Savoir vivre i etykieta w biznesie

Szkolenia - efektywność osobista onlineotwartezamkniete
Prawdziwą miarą człowieka jest to, jak traktuje kogoś, kto nie może się mu w żaden sposób odwdzięczyć
Profesjonalny wizerunek to przede wszystkim znajomość i umiejętne wykorzystywanie zasad savoir vivre. Kurs savoir vivre obejmuje normy obowiązujące w etykiecie towarzyskiej oraz biznesowej w atrakcyjnej, praktycznej formie. Zapraszamy na szkolenie z business savoir vivre 'u.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.
08.04.2024
9.00 - 15.00
Szkolenie online
750 zł netto/os.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Dzisiejszy biznes jest bardzo wymagający i bywa agresywny a dobra marka jest koniecznością.  Umiejętność tworzenia atmosfery i przestrzeni dla różnego rodzaju współpracy, budowanie relacji opartych na szacunku, pozwala wyróżnić się na tle konkurencji, której oferta, techniki sprzedaży i obsługa są podobne do naszych.

Jakość, etykieta i elegancja dają nam przewagę konkurencyjną, sygnalizują podejście firmy do ludzi, umacniają naszą markę osobistą oraz markę organizacji, w której pracujemy i wzmacniają nasz autorytet.

Połączenie merytoryki z treningiem oraz potężną dawką inspiracji, czyni szkolenie business savoir vivre wyjątkowym. To użyteczna wiedza i praktyczne wskazówki ważne w tworzeniu obrazu profesjonalnego i wiarygodnego partnera na arenie krajowej i międzynarodowej.

Czy wiesz:

  • Jak wygląda „wielka piątka” cech, które budują nasz wizerunek?
  • Jak obdarzać milczącym autorytetem?
  • Po czym poznać profesjonalistę przy stole?
  • Jak zyskać serca i umysły klientów?

Grupa docelowa

  • Menadżerowie średniego i wyższego szczebla
  • Osoby reprezentujące firmę na zewnątrz

Podczas spotkania wykorzystujemy metody warsztatowe, treningowe i coachingowe. Proponowany kurs savoir vivre ma charakter interaktywny, wielowymiarowy. Jest inspiracją do doskonalenia siebie w różnych obszarach kompetencji.

Zajęcia prowadzone będą z udziałem całej grupy z wykorzystaniem filmu, metafory, w formie, ćwiczeń, quizu, dyskusji, mini wykładu, przykładów praktycznych uczestników oraz inspiracji.

Dzisiejszy biznes jest bardzo wymagający i bywa agresywny a dobra marka jest koniecznością.  Umiejętność tworzenia atmosfery i przestrzeni dla różnego rodzaju współpracy, budowanie relacji opartych na szacunku, pozwala wyróżnić się na tle konkurencji, której oferta, techniki sprzedaży i obsługa są podobne do naszych.

Jakość, etykieta i elegancja dają nam przewagę konkurencyjną, sygnalizuje podejście firmy do ludzi, umacnia naszą markę osobistą oraz markę organizacji, w której pracujemy i wzmacnia nasz autorytet.

Połączenie merytoryki z treningiem oraz potężną dawką inspiracji, czyni szkolenie business savoir vivre wyjątkowym. To użyteczna wiedza i praktyczne wskazówki ważne w tworzeniu obrazu profesjonalnego i wiarygodnego partnera na arenie krajowej i międzynarodowej.

Czy wiesz:

  • Jak wygląda „wielka piątka” cech, które budują nasz wizerunek?
  • Jak obdarzać milczącym autorytetem?
  • Po czym poznać profesjonalistę przy stole?
  • Jak zyskać serca i umysły klientów?

Grupa docelowa

  • Menadżerowie średniego i wyższego szczebla
  • Osoby reprezentujące firmę na zewnątrz

Podczas spotkania wykorzystujemy metody warsztatowe, treningowe i coachingowe. Proponowany kurs savoir vivre ma charakter interaktywny, wielowymiarowy. Jest inspiracją do doskonalenia siebie w różnych obszarach kompetencji.

Zajęcia prowadzone będą z udziałem całej grupy z wykorzystaniem filmu, metafory, w formie, ćwiczeń, quizu, dyskusji, mini wykładu, przykładów praktycznych uczestników oraz inspiracji.

Dzisiejszy biznes jest bardzo wymagający i bywa agresywny a dobra marka jest koniecznością.  Umiejętność tworzenia atmosfery i przestrzeni dla różnego rodzaju współpracy, budowanie relacji opartych na szacunku, pozwala wyróżnić się na tle konkurencji, której oferta, techniki sprzedaży i obsługa są podobne do naszych.

Jakość, etykieta i elegancja dają nam przewagę konkurencyjną, sygnalizuje podejście firmy do ludzi, umacnia naszą markę osobistą oraz markę organizacji, w której pracujemy i wzmacnia nasz autorytet.

Połączenie merytoryki z treningiem oraz potężną dawką inspiracji, czyni szkolenie business savoir vivre wyjątkowym. To użyteczna wiedza i praktyczne wskazówki ważne w tworzeniu obrazu profesjonalnego i wiarygodnego partnera na arenie krajowej i międzynarodowej.

Czy wiesz:

  • Jak wygląda „wielka piątka” cech, które budują nasz wizerunek?
  • Jak obdarzać milczącym autorytetem?
  • Po czym poznać profesjonalistę przy stole?
  • Jak zyskać serca i umysły klientów?

Grupa docelowa

  • Menadżerowie średniego i wyższego szczebla
  • Osoby reprezentujące firmę na zewnątrz

Podczas spotkania wykorzystujemy metody warsztatowe, treningowe i coachingowe. Proponowany kurs savoir vivre ma charakter interaktywny, wielowymiarowy. Jest inspiracją do doskonalenia siebie w różnych obszarach kompetencji.

Zajęcia prowadzone będą z udziałem całej grupy z wykorzystaniem filmu, metafory, w formie, ćwiczeń, quizu, dyskusji, mini wykładu, przykładów praktycznych uczestników oraz inspiracji.

 

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Marka osobista vs savoir vivre i etykieta, czyli elegancja w myśleniu, elegancja w działaniu i elegancja w ubraniu – „Zrób tak abym poczuł się ważny” – jak tworzyć atmosferę i przestrzeń do różnego rodzaju współpracy.

2. Spotkania a praktyka etykiety i protokołu biznesowego

  • Relacje towarzyskie i zawodowe vs etykieta.
  • Precedencja i tytułowanie –powitania w czasie pandemii okazywanie uwagi, precedencja podczas powitania, tytułowanie w rozmowie i mailu, prezentacja gości, zachowania w miejscach publicznych.
  • Small talk na spotkaniach face to face oraz on- line
  • Zachowanie na spotkaniach biznesowych – sesja pytań od uczestników.
  • Etykieta w dobie „koronawirusa”- co się zmieniło i jak sobie z tym poradzić.

3. Wizerunek menadżera – aparycja i powierzchowność

  • Kreowanie wizerunku oraz kultury wyglądu w organizacji poprzez wygląd i strój.
  • Zasady etykiety biznesowej dotyczące wyglądu i stroju w zmieniających się warunkach pracy w systemie hybrydowym (elegancja i wygoda)
  • Wartości kultury obecne w wyglądzie: PIEKNO, DOBRO, PRAWDA.
  • Wygląd i strój vs marka osobista menadżera

4. Kultura gestu i słowa – etykieta mowy ciała oraz słowa pisanego i mówionego.

  • Rozmowy telefoniczne i spotkania on line vs mowa ciała.
  • Kultura słowa – język potoczny vs profesjonalny
  • Częste gafy i faux pas

5. Netykieta, czyli Etykieta XXI wieku

  • Korespondencja mailowa – zasady pisania i odpowiadania na maile dla menadżerów. Prawidłowe tytułowanie, zwroty grzecznościowe w korespondencji mailowej.
  • Komunikatory XXI wieku. (czat, twitter, messenger)
  • Wizerunek w mediach społecznościowych

6. Inspiracje i wnioski uczestników – podsumowanie, ankiety

 

  • Wpływać przez prestiż i autorytet, czyli marka osobista, kultura vs savoir vivre i etykieta – wprowadzenie
  • Zachowania nietaktowne w odczuciu uczestników
  • Autoprezentacja
    • powitania – powitania w różnych sytuacjach, powitania oficjalne, półoficjalne, manipulacja sympatią, 8 najgorszych uścisków dłoni,
    • przedstawienie siebie oraz prezentacja innych osób w sytuacjach zawodowych,
    • wizytówkowa komunikacja,
    • trudna sztuka odmawiania – przechodzenie na TY i inne sytuacje.
  • Precedencja – zasady pierwszeństwa podczas powitania, przedstawiania, przemawiania, zajmowania miejsc
  • Zachowania w miejscach publicznych – spotkania służbowe, korytarz, schody, winda, samochód, samolot, wagon, konferencja, restauracja
  • Tytułowanie – podział tytułów (zawodowe, naukowe, kurtuazyjne), zasady tytułowania w różnych sytuacjach zawodowych, tytułowanie w mailach, pismach, rozmowach.
  • Komunikacja niewerbalna: kultura gestu, właściwe postawy stojące i siedzące, odpowiedni kontakt wzrokowy, cztery kroki okazywania uwagi oraz zachowania otwierające rozmówcę
  • Aparycja i powierzchowność – etykieta w wyglądzie oraz stroju
    • Dress code – gradacja strojów w biznesie oraz zasady komponowania ubioru na poszczególnych szczeblach dress code.
    • Postawa, sposób chodzenia, przechylenie głowy, rodzaje uśmiechu – znaczenie poszczególnych elementów w odbiorze osoby
    • Quiz z wyglądu i stroju – zasady biznesowe
    • Gafy i faux pas w wyglądzie coacha i trenera
  • Maile i telefony – ważne wskazówki grzecznościowe
  • Negocjacje (brudne chwyty w negocjacjach i jak się przed nimi bronić, miejsca przy stole- jak usiąść gdzie i dlaczego)
  • Podsumowanie
  • Wpływać przez prestiż i autorytet, czyli marka osobista, kultura vs savoir vivre i etykieta – wprowadzenie
  • Zachowania nietaktowne w odczuciu uczestników
  • Autoprezentacja
    • powitania – powitania w różnych sytuacjach, powitania oficjalne, półoficjalne, manipulacja sympatią, 8 najgorszych uścisków dłoni,
    • przedstawienie siebie oraz prezentacja innych osób w sytuacjach zawodowych,
    • wizytówkowa komunikacja,
    • trudna sztuka odmawiania – przechodzenie na TY i inne sytuacje.
  • Precedencja – zasady pierwszeństwa podczas powitania, przedstawiania, przemawiania, zajmowania miejsc
  • Zachowania w miejscach publicznych – spotkania służbowe, korytarz, schody, winda, samochód, samolot, wagon, konferencja, restauracja
  • Tytułowanie – podział tytułów (zawodowe, naukowe, kurtuazyjne), zasady tytułowania w różnych sytuacjach zawodowych, tytułowanie w mailach, pismach, rozmowach.
  • Komunikacja niewerbalna: kultura gestu, właściwe postawy stojące i siedzące, odpowiedni kontakt wzrokowy, cztery kroki okazywania uwagi oraz zachowania otwierające rozmówcę
  • Aparycja i powierzchowność – etykieta w wyglądzie oraz stroju
    • Dress code – gradacja strojów w biznesie oraz zasady komponowania ubioru na poszczególnych szczeblach dress code.
    • Postawa, sposób chodzenia, przechylenie głowy, rodzaje uśmiechu – znaczenie poszczególnych elementów w odbiorze osoby
    • Quiz z wyglądu i stroju – zasady biznesowe
    • Gafy i faux pas w wyglądzie coacha i trenera
  • Maile i telefony – ważne wskazówki grzecznościowe
  • Negocjacje (brudne chwyty w negocjacjach i jak się przed nimi bronić, miejsca przy stole- jak usiąść gdzie i dlaczego)
  • Podsumowanie

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

W badaniu opublikowanym przez Monster.com 71% badanych respondentów stwierdziło, że maniery ich współpracowników potrzebują poprawy. Ponad jedna czwarta współpracowników respondentów jest „wręcz niegrzeczna”.

Szkolenie związane z:
  • biurowy savoir vivre
  • etykieta w biznesie szkolenie
  • savoir vivre w biznesie

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Zwiększenie przewagi konkurencyjnej w wymagającym biznesie
  • Umacnianie marki organizacji jako pracodawcy oraz partnera, dla którego, reputacja i dobry styl w biznesie są ważnym elementem w osiąganiu wyników
  • Kształtowanie kultury szacunku w biznesie na arenie Polskiej i międzynarodowej

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Umacnianie marki własnej oraz autorytetu menadżera klasy premium
  • Tworzenie harmonijnych relacji wewnątrz i na zewnątrz przez własny przykład
  • Kształtowanie środowiska pracy o wysokim morale
  • Swoboda zachowania oraz taktowność i pewność siebie w różnych sytuacjach zawodowych

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • budowa profesjonalnej firmy
  • wysoka jakość pracy
Savoir vivre i etykieta w biznesie

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Anna Staniszewska


Front Desk Manager
tel.: 505 273 550
biuro@projektgamma.pl
Anna Staniszewska

Ilona Ziętkowska


Project Manager
tel.: 517 081 300
i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska

Ilona Ziętkowska


Project Manager
tel.: 517 081 300
i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia - efektywność osobista

Obecność błędów językowych w tekście na ogół źle świadczy o ich autorze. Poprawność językowa jest dla wielu ludzi świadectwem kultury, kompetencji i wykształcenia. Jej brak jest postrzegany jako przejaw ignorancji i braku szacunku dla odbiorcy, dlatego tak ważne jest dbanie o prawidłową pisownię. Zapraszamy na kurs z nauki pisania pism urzędowych!

2024-03-28
28 marca 2024
2024-03-28
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Profesjonalny wizerunek to przede wszystkim znajomość i umiejętne wykorzystywanie zasad savoir vivre. Kurs savoir vivre obejmuje normy obowiązujące w etykiecie towarzyskiej oraz biznesowej w atrakcyjnej, praktycznej formie. Zapraszamy na szkolenie z business savoir vivre 'u.
2024-04-08
08 kwietnia 2024
2024-04-08
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Metalearning – uczenie się o uczeniu. Umiejętność rozpoznawania mechanizmów utrudniających zdobywanie i utrwalanie wiedzy oraz wykorzystywanie tych, które podnoszą efektywność tego procesu.

2024-04-09
09 kwietnia 2024 - 10 kwietnia 2024
2024-04-10
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
kontakt

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.