Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Uczestnicy nauczą się rozpoznawać dojrzałość osób, które od nich będą przyjmować wiedzę oraz posiądą umiejętność doboru odpowiednich metod transferu wiedzy – od prostego instruktażu aż po coaching menedżerski. Będą w stanie określić dogłębniej typ pracownika w oparciu o koncepcję T-shape. Wypracują rozwiązania, dzięki którym będą skutecznie kształtować pracowników i wykorzystywać ich potencjał wchodząc tym samym na 5 poziom przywództwa.
Cały proces zaczną od obeznania się w fundamentach tych koncepcji oraz sprawdzeniu ich skuteczności na specjalnych case study zaproponowanych przez trenera. Następnie przejdą do kolejnego kroku w skutecznym rozwijaniu pracowników, jakim jest umiejętność pracy nad swoim rozwojem zgodnie ze słowami dr Johna C. Maxwella- “Jakim jesteś liderem dla siebie takim będziesz liderem dla innych.“
Tylko ten lider, który jest świadomy swoich mocnych stron oraz obszarów do rozwoju przejmuje kontrolę nad swoją efektywnością, a co za tym idzie jest w stanie następnie poprowadzić swoich ludzi przez ten sam proces i być dla nich autorytetem, za którym faktycznie będą chcieli podążać.
W kolejnych etapach uczestnicy będą poznawać i wdrażać w praktyce kolejne elementy związane z rozwojem pracowników w organizacji. Poznają kluczowe narzędzia coachingowe wspierające 3 powyższe metodologie, przećwiczą je w trakcie zajęć, a następnie wykorzystają je w swojej codziennej pracy.
W ostatnich dwóch modułach uczestnicy zapoznają się z najskuteczniejszymi sposobami przygotowywania pracowników na zmiany, które są elementem procesu rozwojowego realizowanym chociażby poprzez delegowanie zadań wykraczających poza opis stanowiska, które mają na celu odpowiedni rozwój pracownika. Przygotują się również do konieczności utrzymywania wysokiego poziomu zaangażowania i motywacji w trudnych sytuacjach, które mają miejsce w procesie rozwojowym.
Szkolenie rozwija następujące umiejętności/kompetencje:
Uczestnicy nauczą się rozpoznawać dojrzałość osób, które od nich będą przyjmować wiedzę oraz posiądą umiejętność doboru odpowiednich metod transferu wiedzy – od prostego instruktażu aż po coaching menedżerski. Będą w stanie określić dogłębniej typ pracownika w oparciu o koncepcję T-shape. Wypracują rozwiązania, dzięki którym będą skutecznie kształtować pracowników i wykorzystywać ich potencjał wchodząc tym samym na 5 poziom przywództwa.
Cały proces zaczną od obeznania się w fundamentach tych koncepcji oraz sprawdzeniu ich skuteczności na specjalnych case study zaproponowanych przez trenera. Następnie przejdą do kolejnego kroku w skutecznym rozwijaniu pracowników, jakim jest umiejętność pracy nad swoim rozwojem zgodnie ze słowami dr Johna C. Maxwella- “Jakim jesteś liderem dla siebie takim będziesz liderem dla innych.“
Tylko ten lider, który jest świadomy swoich mocnych stron oraz obszarów do rozwoju przejmuje kontrolę nad swoją efektywnością, a co za tym idzie jest w stanie następnie poprowadzić swoich ludzi przez ten sam proces i być dla nich autorytetem, za którym faktycznie będą chcieli podążać.
W kolejnych etapach uczestnicy będą poznawać i wdrażać w praktyce kolejne elementy związane z rozwojem pracowników w organizacji. Poznają kluczowe narzędzia coachingowe wspierające 3 powyższe metodologie, przećwiczą je w trakcie zajęć, a następnie wykorzystają je w swojej codziennej pracy.
W ostatnich dwóch modułach uczestnicy zapoznają się z najskuteczniejszymi sposobami przygotowywania pracowników na zmiany, które są elementem procesu rozwojowego realizowanym chociażby poprzez delegowanie zadań wykraczających poza opis stanowiska, które mają na celu odpowiedni rozwój pracownika. Przygotują się również do konieczności utrzymywania wysokiego poziomu zaangażowania i motywacji w trudnych sytuacjach, które mają miejsce w procesie rozwojowym.
Szkolenie rozwija następujące umiejętności/kompetencje:
Uczestnicy nauczą się rozpoznawać dojrzałość osób, które od nich będą przyjmować wiedzę oraz posiądą umiejętność doboru odpowiednich metod transferu wiedzy – od prostego instruktażu aż po coaching menedżerski. Będą w stanie określić dogłębniej typ pracownika w oparciu o koncepcję T-shape. Wypracują rozwiązania, dzięki którym będą skutecznie kształtować pracowników i wykorzystywać ich potencjał wchodząc tym samym na 5 poziom przywództwa.
Cały proces zaczną od obeznania się w fundamentach tych koncepcji oraz sprawdzeniu ich skuteczności na specjalnych case study zaproponowanych przez trenera. Następnie przejdą do kolejnego kroku w skutecznym rozwijaniu pracowników, jakim jest umiejętność pracy nad swoim rozwojem zgodnie ze słowami dr Johna C. Maxwella- “Jakim jesteś liderem dla siebie takim będziesz liderem dla innych.“
Tylko ten lider, który jest świadomy swoich mocnych stron oraz obszarów do rozwoju przejmuje kontrolę nad swoją efektywnością, a co za tym idzie jest w stanie następnie poprowadzić swoich ludzi przez ten sam proces i być dla nich autorytetem, za którym faktycznie będą chcieli podążać.
W kolejnych etapach uczestnicy będą poznawać i wdrażać w praktyce kolejne elementy związane z rozwojem pracowników w organizacji. Poznają kluczowe narzędzia coachingowe wspierające 3 powyższe metodologie, przećwiczą je w trakcie zajęć, a następnie wykorzystają je w swojej codziennej pracy.
W ostatnich dwóch modułach uczestnicy zapoznają się z najskuteczniejszymi sposobami przygotowywania pracowników na zmiany, które są elementem procesu rozwojowego realizowanym chociażby poprzez delegowanie zadań wykraczających poza opis stanowiska, które mają na celu odpowiedni rozwój pracownika. Przygotują się również do konieczności utrzymywania wysokiego poziomu zaangażowania i motywacji w trudnych sytuacjach, które mają miejsce w procesie rozwojowym.
Szkolenie rozwija następujące umiejętności/kompetencje:
1. Przywództwo w rzeczywistości VUCA
2. Odnajdywanie talentów w organizacji
3. People Agility – typy osobowości i typy pracowników
4. Określanie potencjału pracownika (learnability)
5. Narzędzia rozwoju kompetencji dla liderów
6. Zarządzanie rozwojem pracowników wg modelu dojrzałości pracownika Blancharda
7. Definiowanie celów z wykorzystaniem wspierających narzędzi coachingowych i mentoringowych
8. Kontrola działań i współodpowiedzialność
9. Informacja zwrotna (feedback)
10. Zarządzanie porażką i frustracją w zwinnym zespole
1. Przywództwo w rzeczywistości VUCA
2. Odnajdywanie talentów w organizacji
3. People Agility – typy osobowości i typy pracowników
4. Określanie potencjału pracownika (learnability)
5. Narzędzia rozwoju kompetencji dla liderów
6. Zarządzanie rozwojem pracowników wg modelu dojrzałości pracownika Blancharda
7. Definiowanie celów z wykorzystaniem wspierających narzędzi coachingowych i mentoringowych
8. Kontrola działań i współodpowiedzialność
9. Informacja zwrotna (feedback)
10. Zarządzanie porażką i frustracją w zwinnym zespole
1. Przywództwo w rzeczywistości VUCA
2. Odnajdywanie talentów w organizacji
3. People Agility – typy osobowości i typy pracowników
4. Określanie potencjału pracownika (learnability)
5. Narzędzia rozwoju kompetencji dla liderów
6. Zarządzanie rozwojem pracowników wg modelu dojrzałości pracownika Blancharda
7. Definiowanie celów z wykorzystaniem wspierających narzędzi coachingowych i mentoringowych
8. Kontrola działań i współodpowiedzialność
9. Informacja zwrotna (feedback)
10. Zarządzanie porażką i frustracją w zwinnym zespole
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Certyfikowany coach i trener przywództwa w zespole The John Maxwell Team – międzynarodowej organizacji, zrzeszającej coachów, trenerów i mówców w 124 krajach na świecie. Przez ponad 6 lat był menedżerem w jednej z największych korporacji IT, gdzie zajmował się zarządzaniem zespołem oraz projektami dla klientów firmy, a także wdrażaniem procesów naprawczych i rozwojowych. Od 9 lat kształtuje liderów w Polsce prowadząc warsztaty z zakresu przywództwa, odnajdywania i zarządzania talentami w organizacji, a także kształtowania liderów i wystąpień biznesowych. Posiada certyfikaty: Practitioner NLP, Master NLP, Coach&Trener, a także Coaching NLP u Johna Grindera oraz Carmen Bostic St. Clair, The Key Stages of Coaching, Group coaching. Także ITIL v.3 Foundation Certificate i PRINCE 2 Foundation. Konsultant metodologii DISC D3 BAI. Regularnie występuje w roli prelegenta na wydarzeniach skierowanych do kadry kierowniczej. Pisze do miesięcznika Benefit oraz Business Influencer.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
biuro@projektgamma.plProject Manager
tel. kom:. +48 517 081 300
i.zietkowska@projektgamma.plProject Manager
tel. kom:. +48 517 081 300
i.zietkowska@projektgamma.plZwykle menedżerowie nie mają złych intencji – brakuje im po prostu doświadczeń i technik zarządczych. Szkolenie jest propozycją dla wszystkich tych, którzy uczestniczyli w szkoleniu (online czy wcześniej stacjonarnym) „Wczoraj kolega dziś przełożony”
Organizacja to ludzie – a ludzie to zbiór unikalnych doświadczeń i kompetencji. Mentoring pozwala na pełne korzystanie z tego skarbu w postaci przekazywania najlepszych doświadczeń i nauk od ekspertów firmowych do tych, którzy tego najbardziej potrzebują. W sytuacji niespotykanych wyzwań są w firmie osoby, które wypracowały optymalne sposoby radzenia sobie z sytuacją warto transferować te know-how właśnie poprzez mentoring.
Współczesne otoczenie biznesowe, określane jest jako "świat VUCA". VUCA to akronim wprowadzony przez amerykańskich wojskowych strategów na określenie sytuacji, jaka powstała po zakończeniu Zimnej Wojny: Volatility (zmienność, ulotność), Uncertainty (niepewność), Complexity (złożoność) i Ambiguity (niejednoznaczność). Szkolenie dostarcza szeregu dobrych praktyk, narzędzi pozwalających sprawniej funkcjonować zespołowi w kontekście nieustających zmian.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.