Wczoraj kolega, dziś przełożony - budowanie autorytetu nowego menadżera

Szkolenia menedżerskie onlineotwartezamkniete
Awans wewnętrzny to wyzwanie zarówno dla menedżera jak i jego zespołu
Awans ze specjalisty na menedżera nie udaje się w 40% przypadków. Zestaw wyzwań, narzędzi i rekomendacji na taką sytuację jest na szczęście dobrze znany.  Zarządzanie zespołem zdalnym w tej sytuacji dodaje nowych trudności – warto się na nie przygotować.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.
13.07.2022 - 14.07.2022
10.00 - 14.00
Szkolenie online
1500 zł netto/os.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Około 40% osób nowo mianowanej kadry menedżerskiej, poprzednio nie pracujących na stanowiskach związanych z kierowaniem pracą innych, ponosi niepowodzenie w ciągu pierwszego półtora roku po awansie, a co czwarta z nich dobrowolnie składa rezygnację.

W wielu organizacjach kierownicy samodzielnie budują swój autorytet – metodą prób i błędów – odbywa się do kosztem efektywności pracy zespołu oraz frustracji samych zarządzających. Warto ich wesprzeć odpowiednim szkoleniem  – zwłaszcza teraz kiedy część zespołów pracuje zdalnie bądź w modelu hybrydowym.

W tak funkcjonującym zespole mniej sytuacji na linii menedżer – pracownik, menedżer – zespół może odbywać się intuicyjnie, a więcej trzeba planować i konsekwentnie realizować.

Kto z nas tego nie zna – z doświadczenia lub z obserwacji? Zgrany zespół, jego członkowie są świadomi swoich ról i obowiązków, funkcjonują w określonych konfiguracja oraz wchodzą w znane interakcje, wszystko działa niemal jak w zegarku. Jednym słowem – stabilizacja. W pewnym momencie następuje nagły zwrot akcji – w wyniku splotu różnych okoliczności odchodzi dotychczasowy szef lub pojawia się pomysł postawienia na czele zespołu osoby, która będzie zarządzała. Los (po przeprowadzeniu Assesment Centre lub w inny wyrafinowany sposób) wyłania jako kandydata jednego z pracowników – z racji doświadczenia, zaangażowania, umiejętności, wieku etc – ma miejsce awans w pracy, w zespole. I tak z dnia na dzień (albo w nieco dłuższej perspektywie czasowej) zmienia się nasza dotychczasowa rzeczywistość. Ktoś z kolegi staje się Szefem, koledzy zostają kolegami ale już w innej konfiguracji. Coś się kończy, coś zaczyna.

Jakie zachodzą procesy w transformującej grupie, jak wpływają na jakość pracy zespołu i organizacji? Jak przeprowadzić zespół przez zmianę i nie tracić dobrych relacji z członkami zespołu lub nie zepsuć ich bardziej? Jak przebiega budowanie autorytetu? Jakie są zadania kierownika czy role menedżera? Jakie są odczucia i emocje osób, które będą nam teraz podlegały i czy mamy na nie wpływ – zarządzanie zespołem pracowników nie tylko na poziomie zadań, ale również atmosfery  i emocji? Jak ustalić swoje relacje z członkami innych zespołów? Jak wydawać polecenia, rozliczać, udzielać informacji zwrotnej i chodzić na squash? Poza umiejętnościami uczestnicy otrzymają też rozsądną dawkę wiedzy, dzięki której autorytet szefa i kierowanie ludźmi przestanie być intuicyjne a będzie planowane: jakie są typy liderów,  jakie są zadania menedżera z różnych perspektyw czy też jak style kierowania należy dopasowywać do sytuacji w firmie i w zespole.

Szkolenie skierowane jest do:

  • Menedżerów, Kierowników i Liderów, którzy niedawno awansowali
  • Menedżerów, Kierowników i Liderów, którzy niedługo awansują
  • Menadżerów oraz Kierowników Projektów
  • Osób odpowiedzialnych za nominacje i awanse
  • HR Menedżerów i Specjalistów Rozwoju
Kto z nas tego nie zna – z doświadczenia lub z obserwacji? Zgrany zespół, jego członkowie są świadomi swoich ról i obowiązków, funkcjonują w określonych konfiguracja oraz wchodzą w znane interakcje, wszystko działa niemal jak w zegarku. Jednym słowem – stabilizacja. W pewnym momencie następuje nagły zwrot akcji – w wyniku splotu różnych okoliczności odchodzi dotychczasowy szef lub pojawia się pomysł postawienia na czele zespołu osoby, która będzie zarządzała. Los (po przeprowadzeniu Assesment Centre lub w inny wyrafinowany sposób) wyłania jako kandydata jednego z pracowników – z racji doświadczenia, zaangażowania, umiejętności, wieku etc – ma miejsce awans w pracy, w zespole. I tak z dnia na dzień (albo w nieco dłuższej perspektywie czasowej) zmienia się nasza dotychczasowa rzeczywistość. Ktoś z kolegi staje się Szefem, koledzy zostają kolegami ale już w innej konfiguracji. Coś się kończy, coś zaczyna.

Jakie zachodzą procesy w transformującej grupie, jak wpływają na jakość pracy zespołu i organizacji? Jak przeprowadzić zespół przez zmianę i nie tracić dobrych relacji z członkami zespołu lub nie zepsuć ich bardziej? Jak przebiega budowanie autorytetu? Jakie są zadania kierownika czy role menedżera? Jakie są odczucia i emocje osób, które będą nam teraz podlegały i czy mamy na nie wpływ – zarządzanie zespołem pracowników nie tylko na poziomie zadań, ale również atmosfery  i emocji? Jak ustalić swoje relacje z członkami innych zespołów? Jak wydawać polecenia, rozliczać, udzielać informacji zwrotnej i chodzić na squash? Poza umiejętnościami uczestnicy otrzymają też rozsądną dawkę wiedzy, dzięki której autorytet szefa i kierowanie ludźmi przestanie być intuicyjne a będzie planowane: jakie są typy liderów,  jakie są zadania menedżera z różnych perspektyw czy też jak style kierowania należy dopasowywać do sytuacji w firmie i w zespole.

Szkolenie skierowane jest do:

  • Menedżerów, Kierowników i Liderów, którzy niedawno awansowali
  • Menedżerów, Kierowników i Liderów, którzy niedługo awansują
  • Menadżerów oraz Kierowników Projektów
  • Osób odpowiedzialnych za nominacje i awanse
  • HR Menedżerów i Specjalistów Rozwoju

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Jak przygotować się do awansu

  • Nowy szef – nowa rzeczywistość. Wpływ zmiany na pracę zespołu (poznasz Cykl Zmiany)
  • Relacje przed awansem i ich wpływ na dalszą współpracę
  • Godzina „0” – jak przygotować zespół na awans w pracy
  • Właściwa komunikacja dotycząca awansu
  • Fazy Rozwoju Zespołu – czego mogę się spodziewać?

2. Poznasz model ARTE – Model zarządzania zespołem złożonym z dawnych kolegów lub pracowników:

  • Authority (autorytet):
  • Rules – Expose Szefa – (zasady):
  • Team (zespół):
  • Equilibrium (równowaga)

3. Poznasz podstawy władzy – budowanie autorytetu lidera

  • Formalna
  • Oparta na charyzmie
  • Ekspercka
  • Karania i nagradzania
  • Relacyjna

4. Dowiesz się, jak postępować w relacji Lider vs Pracownicy

  • Typy liderów
  • Delegowanie – jak właściwie przekazywać zadania
  • Pułapki – przyjaźń czy dyscyplina
  • Świadome budowanie relacji – co wolno, a czego unikać
  • Wewnętrzna opozycja – czyli jak radzić sobie z oporem w grupie albo…dywersją
  • Paradoks niepotrzebnych kompetencji – „pracuj jak do tej pory a przy okazji zarządzaj…”

5. Nauczysz się podstaw właściwej komunikacji

  • Komunikacja „bez przemocy” czyli jak mówić, aby ludzie nas słuchali
  • Fakty vs Hipotezy – wprowadzenie do metody FUKO
  • Feedback – informacja zwrotna jako podstawowe narzędzie wspierania
  • Kwadrat Von Thuna – kanały komunikacji

6. Kształtowanie autorytetu w zespole zdalnym vs. hybrydowym vs. tradycyjnym

  • Przejawy autorytetu
    • Dostęp i dzielenie się informacją (wszystkie typu zespołów tego potrzebują, ale zdalne bardziej niż tradycyjne)
    • Sprawność menedżerska w organizowaniu pracy zespołu (w pracy zdalnej są to rutyny menedżerskie online)
    • Relacje i uznanie (potrzebne we wszystkich typach zespołów – inaczej udzielane i okazywane online, inaczej stacjonarnie)
  • Otwartość na informację zwrotną
    • W zespołach stacjonarnych inf. zwrotna może mieć nawet charakter niewerbalny, spontaniczny
    • W zespołach online ma charakter bardziej uporządkowany, trzeba tworzyć okazje do uzuskiwania informacji zwrotnej
  • Skuteczność nie równa się efektywność
    • W pracy zdalnej trudniej zauważać, że zespół źle funkcjonuje pomimo wysokiej skuteczności (frustracja, wypalenie, silne negatywne emocje)
    • W pracy stacjonarnej menedżer ma każdego dnia „fotografię pracy zespołu”

1. Wprowadzenie do szkolenia

  • Nowy szef – nowa rzeczywistość. Wpływ zmiany na pracę zespołu
  • Relacje przed awansem i ich wpływ na dalszą współpracę
  • Godzina „0” – jak przygotować zespół na awans w pracy
  • Budowanie autorytetu szefa – dlaczego wszyscy o to pytają ?
  • Właściwa komunikacja

2. ARTE – Model zarządzania zespołem złożonym z dawnych kolegów lub pracowników:

  • Authority (autorytet):
    • Pewność siebie
    • Wiarygodność
    • Stałość
    • Wysokie umiejętności organizacyjne
    • Dystans do siebie i swoich ograniczeń
  • Rules – Expose Szefa – (zasady):
    • Temat spotkania i towarzyszące mu intencje
    • Wyznaczenie celów, do realizacji, do których będziecie wspólnie dążyć.
    • Wyznaczenie ram waszych interakcji (praktyczna strona relacji)
    • Priorytetowe zadania i idealna postawa
    • Pozytywny akcent na zakończenie
  • Team (zespół):
    • Przewidywalność (zasady oraz harmonogram pracy)
    • Zrozumienie sytuacji (powody, dla których podejmujemy konkretne decyzje)
    • Poczucie kontroli nad wydarzeniami (przestrzeń na podejmowanie decyzji)
    • Współczucie
  • Equilibrium (równowaga)

3. Podstawy władzy – budowanie autorytetu lidera

  • Formalna
  • Oparta na charyzmie
  • Ekspercka
  • Karania i nagradzania
  • Relacyjna

4. Rola przełożonego na linii Zarząd – pracownicy

  • Role menedżera, zadania menedżera
  • Najczęściej popełniane błędy
    • Przyjmowanie perspektywy pracownika
    • Strategia wspólnego wroga
    • Reagowanie atakiem na trudną sytuację
  • Przyjmowanie osobistej odpowiedzialności
  • Odwołanie do własnych potrzeb i emocji

5. Lider vs Pracownicy

  • Typy liderów
  • Co dziś znaczy kierowanie ludźmi ?
  • Jak zmienić kryteria myślenia z pasażera na kierowcę
  • Pułapki – przyjaźń czy dyscyplina
  • Świadome budowanie relacji – co wolno a czego unikać
  • Wewnętrzna opozycja – czyli jak radzić sobie z oporem w grupie albo…dywersją
  • Paradoks niepotrzebnych kompetencji – „pracuj jak do tej pory a przy okazji zarządzaj…”

6. Przywództwo, model przywództwa w tej sytuacji

  • Zachowania przywódcze
  • Style Kierowania
  • Przywództwo sytuacyjne
  • Komunikacja – czyli skąd wiadomo czy ludziom coś pasuje
  • Misja, wizja, wartości – dokąd zmierzamy i czy to nasza wspólna droga
  • Informacja zwrotna – słuchaj, wspieraj, mów…czyli nowa „metoda kanapki”
  • Motywowanie – jak dodać skrzydeł
  • Samotność przełożonego – kto wróg, a kto przyjaciel

7. Lider vs Przełożony

  • Ustalanie nowych zasad współpracy
  • Komunikacja – czyli jak rozmawiać
  • Świadome budowanie relacji
  • Hierarchia – nowy układ sił
  • Zarządzanie zespołem pracowników

8. Wespół w Zespół

  • Fazy procesu grupowego i ich wpływ na pracę zespołu i relacje – co się dzieje, dlaczego i co z tym mogę zrobić
  • Cykl zmiany – cykl żalu – czyli kiedy można wziąć się do pracy?
  • Drugie życie informacji – unikanie pułapek głuchego telefonu
  • Osadzenie się w nowej rzeczywistości – i do dzieła 🙂

9. Podsumowanie szkolenia

  • Formuła SSK
    • Start (jakie techniki zacznę stosować)
    • Stop (jakie zachowania przestanę stosować)
    • Kontynuacja (jakie dobre praktyki będę kontynuował)

1. Wprowadzenie do szkolenia

  • Nowy szef – nowa rzeczywistość. Wpływ zmiany na pracę zespołu
  • Relacje przed awansem i ich wpływ na dalszą współpracę
  • Godzina „0” – jak przygotować zespół na awans w pracy
  • Budowanie autorytetu szefa – dlaczego wszyscy o to pytają ?
  • Właściwa komunikacja

2. ARTE – Model zarządzania zespołem złożonym z dawnych kolegów lub pracowników:

  • Authority (autorytet):
    • Pewność siebie
    • Wiarygodność
    • Stałość
    • Wysokie umiejętności organizacyjne
    • Dystans do siebie i swoich ograniczeń
  • Rules – Expose Szefa – (zasady):
    • Temat spotkania i towarzyszące mu intencje
    • Wyznaczenie celów, do realizacji, do których będziecie wspólnie dążyć.
    • Wyznaczenie ram waszych interakcji (praktyczna strona relacji)
    • Priorytetowe zadania i idealna postawa
    • Pozytywny akcent na zakończenie
  • Team (zespół):
    • Przewidywalność (zasady oraz harmonogram pracy)
    • Zrozumienie sytuacji (powody, dla których podejmujemy konkretne decyzje)
    • Poczucie kontroli nad wydarzeniami (przestrzeń na podejmowanie decyzji)
    • Współczucie
  • Equilibrium (równowaga)

3. Podstawy władzy – budowanie autorytetu lidera

  • Formalna
  • Oparta na charyzmie
  • Ekspercka
  • Karania i nagradzania
  • Relacyjna

4. Rola przełożonego na linii Zarząd – pracownicy

  • Role menedżera, zadania menedżera
  • Najczęściej popełniane błędy
    • Przyjmowanie perspektywy pracownika
    • Strategia wspólnego wroga
    • Reagowanie atakiem na trudną sytuację
  • Przyjmowanie osobistej odpowiedzialności
  • Odwołanie do własnych potrzeb i emocji

5. Lider vs Pracownicy

  • Typy liderów
  • Co dziś znaczy kierowanie ludźmi ?
  • Jak zmienić kryteria myślenia z pasażera na kierowcę
  • Pułapki – przyjaźń czy dyscyplina
  • Świadome budowanie relacji – co wolno a czego unikać
  • Wewnętrzna opozycja – czyli jak radzić sobie z oporem w grupie albo…dywersją
  • Paradoks niepotrzebnych kompetencji – „pracuj jak do tej pory a przy okazji zarządzaj…”

6. Przywództwo, model przywództwa w tej sytuacji

  • Zachowania przywódcze
  • Style Kierowania
  • Przywództwo sytuacyjne
  • Komunikacja – czyli skąd wiadomo czy ludziom coś pasuje
  • Misja, wizja, wartości – dokąd zmierzamy i czy to nasza wspólna droga
  • Informacja zwrotna – słuchaj, wspieraj, mów…czyli nowa „metoda kanapki”
  • Motywowanie – jak dodać skrzydeł
  • Samotność przełożonego – kto wróg, a kto przyjaciel

7. Lider vs Przełożony

  • Ustalanie nowych zasad współpracy
  • Komunikacja – czyli jak rozmawiać
  • Świadome budowanie relacji
  • Hierarchia – nowy układ sił
  • Zarządzanie zespołem pracowników

8. Wespół w Zespół

  • Fazy procesu grupowego i ich wpływ na pracę zespołu i relacje – co się dzieje, dlaczego i co z tym mogę zrobić
  • Cykl zmiany – cykl żalu – czyli kiedy można wziąć się do pracy?
  • Drugie życie informacji – unikanie pułapek głuchego telefonu
  • Osadzenie się w nowej rzeczywistości – i do dzieła 🙂

9. Podsumowanie szkolenia

  • Formuła SSK
    • Start (jakie techniki zacznę stosować)
    • Stop (jakie zachowania przestanę stosować)
    • Kontynuacja (jakie dobre praktyki będę kontynuował)

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:
  • budowanie autorytetu
  • autorytet szefa
  • kierowanie zespołem szkolenie
  • awans

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Możliwość wywierania pozytywnego wpływu na kreowanie wzorców pracy zespołowej
  • Usprawnienie procesu wdrażania osoby na wyższym stanowisku
  • Stworzenie nowoczesnego i nowatorskiego systemu wdrażania osób na stanowiska wyższe
  • Większe zadowolenie i satysfakcja członków zespołu
  • Minimalizowanie niezadowolenia członków zespołu w związku z wprowadzeniem zmiany
  • Wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku jako organizacji nowoczesnej i troskliwej
  • Możliwość bycia prekursorem w kształtowaniu nowej kultury organizacyjnej

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Budowanie autorytetu lidera wykorzystując własne talenty, zasoby, autentycznosć
  • Zbudowanie swojego wizerunku jako menadżera
  • Zbudowanie autorytetu bez negatywnego wpływu na dotychczasowe relacje
  • Nabycie umiejętności rozpoznawania mocnych stron współpracowników
  • Osadzenie się w nowej roli i wypracowanie pozytywnych nawyków
  • Nabycie przydatnej wiedzy na temat procesów grupowych
  • Lepsze zarządzanie zespołem i osiąganie lepszych rezultatów
  • Świadome kreowanie swojego wizerunku szefa
  • Wywieranie wpływu na zespół poprzez budowanie autorytetu lidera grupy (nie tylko na fundamencie formalnym)

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Poprawa jakości pracy w zespołach zarządzanych przez osobę z awansu
  • Zbudowanie wizerunku firmy elastycznej i otwartej
  • Poprawa procesów wewnątrz organizacji
  • Unikanie trudności i zmniejszenia jakości pracy zespołu
Wczoraj kolega, dziś przełożony - budowanie autorytetu nowego menadżera

TRENERZY SZKOLENIA

WIDEO

OPINIE O SZKOLENIACH

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager tel. kom.: 505 273 550  biuro@projektgamma.pl Patrycja Michałowska

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia menedżerskie

Wersja online: Personal branding 2.0 i protokół biznesowy dla menadżerów

W trudnych czasach ludzie szukają autorytetów. Autorytet buduje się między innymi przez zachowanie spójności między wizerunkiem a czynami. Właściwie zbudowana marka osobista menedżera  sygnalizuje podejście organizacji do zasad, umacnia markę organizacji, w której pracujemy. Marka menedżera staje się fundamentem zaufania – kapitałem, który może być wykorzystany do wprowadzania zmian, obietnic i skutecznych apeli w kierunku pracowników.

2022-07-08
08 lipca 2022
2022-07-08
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

W świecie VUCA (Volatility/Szybkozmienność, Uncertainty/Płynność, Complexity/Arcyzłożoność i Ambiguity/Mętność) zarządzanie zespołami stawia nowe wyzwania przed menadżerami.

2022-07-12
12 lipca 2022 - 13 lipca 2022
2022-07-13
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Współczesne otoczenie biznesowe, określane jest jako "świat VUCA". VUCA to akronim wprowadzony przez amerykańskich wojskowych strategów na określenie sytuacji, jaka powstała po zakończeniu Zimnej Wojny: Volatility (zmienność, ulotność), Uncertainty (niepewność), Complexity (złożoność) i Ambiguity (niejednoznaczność).  Szkolenie dostarcza szeregu dobrych praktyk, narzędzi pozwalających sprawniej funkcjonować zespołowi w kontekście nieustających zmian.

2022-07-14
14 lipca 2022 - 15 lipca 2021
2021-07-15
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.