Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Około 40% osób nowo mianowanej kadry menedżerskiej, poprzednio nie pracujących na stanowiskach związanych z kierowaniem pracą innych, ponosi niepowodzenie w ciągu pierwszego półtora roku po awansie, a co czwarta z nich dobrowolnie składa rezygnację.
W wielu organizacjach kierownicy samodzielnie budują swój autorytet – metodą prób i błędów – odbywa się to kosztem efektywności pracy zespołu oraz frustracji samych zarządzających. Warto ich wesprzeć odpowiednim szkoleniem – zwłaszcza teraz kiedy część zespołów pracuje zdalnie bądź w modelu hybrydowym.
W tak funkcjonującym zespole mniej sytuacji na linii menedżer – pracownik, menedżer – zespół może odbywać się intuicyjnie, a więcej trzeba planować i konsekwentnie realizować.
Około 40% osób nowo mianowanej kadry menedżerskiej, poprzednio nie pracujących na stanowiskach związanych z kierowaniem pracą innych, ponosi niepowodzenie w ciągu pierwszego półtora roku po awansie, a co czwarta z nich dobrowolnie składa rezygnację.
W wielu organizacjach kierownicy samodzielnie budują swój autorytet – metodą prób i błędów – odbywa się to kosztem efektywności pracy zespołu oraz frustracji samych zarządzających. Warto ich wesprzeć odpowiednim szkoleniem – zwłaszcza teraz kiedy część zespołów pracuje zdalnie bądź w modelu hybrydowym.
W tak funkcjonującym zespole mniej sytuacji na linii menedżer – pracownik, menedżer – zespół może odbywać się intuicyjnie, a więcej trzeba planować i konsekwentnie realizować.
Kto z nas tego nie zna – z doświadczenia lub z obserwacji? Zgrany zespół, jego członkowie są świadomi swoich ról i obowiązków, funkcjonują w określonych konfiguracja oraz wchodzą w znane interakcje, wszystko działa niemal jak w zegarku. Jednym słowem – stabilizacja. W pewnym momencie następuje nagły zwrot akcji – w wyniku splotu różnych okoliczności odchodzi dotychczasowy szef lub pojawia się pomysł postawienia na czele zespołu osoby, która będzie zarządzała. Los (po przeprowadzeniu Assesment Centre lub w inny wyrafinowany sposób) wyłania jako kandydata jednego z pracowników – z racji doświadczenia, zaangażowania, umiejętności, wieku etc – ma miejsce awans w pracy, w zespole. I tak z dnia na dzień (albo w nieco dłuższej perspektywie czasowej) zmienia się nasza dotychczasowa rzeczywistość. Ktoś z kolegi staje się Szefem, koledzy zostają kolegami ale już w innej konfiguracji. Coś się kończy, coś zaczyna.
Jakie zachodzą procesy w transformującej grupie, jak wpływają na jakość pracy zespołu i organizacji? Jak przeprowadzić zespół przez zmianę i nie tracić dobrych relacji z członkami zespołu lub nie zepsuć ich bardziej? Jak przebiega budowanie autorytetu? Jakie są zadania kierownika czy role menedżera? Jakie są odczucia i emocje osób, które będą nam teraz podlegały i czy mamy na nie wpływ – zarządzanie zespołem pracowników nie tylko na poziomie zadań, ale również atmosfery i emocji? Jak ustalić swoje relacje z członkami innych zespołów? Jak wydawać polecenia, rozliczać, udzielać informacji zwrotnej i chodzić na squash? Poza umiejętnościami uczestnicy otrzymają też rozsądną dawkę wiedzy, dzięki której autorytet szefa i kierowanie ludźmi przestanie być intuicyjne a będzie planowane: jakie są typy liderów, jakie są zadania menedżera z różnych perspektyw czy też jak style kierowania należy dopasowywać do sytuacji w firmie i w zespole.
Szkolenie skierowane jest do:
Jak przygotować się do awansu
Poznasz model ARTE – Model zarządzania zespołem złożonym z dawnych kolegów lub pracowników:
Poznasz podstawy władzy – budowanie autorytetu lidera
Dowiesz się, jak postępować w relacji Lider vs Pracownicy
Nauczysz się podstaw właściwej komunikacji
Poznasz 5 dysfunkcji pracy zespołowej według Lencioniego – dowiesz się, jak je diagnozować i im zapobiegać
Podsumowanie szkolenia w formie praktycznych wniosków.
Jak przygotować się do awansu
Poznasz model ARTE – Model zarządzania zespołem złożonym z dawnych kolegów lub pracowników:
Poznasz podstawy władzy – budowanie autorytetu lidera
Dowiesz się, jak postępować w relacji Lider vs Pracownicy
Nauczysz się podstaw właściwej komunikacji
Poznasz 5 dysfunkcji pracy zespołowej według Lencioniego – dowiesz się, jak je diagnozować i im zapobiegać
Podsumowanie szkolenia w formie praktycznych wniosków.
Jak przygotować się do awansu
Poznasz model ARTE – Model zarządzania zespołem złożonym z dawnych kolegów lub pracowników:
Poznasz podstawy władzy – budowanie autorytetu lidera
Dowiesz się, jak postępować w relacji Lider vs Pracownicy
Nauczysz się podstaw właściwej komunikacji
Poznasz 5 dysfunkcji pracy zespołowej według Lencioniego – dowiesz się, jak je diagnozować i im zapobiegać
Podsumowanie szkolenia w formie praktycznych wniosków.
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Szkolenie było inspirujące. Poznałem metody wcześniej przeze mnie niewykorzystywane. Dodatkowym atutem była mała grupa szkoleniowa i uczestnicy z innych branż, co moim zdaniem wpłynęło pozytywnie na jakość warsztatów.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Odporność i wytrwałość, otwartość na zmiany, umiejętność kontroli emocji i skuteczne zarządzanie stresem to umiejętności niezbędne w dzisiejszym świecie. Dla menedżerów chcących poznać sztukę wytrwałości i kontroli emocji szkolenie to będzie idealnym rozwiązaniem. Siła i odporność menedżera buduję siłę i odporność zespołu – a jest to w dzisiejszych czasach więcej niż pożądane.
Program szkolenia „Trudne rozmowy menedżerskie” jest odpowiedzią na zmienność i nieprzewidywalność wielu sytuacji, a w związku z tym malejącą skuteczność gotowych recept i procedur postępowania.
Efektywne spotkania biznesowe online - szkolenie poświęcone jest efektywności spotkań w modelu online lub hybrydowym (cześć uczestników stacjonarnie, część online). Kiedy coraz więcej pracowników pracuje online, zmieniła się również forma spotkań. Za tym pojawiły się też wyzwania i problemy, które adresują pracownicy: od ogromnej ilości spotkań, której nie sposób sprostać, po ich skrajną nieefektywność.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.