Nowe technologie w organizacji

Dział: Szkolenia - efektywność osobista
Szkolenie dostępne w formie: online, zamknięte

Szkolenie łączy kompetencje twarde, jak poznawanie i testowanie aplikacji i narzędzi online, z kompetencjami miękkimi niezbędnymi do budowania postawy otwartej na pracę z nowymi technologiami.

INFORMACJE O SZKOLENIU

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy techniczne w trakcie połączenia nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

IDEA SZKOLENIA

Nowe technologie to termin na tyle obszerny, że wymaga uściślenia. Na potrzeby szkolenia „nowe technologie w organizacji” objęliśmy nim aplikacje i narzędzia online, wiedzę i umiejętności oraz zarządzanie procesami. Głównym celem szkolenia „Nowe technologie w organizacji” jest zdemitologizowanie świata IT, odczarowanie zawiłych pojęć i zwiększenie Twojego poczucia bezpieczeństwa w środowisku online.

Szkolenie łączy kompetencje twarde, jak poznawanie i testowanie aplikacji i narzędzi online, z kompetencjami miękkimi niezbędnymi do budowania postawy otwartej na pracę z nowymi technologiami.

Szkolenie rozwija następujące kompetencje:

  • Zarządzanie procesem szkoleniowym w oparciu o nowe technologie
  • Projektowanie procesów i szkoleń z myślą o uczestniku
  • Myślenie krytyczne
  • Zarządzanie zmianą
  • Innowacyjność
  • Kreatywność

Czas trwania: 4h

PROGRAM SZKOLENIA

1. Wprowadzenie

  • Nowe technologie w procesie szkoleniowym
  • Icebreakery i energizery w wersji online

2. Współpraca online

  • Tablice online i przestrzenie do pracy projektowej na szkoleniu

3. Wizualizacja i prezentacja danych

  • Podstawy projektowania graficznego: fonty, palety kolorów, style graficzne
  • Jak wykonać (niemal) doskonały projekt, nie będąc grafikiem? Ćwiczenie praktyczne w oparciu o narzędzie Canva
  • Omówienie banków zdjęć i grafik dostępnych na licencjach CC

4. AI na szkoleniach

  • W czym sztuczna inteligencja pomoże trenerowi?
  • Jakie środki ostrożności zastosować podczas używania AI?

5. Badanie satysfakcji „tu i teraz”

  • Omówienie i przetestowanie wybranych narzędzi do zbierania informacji od uczestników w czasie rzeczywistym

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Badana The Energy Project mówią, że większość badanych menedżerów (81 proc.) stwierdza, że spędza najwięcej czasu na reagowaniu na pojawiające się potrzeby (pilne), zamiast koncentrować się na zadaniach, które są priorytetowe w długoterminowej perspektywie (ważne).

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • oszczędność czasu i kosztów dzięki zrozumieniu i wdrożeniu dopasowanych rozwiązań
  • technologicznych i automatyzacji procesów
  • możliwość usprawnienia wewnętrznego centrum L&D w oparciu o nowoczesne narzędzia i
  • metody szkoleniowe
  • większa satysfakcja pracowników
  • lepiej wykorzystany potencjał pracowników i zasobów firmy
  • utrwalanie wizerunku firmy jako organizacji nowoczesnej
  • konkurencyjność organizacji na rynku pracy

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • wzrost zaangażowania w szkolenia i procesy rozwojowe
  • pogłębianie umiejętności pracy w środowisku online
  • możliwość poszerzania kompetencji w dowolnym miejscu, o dowolnej porze, również asynchronicznie

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • wzrost świadomości technologicznej
  • wzrost efektywności szkoleń i programów rozwojowych
  • poprawa przepływu informacji między pracownikami na różnym poziomie zaawansowania technologicznego
Nowe technologie w organizacji

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Marta Siębor


Front Desk Manager
tel.: 505 273 550
biuro@projektgamma.pl
Marta Siębor

Ilona Ziętkowska


Project Manager
tel.: 517 081 300
i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska

Ilona Ziętkowska


Project Manager
tel.: 517 081 300
i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia - efektywność osobista

Komunikacja to kompetencja fundamentalna - leży u podstaw większości czynności wykonywanych przez menedżerów, specjalistów i sprzedawców. Szkolenie z komunikacji to zestaw praktycznych, skutecznych narzędzi, które łatwo wdrożyć do swojej pracy. Serdecznie zapraszamy na trening komunikacji interpersonalnej!
2025-07-17
17 lipca 2025 - 18 lipca 2025
2025-07-18
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Niezależnie od tego jak "ładna" jest prezentacja ludzie niewiele z niej zapamiętują. Nie mogą więc przekazać tych informacji innym. Odbiorcy prezentacji rzadko są jedynymi decydentami, użytkownikami. Warto by stali się ambasadorami tego, do czego przekonujemy. Nasze szkolenie z technik prezentacji tego uczy.
2025-07-30
30 lipca 2025 - 31 lipca 2025
2025-07-31
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Szkolenie dostarcza narzędzi i metod, które pozwalają wyznaczyć priorytety w kontekście celów projektu oraz lepiej rozplanować i zorganizować własną pracę. Zapraszamy na warsztat: organizacja czasu pracy - multitasking i efektywność osobista.
2025-09-09
09 września 2025
2025-09-09
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

FAQ

Jak technologia zmienia firmy?

Rozwój nowych technologii wpływa na każdy aspekt działania organizacji – od komunikacji po procesy decyzyjne. Dzięki cyfryzacji i automatyzacji firmy mogą szybciej reagować na potrzeby rynku i klientów. Praca hybrydowa, cyfrowe narzędzia do współpracy oraz automatyzacja czynności powtarzalnych sprawiają, że zespoły pracują sprawniej i bardziej efektywnie. Transformacja technologiczna to nie tylko nowoczesne aplikacje, ale też zmiana kultury pracy oraz sposobu myślenia menedżerów i pracowników.

Jakie są trendy cyfrowe?

Obecnie dominują takie kierunki jak cyfryzacja komunikacji, wdrażanie rozwiązań chmurowych, rozwój pracy zdalnej i hybrydowej oraz rosnące znaczenie sztucznej inteligencji w analizie danych i obsłudze klienta. Firmy inwestują w bezpieczeństwo cyfrowe, automatyzację procesów i integrację systemów. Na znaczeniu zyskują też kompetencje związane z adaptacją do ciągłych zmian technologicznych, elastycznością oraz wykorzystaniem danych do podejmowania decyzji.

Czy wdrożenia są trudne?

Wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych wiąże się często z wyzwaniami natury organizacyjnej i psychologicznej. Opór przed zmianą, konieczność zdobycia nowych umiejętności czy integracja rozproszonych narzędzi – to tylko niektóre z barier, z którymi mierzą się firmy. Kluczowa jest otwartość na innowacje i umiejętność budowania zaangażowania zespołu. W praktyce skuteczna transformacja wymaga wsparcia liderów i jasno określonych celów wdrożeniowych.

Wielu liderów podkreśla, że nawet najlepsze narzędzia cyfrowe nie gwarantują sukcesu bez odpowiedniego przygotowania ludzi oraz zmiany ich sposobu pracy.

Jak rozwijać kompetencje cyfrowe?

Kompetencje cyfrowe obejmują nie tylko znajomość nowych narzędzi, ale też rozumienie procesów cyfrowej komunikacji, umiejętność adaptacji do zmiennych technologii i otwartość na naukę. Pracownicy powinni być gotowi do testowania nowych rozwiązań, uczenia się w praktyce i dzielenia się wiedzą. Organizacje, które inwestują w rozwój cyfrowych umiejętności zespołów, łatwiej osiągają przewagę konkurencyjną na rynku. Elastyczność i zdolność do uczenia się stają się dziś kluczowe.

firma szkoleniowa 2025 roku