Spotkania biznesowe on-line

Szkolenia menedżerskie onlineotwartezamkniete

Efektywne spotkania biznesowe online – szkolenie poświęcone jest efektywności spotkań w modelu online lub hybrydowym (cześć uczestników stacjonarnie, część online). Kiedy coraz więcej pracowników pracuje online, zmieniła się również forma spotkań. Za tym pojawiły się też wyzwania i problemy, które adresują pracownicy: od ogromnej ilości spotkań, której nie sposób sprostać, po ich skrajną nieefektywność.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.
20.07.2022 - 21.07.2022
9.00 - 13.00
Szkolenie online
1300 zł netto/os.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Szkolenie podpowiada w jaki sposób organizować i prowadzić spotkania wartościowe dla prowadzącego i dla uczestników.

W prawie 30 kolejno przeprowadzonych przeze mnie szkoleniach 8 na 10 osób przyznaje, że nie ma zaplanowanego rezultatu, którym ma zakończyć się organizowane przez nią spotkanie (!). Co 2 osoba nie zastanawia się nad efektywnością spotkań, a także co 2 nie pyta o cel spotkania, jeśli jest jego uczestnikiem.

Jedna z firm postanowiła policzyć jaki ponosi koszt (stratę) jeśli część spotkań jest nieefektywna. Jakież było zdziwienie, jak okazało się, że chodzi o 44% spotkań (!).

Eliminując pracownikom tylko jedno spotkanie tygodniowo i skracając długość pozostałych zaledwie o 4,5 minuty (5 proc.), organizacja rocznie oszczędza ponad 195 tys. zł. Nie licząc nawet wartości pracy, którą wykonają w zaoszczędzonym czasie.

– Forbes

Cel 1.
Prowadzący spotkanie wie w jaki sposób przygotować się do spotkania:

  • potrafi ustalić cel spotkania oraz zdefiniować oczekiwane rezultaty
  • zaprasza odpowiednią liczbę uczestników w relacji do zamierzonego celu,
  • dobiera takie narzędzia i metody pracy, które służą efektywności,
  • nie i prowadzi spotkań spontanicznie, przygotowuje się, jest profesjonalistą.

Cel 2.
Prowadzący spotkanie potrafi zarządzać spotkaniem podczas jego przebiegu:

  • potrafi utrzymać uwagę i budować zaangażowanie uczestników spotkania,
  • świadomie wykorzystuje kompetencje, które wspierają osiąganie zamierzonych rezultatów, m.in. moderowanie, zarządzanie dyskusją, przekazywanie wiedzy czy informacji, monitorowanie czasu,
  • poznaje 7 dobrych praktyk do zrealizowania w trakcie spotkania, dzięki którym spotkanie będzie wartościowe dla organizatora i uczestników
  • poznaje narzędzia techniczne, które warto wykorzystać podczas spotkania, aby wzmocnić zaangażowanie uczestników, utrzymać uwagę i osiągnąć zaplanowane rezultaty.

Cel 3.
Prowadzący spotkanie wie w jaki sposób wzmocnić rezultaty po spotkaniu:

  • poznaje 4 kluczowe kroki na zamknięcie spotkania oraz zestaw dobrych praktyk do wykorzystania po spotkaniu.

Cel 4.
Prowadzący spotkanie wie w jaki sposób wpływać na efektywność spotkań:

  • poznaje techniki i narzędzia sprzyjające efektywności,
  • potrafi monitorować przebieg spotkania i właściwie zarządzać aktywnościami w celu osiągnięcia zamierzonego rezultatu,
  • potrafi ocenić efektywność spotkania,
  • wie jak i potrafi w praktyce angażować uczestników spotkania wykorzystując swoje kompetencje oraz narzędzia techniczne.

Szkolenie podpowiada w jaki sposób organizować i prowadzić spotkania wartościowe dla prowadzącego i dla uczestników.

W prawie 30 kolejno przeprowadzonych przeze mnie szkoleniach 8 na 10 osób przyznaje, że nie ma zaplanowanego rezultatu, którym ma zakończyć się organizowane przez nią spotkanie (!). Co 2 osoba nie zastanawia się nad efektywnością spotkań, a także co 2 nie pyta o cel spotkania, jeśli jest jego uczestnikiem.

Jedna z firm postanowiła policzyć jaki ponosi koszt (stratę) jeśli część spotkań jest nieefektywna. Jakież było zdziwienie, jak okazało się, że chodzi o 44% spotkań (!).

Eliminując pracownikom tylko jedno spotkanie tygodniowo i skracając długość pozostałych zaledwie o 4,5 minuty (5 proc.), organizacja rocznie oszczędza ponad 195 tys. zł. Nie licząc nawet wartości pracy, którą wykonają w zaoszczędzonym czasie.

– Forbes

Cel 1.
Prowadzący spotkanie wie w jaki sposób przygotować się do spotkania:

  • potrafi ustalić cel spotkania oraz zdefiniować oczekiwane rezultaty
  • zaprasza odpowiednią liczbę uczestników w relacji do zamierzonego celu,
  • dobiera takie narzędzia i metody pracy, które służą efektywności,
  • nie i prowadzi spotkań spontanicznie, przygotowuje się, jest profesjonalistą.

Cel 2.
Prowadzący spotkanie potrafi zarządzać spotkaniem podczas jego przebiegu:

  • potrafi utrzymać uwagę i budować zaangażowanie uczestników spotkania,
  • świadomie wykorzystuje kompetencje, które wspierają osiąganie zamierzonych rezultatów, m.in. moderowanie, zarządzanie dyskusją, przekazywanie wiedzy czy informacji, monitorowanie czasu,
  • poznaje 7 dobrych praktyk do zrealizowania w trakcie spotkania, dzięki którym spotkanie będzie wartościowe dla organizatora i uczestników
  • poznaje narzędzia techniczne, które warto wykorzystać podczas spotkania, aby wzmocnić zaangażowanie uczestników, utrzymać uwagę i osiągnąć zaplanowane rezultaty.

Cel 3.
Prowadzący spotkanie wie w jaki sposób wzmocnić rezultaty po spotkaniu:

  • poznaje 4 kluczowe kroki na zamknięcie spotkania oraz zestaw dobrych praktyk do wykorzystania po spotkaniu.

Cel 4.
Prowadzący spotkanie wie w jaki sposób wpływać na efektywność spotkań:

  • poznaje techniki i narzędzia sprzyjające efektywności,
  • potrafi monitorować przebieg spotkania i właściwie zarządzać aktywnościami w celu osiągnięcia zamierzonego rezultatu,
  • potrafi ocenić efektywność spotkania,
  • wie jak i potrafi w praktyce angażować uczestników spotkania wykorzystując swoje kompetencje oraz narzędzia techniczne.

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Jakich zasad warto przestrzegać organizując i prowadząc spotkanie online?

  • Banalnie prosta strategia mistrzów
  • 5 obowiązkowych punktów, które musisz zrealizować przed spotkaniem
  • 7 dobrych praktyk w trakcie spotkania, dzięki którym spotkanie będzie wartościowe dla Ciebie i uczestników
    • Prowadź spotkanie (!)
    • Rozpocznij punktualnie
    • Powitaj uczestników i przedstaw cel
    • Kontakt i kontrakt
    • Wprowadź w kontekst
    • Umiejętnie zarządzaj czasem spotkania i porządkiem oraz zamykaj wątki
    • Angażuj uczestników
  • 4 kroki na zamknięcie

2. Jak osiągać efektywność spotkań? Po czym poznasz, że prowadzisz efektywne spotkania?

  • Efektywność spotkań w liczbach
  • Uwaga i koncentracja
  • Podział ról i zadań
  • Czy wszyscy są w temacie?
  • A czas płynie… – daj szansę punktualności, umiejętne zarządzanie czasem podczas spotkania
  • Dbałość o rezultaty
  • Zestaw dobrych praktyk

3. Czy i jak angażować uczestników spotkania?

  • Stymulowanie zaangażowania uczestników – co to znaczy?
  • Co powoduje, że uczestnicy nie są zaangażowani? Jak to zmienić?
  • Jakie narzędzia (aplikacje) warto wykorzystywać, aby wzmocnić zaangażowanie uczestników, utrzymać uwagę i osiągać efektywność?

4. Profesjonalizm w trybie online

 

1. Jakich zasad warto przestrzegać organizując i prowadząc spotkanie online?

  • Banalnie prosta strategia mistrzów
  • 5 obowiązkowych punktów, które musisz zrealizować przed spotkaniem
  • 7 dobrych praktyk w trakcie spotkania, dzięki którym spotkanie będzie wartościowe dla Ciebie i uczestników
    • Prowadź spotkanie (!)
    • Rozpocznij punktualnie
    • Powitaj uczestników i przedstaw cel
    • Kontakt i kontrakt
    • Wprowadź w kontekst
    • Umiejętnie zarządzaj czasem spotkania i porządkiem oraz zamykaj wątki
    • Angażuj uczestników
  • 4 kroki na zamknięcie

2. Jak osiągać efektywność spotkań? Po czym poznasz, że prowadzisz efektywne spotkania?

  • Efektywność spotkań w liczbach
  • Uwaga i koncentracja
  • Podział ról i zadań
  • Czy wszyscy są w temacie?
  • A czas płynie… – daj szansę punktualności, umiejętne zarządzanie czasem podczas spotkania
  • Dbałość o rezultaty
  • Zestaw dobrych praktyk

3. Czy i jak angażować uczestników spotkania?

  • Stymulowanie zaangażowania uczestników – co to znaczy?
  • Co powoduje, że uczestnicy nie są zaangażowani? Jak to zmienić?
  • Jakie narzędzia (aplikacje) warto wykorzystywać, aby wzmocnić zaangażowanie uczestników, utrzymać uwagę i osiągać efektywność?

4. Profesjonalizm w trybie online

 

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:
  • spotkania on-line
  • webinary
  • wartościowe i efektywne spotkania
  • metoda 3P
  • spotkania biznesowe

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager tel. kom.: 505 273 550  biuro@projektgamma.pl Patrycja Michałowska

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia menedżerskie

Wersja online: Personal branding 2.0 i protokół biznesowy dla menadżerów

W trudnych czasach ludzie szukają autorytetów. Autorytet buduje się między innymi przez zachowanie spójności między wizerunkiem a czynami. Właściwie zbudowana marka osobista menedżera  sygnalizuje podejście organizacji do zasad, umacnia markę organizacji, w której pracujemy. Marka menedżera staje się fundamentem zaufania – kapitałem, który może być wykorzystany do wprowadzania zmian, obietnic i skutecznych apeli w kierunku pracowników.

2022-07-08
08 lipca 2022
2022-07-08
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

W świecie VUCA (Volatility/Szybkozmienność, Uncertainty/Płynność, Complexity/Arcyzłożoność i Ambiguity/Mętność) zarządzanie zespołami stawia nowe wyzwania przed menadżerami.

2022-07-12
12 lipca 2022 - 13 lipca 2022
2022-07-13
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Współczesne otoczenie biznesowe, określane jest jako "świat VUCA". VUCA to akronim wprowadzony przez amerykańskich wojskowych strategów na określenie sytuacji, jaka powstała po zakończeniu Zimnej Wojny: Volatility (zmienność, ulotność), Uncertainty (niepewność), Complexity (złożoność) i Ambiguity (niejednoznaczność).  Szkolenie dostarcza szeregu dobrych praktyk, narzędzi pozwalających sprawniej funkcjonować zespołowi w kontekście nieustających zmian.

2022-07-14
14 lipca 2022 - 15 lipca 2021
2021-07-15
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.