Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
To czy organizacja skutecznie stawi czoła poniższym wyzwaniom zależy od zaangażowania pracowników:
Wbrew obawom, jakie pojawiły się na etapie lock-downu i tuż po nim, kadra w większości firm doskonale poradziła sobie ze skutecznym (ale nie zawsze efektywnym) realizowaniem swoich zadań. Odpowiedź na wyzwania zawodowe w wielu przypadkach była, a dla licznej grupy nadal jest, nierozerwalnie połączona z przewartościowaniami w kontekście funkcjonowania w życiu danej organizacji.
Ostatnie miesiące nasiliły obawy wielu pracodawców o utrzymanie pożądanego poziomu zaangażowania pracowników. Brak interakcji w zespołach i koncentracja na wynikach w zadaniowym trybie realizacji obowiązków doprowadziły do sytuacji, w której wiele osób zaczyna postrzegać siebie jako pracowników kontraktowych.
W tym kontekście relacja z pracodawcą zaczyna mieć charakter transakcyjny – za uzgodnioną pracę pobierają należne wynagrodzenie. W celu minimalizowania ryzyk, w tym istotnego obniżenia poziomu zaangażowania kadry, a w skrajnych przypadkach utraty wartościowych pracowników, konieczna jest reakcja „tu i teraz”.
To czy organizacja skutecznie stawi czoła poniższym wyzwaniom zależy od zaangażowania pracowników:
Wbrew obawom, jakie pojawiły się na etapie lock-downu i tuż po nim, kadra w większości firm doskonale poradziła sobie ze skutecznym (ale nie zawsze efektywnym) realizowaniem swoich zadań. Odpowiedź na wyzwania zawodowe w wielu przypadkach była, a dla licznej grupy nadal jest, nierozerwalnie połączona z przewartościowaniami w kontekście funkcjonowania w życiu danej organizacji.
Ostatnie miesiące nasiliły obawy wielu pracodawców o utrzymanie pożądanego poziomu zaangażowania pracowników. Brak interakcji w zespołach i koncentracja na wynikach w zadaniowym trybie realizacji obowiązków doprowadziły do sytuacji, w której wiele osób zaczyna postrzegać siebie jako pracowników kontraktowych.
W tym kontekście relacja z pracodawcą zaczyna mieć charakter transakcyjny – za uzgodnioną pracę pobierają należne wynagrodzenie. W celu minimalizowania ryzyk, w tym istotnego obniżenia poziomu zaangażowania kadry, a w skrajnych przypadkach utraty wartościowych pracowników, konieczna jest reakcja „tu i teraz”.
Praktyczny warsztat jest odpowiedzią na lwią część bolączek osób odpowiedzialnych za budowanie zespołów i wzmacnianie ich rozwoju w czasach dynamicznych transformacji oraz wielu zagrożeń związanych z identyfikacją z firmą. W trakcie spotkania pobudzamy do refleksji i poszukiwania niestandardowych rozwiązań, m.in. poprzez rozwojowe metody pracy (elementy Action Learning i Design Thinking) oraz dostarczamy narzędzia do zastosowania w codziennej praktyce.
1. Między nudą a wypaleniem. Minimalizowanie ryzyk i zwinne wychwytywanie szans
2. Pułapki „dowożenia”. Niwelowanie barier, promowanie partycypacji
3. Progres w czasach próby. Rozwój zespołu w modelu pracy zdalnej i hybrydowej
4. Podsumowanie warsztatu w formule interaktywnej, połączonej z prezentacją „Managera w wyzwaniowych czasach”
Praktyczny warsztat jest odpowiedzią na lwią część bolączek osób odpowiedzialnych za budowanie zespołów i wzmacnianie ich rozwoju w czasach dynamicznych transformacji oraz wielu zagrożeń związanych z identyfikacją z firmą. W trakcie spotkania pobudzamy do refleksji i poszukiwania niestandardowych rozwiązań, m.in. poprzez rozwojowe metody pracy (elementy Action Learning i Design Thinking) oraz dostarczamy narzędzia do zastosowania w codziennej praktyce.
1. Między nudą a wypaleniem. Minimalizowanie ryzyk i zwinne wychwytywanie szans
2. Pułapki „dowożenia”. Niwelowanie barier, promowanie partycypacji
3. Progres w czasach próby. Rozwój zespołu w modelu pracy zdalnej i hybrydowej
4. Podsumowanie warsztatu w formule interaktywnej, połączonej z prezentacją „Managera w wyzwaniowych czasach”
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Action Learning Coach. Moderatorka Design Thinking. Trenerka kompetencji miękkich. Pasjonatka łączenia celów organizacyjnych z indywidualnymi wyzwaniami, potrzebami pracowników oraz przekładania dobrych praktyk na działania, a przede wszystkim rezultaty.
Doświadczenie zawodowe zdobywała w ramach współpracy z: oddziałami międzynarodowych koncernów i dużymi polskimi firmami, z grupami kapitałowymi, podmiotami z sektora MŚP, administracją publiczną, a także organizacjami pozarządowymi. Jako zewnętrzna konsultantka biznesowa i trenerka wspierała średnią i wyższą kadrę menedżerską oraz przedstawicieli działów: komunikacji, HR, marketingu i sprzedaży. Odpowiedzialna za strategiczne wsparcie dużych podmiotów w obszarze szeroko pojętej komunikacji oraz zarządzania zmianą.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Program szkolenia „Trudne rozmowy menedżerskie” jest odpowiedzią na zmienność i nieprzewidywalność wielu sytuacji, a w związku z tym malejącą skuteczność gotowych recept i procedur postępowania.
Według badań przeprowadzonych przez MIT zespoły, w których ludzie wypowiadają się w mniej więcej takim samym stopniu, mogą poszczycić się lepszymi wynikami niż te, w których dominują jedna bądź dwie osoby. Action Learning to dobry pomysł w sytuacji pracy zdalnej, w której naturalna komunikacja spotyka bariery technologiczne.
W trudnych czasach ludzie szukają autorytetów. Autorytet buduje się między innymi przez zachowanie spójności między wizerunkiem a czynami. Właściwie zbudowana marka osobista menedżera sygnalizuje podejście organizacji do zasad, umacnia markę organizacji, w której pracujemy. Marka menedżera staje się fundamentem zaufania – kapitałem, który może być wykorzystany do wprowadzania zmian, obietnic i skutecznych apeli w kierunku pracowników.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.