Coaching menadżerski i zarządzanie rozwojem

Szkolenia menedżerskie onlineotwartezamkniete
Podekscytowanie, motywacja i entuzjazm są często znacznie więcej warte niż doskonałe umiejętności na papierze
Wyzwalanie potencjału pracowników to jedno z największych wyzwań menedżerskich, przywódczych. Szkolenie coaching menedżerski i zarządzanie rozwojem dostarcza paletę narzędzi rozpoznających poziom kompetencji pracowników i wspierający go.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.
10.07.2023 - 11.07.2023
10.00 - 14.00
Szkolenie online
1290 zł netto/os.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Proponowane szkolenie strukturalizuje zarządzanie rozwojem pracowników bazując na metodologii Blancharda. Zgodnie z jej założeniami w każdej kompetencji pracownik może przejawiać zróżnicowaną dojrzałość – od R1 do R4. Uczestnicy szkolenia nauczą się rozpoznawać dojrzałość osób, które od nich będą przyjmować wiedzę oraz posiądą umiejętność doboru odpowiednich metod transferu wiedzy – od prostego instruktażu aż po coaching menedżerski.

Główny nacisk na szkoleniu będzie położony na coaching.

Podstawową barierą w rozwijaniu ludzi jest osobisty opór pracowników przed zmianą. Częstą reakcją pracownika na klasyczną informację zwrotną jest obrona. W konsekwencji pracownik zamiast poświęcić energię na analizę swojego zachowania i planowanie działań naprawczych koncentruje się na usprawiedliwieniu swojego zachowania. Narzędziem eliminującym opór pracownika jest coaching managerski, który z  założenia buduje w pracowniku motywację wewnętrzną, osobistą do zmiany. Podczas szkolenia uczestnicy nabędą konkretne umiejętności związane z prowadzeniem sesji coachingowych.

Umiejętności te dotyczą następujących obszarów:

  • Diagnoza potrzeb coachingowych i umiejętność zawierania kontraktu coachingowego
  • Umiejętność sformułowania właściwego celu coachingu opartego o metodologię SMART
  • Prowadzenie sesji coachingowych ukierunkowanych na osiągnięcie założonego celu
  • Umiejętność oceny efektów procesu coachingowego

GRUPA DOCELOWA:

  • menedżerowie
  • osoby zajmujące wdrażaniem pracowników
  • pracownicy działu HR

SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI/KOMPETENCJE:

  • Stosowanie instruktażu jako formy wprowadzania pracownika w nowe obowiązki
  • Stosowanie treningu jako formy pracy z bardziej dojrzałym pracownikiem
  • Korzystanie z mentoringu we współpracy z dojrzałym pracownikiem
  • Rozwijanie pracowników poprzez coaching
  • Kontrolowanie przebiegu rozmowy z pracownikiem
  • Definiowanie celu, celów rozmowy coachingowej  (w oparciu o diagnozę sytuacji)
  • Stosowanie w coachingu modelu GROW
  • Praca na poziomie wartości osobistych pracownika
  • Wykorzystywanie prac domowych do rozwoju pracownika pomiędzy sesjami coachingowymi

Proponowane szkolenie strukturalizuje zarządzanie rozwojem pracowników bazując na metodologii Blancharda. Zgodnie z jej założeniami w każdej kompetencji pracownik może przejawiać zróżnicowaną dojrzałość – od R1 do R4. Uczestnicy szkolenia nauczą się rozpoznawać dojrzałość osób, które od nich będą przyjmować wiedzę oraz posiądą umiejętność doboru odpowiednich metod transferu wiedzy – od prostego instruktażu aż po coaching menedżerski.

Główny nacisk na szkoleniu będzie położony na coaching.

Podstawową barierą w rozwijaniu ludzi jest osobisty opór pracowników przed zmianą. Częstą reakcją pracownika na klasyczną informację zwrotną jest obrona. W konsekwencji pracownik zamiast poświęcić energię na analizę swojego zachowania i planowanie działań naprawczych koncentruje się na usprawiedliwieniu swojego zachowania. Narzędziem eliminującym opór pracownika jest coaching managerski, który z  założenia buduje w pracowniku motywację wewnętrzną, osobistą do zmiany. Podczas szkolenia uczestnicy nabędą konkretne umiejętności związane z prowadzeniem sesji coachingowych.

Umiejętności te dotyczą następujących obszarów:

  • Diagnoza potrzeb coachingowych i umiejętność zawierania kontraktu coachingowego
  • Umiejętność sformułowania właściwego celu coachingu opartego o metodologię SMART
  • Prowadzenie sesji coachingowych ukierunkowanych na osiągnięcie założonego celu
  • Umiejętność oceny efektów procesu coachingowego

GRUPA DOCELOWA:

  • menedżerowie
  • osoby zajmujące wdrażaniem pracowników
  • pracownicy działu HR

SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI/KOMPETENCJE:

  • Stosowanie instruktażu jako formy wprowadzania pracownika w nowe obowiązki
  • Stosowanie treningu jako formy pracy z bardziej dojrzałym pracownikiem
  • Korzystanie z mentoringu we współpracy z dojrzałym pracownikiem
  • Rozwijanie pracowników poprzez coaching
  • Kontrolowanie przebiegu rozmowy z pracownikiem
  • Definiowanie celu, celów rozmowy coachingowej  (w oparciu o diagnozę sytuacji)
  • Stosowanie w coachingu modelu GROW
  • Praca na poziomie wartości osobistych pracownika
  • Wykorzystywanie prac domowych do rozwoju pracownika pomiędzy sesjami coachingowymi

Proponowane szkolenie strukturalizuje zarządzanie rozwojem pracowników bazując na metodologii Blancharda. Zgodnie z jej założeniami w każdej kompetencji pracownik może przejawiać zróżnicowaną dojrzałość – od R1 do R4. Uczestnicy szkolenia nauczą się rozpoznawać dojrzałość osób, które od nich będą przyjmować wiedzę oraz posiądą umiejętność doboru odpowiednich metod transferu wiedzy – od prostego instruktażu aż po coaching menedżerski.

Główny nacisk na szkoleniu będzie położony na coaching.

Podstawową barierą w rozwijaniu ludzi jest osobisty opór pracowników przed zmianą. Częstą reakcją pracownika na klasyczną informację zwrotną jest obrona. W konsekwencji pracownik zamiast poświęcić energię na analizę swojego zachowania i planowanie działań naprawczych koncentruje się na usprawiedliwieniu swojego zachowania. Narzędziem eliminującym opór pracownika jest coaching managerski, który z  założenia buduje w pracowniku motywację wewnętrzną, osobistą do zmiany. Podczas szkolenia uczestnicy nabędą konkretne umiejętności związane z prowadzeniem sesji coachingowych.

Umiejętności te dotyczą następujących obszarów:

  • Diagnoza potrzeb coachingowych i umiejętność zawierania kontraktu coachingowego
  • Umiejętność sformułowania właściwego celu coachingu opartego o metodologię SMART
  • Prowadzenie sesji coachingowych ukierunkowanych na osiągnięcie założonego celu
  • Umiejętność oceny efektów procesu coachingowego

GRUPA DOCELOWA:

  • menedżerowie
  • osoby zajmujące wdrażaniem pracowników
  • pracownicy działu HR

SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI/KOMPETENCJE:

  • Stosowanie instruktażu jako formy wprowadzania pracownika w nowe obowiązki
  • Stosowanie treningu jako formy pracy z bardziej dojrzałym pracownikiem
  • Korzystanie z mentoringu we współpracy z dojrzałym pracownikiem
  • Rozwijanie pracowników poprzez coaching
  • Kontrolowanie przebiegu rozmowy z pracownikiem
  • Definiowanie celu, celów rozmowy coachingowej  (w oparciu o diagnozę sytuacji)
  • Stosowanie w coachingu modelu GROW
  • Praca na poziomie wartości osobistych pracownika
  • Wykorzystywanie prac domowych do rozwoju pracownika pomiędzy sesjami coachingowymi

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Podstawy zarządzania rozwojem

  • Osobiste przekonania
  • Umiejętności społeczne
  • Techniki wspierania rozwoju
    • Instruktaż
    • Trening menedżer-pracownik
    • Mentoring
    • Coaching – definicja i różnice

2. Zarządzanie rozwojem pracowników wg modelu dojrzałości pracownika Blancharda

  • R1 – niskie kompetencje, wysoka motywacja
  • R2 – niskie bądź średnie kompetencje, średnia bądź wysoka motywacja
  • R3 – wysokie kompetencje, średnia bądź niska motywacja
  • R4 – wysokie kompetencje, wysoka motywacja

3. Instruktaż – dzielenie się wiedzą z pracownikiem w fazie R1

  • Definicja instruktażu
  • Przykładowy instruktaż
  • Tworzenie komunikatów w formule instruktażu
  • Trudne sytuacje związane z instruktażem

4. Trening – dzielenie się wiedzą z pracownikiem w fazie R2

  • Różnice pomiędzy instruktażem a treningiem
  • Formuła treningu
    • Czas – 5-10 min
    • Definiowanie sytuacji dla osoby przyjmującej wiedzę
    • Definiowanie swojej roli
  • Trudne sytuacje w treningu

5. Mentoring i coaching – dzielenie się wiedzą z pracownikiem na R3 i R4

  • Definiowanie roli
  • Budowanie wizerunku coacha lub mentora
  • Ustalanie celów
  • Kontrolowanie przebiegu rozmowy (nie przenikanie się ról)
  • Trudne sytuacje

6. Narzędzia i ćwiczenia przydatne w pracy coacha

  • Arkusz coachingowy GROW
  • Analiza SWOT w odniesieniu do celu głównego i celów pośrednich
  • Ćwiczenie „wizualizacja celu i cofanie w czasie” jako sposób budowania motywacji
  • Ćwiczenia „koło życia” i „koło wartości”
  • Pytanie Kartezjańskie
  • Mapa Empatii

7. Podsumowanie szkolenia

  • Karta ssc
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • Wnioski
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie zespołowym

1. Podstawy zarządzania rozwojem

  • Osobiste przekonania
  • Umiejętności społeczne
  • Techniki wspierania rozwoju
    • Instruktaż
    • Trening menedżer-pracownik
    • Mentoring
    • Coaching
  • Psychologia zarządzania rozwojem – przełamywanie oporu

2. Osobiste przekonania w zarządzaniu rozwojem

  • Symulacja, w której biorą udział uczestnicy szkolenia
  • Zjawisko samospełniającej się przepowiedni w relacjach międzyludzkich
  • Bariery ze strony przyjmującego wiedzę
    • Wskazówki zachowaniowe – po czym poznać, że działa mechanizm samospełniającej się przepowiedni
    • Jak przeciwdziałać barierom mentalnym u rozmówcy
  • Bariery ze strony menedżera przekazującego wiedzę
    • Poziom własnych umiejętności
    • Poziom kontentu – przekazywanej wiedzy
    • Rozpoznawanie u siebie zjawiska i przeciwdziałanie

3. Zarządzanie rozwojem pracowników wg modelu dojrzałości pracownika Blancharda

  • R1 – niskie kompetencje, wysoka motywacja
  • R2 – niskie bądź średnie kompetencje, średnia bądź wysoka motywacja
  • R3 – wysokie kompetencje, średnia bądź niska motywacja
  • R4 – wysokie kompetencje, wysoka motywacja

4. Instruktaż – dzielenie się wiedzą z pracownikiem w fazie R1

  • Definicja instruktażu
  • Przykładowy instruktaż
  • Tworzenie komunikatów w formule instruktażu
  • Trudne sytuacje związane z instruktażem

5. Trening – dzielenie się wiedzą z pracownikiem w fazie R2

  • Różnice pomiędzy instruktażem a treningiem
  • Formuła treningu
    • Czas – 5-10 min
    • Definiowanie sytuacji dla osoby przyjmującej wiedzę
    • Definiowanie swojej roli
  • Trudne sytuacje w treningu

6. Mentoring – dzielenie się wiedzą z pracownikiem na R3 i R4

  • Baza kasusów
  • Definiowanie roli mentora
  • Pośrednie budowanie autorytetu
  • Właściwe komentarze
  • Odwołanie do siebie
  • Trudne sytuacje w mentoringu

7. Coaching – dzielenie się wiedzą z pracownikiem na R3 i R4

  • Zbudowanie wizerunku coacha i coachingu
  • Pokonywanie oporu pracownika
  • Umiejętność ustalanie celu coachingu
  • Umiejętność kontrolowanie przebiegu rozmowy
  • Trudne sytuacje w coachingu

8. Sposób realizacji wytyczonych celów poprzez coaching

  • Budowanie celu w oparciu o diagnozę sytuacji (problem)
    • Pytania o sytuację
    • Pytania o samoocenę
    • Pytania o doświadczenie
  • Zasady budowania celu coachingowego
    • SMART
    • Ekologiczność celu
    • Pytania o cel
  • Poszukiwanie rozwiązania
    • Pytania o rozwiązanie
    • Ustalenie Action Planu

9. Dodatkowe narzędzia i ćwiczenia przydatne w pracy coacha

  • Arkusz coachingowy GROW
  • Analiza SWOT w odniesieniu do celu głównego i celów pośrednich
  • Ćwiczenie „wizualizacja celu i cofanie w czasie” jako sposób budowania motywacji
  • Ćwiczenia „koło życia” i „koło wartości”
  • Wyznaczanie wartości osobistych
  • Mapa aktualnej sytuacji i potrzeb

10. Zasady wprowadzania zadań domowych w coachingu kompetencyjnym

  • Rodzaje zadań domowych,
  • Kiedy stosować zadania domowe,
  • Jak wprowadzać zadania domowe,
  • Cztery poziomy omawiania zadań domowych:
    • Poziom obiektywny
    • Poziom emocjonalny
    • Poziom interpretacji
    • Poziom operacyjny

11. Podsumowanie szkolenia

  • Karta ssc
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  •  Wnioski
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie zespołowym

1. Podstawy zarządzania rozwojem

  • Osobiste przekonania
  • Umiejętności społeczne
  • Techniki wspierania rozwoju
    • Instruktaż
    • Trening menedżer-pracownik
    • Mentoring
    • Coaching
  • Psychologia zarządzania rozwojem – przełamywanie oporu

2. Osobiste przekonania w zarządzaniu rozwojem

  • Symulacja, w której biorą udział uczestnicy szkolenia
  • Zjawisko samospełniającej się przepowiedni w relacjach międzyludzkich
  • Bariery ze strony przyjmującego wiedzę
    • Wskazówki zachowaniowe – po czym poznać, że działa mechanizm samospełniającej się przepowiedni
    • Jak przeciwdziałać barierom mentalnym u rozmówcy
  • Bariery ze strony menedżera przekazującego wiedzę
    • Poziom własnych umiejętności
    • Poziom kontentu – przekazywanej wiedzy
    • Rozpoznawanie u siebie zjawiska i przeciwdziałanie

3. Zarządzanie rozwojem pracowników wg modelu dojrzałości pracownika Blancharda

  • R1 – niskie kompetencje, wysoka motywacja
  • R2 – niskie bądź średnie kompetencje, średnia bądź wysoka motywacja
  • R3 – wysokie kompetencje, średnia bądź niska motywacja
  • R4 – wysokie kompetencje, wysoka motywacja

4. Instruktaż – dzielenie się wiedzą z pracownikiem w fazie R1

  • Definicja instruktażu
  • Przykładowy instruktaż
  • Tworzenie komunikatów w formule instruktażu
  • Trudne sytuacje związane z instruktażem

5. Trening – dzielenie się wiedzą z pracownikiem w fazie R2

  • Różnice pomiędzy instruktażem a treningiem
  • Formuła treningu
    • Czas – 5-10 min
    • Definiowanie sytuacji dla osoby przyjmującej wiedzę
    • Definiowanie swojej roli
  • Trudne sytuacje w treningu

6. Mentoring – dzielenie się wiedzą z pracownikiem na R3 i R4

  • Baza kasusów
  • Definiowanie roli mentora
  • Pośrednie budowanie autorytetu
  • Właściwe komentarze
  • Odwołanie do siebie
  • Trudne sytuacje w mentoringu

7. Coaching – dzielenie się wiedzą z pracownikiem na R3 i R4

  • Zbudowanie wizerunku coacha i coachingu
  • Pokonywanie oporu pracownika
  • Umiejętność ustalanie celu coachingu
  • Umiejętność kontrolowanie przebiegu rozmowy
  • Trudne sytuacje w coachingu

8. Sposób realizacji wytyczonych celów poprzez coaching

  • Budowanie celu w oparciu o diagnozę sytuacji (problem)
    • Pytania o sytuację
    • Pytania o samoocenę
    • Pytania o doświadczenie
  • Zasady budowania celu coachingowego
    • SMART
    • Ekologiczność celu
    • Pytania o cel
  • Poszukiwanie rozwiązania
    • Pytania o rozwiązanie
    • Ustalenie Action Planu

9. Dodatkowe narzędzia i ćwiczenia przydatne w pracy coacha

  • Arkusz coachingowy GROW
  • Analiza SWOT w odniesieniu do celu głównego i celów pośrednich
  • Ćwiczenie „wizualizacja celu i cofanie w czasie” jako sposób budowania motywacji
  • Ćwiczenia „koło życia” i „koło wartości”
  • Wyznaczanie wartości osobistych
  • Mapa aktualnej sytuacji i potrzeb

10. Zasady wprowadzania zadań domowych w coachingu kompetencyjnym

  • Rodzaje zadań domowych,
  • Kiedy stosować zadania domowe,
  • Jak wprowadzać zadania domowe,
  • Cztery poziomy omawiania zadań domowych:
    • Poziom obiektywny
    • Poziom emocjonalny
    • Poziom interpretacji
    • Poziom operacyjny

11. Podsumowanie szkolenia

  • Karta ssc
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • Wnioski
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie zespołowym

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:
  • coaching kadry kierowniczej
  • coaching menedżerski
  • szkolenie i doskonalenie pracowników

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • optymalizacja zasobów ludzkich – maksymalne wykorzystanie kompetencji pracowników
  • z jednoczesnym wzrostem ich zaangażowania / motywacji
  • oszczędności finansowe – awanse poziome zamiast zatrudniania nowych osób
  • na rynku pracy opinia pracodawcy stawiającego na rozwój pracowników (zaufanie, stabilizacja)

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • umiejętność optymalnego dopasowania stylu pracy do poziomu kompetencji osoby coachowanej
  • wzrost kompetencji menedżerskich – elastyczność stosowania narzędzi motywacyjnych w rozwoju pracownika
  • oszczędność czasu – szczególnie ważna przy natłoku innych zadań (multitasking)

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • wzrost odpowiedzialności za realizowane zadania / stawiane cele u coachowanych pracowników (jakość
  • i terminowość zadań)
  • minimalny wkład czasu i energii w rozwój pracownika z maksymalnym zyskiem (wzrost efektywności)
  • rozwój pracowników – możliwość powierzania odpowiedzialniejszych zadań
  • skuteczniejsze zarządzanie zmianą
Coaching menadżerski i zarządzanie rozwojem

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager

tel. kom.: 505 273 550

biuro@projektgamma.pl
Patrycja Michałowska

Ilona Ziętkowska

Project Manager

tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska

Ilona Ziętkowska

Project Manager

tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska

Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia menedżerskie

Program szkolenia „Trudne rozmowy menedżerskie” jest odpowiedzią na zmienność i nieprzewidywalność wielu sytuacji, a w związku z tym malejącą skuteczność gotowych recept i procedur postępowania.

2023-06-12
12 czerwca 2023 - 13 czerwca 2023
2023-06-13
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Współczesne otoczenie biznesowe, określane jest jako "świat VUCA". VUCA to akronim wprowadzony przez amerykańskich wojskowych strategów na określenie sytuacji, jaka powstała po zakończeniu Zimnej Wojny: Volatility (zmienność, ulotność), Uncertainty (niepewność), Complexity (złożoność) i Ambiguity (niejednoznaczność).  Szkolenie dostarcza szeregu dobrych praktyk, narzędzi pozwalających sprawniej funkcjonować zespołowi w kontekście nieustających zmian.

Termin szkolenia online wkrótce.
Termin szkolenia otwartego wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Wersja online: Efektywnie przez wyzwania w zespole. Action learning w codziennej pracy menedżera (online)

Według badań przeprowadzonych przez MIT zespoły, w których ludzie wypowiadają się w mniej więcej takim samym stopniu, mogą poszczycić się lepszymi wynikami niż te, w których dominują jedna bądź dwie osoby.  Action Learning to dobry pomysł w sytuacji pracy zdalnej, w której naturalna komunikacja spotyka bariery technologiczne.

Termin szkolenia online wkrótce.
Termin szkolenia otwartego wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.