Efektywne zarzadzanie przy wykorzystaniu Thomas International®

Szkolenia menadżerskie onlineotwartezamkniete

Thomas International to również narzędzie zarządzania różnorodnością. Znając swoich pracowników, ich preferencje, możliwości i ograniczenia może przydzielać zadania tym, którzy najchętniej je przyjmą, ich wykonanie będzie najszybsze i na wysokim poziomie oraz przyniesie im satysfakcję.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Profil osobowości Thomas International® pozwala poznać:

  • Predyspozycje osobowościowe pracownika
  • Motywatory skutecznie wpływające na pracownika
  • Preferowany styl pracy
  • Potencjał pracownika i wskazówki jak go wykorzystać
  • Zakres obowiązków, które pracownik będzie wykonywał najbardziej efektywnie

Nie ma wątpliwości, że powyższa wiedza pozwoli menedżerowi zarządzać  pracownikiem skuteczniej – tak, aby ten efektywniej wykonywał pracę, wykorzystywał pełnię swojego potencjału i odczuwał większą satysfakcję z pracy.

Z drugiej strony menedżer otrzymując taką samą wiedzę na własny temat może świadomie zarządzać swoim potencjałem, mocnymi i słabymi stronami. Badania Gallupa jasno wskazują, że nie ma jednej obiektywnie dobrej drogi do wyższej efektywności – najskuteczniejsza jest ta, która korzysta z mocnych stron i jednocześnie unika eksploatowania tych obszarów, w których człowiek ma największe deficyty.

Thomas International to również narzędzie zarządzania różnorodnością. Znając swoich pracowników, ich preferencje, możliwości i ograniczenia może przydzielać zadania tym, którzy najchętniej je przyjmą, ich wykonanie będzie najszybsze i na wysokim poziomie oraz przyniesie im satysfakcję.

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Efektywne otwarcie

  • Wstęp do szkolenia
  • Kontrakt (cele, cele indywidualne, reguły pracy)
  • Ćwiczenie licencyjne: Po omacku – czym jest dla mnie, uważne słuchanie, zadawanie pytań, panowanie nad swoim ego w czasie komunikacji?

2. Jakie typy przedstawia test Thomasa International®

  • O czym mówi diagnoza Thomasa International®
    • Dominacja – przedsiębiorczość / zdecydowanie / orientacja na wyzwania i władzę
    • Komunikatywność – relacje z innymi / wysoka ekspresja emocji / orientacja na atmosferę
    • Stabilizacja –planowanie / systematyczność / normy / orientacja na bezpieczeństwo
    • Adaptacja- dostosowanie / zasady i przepisy / perfekcjonizm / orientacja na informację
  • Jakie czynniki wpływają na funkcjonowanie pracownika?
  • Jakie są czynniki główne, a jakie są czynniki wspierające?

3. Komunikacja z poszczególnymi typami według Thomas International®

  • Komunikacja z typem Dominacja (wysoka)
  • Komunikacja z typem Dominacja (niska)
  • Komunikacja z typem Komunikatywność (wysoka)
  • Komunikacja z typem Komunikatywność (niska)
  • Komunikacja z typem Stabilizacja (wysoka)
  • Komunikacja z typem Stabilizacja (niska)
  • Komunikacja z typem Adaptacja (wysoka)
  • Komunikacja z typem Adaptacja (niska)
  • Dlaczego tak ważna jest umiejętność dostosowania komunikacji do typów człowieka.
  • Analiza i wypracowanie wniosków na realność zakładową jak typy według Thomasa International wpływają na poprawę współpracy i komunikacji zespołowej i miedzy zespołowej w firmie.

4. Skuteczny menedżer korzystający z Thomas International®

  • Profil menedżera – blaski, cienie, potencjały
    • Dominacja
    • Komunikatywność
    • Stabilizacja
    • Adaptacja
  • Jako zarządzać swoimi preferencjami , mocnymi stronami i słabościami

5. Motywacja, a typ osobowości (profil osobowy Thomas International®)

  • Powiązanie skal profilów osobowości z motywatorami
    • Potrzeby Herzberga
    • Motywatory 3.0 Daniela Pinka
  • Motywatory dla poszczególnych typów na podstawie wykresów jakie występują w Thomasie (praca na wynikach jakie uzyskali uczestnicy)
  • Kotwice kariery zawodowej – jakie powiązania mogą następować pomiędzy poszczególnymi kotwicami, a typem według Thomas International®
  • Jak pracować z poszczególnymi typami w powiazaniu  z kotwicami Sheina i jak tą wiedzę zastosować w praktyce zakładowej
  • Mapa motywacyjna zespołu

6. Planowanie i zlecanie zadań z wykorzystaniem Thomas International®

  • Uwzględnianie predyspozycii osobowościowe pracownika (treść pracy)
  • Uwzględnianie motywatorów (treść i forma zlecania zadań)
  • Preferowany styl pracy (treść pracy)
  • Potencjał pracownika (treść z orientacją na przyszłość)
  • Zakres obowiązków, które pracownik będzie wykonywał najbardziej efektywnie (treść z orientacją na efektywność)

7. Trudne sytuacje we współpracy z różnymi typami osobowości

  • Gra w której wezmą  udział uczestnicy będzie pokazywała jak reagują poszczególne typy według Thomasa na zmieniające się okoliczności pracy
  • Reakcje w sytuacjach trudnych dla poszczególnych typów będzie kluczową wiedza jaką pozyskają uczestnicy
  • Wypracujemy „bank dobrych praktyk” na realność zespołu – jak przechodzić przez trudne sytuacje z poszczególnymi typami

8. Wykonanie mapy zespołu na bazie typów według Thomas International® – zarządzanie różnorodnością

  • Warsztat i omówienie możliwości wykorzystania takiej mapy w praktyce codziennej pracy
  • Ryzyka i błędy w postrzeganiu otoczenia – czyli jak być uważnym na błędne szufladkowanie
  • Ćwiczenia/zadania grupowe

9. Typy według Thomas International ®, a radzenie sobie w sytuacjach trudnych

  • Jak zadbać o to, żeby inna osoba szanowała nasz punkt widzenia
  • Jak radzić sobie z trudnymi emocjami
  • Jak otworzyć zamkniętego rozmówcę?
  • Jak zadbać o komfort innego profilu?

10. Faza zamknięcia

  • Podsumowanie korzyści;
  • Przekazanie zadania wdrożeniowego,
  • Trzy wymiary podsumowania:
    • identyfikacji zmiany na poziomie indywidualnym,
    • identyfikacji zmiany na poziomie grupy – z procedurą „Anioła stróża”,
    • Podsumowanie szkolenia z wykorzystaniem metody S-S-C (stop-start-continue).

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:
  • efektywne zarządzanie czasem
  • efektywne zarządzanie zespołem
  • efektywne zarządzanie projektami
  • efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi
  • Thomasa International®

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Anna Staniszewska


Front Desk Manager
tel.: 505 273 550
biuro@projektgamma.pl
Anna Staniszewska

Anna Staniszewska


Front Desk Manager
tel.: 505 273 550
biuro@projektgamma.pl
Anna Staniszewska

Anna Staniszewska


Front Desk Manager
tel.: 505 273 550
biuro@projektgamma.pl
Anna Staniszewska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia menadżerskie

Program szkolenia „Trudne rozmowy menedżerskie” jest odpowiedzią na zmienność i nieprzewidywalność wielu sytuacji, a w związku z tym malejącą skuteczność gotowych recept i procedur postępowania.

2024-04-10
10 kwietnia 2024 - 11 kwietnia 2024
2024-04-11
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Fundamenty 3 języków doceniania - Istnieją różne sposoby komunikowania doceniania, Każda konkretna osoba będzie ceniła określony język bardziej niż inny, Docenianie jest najbardziej skuteczne, jeśli jest wyrażone w języku preferowanym przez odbiorcę, Komunikaty doceniające, formułowane niewłaściwym językiem mają niską bądź zerową skuteczność, Menedżerowie zdradzają tendencję do używania tych języków doceniania, które sami preferują, zamiast dopasowywać docenienie do preferencji pracownika.

2024-04-17
17 kwietnia 2024 - 18 kwietnia 2024
2024-04-18
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

O mobbingu warto jest rozmawiać. Każda jego forma i odmiana ma równie destruktywny wpływ i daleko idące konsekwencje prowadzące do pogorszenia relacji, demotywacji, wypalenia, destabilizacji psychicznej i emocjonalnej, rozpadu zespołowości. A wszystko to ma swój wyraz w jakości i efektywności pracy. W skrajnych przypadkach może prowadzić do sporów sądowych i zniszczenia wizerunku pracodawcy.

2024-05-09
09 maja 2024 - 10 maja 2024
2024-05-10
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
kontakt

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.