Spotkania biznesowe on-line

Dział: Szkolenia menadżerskie
Szkolenie dostępne w formie: online, zamknięte

Efektywne spotkania biznesowe online – szkolenie poświęcone jest efektywności spotkań w modelu online lub hybrydowym (cześć uczestników stacjonarnie, część online). Kiedy coraz więcej pracowników pracuje online, zmieniła się również forma spotkań. Za tym pojawiły się też wyzwania i problemy, które adresują pracownicy: od ogromnej ilości spotkań, której nie sposób sprostać, po ich skrajną nieefektywność.

INFORMACJE O SZKOLENIU

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

IDEA SZKOLENIA

Szkolenie podpowiada w jaki sposób organizować i prowadzić spotkania wartościowe dla prowadzącego i dla uczestników.

W prawie 30 kolejno przeprowadzonych przeze mnie szkoleniach 8 na 10 osób przyznaje, że nie ma zaplanowanego rezultatu, którym ma zakończyć się organizowane przez nią spotkanie (!). Co 2 osoba nie zastanawia się nad efektywnością spotkań, a także co 2 nie pyta o cel spotkania, jeśli jest jego uczestnikiem.

Jedna z firm postanowiła policzyć jaki ponosi koszt (stratę) jeśli część spotkań jest nieefektywna. Jakież było zdziwienie, jak okazało się, że chodzi o 44% spotkań (!).

Eliminując pracownikom tylko jedno spotkanie tygodniowo i skracając długość pozostałych zaledwie o 4,5 minuty (5 proc.), organizacja rocznie oszczędza ponad 195 tys. zł. Nie licząc nawet wartości pracy, którą wykonają w zaoszczędzonym czasie.

– Forbes

Cel 1.
Prowadzący spotkanie wie w jaki sposób przygotować się do spotkania:

  • potrafi ustalić cel spotkania oraz zdefiniować oczekiwane rezultaty
  • zaprasza odpowiednią liczbę uczestników w relacji do zamierzonego celu,
  • dobiera takie narzędzia i metody pracy, które służą efektywności,
  • nie i prowadzi spotkań spontanicznie, przygotowuje się, jest profesjonalistą.

Cel 2.
Prowadzący spotkanie potrafi zarządzać spotkaniem podczas jego przebiegu:

  • potrafi utrzymać uwagę i budować zaangażowanie uczestników spotkania,
  • świadomie wykorzystuje kompetencje, które wspierają osiąganie zamierzonych rezultatów, m.in. moderowanie, zarządzanie dyskusją, przekazywanie wiedzy czy informacji, monitorowanie czasu,
  • poznaje 7 dobrych praktyk do zrealizowania w trakcie spotkania, dzięki którym spotkanie będzie wartościowe dla organizatora i uczestników
  • poznaje narzędzia techniczne, które warto wykorzystać podczas spotkania, aby wzmocnić zaangażowanie uczestników, utrzymać uwagę i osiągnąć zaplanowane rezultaty.

Cel 3.
Prowadzący spotkanie wie w jaki sposób wzmocnić rezultaty po spotkaniu:

  • poznaje 4 kluczowe kroki na zamknięcie spotkania oraz zestaw dobrych praktyk do wykorzystania po spotkaniu.

Cel 4.
Prowadzący spotkanie wie w jaki sposób wpływać na efektywność spotkań:

  • poznaje techniki i narzędzia sprzyjające efektywności,
  • potrafi monitorować przebieg spotkania i właściwie zarządzać aktywnościami w celu osiągnięcia zamierzonego rezultatu,
  • potrafi ocenić efektywność spotkania,
  • wie jak i potrafi w praktyce angażować uczestników spotkania wykorzystując swoje kompetencje oraz narzędzia techniczne.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Jakich zasad warto przestrzegać organizując i prowadząc spotkanie online?

  • Banalnie prosta strategia mistrzów
  • 5 obowiązkowych punktów, które musisz zrealizować przed spotkaniem
  • 7 dobrych praktyk w trakcie spotkania, dzięki którym spotkanie będzie wartościowe dla Ciebie i uczestników
    • Prowadź spotkanie (!)
    • Rozpocznij punktualnie
    • Powitaj uczestników i przedstaw cel
    • Kontakt i kontrakt
    • Wprowadź w kontekst
    • Umiejętnie zarządzaj czasem spotkania i porządkiem oraz zamykaj wątki
    • Angażuj uczestników
  • 4 kroki na zamknięcie

2. Jak osiągać efektywność spotkań? Po czym poznasz, że prowadzisz efektywne spotkania?

  • Efektywność spotkań w liczbach
  • Uwaga i koncentracja
  • Podział ról i zadań
  • Czy wszyscy są w temacie?
  • A czas płynie… – daj szansę punktualności, umiejętne zarządzanie czasem podczas spotkania
  • Dbałość o rezultaty
  • Zestaw dobrych praktyk

3. Czy i jak angażować uczestników spotkania?

  • Stymulowanie zaangażowania uczestników – co to znaczy?
  • Co powoduje, że uczestnicy nie są zaangażowani? Jak to zmienić?
  • Jakie narzędzia (aplikacje) warto wykorzystywać, aby wzmocnić zaangażowanie uczestników, utrzymać uwagę i osiągać efektywność?

4. Profesjonalizm w trybie online

 

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:
  • spotkania on-line
  • webinary
  • wartościowe i efektywne spotkania
  • metoda 3P
  • spotkania biznesowe

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Marta Siębor


Front Desk Manager
tel.: 505 273 550
biuro@projektgamma.pl
Marta Siębor

Matylda Foltyn


Specjalistka ds. szkoleń otwartych
tel.: 506 644 921
m.foltyn@projektgamma.pl
Matylda Foltyn

Matylda Foltyn


Specjalistka ds. szkoleń otwartych
tel.: 506 644 921
m.foltyn@projektgamma.pl
Matylda Foltyn
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia menadżerskie

Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarządzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje im satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie zarządzanie zespołem to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim. W pracy zdalnej poczucie sensu, wpływu i autonomii jest bardzo ważne. Warto uwzględniać te potrzeby podczas codziennych działań menedżerskich.

2024-10-14
14 października 2024 - 15 października 2024
2024-10-15
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Budowanie autorytetu nowego menadżera

Awans ze specjalisty na menedżera nie udaje się w 40% przypadków. Zestaw wyzwań, narzędzi i rekomendacji na taką sytuację jest na szczęście dobrze znany.  Zarządzanie zespołem zdalnym w tej sytuacji dodaje nowych trudności – warto się na nie przygotować.

2024-10-17
17 października 2024 - 18 października 2024
2024-10-18
Warszawa Warszawa
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Program szkolenia „Trudne rozmowy menedżerskie” jest odpowiedzią na zmienność i nieprzewidywalność wielu sytuacji, a w związku z tym malejącą skuteczność gotowych recept i procedur postępowania.

2024-11-12
12 listopada 2024 - 13 listopada 2024
2024-11-13
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.