Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Action Learning, to efektywny proces, w trakcie którego w małych zespołach (4-8 osób) skutecznie rozwiązywane są pilne, ważne i złożone problemy, przy jednoczesnej (szeroko pojętej) nauce oraz rozwoju kompetencji liderskich.
Praca w ramach sesji, prowadzonych online przez Coacha Action Learning, ma za zadanie przenieść przełomowe rozwiązanie, które jest rozwiązaniem na:
Praca z pytaniami prowadzi finalnie do uchwycenia sedna wyzwania oraz wypracowania action planu. O równowagę w zabieraniu głosu podczas sesji dba Coach Action Learning.
Sesja może być częścią rozłożonego w czasie procesu (max co 3 tygodnie, przy czym czas pomiędzy sesjami jest zagospodarowywany na wdrożenie planu działania wypracowanego podczas sesji). W pracy w ramach procesu (= kilka sesji w tej samej grupie) przy każdej kolejnej sesji następuje weryfikacja, co się faktycznie zadziało w odniesieniu do deklaracji (action plan).
W pracy z Action Learning każdy aktywnie pracuje nad odpowiedzią na określone wyzwania, a o równowagę w tym aspekcie dba Coach Action Learning, jak i sam zespół. Co więcej, w procesie na równi stawia się rozwiązywanie problemów oraz uczenie w zespole, a także stwarza nieograniczone możliwości do wykorzystania w takich obszarach, jak: praktyczny rozwój kompetencji liderskich i przywództwa, efektywne zarządzanie projektami, czy otwarta i twórcza komunikacja. W tym kontekście szkolenie to inwestycja, która pozwala działać skuteczniej oraz ograniczać ryzyka, a nie tylko być ciekawą formą dodatkowej edukacji.
Jednym ze zmartwień w niejednej organizacji są nieefektywne spotkania – zarówno te, które służą poszukiwaniu nieszablonowych pomysłów, jak i rozwiązywaniu palących problemów. Część spotkań w ocenie ich uczestników pracowników albo jest zupełnie niepotrzebna, albo organizatorzy i uczestnicy nie są w stanie wypracować nic twórczego, czy osiągnąć porozumienie.
Niewłaściwie zagospodarowany czas pracownika i nierentownie prowadzone projekty, to strata zarówno dla firmy, jak i jej kadry. Ale osoby, które na co dzień zarządzają zespołami – stałymi bądź projektowymi – mają wyzwań znacznie więcej…
Celem nadrzędnym szkolenia jest zapoznanie uczestników z możliwościami wykorzystania Action Learning w procesie budowania innowacyjnych i efektywnych zespołów, przede wszystkim w kontekście: wzrostu ich zaangażowania, wydajności oraz rozwoju kompetencji liderskich.
Podczas spotkania, w bardzo praktyczny sposób, odpowiemy na szereg problemów, z którymi na co dzień ma do czynienia każdy, kto zarządza zespołem. Będziemy pracować na realnych wyzwaniach uczestników zamiast na case studies, które sprawdziły się realiach odmiennych od naszej rzeczywistości naszej firmy.
Wiedzę o tym, jak działać skuteczniej w zespole przełożymy na praktyczne zastosowanie w ramach sesji Action Learning z udziałem uczestników szkolenia.
Dobre praktyki i inspiracje „ubierzemy” w konkretne narzędzia oraz pomysły na ich zastosowanie, co będzie szczególnie interesujące dla: menedżerów, kierowników zespołów / szefów projektów, ale także dla członków zespołów roboczych szukających inspiracji do realnych usprawnień w codziennej pracy.
W pracy z Action Learning każdy aktywnie pracuje nad odpowiedzią na określone wyzwania, a o równowagę w tym aspekcie dba Coach Action Learning, jak i sam zespół. Co więcej, w procesie na równi stawia się rozwiązywanie problemów oraz uczenie w zespole, a także stwarza nieograniczone możliwości do wykorzystania w takich obszarach, jak: praktyczny rozwój kompetencji liderskich i przywództwa, efektywne zarządzanie projektami, czy otwarta i twórcza komunikacja. W tym kontekście szkolenie to inwestycja, która pozwala działać skuteczniej oraz ograniczać ryzyka, a nie tylko być ciekawą formą dodatkowej edukacji.
Jednym ze zmartwień w niejednej organizacji są nieefektywne spotkania – zarówno te, które służą poszukiwaniu nieszablonowych pomysłów, jak i rozwiązywaniu palących problemów. Część spotkań w ocenie ich uczestników pracowników albo jest zupełnie niepotrzebna, albo organizatorzy i uczestnicy nie są w stanie wypracować nic twórczego, czy osiągnąć porozumienie.
Niewłaściwie zagospodarowany czas pracownika i nierentownie prowadzone projekty, to strata zarówno dla firmy, jak i jej kadry. Ale osoby, które na co dzień zarządzają zespołami – stałymi bądź projektowymi – mają wyzwań znacznie więcej…
Celem nadrzędnym szkolenia jest zapoznanie uczestników z możliwościami wykorzystania Action Learning w procesie budowania innowacyjnych i efektywnych zespołów, przede wszystkim w kontekście: wzrostu ich zaangażowania, wydajności oraz rozwoju kompetencji liderskich.
Podczas spotkania, w bardzo praktyczny sposób, odpowiemy na szereg problemów, z którymi na co dzień ma do czynienia każdy, kto zarządza zespołem. Będziemy pracować na realnych wyzwaniach uczestników zamiast na case studies, które sprawdziły się realiach odmiennych od naszej rzeczywistości naszej firmy.
Wiedzę o tym, jak działać skuteczniej w zespole przełożymy na praktyczne zastosowanie w ramach sesji Action Learning z udziałem uczestników szkolenia.
Dobre praktyki i inspiracje „ubierzemy” w konkretne narzędzia oraz pomysły na ich zastosowanie, co będzie szczególnie interesujące dla: menedżerów, kierowników zespołów / szefów projektów, ale także dla członków zespołów roboczych szukających inspiracji do realnych usprawnień w codziennej pracy.
1. Action Learning Intro (90 min) / jednorazowo w danej grupie
2. Sesje Action Learning (1,5-4h) / cyklicznie
Uczestnicy sesji korzystają przede wszystkim z wewnętrznych zasobów grupy, a pytania od grupy prowadzą prezentera problemu do: refleksji (uchwycenie sedna wyzwania) oraz wypracowania action planu. O równowagę w zabieraniu głosu podczas sesji dba Coach Action Learning oraz, przy wsparciu Coacha, uczestnicy sesji.
Bloki tematyczne przeplatane sesjami Action Learning
1. Wyzwania w zarządzaniu zespołami
2. Rozwój zespołu dzięki Action Learning
3. Trudne sytuacje w zespole
4. Action Learning jako alternatywa dla nieefektywnych spotkań
5. Action Learning w codziennej pracy zespołowej
6. Sprawnie przez zmianę organizacyjną i nowe wyzwania
Bloki tematyczne przeplatane sesjami Action Learning
1. Wyzwania w zarządzaniu zespołami
2. Rozwój zespołu dzięki Action Learning
3. Trudne sytuacje w zespole
4. Action Learning jako alternatywa dla nieefektywnych spotkań
5. Action Learning w codziennej pracy zespołowej
6. Sprawnie przez zmianę organizacyjną i nowe wyzwania
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
W trakcie szkolenia uczestnicy będą rozwijać takie kompetencje, jak np.:
Konsultantka biznesowa i trenerka dla wyższej kadry menedżerskiej oraz przedstawicieli działów: komunikacji, HR, marketingu i sprzedaży. Action Learning Coach. Moderatorka Design Thinking. Trenerka-wykładowczyni z zakresu: zarządzania ludźmi w procesie zmian, budowania efektywnych i innowacyjnych zespołów, tworzenia doświadczeń pracowników oraz kandydatów, a także stymulowania myślenia innowacyjnego w celu generowania nieoczywistych, ale trafionych rozwiązań. Ponad 13-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zwiększania efektywności komunikacji zdobywała w ramach współpracy z: oddziałami międzynarodowych koncernów i dużymi polskimi firmami / grupami kapitałowymi, podmiotami z sektora MŚP, administracją publiczną / JST, organizacjami pozarządowymi i uczelnią wyższą. Pasjonatka łączenia celów organizacyjnych z indywidualnymi wyzwaniami oraz potrzebami pracowników. Wierzy, że przekładanie dobrych praktyk w zakresie komunikacji i wymiany wiedzy na działanie wymaga ciągłego eksperymentowania.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
biuro@projektgamma.plProject Manager
tel. kom:. +48 517 081 300
i.zietkowska@projektgamma.plProject Manager
tel. kom:. +48 517 081 300
i.zietkowska@projektgamma.plZwykle menedżerowie nie mają złych intencji – brakuje im po prostu doświadczeń i technik zarządczych. Szkolenie jest propozycją dla wszystkich tych, którzy uczestniczyli w szkoleniu (online czy wcześniej stacjonarnym) „Wczoraj kolega dziś przełożony”
Organizacja to ludzie – a ludzie to zbiór unikalnych doświadczeń i kompetencji. Mentoring pozwala na pełne korzystanie z tego skarbu w postaci przekazywania najlepszych doświadczeń i nauk od ekspertów firmowych do tych, którzy tego najbardziej potrzebują. W sytuacji niespotykanych wyzwań są w firmie osoby, które wypracowały optymalne sposoby radzenia sobie z sytuacją warto transferować te know-how właśnie poprzez mentoring.
Współczesne otoczenie biznesowe, określane jest jako "świat VUCA". VUCA to akronim wprowadzony przez amerykańskich wojskowych strategów na określenie sytuacji, jaka powstała po zakończeniu Zimnej Wojny: Volatility (zmienność, ulotność), Uncertainty (niepewność), Complexity (złożoność) i Ambiguity (niejednoznaczność). Szkolenie dostarcza szeregu dobrych praktyk, narzędzi pozwalających sprawniej funkcjonować zespołowi w kontekście nieustających zmian.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.