Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Dzisiejszy biznes jest bardzo wymagający i bywa agresywny a dobra marka jest koniecznością. Umiejętność tworzenia atmosfery i przestrzeni dla różnego rodzaju współpracy, budowanie relacji opartych na szacunku, pozwala wyróżnić się na tle konkurencji, której oferta, techniki sprzedaży i obsługa są podobne do naszych.
Jakość, etykieta i elegancja dają nam przewagę konkurencyjną, sygnalizują podejście firmy do ludzi, umacniają naszą markę osobistą oraz markę organizacji, w której pracujemy i wzmacniają nasz autorytet.
Połączenie merytoryki z treningiem oraz potężną dawką inspiracji, czyni szkolenie business savoir vivre wyjątkowym. To użyteczna wiedza i praktyczne wskazówki ważne w tworzeniu obrazu profesjonalnego i wiarygodnego partnera na arenie krajowej i międzynarodowej.
Czy wiesz:
Grupa docelowa
Podczas spotkania wykorzystujemy metody warsztatowe, treningowe i coachingowe. Proponowany kurs savoir vivre ma charakter interaktywny, wielowymiarowy. Jest inspiracją do doskonalenia siebie w różnych obszarach kompetencji.
Zajęcia prowadzone będą z udziałem całej grupy z wykorzystaniem filmu, metafory, w formie, ćwiczeń, quizu, dyskusji, mini wykładu, przykładów praktycznych uczestników oraz inspiracji.
1. Marka osobista vs savoir vivre i etykieta, czyli elegancja w myśleniu, elegancja w działaniu i elegancja w ubraniu – „Zrób tak abym poczuł się ważny” – jak tworzyć atmosferę i przestrzeń do różnego rodzaju współpracy.
2. Spotkania a praktyka etykiety i protokołu biznesowego
3. Wizerunek menadżera – aparycja i powierzchowność
4. Kultura gestu i słowa – etykieta mowy ciała oraz słowa pisanego i mówionego.
5. Netykieta, czyli Etykieta XXI wieku
6. Inspiracje i wnioski uczestników – podsumowanie, ankiety
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
W badaniu opublikowanym przez Monster.com 71% badanych respondentów stwierdziło, że maniery ich współpracowników potrzebują poprawy. Ponad jedna czwarta współpracowników respondentów jest “wręcz niegrzeczna”.
Dyplomowany trener biznesu. Absolwentka studiów podyplomowych z psychologii w firmie i życiu społecznym, studiów z zarządzania i marketingu oraz wielu specjalistycznych szkoleń. Ekspert i popularyzatorka wiedzy z savoir vivre i etykiety. Autorka artykułów z dziedziny savoir vivre. Wieloletni menadżer. Swoje doświadczenia budowała w firmie handlowej na stanowiskach różnych szczebli co czyni z niej trenera praktyka. Ekspert ds. wizerunku i zarządzania w Radzie Ekspertów Wielkopolskiego Związku Pracodawców Lewiatan. Od pięciu lat współpracuje z instytucją urzędową prowadząc cykliczne szkolenia z komunikacji z klientami. Jako prelegent współpracuje z uczelniami wyższymi oraz fundacją Dress for Success. Posiada unikalną umiejętność inspirowania. Ceniona poza merytoryką za styl, niezwykłą uważność na potrzeby uczestników i realizację celów. Z jej usług korzysta administracja publiczna jak i szeroko pojęty świat biznesu.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Szkolenie było inspirujące. Poznałem metody wcześniej przeze mnie niewykorzystywane. Dodatkowym atutem była mała grupa szkoleniowa i uczestnicy z innych branż, co moim zdaniem wpłynęło pozytywnie na jakość warsztatów.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Agile jest skuteczną metodyką – względem tradycyjnego podejścia do współpracy i dostarczania wyników. Badania wskazują wzrost efektywności względem klasycznej pracy od 40% nawet do 200%.
Szkolenie łączy kompetencje twarde, jak poznawanie i testowanie aplikacji i narzędzi online, z kompetencjami miękkimi niezbędnymi do budowania postawy otwartej na pracę z nowymi technologiami.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.