Nowoczesne zarządzanie rozwojem dla menedżerów

Szkolenia menadżerskie onlineotwartezamkniete

Proponowane szkolenie strukturalizuje zarządzanie rozwojem pracowników bazując na 3 głównych metodologiach stosowanych w zarządzaniu i rozwoju pracowników w XXI wieku w trendzie Leadership & Management 3.0: Zarządzaniu Sytuacyjnym Kena Blancharda, Learning Agility Korn Ferry, 5 poziomach przywództwa dr Johna C. Maxwella.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Uczestnicy nauczą się rozpoznawać dojrzałość osób, które od nich będą przyjmować wiedzę oraz posiądą umiejętność doboru odpowiednich metod transferu wiedzy – od prostego instruktażu aż po coaching menedżerski. Będą w stanie określić dogłębniej typ pracownika w oparciu o koncepcję T-shape. Wypracują rozwiązania, dzięki którym będą skutecznie kształtować pracowników i wykorzystywać ich potencjał wchodząc tym samym na 5 poziom przywództwa.

Cały proces zaczną od obeznania się w fundamentach tych koncepcji oraz sprawdzeniu ich skuteczności na specjalnych case study zaproponowanych przez trenera. Następnie przejdą do kolejnego kroku w skutecznym rozwijaniu pracowników, jakim jest umiejętność pracy nad swoim rozwojem zgodnie ze słowami dr Johna C. Maxwella- “Jakim jesteś liderem dla siebie takim będziesz liderem dla innych.

Tylko ten lider, który jest świadomy swoich mocnych stron oraz obszarów do rozwoju przejmuje kontrolę nad swoją efektywnością, a co za tym idzie jest w stanie następnie poprowadzić swoich ludzi przez ten sam proces i być dla nich autorytetem, za którym faktycznie będą chcieli podążać.

W kolejnych etapach uczestnicy będą poznawać i wdrażać w praktyce kolejne elementy związane z rozwojem pracowników w organizacji. Poznają kluczowe narzędzia coachingowe wspierające 3 powyższe metodologie, przećwiczą je w trakcie zajęć, a następnie wykorzystają je w swojej codziennej pracy.

W ostatnich dwóch modułach uczestnicy zapoznają się z najskuteczniejszymi sposobami przygotowywania pracowników na zmiany, które są elementem procesu rozwojowego realizowanym chociażby poprzez delegowanie zadań wykraczających poza opis stanowiska, które mają na celu odpowiedni rozwój pracownika. Przygotują się również do konieczności utrzymywania wysokiego poziomu zaangażowania i motywacji w trudnych sytuacjach, które mają miejsce w procesie rozwojowym.

Szkolenie rozwija następujące umiejętności/kompetencje:

  • Stosowanie instruktażu jako formy wprowadzania pracownika w nowe obowiązki
  • Stosowanie treningu jako formy pracy z bardziej dojrzałym pracownikiem
  • Korzystanie z mentoringu we współpracy z dojrzałym pracownikiem
  • Rozwijanie pracowników poprzez coaching
  • Kontrolowanie przebiegu rozmowy z pracownikiem
  • Definiowanie celu, celów rozmowy coachingowej  (w oparciu o diagnozę sytuacji)
  • Praca na poziomie wartości osobistych pracownika
  • Wykorzystywanie prac domowych do rozwoju pracownika pomiędzy sesjami coachingowymi

Uczestnicy nauczą się rozpoznawać dojrzałość osób, które od nich będą przyjmować wiedzę oraz posiądą umiejętność doboru odpowiednich metod transferu wiedzy – od prostego instruktażu aż po coaching menedżerski. Będą w stanie określić dogłębniej typ pracownika w oparciu o koncepcję T-shape. Wypracują rozwiązania, dzięki którym będą skutecznie kształtować pracowników i wykorzystywać ich potencjał wchodząc tym samym na 5 poziom przywództwa.

Cały proces zaczną od obeznania się w fundamentach tych koncepcji oraz sprawdzeniu ich skuteczności na specjalnych case study zaproponowanych przez trenera. Następnie przejdą do kolejnego kroku w skutecznym rozwijaniu pracowników, jakim jest umiejętność pracy nad swoim rozwojem zgodnie ze słowami dr Johna C. Maxwella- “Jakim jesteś liderem dla siebie takim będziesz liderem dla innych.

Tylko ten lider, który jest świadomy swoich mocnych stron oraz obszarów do rozwoju przejmuje kontrolę nad swoją efektywnością, a co za tym idzie jest w stanie następnie poprowadzić swoich ludzi przez ten sam proces i być dla nich autorytetem, za którym faktycznie będą chcieli podążać.

W kolejnych etapach uczestnicy będą poznawać i wdrażać w praktyce kolejne elementy związane z rozwojem pracowników w organizacji. Poznają kluczowe narzędzia coachingowe wspierające 3 powyższe metodologie, przećwiczą je w trakcie zajęć, a następnie wykorzystają je w swojej codziennej pracy.

W ostatnich dwóch modułach uczestnicy zapoznają się z najskuteczniejszymi sposobami przygotowywania pracowników na zmiany, które są elementem procesu rozwojowego realizowanym chociażby poprzez delegowanie zadań wykraczających poza opis stanowiska, które mają na celu odpowiedni rozwój pracownika. Przygotują się również do konieczności utrzymywania wysokiego poziomu zaangażowania i motywacji w trudnych sytuacjach, które mają miejsce w procesie rozwojowym.

Szkolenie rozwija następujące umiejętności/kompetencje:

  • Stosowanie instruktażu jako formy wprowadzania pracownika w nowe obowiązki
  • Stosowanie treningu jako formy pracy z bardziej dojrzałym pracownikiem
  • Korzystanie z mentoringu we współpracy z dojrzałym pracownikiem
  • Rozwijanie pracowników poprzez coaching
  • Kontrolowanie przebiegu rozmowy z pracownikiem
  • Definiowanie celu, celów rozmowy coachingowej  (w oparciu o diagnozę sytuacji)
  • Praca na poziomie wartości osobistych pracownika
  • Wykorzystywanie prac domowych do rozwoju pracownika pomiędzy sesjami coachingowymi

Uczestnicy nauczą się rozpoznawać dojrzałość osób, które od nich będą przyjmować wiedzę oraz posiądą umiejętność doboru odpowiednich metod transferu wiedzy – od prostego instruktażu aż po coaching menedżerski. Będą w stanie określić dogłębniej typ pracownika w oparciu o koncepcję T-shape. Wypracują rozwiązania, dzięki którym będą skutecznie kształtować pracowników i wykorzystywać ich potencjał wchodząc tym samym na 5 poziom przywództwa.

Cały proces zaczną od obeznania się w fundamentach tych koncepcji oraz sprawdzeniu ich skuteczności na specjalnych case study zaproponowanych przez trenera. Następnie przejdą do kolejnego kroku w skutecznym rozwijaniu pracowników, jakim jest umiejętność pracy nad swoim rozwojem zgodnie ze słowami dr Johna C. Maxwella- “Jakim jesteś liderem dla siebie takim będziesz liderem dla innych.

Tylko ten lider, który jest świadomy swoich mocnych stron oraz obszarów do rozwoju przejmuje kontrolę nad swoją efektywnością, a co za tym idzie jest w stanie następnie poprowadzić swoich ludzi przez ten sam proces i być dla nich autorytetem, za którym faktycznie będą chcieli podążać.

W kolejnych etapach uczestnicy będą poznawać i wdrażać w praktyce kolejne elementy związane z rozwojem pracowników w organizacji. Poznają kluczowe narzędzia coachingowe wspierające 3 powyższe metodologie, przećwiczą je w trakcie zajęć, a następnie wykorzystają je w swojej codziennej pracy.

W ostatnich dwóch modułach uczestnicy zapoznają się z najskuteczniejszymi sposobami przygotowywania pracowników na zmiany, które są elementem procesu rozwojowego realizowanym chociażby poprzez delegowanie zadań wykraczających poza opis stanowiska, które mają na celu odpowiedni rozwój pracownika. Przygotują się również do konieczności utrzymywania wysokiego poziomu zaangażowania i motywacji w trudnych sytuacjach, które mają miejsce w procesie rozwojowym.

Szkolenie rozwija następujące umiejętności/kompetencje:

  • Stosowanie instruktażu jako formy wprowadzania pracownika w nowe obowiązki
  • Stosowanie treningu jako formy pracy z bardziej dojrzałym pracownikiem
  • Korzystanie z mentoringu we współpracy z dojrzałym pracownikiem
  • Rozwijanie pracowników poprzez coaching
  • Kontrolowanie przebiegu rozmowy z pracownikiem
  • Definiowanie celu, celów rozmowy coachingowej  (w oparciu o diagnozę sytuacji)
  • Praca na poziomie wartości osobistych pracownika
  • Wykorzystywanie prac domowych do rozwoju pracownika pomiędzy sesjami coachingowymi

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Przywództwo w rzeczywistości VUCA

  • Wyzwania stoją przed liderami i menedżerami w rzeczywistości VUCA:
    • V = zmienność (ang. volatility);
    • U = niepewność (and. uncertainty);
    • C = złożoność (and. complexity);
    • A = niejednoznaczność (ang. ambiguity).
    • Case study
  • Poziomy Przywództwa w oparciu o model Johna C. Maxwella
    • I poziom – przywództwo bazujące na stanowisku
    • II poziom – przywództwo bazujące na przyzwoleniu (relacje)
    • III poziom – przywództwo bazujące na produktywności (osobista skuteczność)
    • IV poziom – przywództwo bazujące na rozwoju innych
    • V poziom – autorytet

2. Odnajdywanie talentów w organizacji

  • Charakterystyka osoby o wysokim potencjale
  • Dopasowanie talentu do roli
  • Sposoby tworzenia przestrzeni do wykazania się potencjałem

3. People Agility – typy osobowości i typy pracowników

  • 4 fundamentalne typy osobowości
  • Kim jest pracownik I-shape
  • Kim jest pracownik Dash-shape
  • Kim jest pracownik T-shape
  • Kim jest pracownik TT-shape
  • Kim jest pracownik TTT-shape

4. Określanie potencjału pracownika (learnability)

  • Znajdowanie mocnych stron pracowników
    • Mapa kompetencji mojego zespołu
    • Model analizy osiągnięć

5. Narzędzia rozwoju kompetencji dla liderów

  • Kompetencje i cechy skutecznego lidera
    • 21 Cech Skutecznego Lidera
    • Autodiagnoza
    • Weryfikacja zewnętrzna
  • MAPA KOMPETENCJI LIDERA
  • PLAN AHEAD – narzędzie planowania zmian z włączeniem partnerów odpowiedzialności
  • Mapa mentorów i strażnik

6. Zarządzanie rozwojem pracowników wg modelu dojrzałości pracownika Blancharda

  • R1 – niskie kompetencje, wysoka motywacja
  • R2 – niskie bądź średnie kompetencje, średnia bądź wysoka motywacja
  • R3 – wysokie kompetencje, średnia bądź niska motywacja
  • R4 – wysokie kompetencje, wysoka motywacja

7. Definiowanie celów z wykorzystaniem wspierających narzędzi coachingowych i mentoringowych

  • Zarządzanie przez cele
    • Budowanie celu w oparciu o diagnozę sytuacji (problem)
    • Pytania o sytuację
    • Pytania o samoocenę
    • Pytania o doświadczenie
    • Zasady budowania celu coachingowego
    • Formułowanie angażujących celów i zadań
    • SMARTER
    • Ustalenie Action Planu

8. Kontrola działań i współodpowiedzialność

  • Samokontrola pracownika
  • Podsumowanie obserwacji
  • Analiza:
    • zakłóceń
    • błędów
    • braku oczekiwanych efektów
    • wyciąganie wniosków

9. Informacja zwrotna (feedback)

  • Czym jest feedback
  • Mity dotyczące feedbacku
    • Co powoduje, że liderzy obawiają się udzielać informacji zwrotnej
    • Co powoduje, że liderzy obawiają się otrzymywać informację zwrotną
  • Kiedy potrzebna jest informacja zwrotna
  • Czym różni się feedback od feedforward
    • Kiedy stosować feedback
    • Kiedy stosować feedforward
  • Rodzaje informacji zwrotnej
    • Rozwojowa
    • Korygująca
    • Monitorująca
    • etc.

10. Zarządzanie porażką i frustracją w zwinnym zespole

  • Czym się różni błąd od porażki?
    • Dlaczego takich sytuacji nie można odpuszczać? Jak lider ma zareagować?
    • Konstruktywne podejście do porażki (symulacje)
  • Motywacja wewnętrzna vs zewnętrzna
  • Rola lidera w angażowaniu i motywowaniu
  • Analiza różnych poziomów zaangażowania pracowników, rozpoznawanie frustracji
    • Ujawnianie i wsparcie pracownika we frustracji (symulacje)

1. Przywództwo w rzeczywistości VUCA

  • Wyzwania stoją przed liderami i menedżerami w rzeczywistości VUCA:
    • V = zmienność (ang. volatility);
    • U = niepewność (and. uncertainty);
    • C = złożoność (and. complexity);
    • A = niejednoznaczność (ang. ambiguity).
    • Case study
  • Poziomy Przywództwa w oparciu o model Johna C. Maxwella
    • I poziom – przywództwo bazujące na stanowisku
    • II poziom – przywództwo bazujące na przyzwoleniu (relacje)
    • III poziom – przywództwo bazujące na produktywności (osobista skuteczność)
    • IV poziom – przywództwo bazujące na rozwoju innych
    • V poziom – autorytet

2. Odnajdywanie talentów w organizacji

  • Charakterystyka osoby o wysokim potencjale
  • Dopasowanie talentu do roli
  • Sposoby tworzenia przestrzeni do wykazania się potencjałem

3. People Agility – typy osobowości i typy pracowników

  • 4 fundamentalne typy osobowości
  • Kim jest pracownik I-shape
  • Kim jest pracownik Dash-shape
  • Kim jest pracownik T-shape
  • Kim jest pracownik TT-shape
  • Kim jest pracownik TTT-shape

4. Określanie potencjału pracownika (learnability)

  • Znajdowanie mocnych stron pracowników
    • Mapa kompetencji mojego zespołu
    • Model analizy osiągnięć

5. Narzędzia rozwoju kompetencji dla liderów

  • Kompetencje i cechy skutecznego lidera
    • 21 Cech Skutecznego Lidera
    • Autodiagnoza
    • Weryfikacja zewnętrzna
  • MAPA KOMPETENCJI LIDERA
  • PLAN AHEAD – narzędzie planowania zmian z włączeniem partnerów odpowiedzialności
  • Mapa mentorów i strażnik

6. Zarządzanie rozwojem pracowników wg modelu dojrzałości pracownika Blancharda

  • R1 – niskie kompetencje, wysoka motywacja
  • R2 – niskie bądź średnie kompetencje, średnia bądź wysoka motywacja
  • R3 – wysokie kompetencje, średnia bądź niska motywacja
  • R4 – wysokie kompetencje, wysoka motywacja

7. Definiowanie celów z wykorzystaniem wspierających narzędzi coachingowych i mentoringowych

  • Zarządzanie przez cele
    • Budowanie celu w oparciu o diagnozę sytuacji (problem)
    • Pytania o sytuację
    • Pytania o samoocenę
    • Pytania o doświadczenie
    • Zasady budowania celu coachingowego
    • Formułowanie angażujących celów i zadań
    • SMARTER
    • Ustalenie Action Planu

8. Kontrola działań i współodpowiedzialność

  • Samokontrola pracownika
  • Podsumowanie obserwacji
  • Analiza:
    • zakłóceń
    • błędów
    • braku oczekiwanych efektów
    • wyciąganie wniosków

9. Informacja zwrotna (feedback)

  • Czym jest feedback
  • Mity dotyczące feedbacku
    • Co powoduje, że liderzy obawiają się udzielać informacji zwrotnej
    • Co powoduje, że liderzy obawiają się otrzymywać informację zwrotną
  • Kiedy potrzebna jest informacja zwrotna
  • Czym różni się feedback od feedforward
    • Kiedy stosować feedback
    • Kiedy stosować feedforward
  • Rodzaje informacji zwrotnej
    • Rozwojowa
    • Korygująca
    • Monitorująca
    • etc.

10. Zarządzanie porażką i frustracją w zwinnym zespole

  • Czym się różni błąd od porażki?
    • Dlaczego takich sytuacji nie można odpuszczać? Jak lider ma zareagować?
    • Konstruktywne podejście do porażki (symulacje)
  • Motywacja wewnętrzna vs zewnętrzna
  • Rola lidera w angażowaniu i motywowaniu
  • Analiza różnych poziomów zaangażowania pracowników, rozpoznawanie frustracji
    • Ujawnianie i wsparcie pracownika we frustracji (symulacje)

1. Przywództwo w rzeczywistości VUCA

  • Wyzwania stoją przed liderami i menedżerami w rzeczywistości VUCA:
    • V = zmienność (ang. volatility);
    • U = niepewność (and. uncertainty);
    • C = złożoność (and. complexity);
    • A = niejednoznaczność (ang. ambiguity).
    • Case study
  • Poziomy Przywództwa w oparciu o model Johna C. Maxwella
    • I poziom – przywództwo bazujące na stanowisku
    • II poziom – przywództwo bazujące na przyzwoleniu (relacje)
    • III poziom – przywództwo bazujące na produktywności (osobista skuteczność)
    • IV poziom – przywództwo bazujące na rozwoju innych
    • V poziom – autorytet

2. Odnajdywanie talentów w organizacji

  • Charakterystyka osoby o wysokim potencjale
  • Dopasowanie talentu do roli
  • Sposoby tworzenia przestrzeni do wykazania się potencjałem

3. People Agility – typy osobowości i typy pracowników

  • 4 fundamentalne typy osobowości
  • Kim jest pracownik I-shape
  • Kim jest pracownik Dash-shape
  • Kim jest pracownik T-shape
  • Kim jest pracownik TT-shape
  • Kim jest pracownik TTT-shape

4. Określanie potencjału pracownika (learnability)

  • Znajdowanie mocnych stron pracowników
    • Mapa kompetencji mojego zespołu
    • Model analizy osiągnięć

5. Narzędzia rozwoju kompetencji dla liderów

  • Kompetencje i cechy skutecznego lidera
    • 21 Cech Skutecznego Lidera
    • Autodiagnoza
    • Weryfikacja zewnętrzna
  • MAPA KOMPETENCJI LIDERA
  • PLAN AHEAD – narzędzie planowania zmian z włączeniem partnerów odpowiedzialności
  • Mapa mentorów i strażnik

6. Zarządzanie rozwojem pracowników wg modelu dojrzałości pracownika Blancharda

  • R1 – niskie kompetencje, wysoka motywacja
  • R2 – niskie bądź średnie kompetencje, średnia bądź wysoka motywacja
  • R3 – wysokie kompetencje, średnia bądź niska motywacja
  • R4 – wysokie kompetencje, wysoka motywacja

7. Definiowanie celów z wykorzystaniem wspierających narzędzi coachingowych i mentoringowych

  • Zarządzanie przez cele
    • Budowanie celu w oparciu o diagnozę sytuacji (problem)
    • Pytania o sytuację
    • Pytania o samoocenę
    • Pytania o doświadczenie
    • Zasady budowania celu coachingowego
    • Formułowanie angażujących celów i zadań
    • SMARTER
    • Ustalenie Action Planu

8. Kontrola działań i współodpowiedzialność

  • Samokontrola pracownika
  • Podsumowanie obserwacji
  • Analiza:
    • zakłóceń
    • błędów
    • braku oczekiwanych efektów
    • wyciąganie wniosków

9. Informacja zwrotna (feedback)

  • Czym jest feedback
  • Mity dotyczące feedbacku
    • Co powoduje, że liderzy obawiają się udzielać informacji zwrotnej
    • Co powoduje, że liderzy obawiają się otrzymywać informację zwrotną
  • Kiedy potrzebna jest informacja zwrotna
  • Czym różni się feedback od feedforward
    • Kiedy stosować feedback
    • Kiedy stosować feedforward
  • Rodzaje informacji zwrotnej
    • Rozwojowa
    • Korygująca
    • Monitorująca
    • etc.

10. Zarządzanie porażką i frustracją w zwinnym zespole

  • Czym się różni błąd od porażki?
    • Dlaczego takich sytuacji nie można odpuszczać? Jak lider ma zareagować?
    • Konstruktywne podejście do porażki (symulacje)
  • Motywacja wewnętrzna vs zewnętrzna
  • Rola lidera w angażowaniu i motywowaniu
  • Analiza różnych poziomów zaangażowania pracowników, rozpoznawanie frustracji
    • Ujawnianie i wsparcie pracownika we frustracji (symulacje)

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:
  • coaching kadry kierowniczej
  • coaching menedżerski
  • szkolenie i doskonalenie pracowników

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Anna Staniszewska


Front Desk Manager
tel.: 505 273 550
biuro@projektgamma.pl
Anna Staniszewska

Ilona Ziętkowska


Project Manager
tel.: 517 081 300
i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska

Ilona Ziętkowska


Project Manager
tel.: 517 081 300
i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia menadżerskie

Program szkolenia „Trudne rozmowy menedżerskie” jest odpowiedzią na zmienność i nieprzewidywalność wielu sytuacji, a w związku z tym malejącą skuteczność gotowych recept i procedur postępowania.

2024-04-10
10 kwietnia 2024 - 11 kwietnia 2024
2024-04-11
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Fundamenty 3 języków doceniania - Istnieją różne sposoby komunikowania doceniania, Każda konkretna osoba będzie ceniła określony język bardziej niż inny, Docenianie jest najbardziej skuteczne, jeśli jest wyrażone w języku preferowanym przez odbiorcę, Komunikaty doceniające, formułowane niewłaściwym językiem mają niską bądź zerową skuteczność, Menedżerowie zdradzają tendencję do używania tych języków doceniania, które sami preferują, zamiast dopasowywać docenienie do preferencji pracownika.

2024-04-17
17 kwietnia 2024 - 18 kwietnia 2024
2024-04-18
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

O mobbingu warto jest rozmawiać. Każda jego forma i odmiana ma równie destruktywny wpływ i daleko idące konsekwencje prowadzące do pogorszenia relacji, demotywacji, wypalenia, destabilizacji psychicznej i emocjonalnej, rozpadu zespołowości. A wszystko to ma swój wyraz w jakości i efektywności pracy. W skrajnych przypadkach może prowadzić do sporów sądowych i zniszczenia wizerunku pracodawcy.

2024-05-09
09 maja 2024 - 10 maja 2024
2024-05-10
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
kontakt

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.