Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Przychodzimy do pracy z najlepszymi intencjami, ale często terminy i presja pracy z różnymi osobami mogą stanowić dla nas wyzwanie. Różne sposoby funkcjonowania powodują nieprzewidziane problemy. Zwłaszcza w dzisiejszych czasach pracy zdalnej i braku interakcji w biurze. Ludzie mogą poczuć się sfrustrowani lub czuć się niekomfortowo.
Warsztat ma na celu lepsze poznanie i zrozumienie siebie i członków zespołu, poprawę komunikacji i relacji. Ułatwia zrozumienie i przyjęcie różnych punktów widzenia ludzi. Pomoże zbliżyć ludzi, zmniejszając bariery między nimi i umożliwiając bardziej autentyczne relacje.
Na warsztacie wykorzystamy maty, karty do gry, zeszyty ćwiczeń, aplikację mobilną Lumina Splash i Lumina Team Viewer oraz spersonalizowane portrety Lumina Spark.
Portret Lumina Spark pokazuje ludzi takimi jakimi naprawdę są. Bez etykietowania, szufladkowania, typologizowania. Daje wgląd we wszystkie 24 cechy wpływające na osobowość i w dynamikę osobowości. Pozwala zobaczyć jakie mamy preferencje, jak zmieniamy się, gdy wchodzimy w rolę i jak reagujemy na stres. Dzięki temu uczestnicy poznają swoje silne strony, swój potencjał i możliwości rozwojowe.
To 40 kolorowych stron spersonalizowanych informacji i wskazówek. Wyniki portretu można wczytać do aplikacji Lumina Splash i porównywać się z innymi.
Rdzeniem warsztatu jest model Lumina Spark. Dane z kwestionariusza pozwalają nam tworzyć portrety Lumina Spark dla osób indywidualnych, a Lumina Team Viewer umożliwia nam pokazanie tych danych na poziomie całego zespołu i wgląd w jego dynamikę. To z kolei pomoże uczestnikom lepiej rozumieć zespół i doceniać unikalny wkład każdego członka.
Lumina Team Viewer zapewni wizualną reprezentację osobowości członków zespołu, ich kompetencji i ich wzajemnego wpływu. Uczestnicy rozwiną umiejętności budowania relacji i szybkiego czytania innych, co pozwoli im lepiej się rozumieć, komunikować i współpracować. Przy większej spójności zespołu konflikt staje się okazją do twórczego i konstruktywnego dialogu. W rezultacie zespół będzie bardziej odpowiedzialny i wspierający, doceniając wzajemne różnice i wspólnie tworząc sukces.
Nauka nie skończy się po zakończeniu warsztatu. Uczestnicy otrzymają dostęp do platformy Spark Coach, w której znajdą swoje portrety i pytania coachingowe, wybiorą sobie cele, przeanalizują wzorce i otrzymają wskazówki rozwojowe.
Warsztat możemy rozbudowywać o dodatkowe, pogłębiające ćwiczenia lub nowe moduły. Może być przeprowadzony face to face lub on-line w podziale na moduły w jako warsztat mieszany (e-learning plus moduły on-line)
Gdzie warsztat może pomóc?
Jakie typowe wyzwania warsztat może pomóc rozwiązać?
1. Rozpoczęcie
2. Cechy, zachowania, różnorodność
3. 4 zasady Luminy Learning
4. Rozwijanie samoświadomości z pomocą interaktywnych ćwiczeń, aplikacji i indywidualnych portretów.
5. Zrozumienie i docenienie różnorodności zespołu – Team Viewer – dynamiczny obraz osobowości członków zespołu
6. Budowanie relacji
7. Wykorzystanie dzisiejszych doświadczeń do współtworzenia wyników
8. Kontynuacja nauki w domu na zdalnie dostępnej platformie Spark Coach
OPCJONALNE MODUŁY:
Jeśli mamy więcej czasu na warsztat lub chcemy przeprowadzić krótkie, wzmacniające sesje jakiś czas po warsztacie, aby utrzymać naukę przy życiu:
Strategiczny proces zespołowy – łączenie Luminy ze strategią zespołu
Pogłębione ćwiczenie drogi do odzyskania równowagi
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Jako konsultant zajmuje się profesjonalnym wsparciem dla działów HR w zakresie budowania onboardingu efektywnego biznesowo i jednocześnie odpowiadającego na potrzeby pracowników wykorzystując metodologię Design Thinking. Była odpowiedzialna za opracowanie, wdrożenie i ewaluację rocznej strategii onboardingowej dla pracowników w obszarze sprzedaży bezpośredniej oraz pośredniej B2C i B2B. W ramach projektu do jej zadań należała odpowiedzialność za całościowe powodzenie podjętej realizacji, od pomysłu poprzez wdrożenie i bieżącą opiekę nad działaniem projektu wdrożeniowego. Do jej zadań należało również przygotowanie odpowiednich procesów i procedur w kontekście kultury organizacyjnej firmy oraz prowadzenie spotkań, prezentacji i szkoleń w ramach wdrażanego procesu onboardingu. Ekspert w projektach wymagających opracowania i dostarczenia modelu wsparcia procesu wdrożeniowego nowego pracownika z wykorzystaniem metody e-learningu. Współpracowała m.in. z takimi firmami jak Geberit Produkcja, Volkswagen Bank/Seat, czy Nivea Polska.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
biuro@projektgamma.plFront Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
biuro@projektgamma.plFront Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
biuro@projektgamma.plZwykle menedżerowie nie mają złych intencji – brakuje im po prostu doświadczeń i technik zarządczych. Szkolenie jest propozycją dla wszystkich tych, którzy uczestniczyli w szkoleniu (online czy wcześniej stacjonarnym) „Wczoraj kolega dziś przełożony”
Organizacja to ludzie – a ludzie to zbiór unikalnych doświadczeń i kompetencji. Mentoring pozwala na pełne korzystanie z tego skarbu w postaci przekazywania najlepszych doświadczeń i nauk od ekspertów firmowych do tych, którzy tego najbardziej potrzebują. W sytuacji niespotykanych wyzwań są w firmie osoby, które wypracowały optymalne sposoby radzenia sobie z sytuacją warto transferować te know-how właśnie poprzez mentoring.
Współczesne otoczenie biznesowe, określane jest jako "świat VUCA". VUCA to akronim wprowadzony przez amerykańskich wojskowych strategów na określenie sytuacji, jaka powstała po zakończeniu Zimnej Wojny: Volatility (zmienność, ulotność), Uncertainty (niepewność), Complexity (złożoność) i Ambiguity (niejednoznaczność). Szkolenie dostarcza szeregu dobrych praktyk, narzędzi pozwalających sprawniej funkcjonować zespołowi w kontekście nieustających zmian.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.