Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Presja terminów, wyników i przełożonych? Konflikt w pracy, w domu? A w efekcie częste, nadmierne pobudzenie i rozdrażnienie albo wręcz przeciwnie osłabienie i brak energii? A może częste napięcie mięśni, bóle głowy lub kłopoty ze snem?
Największym wyzwaniem na początku trzeciej dekady XXI wieku jest zjawisko „przebodźcowania” nadmierną ilością informacji, zadań, terminów czy zmian. Ilość tych różnych „bodźców” stale wzrasta a czasu na ich obsłużenie jest nadal tyle samo. Nie ma zatem innego wyjścia jak stałe poszukiwanie rezerw efektywności oraz odporności psychicznej na stale rosnącą presję oczekiwań. Ale kiedy sięgamy po rezerwy czasu do tej części, która powinna być przeznaczona na odpoczynek, to zaburzamy równowagę pomiędzy pracą a regeneracją, a to w konsekwencji prowadzi do przewlekłego stresu, wyczerpania, czy wręcz wypalenia zawodowego.
Webinar uświadomi uczestnikom jak wielkie znaczenie dla zachowania równowagi zdrowia fizycznego oraz psychicznego ma umiejętność wczesnego rozpoznawania swojego „stanu długotrwałego przeciążenia”. Uczestnicy dowiedzą się jak rozpoznawać bodźce stresujące oraz wczesne objawy swojej reakcji stresowej. Rzetelna wiedza na temat mechanizmu powstawania reakcji stresowej jest pierwszym krokiem do zarządzania własnym poziomem stresu.
Sformułowanie „zarządzanie stresem” bardzo często utożsamiane jest ze sposobem zwalczania stresu. Czy da się zupełnie wyeliminować stres z naszego życia?
Po pierwsze, zarządzanie stresem nie polega jedynie na całkowitym wyeliminowaniu stresu, bo stres bywa również motywujący, napędzający do działania. Zarządzanie stresem jest więc próbą odnalezienia balansu: znalezienia najbardziej optymalnej dla siebie dawki stresu.
Po drugie, nie ma wydarzeń obiektywnie stresujących: często to, co dla jednej osoby jest stresujące np. wystąpienie publiczne, rozmowa z klientem – dla drugiej jest motywujące (bo np. wystąpienie publiczne może mi dać szansę zaistnienia, awansu etc.). A zatem to nie sytuacja, a nasze podejście (sposób myślenia) wywołuje stres.
Podczas warsztatu Uczestnicy będą mieli okazję poznać swoje optimum stresu a także dowiedzieć się, na których poziomach (emocji, fizjologii etc.) stres jest dla nich największym zagrożeniem.
Techniki, które zostaną przećwiczone podczas warsztatu będą odwoływały się do w/w poziomów, a zatem każdy Uczestnik dowie się:
Sformułowanie „zarządzanie stresem” bardzo często utożsamiane jest ze sposobem zwalczania stresu. Czy da się zupełnie wyeliminować stres z naszego życia?
Po pierwsze, zarządzanie stresem nie polega jedynie na całkowitym wyeliminowaniu stresu, bo stres bywa również motywujący, napędzający do działania. Zarządzanie stresem jest więc próbą odnalezienia balansu: znalezienia najbardziej optymalnej dla siebie dawki stresu.
Po drugie, nie ma wydarzeń obiektywnie stresujących: często to, co dla jednej osoby jest stresujące np. wystąpienie publiczne, rozmowa z klientem – dla drugiej jest motywujące (bo np. wystąpienie publiczne może mi dać szansę zaistnienia, awansu etc.). A zatem to nie sytuacja, a nasze podejście (sposób myślenia) wywołuje stres.
Podczas warsztatu Uczestnicy będą mieli okazję poznać swoje optimum stresu a także dowiedzieć się, na których poziomach (emocji, fizjologii etc.) stres jest dla nich największym zagrożeniem.
Techniki, które zostaną przećwiczone podczas warsztatu będą odwoływały się do w/w poziomów, a zatem każdy Uczestnik dowie się:
Część 1
Zrozumienie natury stresu
Część 2
Rozpoznawanie objawów stresu
Część 3
Redukcja poziomu stresu
Część 4
Zapobieganie stresowi przewlekłemu
1. Wprowadzenie do zarządzania stresem
2. Stres negatywny w miejscu pracy
3. Mój poziom stresu aktualnego
4. Strategie radzenia sobie ze stresem – rozpoznanie własnych strategii
5. Techniki zarządzania stresem
7. Podsumowanie szkolenia
1. Wprowadzenie do zarządzania stresem
2. Stres negatywny w miejscu pracy
3. Mój poziom stresu aktualnego
4. Strategie radzenia sobie ze stresem – rozpoznanie własnych strategii
5. Techniki zarządzania stresem
7. Podsumowanie szkolenia
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Według danych Europejskiej Agencji Bezpieczeństwa i Zdrowia w Pracy roczne straty na rynku pracy w UE związane ze stresem w pracy wynoszą 616 mld euro.
Od ponad 20 lat zajmuje się wdrażaniem nowych produktów, usług i rozwiązań na polskim rynku, a przez ostatnich 10 lat, również na innych rynkach europejskich. Każde wdrożeń było spowodowane koniecznością lub potrzebą dostosowania się do ZMIAN, które zaszły w otoczeniu, ale jednocześnie każde moje kolejne wdrożenie wywoływało ZMIANĘ w otoczeniu. To, czego osobiście doświadczam, to coraz WIĘKSZA liczba zmian zachodzących coraz szybciej w otoczeniu. Specjalizuje się w Zarządzaniu Projektem, Zarządzaniu Zmianą, Wdrażaniu Strategii, Przywództwie, Motywacji, Coachingu. Koncentruje czas i uwagę uczestników na rzeczach najważniejszych, decydujących o wzroście skuteczności. Swoje doświadczenie firm jak: Polfa Kutno (TEVA), Delphi, Imperial Tobacco, Prima (Sara Lee Group), Polpharma,Bridgestone Poznań, Autoliv, PKN Orlen, AMICA Wronki. Przykładowe certyfikaty trenerskie: Leadership Programme – Metsa, Espoo (2013), AIM in Practice – IMA, London (2011), AIM, Change Management Methodology.
Trener, konsultant, coach. 10 lat doświadczenia trenerskiego. Przez ponad 15 lat wspierała klientów biznesowych w procesach rekrutacyjnych. Od dziewięciu lat prowadzi szkolenia i warsztaty, a cztery lata temu dołączyła do grona coachów i dzieli swoją pasję pomiędzy pracę z grupami a indywidualne spotkania. Specjalizuje się w szkoleniach, w których jest miejsce na proces grupowy oraz wspólne dochodzenie do rozwiązań – w obszarze menedżerskim i efektywności osobistej. Jako przeciwwagę dla działań w sferze biznesu chętnie tworzy warsztaty rozwojowe. Jest absolwentką Szkoły Trenerów Biznesu, Szkoły Coachów oraz Szkoły Mediacji Grupy TROP. Ukończyła kurs facylitacji w Berlinie prowadzony przez szwajcarską firmę Towers Perrin. Doskonale wie, jak obniżać stres kiedy sytuacja tego wymaga oraz jak mobilizować się uzyskując stres optymalny. Obecnie uczy technik radzenia sobie w sytuacjach trudnych. Współpracowała m.in. z takimi firmami jak Strabag, OTIS, BGŻ BNP Paribas, Grupa Pracuj, BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, czy Samsung Electronics Polska.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
biuro@projektgamma.plProject Manager
tel. kom:. +48 517 081 300
i.zietkowska@projektgamma.plProject Manager
tel. kom:. +48 517 081 300
i.zietkowska@projektgamma.plCreative Problem Solving – kreatywne podejście do rozwiązywania problemów. Jest to koncepcja, w której w obliczu sytuacji problemowych pożądane jest porzucenie utartych schematów postępowania i poszukiwanie niestandardowych rozwiązań. To idealna metoda do zastosowania, kiedy problem jest złożony, a oczekiwany rezultat nieoczywisty. Pomaga wychodzić z impasu i tworzyć innowacje.
Pewność siebie pozwala w pełni korzystać z własnych zasobów i talentów. Szkolenie pewność siebie pozwoli wypracować szereg technik mentalnych i przekonań zwiększających potencjał psychologiczny w tym obszarze. Zapraszamy na kurs pewności siebie!
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.