindera oraz Carmen Bostic St. Clair, The Key Stages of Coaching, Group coaching. Także ITIL v.3 Foundation Certificate i PRINCE 2 Foundation. Konsultant metodologii DISC D3 BAI. Regularnie występuje w roli prelegenta na wydarzeniach skierowanych do kadry kierowniczej. Pisze do miesięcznika Benefit oraz Business Influencer.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Agile jest skuteczną metodyką – względem tradycyjnego podejścia do współpracy i dostarczania wyników. Badania wskazują wzrost efektywności względem klasycznej pracy od 40% nawet do 200%.
Creative Problem Solving – kreatywne podejście do rozwiązywania problemów. Jest to koncepcja, w której w obliczu sytuacji problemowych pożądane jest porzucenie utartych schematów postępowania i poszukiwanie niestandardowych rozwiązań. To idealna metoda do zastosowania, kiedy problem jest złożony, a oczekiwany rezultat nieoczywisty. Pomaga wychodzić z impasu i tworzyć innowacje.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.